Da sam ja "neko"

RiadaT.

Buduća legenda
Poruka
43.592
1.vratila bih autoritet nastavnika
2.zabranila roditeljima da komentiraju i da se miješaju u stručni rad nastavnika (metode rada, ocjenjivanje) jer ima ko o tome vodi računa (zamisli da mi nastavnici komentiramo kako oni obavljaju svoje poslove)
3. ukinula bih redovno ocjenjivanje, a uvela završne provjere znanja na polugodištima ( ko ne zadovolji morao bi pohađati dopunsku nastavu)
4.učenici bi dnevno imali najvise 3 predmeta ( blok časovi)
5..bile bi obavezne tuš kabine uz sale za Tjelesni odgoj
6.za vrijeme malih i velikih odmora obavezno bi dežurni učenici birali i puštali muziku
7.časovi bi trajali 40 minuta, a veliki odmor 30
8.. ukinula bih sve viber i ine grupe roditelja odjeljenja
9.zabranila bih učenicima unošenje mobilnih aparata u učionice (ormarići, pa odložiti)
10.uvela obavezujuće posjete pozorišnim predstavama
11.u osnovnim školama uvela bih video nadzor u učionicama, na hodniku, u wc-u sem u kabinama
12.u osnovnim školama obavezne radne uniforme (kecelje ili nešto drugo po izboru djece)
13.svi učenici bi išli na ekskurzije (finansijski brinu Ministarstvo za obrazovanje, kulturu, soc.skrb i lokalna zajednica/Općine te najmanji dio roditelji)
 
3. ukinula bih redovno ocjenjivanje, a uvela završne provjere znanja na polugodištima ( ko ne zadovolji morao bi pohađati dopunsku nastavu)
Previše bi bilo stresno za decu.
4.učenici bi dnevno imali najvise 3 predmeta ( blok časovi)
Mislim da 3 predmeta ne bi mogli pokriti sve što je potrebno da nauče.

Sve ostalo je ok.
 
+
Širi dijapazon izbornih predmeta, raznovrsne sekcije u sklopu škole, npr. za vajarstvo, baštovanstvo, brigu o životinjama, fotografiju, domaćinstvo, za pojedine zanate, sa mogućnošću da dete svakog ponedeljka, ili bar svakog sledećeg meseca izrazi želju da isproba nešto drugo i novo;
Da škola sarađuje sa drugim školama, pa i ustanovama druge vrste i svrhe, i sa onima koji bi rado podelili svoje talente i veštine sa njima;
Da nekim svojim plemenitim aktivnostima u sklopu škole mogu čak i džeparac ili...npr. važne poene, plusiće, zvezdice, da zarade, da mogu da se njima pohvale pred nastavnicima onih predmeta u kojima možda nisu najbolji.
Od svake škole bih napravila pravi dečiji vrt u kom se stiču i praktično primenljiva znanja i jaki motivi pored svega knjiškog i dosta apstraktnog, da uposle i ručice, da manifestuju svoju kreativnost i vide svojih ruku delo, pronađu hobi, a možda i baš svoj poziv, nešto što bi sa ljubavlju radili čitav svoj život.

Teško ostvarljivo, ali to je samo "da sam ja NEKO", a nisam.
 
Meni je uvek u školi bilo stresnije kad ispituju na kraju celo gradivo. To me uvek nerviralo. Ovako se podstiču radne navike kad se ispituje samo po jedan deo.
Učenje i priprema za ispitivanje su individualni procesi, i ono što može biti stresno za jednu osobu može biti motivišuće za drugu.
Kroz ocjenjivanje na polugodištima učenici se uče upravljanju vremenom, organizaciji materijala i pripremi za zahtevnije situacije kao što su provjere na kraju polugodišta.
 
Učenje i priprema za ispitivanje su individualni procesi, i ono što može biti stresno za jednu osobu može biti motivišuće za drugu.
Kroz ocjenjivanje na polugodištima učenici se uče upravljanju vremenom, organizaciji materijala i pripremi za zahtevnije situacije kao što su provjere na kraju polugodišta.
Ne slažem se, ne tvrdim da sam u pravu, pričam samo iz svog iskustva.
 
1.vratila bih autoritet nastavnika
2.zabranila roditeljima da komentiraju i da se miješaju u stručni rad nastavnika (metode rada, ocjenjivanje) jer ima ko o tome vodi računa (zamisli da mi nastavnici komentiramo kako oni obavljaju svoje poslove)
3. ukinula bih redovno ocjenjivanje, a uvela završne provjere znanja na polugodištima ( ko ne zadovolji morao bi pohađati dopunsku nastavu)
4.učenici bi dnevno imali najvise 3 predmeta ( blok časovi)
5..bile bi obavezne tuš kabine uz sale za Tjelesni odgoj
6.za vrijeme malih i velikih odmora obavezno bi dežurni učenici birali i puštali muziku
7.časovi bi trajali 40 minuta, a veliki odmor 30
8.. ukinula bih sve viber i ine grupe roditelja odjeljenja
9.zabranila bih učenicima unošenje mobilnih aparata u učionice (ormarići, pa odložiti)
10.uvela obavezujuće posjete pozorišnim predstavama
11.u osnovnim školama uvela bih video nadzor u učionicama, na hodniku, u wc-u sem u kabinama
12.u osnovnim školama obavezne radne uniforme (kecelje ili nešto drugo po izboru djece)
13.svi učenici bi išli na ekskurzije (finansijski brinu Ministarstvo za obrazovanje, kulturu, soc.skrb i lokalna zajednica/Općine te najmanji dio roditelji)

А ко ће донети промене, након преврата?!? И ко ће пуч да изведе или слобода пада смарса?!?

То што би сте Ви, јесте што не би ЕУ, која нам пише регулативу
 
А ко ће донети промене, након преврата?!? И ко ће пуч да изведе или слобода пада смарса?!?

То што би сте Ви, јесте што не би ЕУ, која нам пише регулативу
Razumijem da izražavate frustraciju i nezadovoljstvo političkom situacijom i spoljnim faktorima koji mogu uticati na donošenje promjena. Međutim,važno je imati u vidu da promjene u obrazovanju i društvu zahtijevaju i zajedničke napore svih, poput angažmana roditelja, nastavnika i same zajednice.
 
Razumijem da izražavate frustraciju i nezadovoljstvo političkom situacijom i spoljnim faktorima koji mogu uticati na donošenje promjena. Međutim,važno je imati u vidu da promjene u obrazovanju i društvu zahtijevaju i zajedničke napore svih, poput angažmana roditelja, nastavnika i same zajednice.

Какве промене бурне са пушком или мирне промене, јер вршиоци моћи разоружавају се идејама и предлозима, па их напрасно прихватају због прелепих речи??
 
1.vratila bih autoritet nastavnika
2.zabranila roditeljima da komentiraju i da se miješaju u stručni rad nastavnika (metode rada, ocjenjivanje) jer ima ko o tome vodi računa (zamisli da mi nastavnici komentiramo kako oni obavljaju svoje poslove)
3. ukinula bih redovno ocjenjivanje, a uvela završne provjere znanja na polugodištima ( ko ne zadovolji morao bi pohađati dopunsku nastavu)
4.učenici bi dnevno imali najvise 3 predmeta ( blok časovi)
5..bile bi obavezne tuš kabine uz sale za Tjelesni odgoj
6.za vrijeme malih i velikih odmora obavezno bi dežurni učenici birali i puštali muziku
7.časovi bi trajali 40 minuta, a veliki odmor 30
8.. ukinula bih sve viber i ine grupe roditelja odjeljenja
9.zabranila bih učenicima unošenje mobilnih aparata u učionice (ormarići, pa odložiti)
10.uvela obavezujuće posjete pozorišnim predstavama
11.u osnovnim školama uvela bih video nadzor u učionicama, na hodniku, u wc-u sem u kabinama
12.u osnovnim školama obavezne radne uniforme (kecelje ili nešto drugo po izboru djece)
13.svi učenici bi išli na ekskurzije (finansijski brinu Ministarstvo za obrazovanje, kulturu, soc.skrb i lokalna zajednica/Općine te najmanji dio roditelji)
Budući da je ova tema pod obrazovanjem ja ni u jednoj tački nisam video da se govori o obrazovanju,
Da sam ja neko školu bih ofarbao u žuto. Da li to ima veze sa obrazovanjem? Nema.
Mi možemo da opisujemo zgradu pozorišta ali ako ne spomenemo predstavu i glumce promašili smo temu.
 
А ко ће донети промене, након преврата?!? И ко ће пуч да изведе или слобода пада смарса?!?

То што би сте Ви, јесте што не би ЕУ, која нам пише регулативу
Promene mogu doneti samo čisti idealisti, ljudi koji ionako nisu navikli, nisu se navukli, nisu mogli biti navučeni na profit od svojih ideja i intencija da stvari poboljšaju.
Decom treba da se bave ljudi koji u njima vide ono što je, kroz seriju i film prikazano, video profesor Kosta Vujić.
Jeeeste romantizovano, jeeste komercijalizovano, ali gledajući takav sadržaj se prisećam iz kakvih pobuda sam oduvek želela da deci budem rame, ruka, leđa, i zašto je to bezdan u koji bih sipala sve što znam.
Hoću decu da podržavam i pratim u tome što postaju, a imam velike nade i velika očekivanja.
Ne treba decom da se bavi neko ko o njima ništa ne zna, ko ih, na kraju krajeva, ne osluškuje, ne prati u kom smeru idu.
Idu u nekom smeru, ali prosvetni radnik je tu da ih podlakti, malo ponekad jače stegne po nadlaktici, malo njihovu nezadrživu silu kroti i uspokojava, da se nauče strpljenju... a ko je dat, dat je, za njega brane nema.
 
Poslednja izmena:

Back
Top