Reši jednačinu

То није нимало једноставно јер је „инвентивност будала” (тако то програмери називају у свом жаргону) неограничена и није лако претпоставити шта би ко могао укуцати као улаз па онда испрограмирати и одговор на тако нешто.
Potpisujem.
Zato je PALM izbacio Gremline, koji su upravo to radili - simulirali ukucavanje ili bockanje po ekranu bez veze, radili operacije
bez ikakvog smisla i tako stresirali programe do besvesti.
Mi i dan-danas imamo nešto slično za naše uređaje i programe, kad posle testiranja pročitaš u log fajlu zbog čega
je program (ili OS) pukao, možeš samo da se zapitaš kako to nisi predvideo.
 
Lepota matematike leži u univerzalnoj jasnoći i jednoznačnosti, a potrebu za tim ističu baš ovakve rasprave. Čim to navodno pravilo da "broj ispred zagrade ima prednost nad operatorom deljenja koji mu prethodi" neko prihvata a neko ne prihvata, znači da to pravilo ne valja i da ga ne treba podrazumevati, već ignorisati i eksplicitno staviti zagrade tamo gde treba da stoje.

Stoga je univerzalni odgovor 16, jer ne podrazumeva notifikaciju koja nije univerzalno prihvaćena. Ne podrazumeva sivu zonu "džakstapozicije", šta god to bilo.

Ko želi da odgovor bude nesumnjivo 1, treba da napiše lepo izraz da ga svi razumeju, a ne da se oslanja na pravilo koje Pera prihvata a Mika ne prihvata.
 
Poslednja izmena:
Lepota matematike leži u univerzalnoj jasnoći i jednoznačnosti, a potrebu za tim ističu baš ovakve rasprave. Čim to navodno pravilo da "broj ispred zagrade ima prednost nad operatorom deljenja koji mu prethodi" neko prihvata a neko ne prihvata, znači da to pravilo ne valja i da ga ne treba podrazumevati, već ignorisati i eksplicitno staviti zagrade tamo gde treba da stoje.
Тако је.

Stoga je univerzalni odgovor 16, jer ne podrazumeva notifikaciju koja nije univerzalno prihvaćena. Ne podrazumeva sivu zonu "džakstapozicije", šta god to bilo.
Ама није, побогу! Траљаво написан израз у ком се не зна с чим се дијели/множи не може имати универзално рјешење, униварзално значи свеважеће, што овдје није случај. Нема универзалног рјешења без универзалног записа. Овакве брљотине настају кад се покуша уобичајени израз с разломком у ком је све јасно исписати у „рачунарском” једном реду па се заборави заградама означити шта се с чим множи/дијели или (што претпостављам да је овдје случај) кад неко намјерно то уради како би увалио коску онима које то збуњује.

Ko želi da odgovor bude nesumnjivo 1, treba da napiše lepo izraz da ga svi razumeju, a ne da se oslanja na pravilo koje Pera prihvata a Mika ne prihvata.
Тачно, али и онај ко жели да одговор буде несумњиво 16, такође мора написати израз како треба, једнозначно. Капиши?
 
Poslednja izmena od moderatora:
Тачно, али и онај ко жели да одговор буде несумљиво 16, такође мора написати израз како треба, једнозначно. Капиши?
Vidi ovako:
Izraz, onako kako je zadat, je neispravan, napisao sam to još pre nedelju dana.
https://forum.krstarica.com/threads/resi-jednacinu.975959/post-47157869
Nije zagrada nepoznata, pa da možeš da izostaviš znak množenja i da to ima prioritet.

Ali ako (ipak) pretpostavimo da se između 2 i leve zagrade podrazumeva znak množenja,
onda je jedini tačan rezultat 16.
I nikako drugačije.
 
Vidi ovako:
Izraz, onako kako je zadat, je neispravan, napisao sam to još pre nedelju dana.
https://forum.krstarica.com/threads/resi-jednacinu.975959/post-47157869
Nije zagrada nepoznata, pa da možeš da izostaviš znak množenja i da to ima prioritet.

Ali ako (ipak) pretpostavimo da se između 2 i leve zagrade podrazumeva znak množenja,
onda je jedini tačan rezultat 16.
I nikako drugačije.
Да, неисправно написано, али не због 2(2+2). То је уобичајено и опћеприхваћено изостављање знака множења заграде који се подразумијева и то није спорно, али не зна се шта је фактор који множи ту заграду, да ли само 2 или разломак 8/2 траљаво записан као 8:2.
Уосталом, заграда ту и није важна, поједностави на 8:2х4 и опет не знаш да ли 8 дијелиш са 2х4 или 8/2 множиш са 4 тј. да ли је требало писати 8 : (2х4) или (8:2)х4.

Пу! Јебо вас смајлић!!! Пола сата куцам поново 8 : (2х4) а упорно ми излази 8:(2х4) због скраћенице за тужног смајлића. Укапирао сам из седме. :rotf:
 
Poslednja izmena:
Уосталом, заграда ту и није важна, поједностави на 8:2х4 и опет не знаш да ли 8 дијелиш са 2х4 или 8/2 множиш са 4 тј. да ли је требало писати 8 : (2х4) или (8:2)х4.
Znaš, znaš.

Ako operacije imaju isti prioritet, ide se sa leva na desno.
Znači, za: 8 / 2(2+2)

Prvo računaš zagrade: (2 + 2) i dobiješ 4.
Sad imaš:
8 / 2 * 4

Pa ideš sa leva na desno i dobijaš (za 8/2): 4.
4
* 4

I na kraju, kao rezultat množenja dobijaš 16.
 
Шта си ти све надробила... Те јасно је да је рјешење 1, те нема јединственог рјешења, те јединствено па још јединственије али различито, те множење и дијељење јесте равноправно, али и није, те ни само множење није јединствено него има ексклузивно множење и инклузивно јукстапонирано множуцкање... ма ни за главу ни за реп.
Очигледно је, имаш прилично дара за савременог политичара. Радо се бавиш оним што не разумијеш, имаш потребу да саму себе похвалиш и да „објасниш” другима то што не разумијеш, радиш то с висине уз самоувјереност оних блажених у незнању, тврдиш час једно час друго не трепнувши и у сваком случају си у праву, позиваш се на којекога и качиш линкове у којима у једном стоји једно, у другом друго, а у трећем треће, препричаваш што нађеш на нету без икакве селекције па кад налетиш на лупетање ем га не препознаш као лупетање, ем га још и тако препричаш да то постаје трагикомично, а кад наиђеш на човјека који заиста зна о чему говори ни то не препознаш па му у свом додатку у уста ставиш и оно што није ни поменуо... Укратко, ако би се озбиљније посветила политици, сигуран сам (и сасвим озбиљан, заиста се не шалим, нажалост) да би ти и мјесто министра науке и образовања било достижно.

П.С.
Без обзира на самохвалу Електронским факултетом, ипак ћеш мудро учинити ако зовнеш неког да ти замијени сијалицу, за сваки случај. За разлику од погрешно ријешеног задатка, струја оће и да „пецне”. :mrgreen:
Meni je zaista zao sto ti ne umes da citas ili ne zelis da citas ono sto sam napisala, ili ga cistas pogresno.

Sam si "nadrobio" nekakve primere samo mnozenja i deljenja s jedne, i samo sabiranja i oduzimanja s druge strane iako to nema nikave veze sa temom. Uzgred, sam izraz "nadrobiti" govori mnogo o stepenu necijeg obrazovanja, ukupnog, sto podrazumeva i kulturu da se sa slusa tudji argument.

To sto nisi citao prethodno sta sam pisala po temi sa ovim sto sam odgovorila tebi, ne znaci da nemam stav i da mogu da budem politicar (osim ako to ne podrazumeva ucenje od autoriteta i sledjenje jasnih pravila), jos manje da se hvalim nekakvom elektronikom koju nisam zavrsila vec nesto sasvim drugo, ali mi je predavao profesor sa PMF i ucili smo matematiku definisanu za 1. godinu elektronike. Ovde da napomenem da nisam ni matematicar ni elektronicar, niti se ovakve stvari uce u skoli ni bar ja na fakultetu, nego sam ovim kasnijim objasnjenjima samo pokusala da pokazem zasto sam dosla do 1 kao rezultata, i da nema osteprihvacenog pravila, to jasno kaze profesor i doktor matematike sa Harvarda koga sam vise puta linkovala, i ne samo on, nego i drugi...jedan video sam vec postavila takav, ali si ti nasao da "razumevajuci problem i citajuci sve pazljivo", postavis tek kasnije isti takav video, koji sam citirala dole.

Ako profesor matematike sa Harvarda kaze ovo, onda cu mu sigurno vise verovati nego tebi ili bilo kom anonimusu sa foruma koji je usput i dovoljno nekulturan da ne cita napisano s moje strane (ili prosto ne razumeva) ono od ranije, ili dovoljno drzak da "stavlja u usta" nekome nesto sto nikad ekplicitno nije rekao, a sto je samo znak za neznanje i/ili zluradost, i/ili zavist, mozda je najbolje tako reci.



InkedScreenshot 2023-06-20 at 00-41-19 Ambiguous PEMDAS.jpg
https://people.math.harvard.edu/~knill/pedagogy/ambiguity/index.html

P.S. Sijalice i dalje menjam sama, ali mogu da shvatim da je za nekog cak i to veliki problem.

.
Математика је једно, а шта излази из појединих сокоћала нешто друго. Ни дигитрони ни програми не размишљају, не уче и не знају ништа сем да на улазни податак избаце оно што је предвидио програмер. Програмера има разних, неки веома добро владају математиком, неки и не баш, али није то суштина. Ко год је икад програмирао макар и најбаналније ситнице, веома добро зна да је изузетно важно претпоставити шта би све неко могао укуцати као улазни податак и испрограмирати шта да се ради кад се то деси. То није нимало једноставно јер је „инвентивност будала” (тако то програмери називају у свом жаргону) неограничена и није лако претпоставити шта би ко могао укуцати као улаз па онда испрограмирати и одговор на тако нешто.
Sve sam to vec napisala prethodno, takodje, i nema opsteprihvacenih pravila u ovom slucaju, tako da opet ne znam zasto ponavljas ono sto sam vec napisala.
Cinjenica je (koju sam i slikovno predstavila) da cak i isti kalkulatori, iste firme, pokazuju razlicite rezultate.
Пошто смо на теми могли видјети и кратки клип човјека који очито зна о чему говори па је све објаснио у 5 минута, тиме би тема могла бити и затворена јер се реченом нема шта ни додати ни одузети.
Jeste, kad ti kazes , samo sto sam ja ovaj video postavila vec iznad ranije, a ti si "los djak" jer ne citas (ili ne razumes) napisano, ili sebi dajes na velikoj vaznosti, sto je zaista jedan dobar znak ne samo za neznanje, niko se naucen nije rodio, nego za nepostojanjem zelje za znanjem.

https://forum.krstarica.com/threads/resi-jednacinu.975959/page-7#post-47195433
 
Poslednja izmena:
Lepota matematike leži u univerzalnoj jasnoći i jednoznačnosti, a potrebu za tim ističu baš ovakve rasprave. Čim to navodno pravilo da "broj ispred zagrade ima prednost nad operatorom deljenja koji mu prethodi" neko prihvata a neko ne prihvata, znači da to pravilo ne valja i da ga ne treba podrazumevati, već ignorisati i eksplicitno staviti zagrade tamo gde treba da stoje.

Stoga je univerzalni odgovor 16, jer ne podrazumeva notifikaciju koja nije univerzalno prihvaćena. Ne podrazumeva sivu zonu "džakstapozicije", šta god to bilo.

Ko želi da odgovor bude nesumnjivo 1, treba da napiše lepo izraz da ga svi razumeju, a ne da se oslanja na pravilo koje Pera prihvata a Mika ne prihvata.
Nema univerzalnog odgovora i ne postoji nikakva "siva zona jukstapozicije", vec je to implicitno mnozenje koje ima prednost nad eksplicitnim mnozenjem , pa i eksplicitnim deljenjem, jednostavno, napredna matematika.

Ova tvoja prva recenica je tacna i dovoljna za srednje skole, medjutim, za matematicke fakultete (na kojima se uci napredna, visa matematika) nije.


_________________________________________

Neka od misljenja drugih matematicara i fizicara o ovome sa "Quore":arrow:

The middle-school style "order of operations" rules which many people learn as received wisdom from God are not inarguable mathematical facts; indeed, they are not mathematics at all. They are descriptive statements of the arbitrary conventional notational habits of mathematicians, and sometimes, there are nuances which arise in practice which they don't quite capture.


(Sridhar Ramesh
ABD on PhD in Logic (mathematics), University of California, BerkeleyAuthor has 951 answers and 5.4M answer views)

https://www.quora.com/Should-implic...tipliers-that-implies-in-particular-6-2-1+2-1

_________________________________________


The expressions 2 · x, 2 x, 2x, and 2(x) all mean multiplication, but when inserted as part of a larger expression, they are not all handled the same way, a concept that stuns many people. PEMDAS/… does not account for this, because it is fundamentally flawed by being an oversimplification that teachers have not warned students about that things will necessarily change with more advanced courses. In my mind it is fine for teachers to present PEMDAS in advanced arithmetic and continue using it in introductory algebra, as long as they warn students that tweaks will come later because PEMDAS is incomplete—good enough for our level of course but not good enough for more advanced mathematics (and the teachers need not explain the upcoming tweaks—just warn students that tweaks will come). The bottom line is that 6/2(2 + 1) is ambiguous. PEMDAS insists the correct answer is 9. A corrected PEMDAS to handle more advanced mathematics would indicate an answer of 1. Very few professional mathematicians and physicists rely on PEMDAS because they are not working at the level of advanced arithmetic and basic algebra. One needs to realize that most secondary school mathematics teachers in the US are not professional mathematicians and do not even have a university degree in mathematics; rather they typically have a university degree in education, typically with a focus on mathematics in secondary education, but it is not a mathematics degree. Most of them have a good heart with good intentions—they got a degree in education in part because they wanted to be more effective at teaching, but they did not get the in-depth knowledge of more advanced mathematics that would occur with a mathematics degree and they have not had experience with professional mathematicians. They go by what the textbook tells them to do and unfortunately place unmerited trust in that textbook. The major disagreements among different professions in different parts of the world involve issues with how multiplication and division interrelate in terms of precedence of operations. That is exactly where 6/2(2 + 1) hits and deliberately so. Some people may see such an expression and be honestly confused about what it means and ask on Quora. Others are being arrogant, snooty nerds who want to build their self-esteem by making other people look stupid and then showing those other people the error of their ways. Their level of self-esteem and knowledge must be rather low, struggling to make it up to the level of the floor they are standing on, if that is how low they have to stoop to feel any self-esteem. Again, professional mathematicians and physicists regard clarity of communication as critical. Writing expressions such as 6/2(2 + 1) hits dead-center in an area of known ambiguity. The most recent approach (a good 20 years old now) that seems to have been adopted by most professional mathematicians and some more slowly growing number of professional physicists, as well as by the International Bureau of Weights and Measures (the one and only agency authorized to define the metric system, so if you violate this rule you are in non-compliance with the metric system) and some other standardization organizations, is that if any division is immediately followed (with no intervening bracketing) by a multiplication or another division, then it is regarded as ambiguous and the only direction for evaluating such an expression is that the expression is undefined and has no value—the expression must be rewritten to clarify intent in order to be regarded as a valid expression. The posted 6/2(2 + 1) falls in this category—a division immediately followed by a multiplication— so the rules that are the most modern and most widely adopted by professional mathematicians for handling this expression direct that it be regarded as undefined. The value is not 9; it is not 1; it is not 9 or 1; it is not possibly 9; it is not possibly 1; it is simply undefined. Arrogant jerks who keep writing Quora questions involving interpreting 6/2(2 + 1) and other similar expressions to show off what they perceive as their knowledge and expertise, but, in fact, are showing off their arrogance and ignorance and their lack of concern for clarity of communication and, consequently, their lack of fitness and mindset to be a professional mathematician or physicist, need either a quick and major adjustment of attitude, or shift over to a world that appreciates ambiguity and lack of clarity (such as becoming a politician) and quit spreading their garbage to the technically oriented folks on Quora and wasting our time.

(Howard Ludwig
Ph.D. in Physics, Northwestern University (Graduated 1982)Author has 2.2K answers and 7.5M answer views)

https://www.quora.com/Should-implic...tipliers-that-implies-in-particular-6-2-1+2-1
 
Znaš, znaš.

Ako operacije imaju isti prioritet, ide se sa leva na desno.
Не иде се, тј. не мора се. Наравно, дозвољено је и редом с лијева на десно, нико ти не брани, али то свакако није обавезујуће. Знаш ти то, знаш, знаш, само тога још ниси свјестан. Надам се да не би нпр. 4х783х25 рачунао редом с лијева на десно и смарао се са 4х783 па још и пута 25 кад је 4х25 тако лијепа округла стотка па само на 783 допишеш двије нулице и ето га 78.300 док трепнеш. ;)

Што су изрази „незграпнији”, то ћеш прије „кршити” то ионако непостојеће правило да себи олакшаш рачун. Ево види нпр. западне те да рачунаш овако нешто:
v1.jpg

Тешко ћеш ме увјерити да ћеш ово рачунати по непостојећем правилу морања с лијева на десно, напротив, обрадоваће те да „на прескаке” прецрташ све што се потире и без рачунања само напишеш 11. Зар не? ;)
v2.jpg



Западне ли те множење/дијељење (а разломачка црта је такође дијељење) нпр. овако нечег:
v3.jpg

потписујем да ћеш и те како радо заборавити на „морање с лијева на десно” и са задовољством скраћивати све што се скратити може да би резултат онда могао написати и напамет умјесто да се дијелиш и множиш с лијева на десно док ти крв не шикне из ушију.
v4.jpg



А тек ово:
v5.jpg

Па сунце ће те огријати кад угледаш сасвим десно једну малу, слатку нулицу па ћеш, главу стављам на пањ, одмах написати резултат умјесто да узимаш годишњи да би ову кобасицу рачунао с лијева на десно док пред крај годишњег не дођеш до посљедње, крајње десне нуле. ;)
v6.jpg



П.С.
Хух... Дођеш ми пиво што сам због разломака и краћења морао правити слике па их качити јер то не могу само укуцати овдје. ;)
 
Poslednja izmena:
Пу! Јебо вас смајлић!!! Пола сата куцам поново 8 : (2х4) а упорно ми излази 8:(2х4) због скраћенице за тужног смајлића. Укапирао сам из седме. :rotf:
@Tab
Табе, црни Табе... Јесу вас то у мат. гимназији научили да смајлићи имају апсолутни приоритет? Репрограмирај ово чудо, умал’ да зовем сервис за рачунаре због твојих приоритетних смајлића! :mrgreen:
 
Надам се да не би нпр. 4х783х25 рачунао редом с лијева на десно и смарао се са 4х783 па још и пута 25 кад је 4х25 тако лијепа округла стотка па само на 783 допишеш двије нулице и ето га 78.300 док трепнеш. ;)
Al si našao primer...
Dva puta množenje u jednom izrazu nije isto što i deljenje i množenje u istom izrazu.

Kao i ovaj tvoj primer:
Тешко ћеш ме увјерити да ћеш ово рачунати по непостојећем правилу морања с лијева на десно, напротив, обрадоваће те да „на прескаке” прецрташ све што се потире и без рачунања само напишеш 11. Зар не? ;)
v2.jpg
Pričati o prioritetu oduzimanja i sabiranja sa leva na desno u izrazu koji nema drugih računskih operacija je malo bez veze.
Naravno da će svako normalan prvo da skrati sve što može, kao i u tvom primeru sa razlomcima.
Zar ne?
 
Не иде се, тј. не мора се.

Па реч је о операцијама множења и дељења, где си сад скочио на сабирање и одузимање....

А у овом доњем примеру ниси дао баш најбољи пример где се види проблем о којем је реч; дај убаци понеко дељење у средину.

1687277100261.png


Pričati o prioritetu oduzimanja i sabiranja sa leva na desno u izrazu koji nema drugih računskih operacija je malo bez veze.
Naravno da će svako normalan prvo da skrati sve što može, kao i u tvom primeru sa razlomcima.
Zar ne?
Реч је о генералном правилу, а он даје специјалне примере.
 
Poslednja izmena:
Al si našao primer...
Dva puta množenje u jednom izrazu nije isto što i deljenje i množenje u istom izrazu.
Их, знам ја шта је тврдоглавост, зато сам и цртао наредне примјере. ;)

Kao i ovaj tvoj primer:

Pričati o prioritetu oduzimanja i sabiranja sa leva na desno u izrazu koji nema drugih računskih operacija je malo bez veze.
Ти си поменуо некакво правило морања с лијева на десно и нагласио „ако операције имају исти приоритет”, зато у примјерима и нема других операција које би имале другачији приоритет.

Naravno da će svako normalan prvo da skrati sve što može, kao i u tvom primeru sa razlomcima.
Zar ne?
О да! И управо зато је сад сваком нормалном кристално јасно да то „с лијева на десно” није обавезујуће правило.

Тако је како је, ја ту не могу ништа.
 
Па реч је о операцијама множења и дељења, где си сад скочио на сабирање и одузимање....
Одговарао сам на: „Ako operacije imaju isti prioritet, ide se sa leva na desno”, а сабирање и одузимање су, сложићеш се, операције које имају исти приоритет.

А у овом доњем примеру ниси дао баш најбољи пример где се види проблем о којем је реч; дај убаци понеко дељење у средину.

1687279920620.png
Већ сам нагласио да разломачка црта означава дијељење, дакле у примјеру и те како има дијељења, али кад неко разломак a/b усред неког израза напише као a:b и не стави заграду ако је неопходна, онда се управо добије брљотина с почетка теме у којој се не зна шта се с чим множи/дијели, баш као и у примјеру који си овдје преправио.

Реч је о генералном правилу, а он даје специјалне примере.
Да би правило било генерало, мора и важити генерално, а примјери су специјални само по томе да се на њима кристално јасно види суштина.
 
О да! И управо зато је сад сваком нормалном кристално јасно да то „с лијева на десно” није обавезујуће правило.
The expression 8/2(2+2) can be interpreted in different ways depending on how you apply the mathematical operations
and the conventions you follow.

One common convention is to follow the order of operations, also known as PEMDAS/BODMAS, which stands for
Parentheses/Brackets, Orders/Exponents, Division/Multiplication (from left to right),
and Addition/Subtraction (from left to right).

Following this convention, the expression can be simplified as follows:

8 ÷ 2(2+2)
= 8 ÷ 2 × (2+2) (multiplication and division have the same precedence and are performed from left to right)
= 4 × (2+2) (performing the division)
= 4 × 4 (performing the addition)
= 16 (performing the multiplication)
Therefore, according to the convention of following the order of operations, the value of 8/2(2+2) is 16.

Тако је како је, ја ту не могу ништа.
Onako je kako matematička pravila nalažu.
 
The expression 8/2(2+2) can be interpreted in different ways depending on how you apply the mathematical operations
and the conventions you follow.

One common convention is to follow the order of operations, also known as PEMDAS/BODMAS, which stands for
Parentheses/Brackets, Orders/Exponents, Division/Multiplication (from left to right),
and Addition/Subtraction (from left to right).

Following this convention, the expression can be simplified as follows:

8 ÷ 2(2+2)
= 8 ÷ 2 × (2+2) (multiplication and division have the same precedence and are performed from left to right)
= 4 × (2+2) (performing the division)
= 4 × 4 (performing the addition)
= 16 (performing the multiplication)
Therefore, according to the convention of following the order of operations, the value of 8/2(2+2) is 16.


Onako je kako matematička pravila nalažu.
Pogledaj ovog sto ne sme da stavi ni izvor (link) odakle mu ova "umotvorina", kad vec pise na engleskom i prepisuje.

Citao ko zna cije objasnjenje i prihvata zdravo za gotovo.

To je ta razlika izmedju (ne)znanja i zelje za znanjem i da se nesto nauci.

Problem nema jedinstveno resenje a ovo je dokaz da matematika nije egzaktna nauka (danas), ako je uopste vise ista u nauci egzaktno.

To je glavni problem, a sve ostalo su finese, da i u najegzaktnijoj nauci od postojecih, postoji nesto sto nije egzaktno.


Небитно је да ли га изоставиш или не. Нема приоритет.
Citiras pogresnu osobu, ja to nisam napisala, a ionako s tobom odavno ne razgovaram.
 
Pogledaj ovog sto ne sme da stavi ni izvor (link) odakle mu ova "umotvorina",
Pogledaj ovu što je učila matematiku sa fakulteta :pop:, a ne zna da izračuna ni najobičniji izraz koji petaci
rešavaju bez problema.

kad vec pise na engleskom i prepisuje.
Ja ne prepisujem, ti to radiš.
Valjda ti je ostala navika iz osnovne škole (dalje nisi ni stigla).
 
Pogledaj ovu što je učila matematiku sa fakulteta :pop:, a ne zna da izračuna ni najobičniji izraz koji petaci
rešavaju bez problema.


Ja ne prepisujem, ti to radiš.
Valjda ti je ostala navika iz osnovne škole (dalje nisi ni stigla).
Pa nisi ti naisao ovo na engleskom nego si ga prepisao. Odakle si ga prepisao? Od komentara ispod nekog videa?:maramica::cepanje::klap:

To svaka budala moze da napise, vazno je sta pisu dokazani profesori.:ogledalo:
 

Back
Top