Šta trenutno radiš? 16

stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.
E pa sad mogu da se pohvalim da sam i sudar dozivela :lol:
Zveknuo nas idiot na autoputu bocno, mi 120 on 120 brzina....oce covek da skrene za iskljucenje iz leve trake naglo, jer je prekasno skontao da ce da omasi....a ne proveri ima li nekoga u desnoj....izbegli smo bankinu za malo ceono u nju da zveknemo
Ulubljena zadnja vrata
 
pa nista, ajd je ukinemo onda
pa cemo klince slati na standardizovane privatne casove umjesto da je reformiramo

mada, po meni skola i sluzi da da bazicno opismeni i nauci da pratis cas tj da sjedis mirno 45 min bez sa te skidaju s lustera
+ komponenta socijalizacije
sve osim toga je na tebi
pa ce neko samostalno citati i uciti nesto, a neko nece
treba da se reformiše, al to ne može pojedinac
treba motke, pa pred skupštinu, al ne samo za školstvo, neg za sve.
 
pa nista, ajd je ukinemo onda
pa cemo klince slati na standardizovane privatne casove umjesto da je reformiramo

mada, po meni skola i sluzi da da bazicno opismeni i nauci da pratis cas tj da sjedis mirno 45 min bez sa te skidaju s lustera
+ komponenta socijalizacije
sve osim toga je na tebi
pa ce neko samostalno citati i uciti nesto, a neko nece

Da si ti meni živa i zdrava reforma škole je vršena sa svakim novim ministrom, a od Gaše Djordjevića na ovamo ništa konstruktvno nije uradjeno. Samo se one sve dublje, pre svega u birokratiju iz koje ne možeš da isplivaš.
Kako promene ministra, tako promene kurikulum, a o monopolu izdavačkih kuća koji će se udžbenici koristiti, da ne počinjem. To je tek svet za sebe.
 
Da si ti meni živa i zdrava reforma škole je vršena sa svakim novim ministrom, a od Gaše Djordjevića na ovamo ništa konstruktvno nije uradjeno. Samo se one sve dublje, pre svega u birokratiju iz koje ne možeš da isplivaš.
Kako promene ministra, tako promene kurikulum, a o monopolu izdavačkih kuća koji će se udžbenici koristiti, da ne počinjem. To je tek svet za sebe.
vrsena je ko i sve ostalo u ovoj zemlji
i to s udzbenicima je nebuloza totalna
al to nema veze s cinjenicom da nam javne skole ipak trebaju
 
ja sam skroz nekako zadovoljna skolom do sada, msm jeste tek treci razred i kontam da najgore dolazi od petog :sad2:

sada sam zadovoljna pre svega uciteljicom, decom, direktorkom, organizacijom, pa i programom (da li je do ucitelja koji je prepravlja program po nahodjenu il ne pojma nemam, nisam se uopste udubila), msm bilo je ispada ali i ne bilo ih u ovoj situaciji sa koronom

radi se na casu, postoje nastave dodatne i dopunske, vannastavne aktivnosti, ok smanjeno zbog korone ali sve funkcionise

ne zatrpavaju ih gradivom a nije bas da nista ne uce, nekako mi sve ide kako treba

j prolazi prilicno lako, sto me malo brine jer nece moci uvek tako ali ok, za sada je tako i ako znamo gde zivimo i kako sve funkcinise - hbg ne moze se ocekivati ludilo
 
ja sam skroz nekako zadovoljna skolom do sada, msm jeste tek treci razred i kontam da najgore dolazi od petog :sad2:

sada sam zadovoljna pre svega uciteljicom, decom, direktorkom, organizacijom, pa i programom (da li je do ucitelja koji je prepravlja program po nahodjenu il ne pojma nemam, nisam se uopste udubila), msm bilo je ispada ali i ne bilo ih u ovoj situaciji sa koronom

radi se na casu, postoje nastave dodatne i dopunske, vannastavne aktivnosti, ok smanjeno zbog korone ali sve funkcionise

ne zatrpavaju ih gradivom a nije bas da nista ne uce, nekako mi sve ide kako treba

j prolazi prilicno lako, sto me malo brine jer nece moci uvek tako ali ok, za sada je tako i ako znamo gde zivimo i kako sve funkcinise - hbg ne moze se ocekivati ludilo
Зато што имаш добро дете. Па се ни не цимаш. Највише се буне родитељи деце која баш и нису способна, а родитељи очекују резултате, јер забога, како МОЈЕ дете да није најбоље и увек траже кривце у другима. Виђаћеш то и кроз основну и кроз средњу. Са добром децом нема бриге ;):heart: Нека вам тако и остане.
 
Зато што имаш добро дете. Па се ни не цимаш. Највише се буне родитељи деце која баш и нису способна, а родитељи очекују резултате, јер забога, како МОЈЕ дете да није најбоље и увек траже кривце у другима. Виђаћеш то и кроз основну и кроз средњу. Са добром децом нема бриге ;):heart: Нека вам тако и остане.

S obzirom na to koliki je novac dat za uvodjenje i sprovodjenje inkluzivne nastave, a rezultat nula, sa pravom se bune.
Izvini molim te, ako već postoji opcija individualizacije nastave, što se ne sprovodi?
Gde su defektolozi?
Ja razumem otpor nastavnog osoblja, gurnuli su ih u nešto što nije njihov domen rada, bez obzira da li su pohadjali 3 ili 303 seminara.
Trenutno privatno radim sa detetom kome ništa ne fali u smislu razvojnih poremećaja/sindroma, ali koji je jednostavno blentav, a učiteljica pored njega ima još 30 učenika u odeljenju i kako sama kaže "ne može da se bakće sa njim". Pri tom žena nema lošu nameru, dobro ona radi, ali nema kad da njemu da se posveti kako treba. Čak sam mu ja napisala individualni obrazovni plan.
 
Па и није у реду да сви остали испаштају и губе време због њега једног.
Као што деца која би да слушају на часу и у школи обаве 80% обавеза и после уживају у слободном времену трпе због једног или троје њих који ометају час. Није зрело дете дужно да се извињава незрелом.
Знам и ја типа који ради са студентима. Еј, родитељи студената га плаћају да мотивише њихову дечицу да уче. Јел морају да студирају? Не морају. Ако ниси за то, иди ради нешто. Мислим, мени је драго због њега, треба зарадити на туђој лењости. Али колико ће бити пропуста када они добију дипломе и паднеш им руке, а др на пример?
 
Па и није у реду да сви остали испаштају и губе време због њега једног.

Naravno da nije. I nije učiteljicin posao da radi sa takvim detetom, ali ministarstvo uporno neće da angažuje defektologe. Inkluzija nije od juče, ima više od 10 godina kako je uvedena.
Ali jeste učiteljicin posao da uradi ono što može - individualiuje nastavu i prilagodi gradivo detetu, pa dokle stignu.
 
Па и није у реду да сви остали испаштају и губе време због њега једног.
Као што деца која би да слушају на часу и у школи обаве 80% обавеза и после уживају у слободном времену трпе због једног или троје њих који ометају час. Није зрело дете дужно да се извињава незрелом.
Знам и ја типа који ради са студентима. Еј, родитељи студената га плаћају да мотивише њихову дечицу да уче. Јел морају да студирају? Не морају. Ако ниси за то, иди ради нешто. Мислим, мени је драго због њега, треба зарадити на туђој лењости. Али колико ће бити пропуста када они добију дипломе и паднеш им руке, а др на пример?
U savršenom svijetu djete se rodi dobro i odgovorno i nemaš problem s njim. U nekom drugom svijetu roditelji se trude da pomognu jer misle da djetetu treba pomoć.
 
Da si ti meni živa i zdrava reforma škole je vršena sa svakim novim ministrom, a od Gaše Djordjevića na ovamo ništa konstruktvno nije uradjeno. Samo se one sve dublje, pre svega u birokratiju iz koje ne možeš da isplivaš.
Kako promene ministra, tako promene kurikulum, a o monopolu izdavačkih kuća koji će se udžbenici koristiti, da ne počinjem. To je tek svet za sebe.
Zar nije bio Gaša Knežević, on je bio ministar kad je moje starije dete krenulo u srednju školu.
 
Зато што имаш добро дете. Па се ни не цимаш. Највише се буне родитељи деце која баш и нису способна, а родитељи очекују резултате, јер забога, како МОЈЕ дете да није најбоље и увек траже кривце у другима. Виђаћеш то и кроз основну и кроз средњу. Са добром децом нема бриге ;):heart: Нека вам тако и остане.
A sta ti je tacno definicija dobrog deteta?
Dobar uspeh u skoli i poslusnost?
Msm meni ovo napisano ruzno zvuci.
Moja dva deteta su potpuno dva razlicita tipa i inace, karakterno i sada u skoli.
On nece proci lagano kroz ove prve razrede, ali jeste i pametan i jeste dobro dete
 
A sta ti je tacno definicija dobrog deteta?
Dobar uspeh u skoli i poslusnost?
Msm meni ovo napisano ruzno zvuci.
Moja dva deteta su potpuno dva razlicita tipa i inace, karakterno i sada u skoli.
On nece proci lagano kroz ove prve razrede, ali jeste i pametan i jeste dobro dete
Добро дете је за мене дете које није злоћа, није бахато и насилно. Уз то има кућно васпитање па самим тим не омета друге.
Успех у школи је што се мене тиче далеко мање важан.
Опет, пишем своје мишљење које не мора бити прихваћено.


тренутно у средњој школи, када су већ пунолетни и пред крај, највише се буне и негодују родитељи управо оних ученика, не могу рећи деце, који немају добар успех али имају још горе владање, и ометају све друге.
 
Добро дете је за мене дете које није злоћа, није бахато и насилно. Уз то има кућно васпитање па самим тим не омета друге.
Успех у школи је што се мене тиче далеко мање важан.
Опет, пишем своје мишљење које не мора бити прихваћено.


тренутно у средњој школи, када су већ пунолетни и пред крај, највише се буне и негодују родитељи управо оних ученика, не могу рећи деце, који немају добар успех али имају још горе владање, и ометају све друге.
Ali pricamo o uspehu u skoli.
Ne o vasputanju.
Ima izuzetno dobre i vaspitane dece koja ne mogu da usvoje gradivo na isti nacin i mozda lako kao neki drugari. Ne znaci da je problem u njemu jedino.
Niti skola postoji samo za buduce vukovce
 
stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.

Back
Top