Мата Лабор
Zainteresovan član
- Poruka
- 204
Za koje realne vrednosti parametra m je polinom:
p(x) = mx³ + 11x² + 7x + m deljiv sa 2x+3?
Hvala unapred.
За m=6. Нема на чему.
Donji video prikazuje kako da instalirate aplikaciju na početni ekran svog uređaja.
Napomena: This feature may not be available in some browsers.
Za koje realne vrednosti parametra m je polinom:
p(x) = mx³ + 11x² + 7x + m deljiv sa 2x+3?
Hvala unapred.
Treba mi što pre rešenje za sledeći zadatak:
g(4x+7)=2x-1
f(x)=3x-8
g * f(x) = ?
Ovo * je kružić.
Što pre...Hvala unapred
Za koje realne vrednosti parametra m je polinom:
p(x) = mx³ + 11x² + 7x + m deljiv sa 2x+3?
Hvala unapred.
Bilo bi znatno brže iskoristiti:
![]()
f(x)= \sqrt{\frac{1+x}{1-x}}
g(x)=x
Onda se lako korišćenjem gornjeg pravila (zadatak je oblika kako sa desne strane jednakosti, a mi ga transformišemo u oblik sa leve strane) dobije oblik 1[sup]0[/sup] koji je određen![]()
Al ste ga zakomplikovali, i sam L' Hopital bi se pogubio. . .
Uzmete samo i sredite onaj ln da bude 1/2(ln(1+x) - ln(1-x)) i onda opali se izvod i bude 1/2(1/(1+x) + 1/(1-x)) dole je 1, pusti se x da ode u 0 i dobije se 1/2(1+1)=1. . .
Kad god, gde god da se ima ln uvek ga valja uporsiti sto vise, a onda integraliti ili diferencirati. . .![]()
Ја опет мислим да је Паганко предочио једну врло елегантну идеју, која се не експлоатише толико у задацима, и због тога је вредна пажње.
Ја опет мислим да је Паганко предочио једну врло елегантну идеју, која се не експлоатише толико у задацима, и због тога је вредна пажње.
Ako je 2[SUP]n[/SUP]+1 prost broj, dokazati da je n stepen dvojke. Ne ide i ne ide.
Ako je 2[SUP]n[/SUP]+1 prost broj, dokazati da je n stepen dvojke. Ne ide i ne ide.
Meni je logichnije da bude 0 nego 26. Mene su u shkoli uchili da se, kada nema zagrada, rachunske operacije izvode po redosledu koji je zadat u zadatku, t.j. + pa -, pa mnozenje. Dala sam ovaj zadatak josh nekim ljudima iz okoline da ga reshe i i oni su rekli da je odgovor 0. Kada sam pomenula mogucnost da mnozenje ima prednost nad ostalim operacijama, gledali su me zgranuto i rekli da ni oni nisu to uchili u shkoli. Da li je neko pravilo promenjeno u zadnjih dvadesetak godina, pa odgovor ne moze da bude nula, nego 26? Nas us uchili, na primer, da 2+2+2+2+2+2+2+2+2+2+2+2+2+2-2+2 x 0 i 2+2+2+2+2+2+2+2+2+2+2+2+2+2-2+(2 x 0) nije isto.
Ne, ne shalim se, tako su me uchili- ne samo mene, vec i mnoge druge- i moji su zadaci u ono vreme bili tachni. Shta se, u medjuvremenu, promenilo?
Ne, ne shalim se, tako su me uchili- ne samo mene, vec i mnoge druge- i moji su zadaci u ono vreme bili tachni. Shta se, u medjuvremenu, promenilo?