Da sam ja "neko"

  • Začetnik teme Začetnik teme Riada
  • Datum pokretanja Datum pokretanja
Budući da je ova tema pod obrazovanjem ja ni u jednoj tački nisam video da se govori o obrazovanju,
Da sam ja neko školu bih ofarbao u žuto. Da li to ima veze sa obrazovanjem? Nema.
Mi možemo da opisujemo zgradu pozorišta ali ako ne spomenemo predstavu i glumce promašili smo temu.
Izvini, ali mislim da nisi čitao između redova ...
 
Promene mogu doneti samo čisti idealisti, ljudi koji ionako nisu navikli, nisu se navukli, nisu mogli biti navučeni na profit od svojih ideja i intencija da stvari poboljšaju.
Decom treba da se bave ljudi koji u njima vide ono što je, kroz seriju i film prikazano, video profesor Kosta Vujić.
Jeeeste romantizovano, jeeste komercijalizovano, ali gledajući takav sadržaj se prisećam iz kakvih pobuda sam oduvek želela da deci budem rame, ruka, leđa, i zađto je to bezdan u koji bih sipala sve što znam.
Hoću decu da podržavam i pratim u tome što postaju, a imam velike nade i velika očekivanja.
Ne treba decom da se bavi neko ko o njima ništa ne zna, ko ih, na kraju krajeva ne osluškuje, ne prati u kom smeru idu.
Idu u nekom smeru, ali prosvetni radnik je tu da ih podlakti, malo ponekad jače stegne po nadlaktici, malo njihovu nezadrživu silu kroti i uspokojava, da se nauče strpljenju... a ko je dat, dat je, za njega brane nema.

Па ти си им ко мајка...
 
Priznajem da nisam čitao između redova.
Između kojih redova, obrazuj me?
Nisam imala želju da te obrazujem, već samo protumačim napisano .Kada vratiš nastavniku autoritet, isključiš sve ostale i dozvoliš autonomiju da nastavnik proceni šta je nepohodno za uspešan rad u školi, samim tim dobijamo i kvalitetnije obrazovanje , predloženi usloovi za rad samo poboljšavaju atmosferu u školama, više posvećenosti nastavnika učenicima, manji broj predmeta smanjuje opterećenost dece i samim tim pozitivniji stav prema učenju , bez pritiska od svakodnevnog ocenjivanja . Znam da zvuči utopijski, ali većina od nas bi se automatski složila sa ovakvim novinama .
 
Budući da je ova tema pod obrazovanjem ja ni u jednoj tački nisam video da se govori o obrazovanju,
Da sam ja neko školu bih ofarbao u žuto. Da li to ima veze sa obrazovanjem? Nema.
Mi možemo da opisujemo zgradu pozorišta ali ako ne spomenemo predstavu i glumce promašili smo temu.
Promjena boje škole, poput farbanja u žuto, može indirektno uticati na obrazovanje.Boje mogu imati psihološki uticaj na ljude i atmosferu u prostoru. Na primjer, žuta boja se često smatra bojom energije, radosti i kreativnosti. Ako se škola farba u žuto, to bi moglo stvoriti vedru i pozitivnu atmosferu, što može uticati na raspoloženje učenika i nastavnika, a samim tim i unapređenja obrazovnog procesa. Koji dio još nije bio jasan ?
 
Nisam imala želju da te obrazujem, već samo protumačim napisano .Kada vratiš nastavniku autoritet, isključiš sve ostale i dozvoliš autonomiju da nastavnik proceni šta je nepohodno za uspešan rad u školi, samim tim dobijamo i kvalitetnije obrazovanje , predloženi usloovi za rad samo poboljšavaju atmosferu u školama, više posvećenosti nastavnika učenicima, manji broj predmeta smanjuje opterećenost dece i samim tim pozitivniji stav prema učenju , bez pritiska od svakodnevnog ocenjivanja . Znam da zvuči utopijski, ali većina od nas bi se automatski složila sa ovakvim novinama .
Veruj mi da nisam cepidlaka iako bi se tako moglo zajučiti. Vaše diskusije se bave uslovima u kojima treba da rade nastavnici i naravno učenici. To svakako ne utiče loše na obrazovanje ali se samim obrazovanjem ne bavi.
Cilj obrazovanja je razviti intelektualne sposobnosti, potaknuti kreativnost, razviti kritičko razmišljanje, socijalne veštine i moralne vrednosti kod pojedinca. Obrazovanje pruža priliku za osobni razvoj, profesionalni napredak i doprinos društvu. Zbog toga društvo ili vlast želi obrazovanjem da formira pojedinca koji će kad se edukuje biti sluga vlasti, odnosno poželjan društveni proizvod.
 
Veruj mi da nisam cepidlaka iako bi se tako moglo zajučiti. Vaše diskusije se bave uslovima u kojima treba da rade nastavnici i naravno učenici. To svakako ne utiče loše na obrazovanje ali se samim obrazovanjem ne bavi.
Cilj obrazovanja je razviti intelektualne sposobnosti, potaknuti kreativnost, razviti kritičko razmišljanje, socijalne veštine i moralne vrednosti kod pojedinca. Obrazovanje pruža priliku za osobni razvoj, profesionalni napredak i doprinos društvu. Zbog toga društvo ili vlast želi obrazovanjem da formira pojedinca koji će kad se edukuje biti sluga vlasti, odnosno poželjan društveni proizvod.

Милош Велики је схватио значај образовања и знаш ли ти када је он отворио први Лицеј у Србији/Крагујевцу?
 
Јао, па Ви сте завршили ослобађање свог народа, успоставили институције,а сада већ кречите школе у жуто...:aha:
Svako ko bulazni o nekom prevratu i ustancima na ovakvoj temi za pocetak bih naterao da uradi jedan kolut unapred...
...a potom i unazad. Dotad bi vec trebalo da mu se vrati krv u mozak. :cool:
 
1.vratila bih autoritet nastavnika
2.zabranila roditeljima da komentiraju i da se miješaju u stručni rad nastavnika (metode rada, ocjenjivanje) jer ima ko o tome vodi računa (zamisli da mi nastavnici komentiramo kako oni obavljaju svoje poslove)
3. ukinula bih redovno ocjenjivanje, a uvela završne provjere znanja na polugodištima ( ko ne zadovolji morao bi pohađati dopunsku nastavu)
4.učenici bi dnevno imali najvise 3 predmeta ( blok časovi)
5..bile bi obavezne tuš kabine uz sale za Tjelesni odgoj
6.za vrijeme malih i velikih odmora obavezno bi dežurni učenici birali i puštali muziku
7.časovi bi trajali 40 minuta, a veliki odmor 30
8.. ukinula bih sve viber i ine grupe roditelja odjeljenja
9.zabranila bih učenicima unošenje mobilnih aparata u učionice (ormarići, pa odložiti)
10.uvela obavezujuće posjete pozorišnim predstavama
11.u osnovnim školama uvela bih video nadzor u učionicama, na hodniku, u wc-u sem u kabinama
12.u osnovnim školama obavezne radne uniforme (kecelje ili nešto drugo po izboru djece)
13.svi učenici bi išli na ekskurzije (finansijski brinu Ministarstvo za obrazovanje, kulturu, soc.skrb i lokalna zajednica/Općine te najmanji dio roditelji)
........i izgubila bi radno mesto u momentu. Obrazovni sistem je prilagodjen politickim potrebama i specificnostima drustva. Eto, deca u americi tek u trecem razredu nauce sva slova i da broje do sto...............prema potrebama repubilkanaca il demokrata u senatu i kongresu.
 
Svako ko bulazni o nekom prevratu i ustancima na ovakvoj temi za pocetak bih naterao da uradi jedan kolut unapred...
...a potom i unazad. Dotad bi vec trebalo da mu se vrati krv u mozak. :cool:

Булазните ви неспособна грађанштина и регресирано цивилно друштво са преко 6000 зак.аката, а све сте искваренији...

Полако где се журиш, прво нека катастрофа антрополошка или природна...
 
Булазните ви неспособна грађанштина и регресирано цивилно друштво са преко 6000 зак.аката, а све сте искваренији...

Полако где се журиш, прво нека катастрофа антрополошка или природна...
Ala ti je odgovor - "na nivou"...! ;) ...paranoje s kojom si i bupnuo sve prethodno.:hahaha:
 
Ajd da se obojica vratite u temu, tek pijem kafu i mrzi me da vas brišem 😋

Па ја сам увек у теми, сад као не видиш да ја пишем "да сам неко"...или он има протекције да ме тролује било где?!?,😎

Е, учитељице, ми ђаци за теби нисмо исти?😁
 
Da sam ja neko u ovoj drzavi bi se primenjivali Ustav i Zakoni, pa tek onda bi se isti menjali. Kod nekih je "politicka volja" (nekog lokalnog krimosa) vaznija nego zakon, pa da ste vi neki krimos onda bi isto resavali svaki problem. " Da sam ja neko" je kriminogen nacin resavanja zivota drugih ljudi, pa i obrazovanja i dece. " Da sam ja neko" instruira decu da ubijaju decu.
 
Nastavnici su peoptereceni a vezane su im ruke.
Smanjiti broj ucenika u odeljenjima.
Smanjiti bezvezne birokratske obaveze koje gusse nastavnike.
Smanjiti pritisak na decu kroz drugaciji nacin ocenjivanja.

Ovo sve je mogucce itekako.
Ali, nauciti ambiciozne roditelje da dete nije njihov produzetak ili mladja verzija...
E, to je mnogo tezze, i nije povezano sa politickim i drustvenim sistemom.
Ne mogu svi da znaju sve, a to je i potpuno besmisleno.

Treba praviti sistem u kojem ce se sto ranije otkrivati koje za sta talentovan.
Medjutim, politiccari zele beslovesnu masu kojom ce lako komandovati kad odraste.
Problem je samim tim otisao van obrazovnih institucija...nazalost.
 
Па ја сам увек у теми, сад као не видиш да ја пишем "да сам неко"...или он има протекције да ме тролује било где?!?,😎

Е, учитељице, ми ђаци за теби нисмо исти?😁
Ne paziš na času dušo,rekla sam, obojica 🙃
 
1.vratila bih autoritet nastavnika
2.zabranila roditeljima da komentiraju i da se miješaju u stručni rad nastavnika (metode rada, ocjenjivanje) jer ima ko o tome vodi računa (zamisli da mi nastavnici komentiramo kako oni obavljaju svoje poslove)
3. ukinula bih redovno ocjenjivanje, a uvela završne provjere znanja na polugodištima ( ko ne zadovolji morao bi pohađati dopunsku nastavu)
4.učenici bi dnevno imali najvise 3 predmeta ( blok časovi)
5..bile bi obavezne tuš kabine uz sale za Tjelesni odgoj
6.za vrijeme malih i velikih odmora obavezno bi dežurni učenici birali i puštali muziku
7.časovi bi trajali 40 minuta, a veliki odmor 30
8.. ukinula bih sve viber i ine grupe roditelja odjeljenja
9.zabranila bih učenicima unošenje mobilnih aparata u učionice (ormarići, pa odložiti)
10.uvela obavezujuće posjete pozorišnim predstavama
11.u osnovnim školama uvela bih video nadzor u učionicama, na hodniku, u wc-u sem u kabinama
12.u osnovnim školama obavezne radne uniforme (kecelje ili nešto drugo po izboru djece)
13.svi učenici bi išli na ekskurzije (finansijski brinu Ministarstvo za obrazovanje, kulturu, soc.skrb i lokalna zajednica/Općine te najmanji dio roditelji)

У Србији се ни наставници сами не труде да врате власт (ауторитет) у своје руке. На протесту након трагедије у Београду окупило се 50 (педесет) радника у просвети.
 
Da sam ja neko u ovoj drzavi bi se primenjivali Ustav i Zakoni, pa tek onda bi se isti menjali. Kod nekih je "politicka volja" (nekog lokalnog krimosa) vaznija nego zakon, pa da ste vi neki krimos onda bi isto resavali svaki problem. " Da sam ja neko" je kriminogen nacin resavanja zivota drugih ljudi, pa i obrazovanja i dece. " Da sam ja neko" instruira decu da ubijaju decu.
U tome i jeste problem,taj isti zakon nam ne dozvoljava da kaznimo nasilnike ,posledice čitamo svakodnevno.
O rečenici da se instruiraju deca pozitivnim predlozima,neću komentarisati.
 

Back
Top