Upis u prvi razred OŠ

Елем
изгледа да ће наредне школске године бити само једно одељење првог разреда у нашој школи, уставри сасвим је могуће да буде тако, јер се, наводно, уписало само 32 детета на српском наставном језику, што је недовољно за два одељења. наводно, треба минимум 34 да би било 2 одеења
е, сад, дал ће ипак донити дозволу да направе 2 одељења или не , видећемо, ја бих ипак волела да их буде мање у одељењу.

и, још увек чекамо тестирање
 
Елем
изгледа да ће наредне школске године бити само једно одељење првог разреда у нашој школи, уставри сасвим је могуће да буде тако, јер се, наводно, уписало само 32 детета на српском наставном језику, што је недовољно за два одељења. наводно, треба минимум 34 да би било 2 одеења
е, сад, дал ће ипак донити дозволу да направе 2 одељења или не , видећемо, ја бих ипак волела да их буде мање у одељењу.

и, још увек чекамо тестирање

Mora da ih bude minimum 34 da bi bila formirana dva odeljenja. Zakonski minimum je 25-oro dece po odeljenju, s tim sto ako broj u jednom odeljenju bude 34 ili vise to odeljenje se moze podeliti na dva sa po minimum 17 ucenika.
 
ево ближи се поетак школске године
са нестрпљењем очекујем пријем ђака првака :D :super:

с тим да још увек не знам дал ће бити једно или два одељења
неко ми каже једно неко друго
то ћемо да видимо 3. септембра
идуће недеље идемо у куповину ранца :super: :klap:

ајмо, коме још дете полази сад у први разред?
 
с тим да још увек не знам дал ће бити једно или два одељења
неко ми каже једно неко друго
то ћемо да видимо 3. септембра
Nadam se da su se u vašoj školi setili da se dete sa IOPom računa kao dvoje ili troje pri pravljenju odeljenja. Od 32 deteta sigurno je bar jedno slabovido i biće mu potreban drugačiji rad u prvom razredu, i verovatno još neko dete ima neke slične posebne potrebe (nisu svi razlozi za pravljenje IOPa oni ekstremni)
 
Nadam se da su se u vašoj školi setili da se dete sa IOPom računa kao dvoje ili troje pri pravljenju odeljenja. Od 32 deteta sigurno je bar jedno slabovido i biće mu potreban drugačiji rad u prvom razredu, i verovatno još neko dete ima neke slične posebne potrebe (nisu svi razlozi za pravljenje IOPa oni ekstremni)

јој то не знам
у одељењу мог страијег детета ниједно дете нема ИОП
а није ми познато да иједно дете у школи има ИОП
зашто нема..то не знам
да ли су критеријуми пооштрени или једноставно они неће да се бакћу...не знам

е сад реци ти мени, колико дете мора да је слабовидо, тј колика мора да му је диоптрија да би имало ИОП одн да би му био додељен персонални асистент
 
е сад реци ти мени, колико дете мора да је слабовидо, тј колика мора да му је диоптрија да би имало ИОП одн да би му био додељен персонални асистент
Za asistente ne znam, o IOPima znam samo ono što sam čuo od Amerikanaca na nastavničkim sajtovima (pošto ne radim u školi od pre nego što su uvedeni kod nas), ali pedagoški asistent se dodeljuje samo onima koji ne mogu samostalno da se kreću i funkcionišu po školi.
Ako je samo potrebno da dete uvek sedi direktno ispred table i da mu se uvećavaju tekstovi (ili nešto slično, npr. ne može brzo da piše jer su mu oštećeni nervi u ruci, pa se onda ne očekuje da piše dugačke sastave nego se ocenjuje na kratke), onda mu nije potreban asistent.
A pošto sam radio u školi za slabovidu decu, gde nismo imali asistente na časovima u višim razredima, nije slabovidost samo dioptrija. Neka deca imaju suženo vidno polje ili su razroka ili ne razlikuju boje.
 
Za asistente ne znam, o IOPima znam samo ono što sam čuo od Amerikanaca na nastavničkim sajtovima (pošto ne radim u školi od pre nego što su uvedeni kod nas), ali pedagoški asistent se dodeljuje samo onima koji ne mogu samostalno da se kreću i funkcionišu po školi.
Ako je samo potrebno da dete uvek sedi direktno ispred table i da mu se uvećavaju tekstovi (ili nešto slično, npr. ne može brzo da piše jer su mu oštećeni nervi u ruci, pa se onda ne očekuje da piše dugačke sastave nego se ocenjuje na kratke), onda mu nije potreban asistent.
A pošto sam radio u školi za slabovidu decu, gde nismo imali asistente na časovima u višim razredima, nije slabovidost samo dioptrija. Neka deca imaju suženo vidno polje ili su razroka ili ne razlikuju boje.

Ti ovde mislis na personalnog asistenta ili pratioca deteta - to je osoba koja radi samo sa tim detetom i sedi sa njim na casovima. pedagoski asistent radi sa svom decom kojoj je potrebna dodatna pomoc u ucenju, bude na casu ali ne radi samo sa jednim detetom nego sa vise njih. Isto tako ako se ukaze potreba PA radi individualno sa detetom. PA dodeljuje Ministarstvo prosvete, a pratioca deteta Interresorna komisija na opstini na kojoj je skola.
 
јој то не знам
у одељењу мог страијег детета ниједно дете нема ИОП
а није ми познато да иједно дете у школи има ИОП
зашто нема..то не знам
да ли су критеријуми пооштрени или једноставно они неће да се бакћу...не знам

е сад реци ти мени, колико дете мора да је слабовидо, тј колика мора да му је диоптрија да би имало ИОП одн да би му био додељен персонални асистент

Nece da se bakcu...
 
У нашем граду, сви ђаци прваци добијају ранчеве са бојицама, пар свезака, перницом и још неким прибором унутра. И могу вам рећи, ранчеви су одлични!
 
У нашем граду, сви ђаци прваци добијају ранчеве са бојицама, пар свезака, перницом и још неким прибором унутра. И могу вам рећи, ранчеви су одлични!

у, па то је супер, свака част за грдаску власт (сматрам да од градске власти то зависи)
кад је Јоца, пре две године кренуо у први разред, ранчеви су дати најугроженијим ђацима, за свако одељење по један ранац
мсм то ми је било бзвз, шта дете зна која деца су најугроженија
сем тога, касније, мислим да је било угроженије деце од оне која су добила ранац
шта знам мени кад су деца у питању, ил сви ил нико
ал добро, нисам до сад ништа коментарисала, то су проценили они који боље од мене знају
значи, Јоца је добио само књиге , у првом нисмо ваћали, у другом јесмо
а како ће сутра бити, јавићи!!!
 
е, да купили смо и нове патике, помало непланирано
додуше има неке од пре, ал нашли смо неке јефтине а добре данас на бувљаку, акција, па ето :mrgreen:
ма како ђак првак да иде у старим патикама у први разред, нема смисла, стварно
 
дакле, ево извештаја о данашњем пријему првака

морам прво да кажем да сам од организације очекивала мноооогогоооо више
један велики минис на приредбу
нисмо имали столице, ни ми ни деца, није било микрофона тако да смо једва чули децу која су рецитовала и све оне који се причали: директорку, педагога, учитељицу док је прозивала децу....
слабо, стварно слабо

међутим, врло сам задовољна учитељицом и структуром одељења
ту су му другари са којима се дружио у забавишту, за које сматрам да су врло добра деца
затим деца неких људи које познајем ван школе, па ми је и ту јако драго што су нам деца заједно
а и учитељица му је супер, презадовољна сам ставом који је заузела у самом старту, врло је јасна, прецизна, мислим да има доста искуства
захтеве за школски прибор је веома упростила, колико је то могуће, а колико сам чула од ранијих генерација, врло је строга али праведна
 

Back
Top