Шта си ти све надробила... Те јасно је да је рјешење 1, те нема јединственог рјешења, те јединствено па још јединственије али различито, те множење и дијељење јесте равноправно, али и није, те ни само множење није јединствено него има ексклузивно множење и инклузивно јукстапонирано множуцкање... ма ни за главу ни за реп.
Очигледно је, имаш прилично дара за савременог политичара. Радо се бавиш оним што не разумијеш, имаш потребу да саму себе похвалиш и да „објасниш” другима то што не разумијеш, радиш то с висине уз самоувјереност оних блажених у незнању, тврдиш час једно час друго не трепнувши и у сваком случају си у праву, позиваш се на којекога и качиш линкове у којима у једном стоји једно, у другом друго, а у трећем треће, препричаваш што нађеш на нету без икакве селекције па кад налетиш на лупетање ем га не препознаш као лупетање, ем га још и тако препричаш да то постаје трагикомично, а кад наиђеш на човјека који заиста зна о чему говори ни то не препознаш па му у свом додатку у уста ставиш и оно што није ни поменуо... Укратко, ако би се озбиљније посветила политици, сигуран сам (и сасвим озбиљан, заиста се не шалим, нажалост) да би ти и мјесто министра науке и образовања било достижно.
П.С.
Без обзира на самохвалу Електронским факултетом, ипак ћеш мудро учинити ако зовнеш неког да ти замијени сијалицу, за сваки случај. За разлику од погрешно ријешеног задатка, струја оће и да „пецне”.
Meni je zaista zao sto ti ne umes da citas ili ne zelis da citas ono sto sam napisala, ili ga cistas pogresno.
Sam si "nadrobio" nekakve primere samo mnozenja i deljenja s jedne, i samo sabiranja i oduzimanja s druge strane iako to nema nikave veze sa temom. Uzgred, sam izraz "nadrobiti" govori mnogo o stepenu necijeg obrazovanja, ukupnog, sto podrazumeva i kulturu da se sa slusa tudji argument.
To sto nisi citao prethodno sta sam pisala po temi sa ovim sto sam odgovorila tebi, ne znaci da nemam stav i da mogu da budem politicar (osim ako to ne podrazumeva ucenje od autoriteta i sledjenje jasnih pravila), jos manje da se hvalim nekakvom elektronikom koju nisam zavrsila vec nesto sasvim drugo, ali mi je predavao profesor sa PMF i ucili smo matematiku definisanu za 1. godinu elektronike. Ovde da napomenem da nisam ni matematicar ni elektronicar, niti se ovakve stvari uce u skoli ni bar ja na fakultetu, nego sam ovim kasnijim objasnjenjima samo pokusala da pokazem zasto sam dosla do 1 kao rezultata, i da nema osteprihvacenog pravila, to jasno kaze profesor i doktor matematike sa Harvarda koga sam vise puta linkovala, i ne samo on, nego i drugi...jedan video sam vec postavila takav, ali si ti nasao da "razumevajuci problem i citajuci sve pazljivo", postavis tek kasnije isti takav video, koji sam citirala dole.
Ako profesor matematike sa Harvarda kaze
ovo, onda cu mu sigurno vise verovati nego tebi ili bilo kom anonimusu sa foruma koji je usput i dovoljno nekulturan da ne cita napisano s moje strane (ili prosto ne razumeva) ono od ranije, ili dovoljno drzak da "stavlja u usta" nekome nesto sto nikad ekplicitno nije rekao, a sto je samo znak za neznanje i/ili zluradost, i/ili zavist, mozda je najbolje tako reci.
https://people.math.harvard.edu/~knill/pedagogy/ambiguity/index.html
P.S. Sijalice i dalje menjam sama, ali mogu da shvatim da je za nekog cak i to veliki problem.
.
Математика је једно, а шта излази из појединих сокоћала нешто друго. Ни дигитрони ни програми не размишљају, не уче и не знају ништа сем да на улазни податак избаце оно што је предвидио програмер. Програмера има разних, неки веома добро владају математиком, неки и не баш, али није то суштина. Ко год је икад програмирао макар и најбаналније ситнице, веома добро зна да је изузетно важно претпоставити шта би све неко могао укуцати као улазни податак и испрограмирати шта да се ради кад се то деси. То није нимало једноставно јер је „инвентивност будала” (тако то програмери називају у свом жаргону) неограничена и није лако претпоставити шта би ко могао укуцати као улаз па онда испрограмирати и одговор на тако нешто.
Sve sam to vec napisala prethodno, takodje, i nema opsteprihvacenih pravila u ovom slucaju, tako da opet ne znam zasto ponavljas ono sto sam vec napisala.
Cinjenica je (koju sam i slikovno predstavila) da cak i isti kalkulatori, iste firme, pokazuju razlicite rezultate.
Пошто смо на теми могли видјети и кратки клип човјека који очито зна о чему говори па је све објаснио у 5 минута,
тиме би тема могла бити и затворена јер се реченом нема шта ни додати ни одузети.
Jeste, kad ti kazes , samo sto sam ja ovaj video postavila vec iznad ranije, a ti si "los djak" jer ne citas (ili ne razumes) napisano, ili sebi dajes na velikoj vaznosti, sto je zaista jedan dobar znak ne samo za neznanje, niko se naucen nije rodio, nego za nepostojanjem zelje za znanjem.
https://forum.krstarica.com/threads/resi-jednacinu.975959/page-7#post-47195433