ДА ЛИ ЗНАТЕ ШТА ВАМ ДЕЦА УЧЕ У ШКОЛИ: Срби агресори, Албанци староседеоци

^^^^^

Ja tu ne vidim nikakav dokaz, da su Albanci došli sa istočnog Kavkaza i obala Kaspijskog jezera




To je druga stvar i ne vidim da je bilo ko ovde negirao tu činjenicu, ali ako se govori o povezanosti Kavkaske Albanije i ovdašnjih Albanaca, ona jednostavno ne postoji, ni u svetskoj, pa ni u srpskoj istoriografiji.
ali ne postoji ni dokaz da nisu došli. nalazio sam teorije raznih svetskih istoričara i za i protiv. ali postoje materijalni dokazi da ih nije bilo (odnosno vrlo malo) na teritoriji današnjeg KiM tako da teorija o starosedeocima ne pije vodu. i za to zahvalimo pedantnim Turcima i popisu iz 1455,
 
Drzavne skole, u sadasnjim uslovima okupacije, jesu duhovni konc logori namenjeni duhovnom genocidu koji se sprovodi po planu europskog okupatora.

Inace, ta lazna prica o "starosedeocima Siptarima" dolazi iz jezuitske kuhinje. Naravno da su Siptari dosli i naselili ove krajeve, ali to ne odgovara okupatorima.

Veoma je vazno da se legalizuje kucno skolovanje i da se pravoslavni Srbi organizuju i podignu svoje, srpske pravoslavne skole. Hiljadu puta sam razgovarao sa svestenicima o stvaranju pravoslavnih osnovnih skola kako bi se deca sacuvala od drzavnih debilana. Medjutim, nema zainteresovanosti za dobre stvari od nacionalnog znacaja, nego postoji samo briga o ekumenizmu, vracanju imovine, uvaljivanju na drzavnu sisu po drzavnim skolama i vojnim organizacijama.

Religiozni Jevreji su dobar primer ocuvanja svog identiteta i moralnih vrednosti. Oni uvek imaju svoju skolu, svoju sinagogu i kuhinju. Tako se cuvaju od duhovne i kulturoloske asimilacije u tudjini.
Mi zivimo u uslovima okupacije, a pravoslavni Srbi ne cine nista da svoju decu sacuvaju od lazi i duhovnog genocida koji se sprovodi u drzavnim skolama.

Ne cineci nista, pustajuci da neprijatelj i okupator skoluje decu, necemo opstati.
 
Drzavne skole, u sadasnjim uslovima okupacije, jesu duhovni konc logori namenjeni duhovnom genocidu koji se sprovodi po planu europskog okupatora.

Inace, ta lazna prica o "starosedeocima Siptarima" dolazi iz jezuitske kuhinje. Naravno da su Siptari dosli i naselili ove krajeve, ali to ne odgovara okupatorima.

Veoma je vazno da se legalizuje kucno skolovanje i da se pravoslavni Srbi organizuju i podignu svoje, srpske pravoslavne skole. Hiljadu puta sam razgovarao sa svestenicima o stvaranju pravoslavnih osnovnih skola kako bi se deca sacuvala od drzavnih debilana. Medjutim, nema zainteresovanosti za dobre stvari od nacionalnog znacaja, nego postoji samo briga o ekumenizmu, vracanju imovine, uvaljivanju na drzavnu sisu po drzavnim skolama i vojnim organizacijama.

Religiozni Jevreji su dobar primer ocuvanja svog identiteta i moralnih vrednosti. Oni uvek imaju svoju skolu, svoju sinagogu i kuhinju. Tako se cuvaju od duhovne i kulturoloske asimilacije u tudjini.
Mi zivimo u uslovima okupacije, a pravoslavni Srbi ne cine nista da svoju decu sacuvaju od lazi i duhovnog genocida koji se sprovodi u drzavnim skolama.

Ne cineci nista, pustajuci da neprijatelj i okupator skoluje decu, necemo opstati.

ебига
Јевреји веројатно имаду алтернативе.....
 
Drzavne skole, u sadasnjim uslovima okupacije, jesu duhovni konc logori namenjeni duhovnom genocidu koji se sprovodi po planu europskog okupatora.

Inace, ta lazna prica o "starosedeocima Siptarima" dolazi iz jezuitske kuhinje. Naravno da su Siptari dosli i naselili ove krajeve, ali to ne odgovara okupatorima.

Veoma je vazno da se legalizuje kucno skolovanje i da se pravoslavni Srbi organizuju i podignu svoje, srpske pravoslavne skole. Hiljadu puta sam razgovarao sa svestenicima o stvaranju pravoslavnih osnovnih skola kako bi se deca sacuvala od drzavnih debilana. Medjutim, nema zainteresovanosti za dobre stvari od nacionalnog znacaja, nego postoji samo briga o ekumenizmu, vracanju imovine, uvaljivanju na drzavnu sisu po drzavnim skolama i vojnim organizacijama.

Religiozni Jevreji su dobar primer ocuvanja svog identiteta i moralnih vrednosti. Oni uvek imaju svoju skolu, svoju sinagogu i kuhinju. Tako se cuvaju od duhovne i kulturoloske asimilacije u tudjini.
Mi zivimo u uslovima okupacije, a pravoslavni Srbi ne cine nista da svoju decu sacuvaju od lazi i duhovnog genocida koji se sprovodi u drzavnim skolama.

Ne cineci nista, pustajuci da neprijatelj i okupator skoluje decu, necemo opstati.



jevreji prvenstveno imaju veru. bez nje ih ne bi bilo u roku od pola decenije
 
Мекдоналдс генерације ће полако ово да упијају и за 50-ак година ништа од нас остат неће..

I ne treba,sve nas treba pobiti i spaliti istoriju ove "države" i naroda kad smo glupi pa samo gledamo i dopuštamo ološu da nam radi o glavi..
 
Poslednja izmena:
Боље ти је да ми не подмећеш германске измишљотине и сраћке као некакву ИСТОРИЈУ... а још мање Википедију као ИСТОРИЈСКИ ДОКАЗ... боље пажљивије прочитај још једанпут текст јер очигледно спорије капираш.......

mito, ti imas vrlo ozbiljnih problema (psihicke prirode), a ni intelektualne funkcije ti nisu u sjajnom stanju. nisu nikada ni bile. zato - cuti, idi kopaj ili idi na liturgiju (ni za jedno ni za drugo nije potrebna ni elementarna inteligencija), a ozbiljne stvari ostavi ozbiljnim ljudima.
 
mito, ti imas vrlo ozbiljnih problema (psihicke prirode), a ni intelektualne funkcije ti nisu u sjajnom stanju. nisu nikada ni bile. zato - cuti, idi kopaj ili idi na liturgiju (ni za jedno ni za drugo nije potrebna ni elementarna inteligencija), a ozbiljne stvari ostavi ozbiljnim ljudima.

Ма важно је да си ти ментално и интелектуално на "висини" што и документујеш овим својим шкработинама на нивоу сваког безбожничког ретарда...
п.с.
Ина, нисам ја тема него просветни систем у Србији....
 
mito, ti imas vrlo ozbiljnih problema (psihicke prirode), a ni intelektualne funkcije ti nisu u sjajnom stanju. nisu nikada ni bile. zato - cuti, idi kopaj ili idi na liturgiju (ni za jedno ni za drugo nije potrebna ni elementarna inteligencija), a ozbiljne stvari ostavi ozbiljnim ljudima.

Треба трагати за истином а не бити глупи агитпроповац германских сраћки... ево, прочитај овај подужи текст - овом човеку ни једна еУроталибанска јајара не може спочитавати нестручност и сличне глупости:

Ђорђе Јанковић – Забрањена археологија (кликни на наслов да прочиташ цео текст)

26.12.2013


Др Ђорђе Јанковић

Газдама не одговара да Срби имају самосвест да су своји на својему, одувек, да имају историјско право старо хиљадама година, да имају отаџбину, земљу отаца, а не домовину где случајно живе као Хрвати или Американци, или као нека британска, немачка или француска нација, образована, како кажу, у XVIII–XIX столећу.
Раз­го­вор во­дила Татјана Марковић / Фотографије: Мирослав Петровић / 22.01.2013 часопис ЗЕНИТ
***
Др Ђорђе Јанковић један је од ретких стручњака за средњoвековну археологију код нас.
Утемељивач је рановизантијске, ранословенске и ранохришћанске археологије у Србији. Рад је започео 1971. године у Музеју Крајине у Неготину, а од 1977. до 1978. био је запослен у Археолошком институту у Београду. На Филозофском факултету у Београду, каријеру је започео као асистент за средњовековну археологију. Магистрирао је 1977. године са радом Обала Дунава између Сипа и ушћа Тимока у периоду VI−XII века. Десет година касније, докторирао је са темом Становништво Балкана у VI и почетком VII столећа. У зва­ње доцента изабран је 1988, а шеф Катедре за средњовековну археологију је постао 1997. Био је руководилац многих археолошких истраживања и има велико искуство у раду на терену. Аутор је великог броја научних радова и публикација.
Рад др Јанковића је изазвао многа неслагања и полемике у јавности. Данас када је у пензији више не може да „трује“ студенте, али има више времена да пише.
Средином XX века, у стручној јав­ности Америке појавио се појам for­bidden archeology (забрањена ар­хе­о­логија) који је означавао сва она истраживања потврђена новим научним методамa чији се ре­зул­та­ти нису уклапали у тадашње званичне ставове науке. Ова фил­тра­ција знања објашњавана је на ви­ше начина: ситносопственичким ин­тересима, конзервативном при­ро­дом људског ума, али и гео­стра­теш­ким и политичким потребама ве­ликих сила. Да ли у нашој струч­ној јавности постоји „забрањена архе­ологија“?

...............
........................
........................................
 

Back
Top