Куда даље моја драга Србијо?

Lajkovala sam ovo bez da odslusam, jer volim da slusam Seselja i uvek od njega ponesto pametno naucim, ali moram da dodam jedno objasnjenje.

U drugom delu videa gresi u 2 stvari:

1) Generalstab.

On misli da neko (npr kao ja, verovatno mnogi) zeli da ostane taj Generalstab jer je neki spomenik kulture iz 2. svetskog rata i jer govori o (sramnoj) istoriji na Sutjesci.

To nije tacno i prva je njegova zabluda. Ja zelim da ostane Generalstab jer je za mene to spomenik poginulima u bombardovanju 1999, i nasem stradanju, da kad strani zvanicnici a narocito zapadni udju u Beograd, da se odmah vidi sta je NATO uradio jednoj evropskoj zemlji, kao vecita sramota. O otimanju KiM da ne govorim.
Dakle samo iz tog razloga, a komunizmu, Titu i ostalima daleko bilo.

2) Rio Tinto tj, Gorenje Nedeljice.

Tacno je da nas mozda sada "hrani" gradjevina, ali je sramota sto nas ne hrani poljoprivreda. Trebalo bi da nas hrani jer smo odlicna zemlja za poljoprivredu, za zdravu hranu. U tom pravcu treba da ide nas razvoj ili jedan njegov dobar deo, tako da je sramota sto "lobira" za iskoriscavanje minerala na ovaj neekoloski nacin koji ce jos da presusi, dok poljoprivreda nikad nece. A i to isto jos od Nemaca koji imaju litijum, ali nece da kopaju, a zasto - zato sto nece da zagadjuju svoju zemlju kad vide da mogu tudju.

Tako da, ako ovako i dalje misli, nije on kadidat koji bi mogao da zameni Vucica, i bolje onda ni da ga ne kritikuje, kao sto to cini u 1. delu emisije.
 
Студенти који хоће да студирају су против ректора Владана Ђокића поднијели кривичну пријаву тужилаштву, јер им је због блокаде онемогућено студирање те због дискриминације. Даље је до тужилаштва које ће сагледати има ли пријава основа, да ли ће подићи оптужницу против ректора.

Но оно што је недопустиво јесте манипулација коју врши Владан Ђокић (овдје од заустављеног времена), гдје је оптужио студенте који хоће да студирају да врше подјеле, те да студенти блокадери такође хоће да уче али да су ставили испред виши циљ. Кварна манипулација, није на ректору да "тумачи" ко има виши циљ и ко уноси подјелу. Нити би то смио чинити.

Незнање је највећи непријатељ човјечанства. Ако ометате, онемогућујете процес стицања знања оних који ће то знање касније користити за добробит друштва, у служби сте непријатеља човјечанства. Виши циљ студентарије нити може бити нији јесте постати инструментом политике, нити може бити блокадама паралисати живот или загорчавати живот другима. Такав "виши циљ" води у деструкцију, охлократију, анархију. Виши циљ студентарије мора бити да изуче знање, које ће им колико сутра омогућчити да буду корисним члановима друштва. То мора бити и виши циљ и приоритет, против аномалија, неправде, неодговорности, негативне селекције, се и треба и мора борити, мислећим људима је то дужност, али се морају знати приоритети.
 
Студенти који хоће да студирају су против ректора Владана Ђокића поднијели кривичну пријаву тужилаштву, јер им је због блокаде онемогућено студирање те због дискриминације. Даље је до тужилаштва које ће сагледати има ли пријава основа, да ли ће подићи оптужницу против ректора.

Но оно што је недопустиво јесте манипулација коју врши Владан Ђокић (овдје од заустављеног времена), гдје је оптужио студенте који хоће да студирају да врше подјеле, те да студенти блокадери такође хоће да уче али да су ставили испред виши циљ. Кварна манипулација, није на ректору да "тумачи" ко има виши циљ и ко уноси подјелу. Нити би то смио чинити.

Незнање је највећи непријатељ човјечанства. Ако ометате, онемогућујете процес стицања знања оних који ће то знање касније користити за добробит друштва, у служби сте непријатеља човјечанства. Виши циљ студентарије нити може бити нији јесте постати инструментом политике, нити може бити блокадама паралисати живот или загорчавати живот другима. Такав "виши циљ" води у деструкцију, охлократију, анархију. Виши циљ студентарије мора бити да изуче знање, које ће им колико сутра омогућчити да буду корисним члановима друштва. То мора бити и виши циљ и приоритет, против аномалија, неправде, неодговорности, негативне селекције, се и треба и мора борити, посебно мислећи људи, али се морају знати приоритети.
Da, ispada da jedni imaju visi cilj, a drugi nemaju. Ko je taj ko ce da proceni iciji visi cilj?

I ako se uslovno uzme da zaista jedni imaju visi cilj, da li on mora da se ostvaruje blokadama nastave? Kakav je onda to visi cilj koji se do sada nikad nije pojavio u toj formi, a bilo je studentskih protesta i ranije? Ako su ih tako ucili, pogresno su ih ucili.

Neka se izjasnjavaju o pitanjima vezanim za drustvo oko sebe, kako kaze, ali ne moraju to da cine blokirajuci nastavu, narocito ne onima koji zele da uce i polazu ispite, i narocito ne ljudima koji zele da rade svoj posao (RTS, saobracajnice...).

Zaista nedopustiva diskriminacija studenata i njihovih teznji.
 

Back
Top