Matematika-da li volite ovaj predmet

Ma to je bio jedan primer kako nešto može drugačije da se prezentuje a da ne bude prepričano iz knjige. Svako matu doživljava na svoj način. Za mene je ona zabavna i tako je i predajem. Moj metor na faksu je rekao da ako se učenici na času ne nasmeju ni jednom da je čas propao. Ja se držim toga. Sa mojih časova učenici ne beže. Kada dobiju 1 ne ljute se na mene nego na sebe.
Druga stvar je, a što si ti dobro razumela, da je srednja škola (za one koji idu dalje na faks) prolazna škola i da trebaju da se skoncentrišu na predmete koji su im važni za dalje.

PS. Garant ne bi znala da mi objasniš koje je to preslikavanje 1-1 i na a da ne koristiš knjigu i termine iz nje. U tome je razlika onog učenika koji je čuo moje ludo predavanje i posle 10 godina zna da prepozna funkciju i kaže ti da li je 1-1 ili na, i učenika koji je čuo čisto tehničko predavanje i posle 10 dana nema pojma o f-ji ali je dobio tada 5.
Ja smatram da znam mnogo, ali ni kap naspram nekih. Ali isto smatram da od mojeg znanja učenici nemaju ama baš ništa. Nastavnici su tu da OSPOSOBE učenike da KORISTE matu...
Da li se slažeš?
 
Poslednja izmena:
U pravu si, ne bih umela da objasnim. :lol:

Takodje, smatram da su profesori tu da nam pomognu da razumemo gradivo koje radimo, da nas usmere. Naravno, to se odnosi na sve predmete, ali na matematiku u najvecoj meri. Ja mogu da naucim biologiju i istoriju iz knjige, ali matematiku ne (nisam nikad probala, ali verujem da bi bilo mnogo komplikovanije bez profesora :mrgreen:).

Inace, koliko godina radis u skoli? Predajes osnovcima, ne?
 
Ma to je bio jedan primer kako nešto može drugačije da se prezentuje a da ne bude prepričano iz knjige. Svako matu doživljava na svoj način. Za mene je ona zabavna i tako je i predajem. Moj metor na faksu je rekao da ako se učenici na času ne nasmeju ni jednom da je čas propao. Ja se držim toga. Sa mojih časova učenici ne beže. Kada dobiju 1 ne ljute se na mene nego na sebe.
Druga stvar je, a što si ti dobro razumela, da je srednja škola (za one koji idu dalje na faks) prolazna škola i da trebaju da se skoncentrišu na predmete koji su im važni za dalje.

PS. Garant ne bi znala da mi objasniš koje je to preslikavanje 1-1 i na a da ne koristiš knjigu i termine iz nje. U tome je razlika onog učenika koji je čuo moje ludo predavanje i posle 10 godina zna da prepozna funkciju i kaže ti da li je 1-1 ili na, i učenika koji je čuo čisto tehničko predavanje i posle 10 dana nema pojma o f-ji ali je dobio tada 5.
Ja smatram da znam mnogo, ali ni kap naspram nekih. Ali isto smatram da od mojeg znanja učenici nemaju ama baš ništa. Nastavnici su tu da OSPOSOBE učenike da KORISTE matu...
Da li se slažeš?

Ja znam da objasnim razliku :cool:

:lol:

Ovaj htedoh reci , da slazem se sa tobom. Mada istina je jos jedna, ne moze se od casa matematike napraviti neki veliki cirkus ili neka velika pricica sto ce dotaci ucenika . Nije to istorija, kad kad geografija i biologija, i tu mozzda lezi problem, mada cinjenica je da nasii ucenici ne rade matematiku i da im je zato porlbem, matematika se kao svaki drugi predmet uci, vezba i zahteva rad, nismo u osnovnoj skoli da je dovoljno ono sto cujemo na casu a da pritom ni ne pogledamo kuci to ponovo.
 
Pazi, kada kažeš cirkus od časa onda ja zamišljam kako učenici skaču, luduju ... Zato sam i rekla da meni učenici ne beže sa časa jer žele da me čuju šta ću da im kažem i kako ću da im pokažem. Meni je na času tišina ali ne ona ledena nego pozitivna. Svi gledaju u mene i slobodno pitaju i polemišu. Naravno ako to meni odgovara, jer napokon ja vodim taj čas.
Naravno da sa višim razredom ide i ozbiljnije gradivo koje ne može da se pokaže sa "kuco i maco" ali do tada deca (uslovno rečeno) imaju dovoljno znanja da ja mogu da se "pozovem i nadogradim" na prethodno znanje. Pa kada treba da radim f-ju meni je dovoljno da im kažem: Sećate li se Joce, Boce i Moce...
 
:lol:
n1411934852_30267180_4010.jpg
 
Uf, ja mislim da je to ona škola gde sam bio na zameni
sećam se da je bio neki mnogo stariji čovek u odelu koji je predavao matematiku
a sećam se i tih malih stoličica
dobili su ih kao višak iz vrtića ili boravka, pa su dve stolice pukle za vreme mog časa kada su se đaci dvometraši meškoljili
 
Sve zavisi od gradiva, nekad me nervira nekad mogu da je volim, it depends...A najjače je bilo brate kad sam u osnovnoj imala 5 iz matiša, onda sam mrzela taj predmet (govorila kako mi je najgori predmet), a sad kad imam 3, onda je ne mrzim a doduše i ne osećam tol'ku naklonost :lol: Danas sam imala kontrolni iz matiša, sve zadatke sam uradila ali kao i uvek ja strepim :)
 
kako ne :lol:

meni mata nije teska nego ja imam problem s koncentracijom :lol: .. ja ono, znam dobro ali na kontrolnom se zaebem sa tablicom mnozenja il tako nesto i onda zabodem 2,3 a znam za 4,5 ..... jbbg..

Joj, jedna moja drugarica iz odeljenja svaki dan vežba matiš, ali uprkos tome ona ima jedva dvojku (čak je malo falilo prošle godine da ide na popravni a ipak joj je profesor poklonio 2). :eek: :confused: :( I to samo zato što ne može da se skoncentriše na kontrolnom/pismenom... A ja uopšte ne vežbam svaki dan pa imam 3, kod mene je polovično... :neutral: Možda zvuči nelogično ali... :confused:
 
Joj, jedna moja drugarica iz odeljenja svaki dan vežba matiš, ali uprkos tome ona ima jedva dvojku (čak je malo falilo prošle godine da ide na popravni a ipak joj je profesor poklonio 2). :eek: :confused: :( I to samo zato što ne može da se skoncentriše na kontrolnom/pismenom... A ja uopšte ne vežbam svaki dan pa imam 3, kod mene je polovično... :neutral: Možda zvuči nelogično ali... :confused:

Moj slucaj, vezbam kao luda prosto se ubijam, a na kontrolnom gubim koncentraciju i uvek nesto zabrljam. Najgore od svega je to sto kod mog profesora nema usmenog odgovaranja.
 
Moj slucaj, vezbam kao luda prosto se ubijam, a na kontrolnom gubim koncentraciju i uvek nesto zabrljam. Najgore od svega je to sto kod mog profesora nema usmenog odgovaranja.

Ako si maturant onda ti je to veliki problem. Kada vežbaš matu nemoj da imaš "sterilne uslove" tj. totalni mir i tišinu jer ih nemaš ni na času. Dobra koncentracija znači da dok radiš zadatak i neko te nešto pita, ti moraš da radiš i saslušaš ga, da digneš pogled i daš sagovorniku odgovor, i spustiš pogled i nastaviš svoje misli pri rešavanju svojeg zadatka.
Ja, npr. imam klinca od godinu dana. On se igra, priča, radi neke svoje stvari, a često i plače jer traži nešto...ZA SVO TO VREME UČENIK NE DIŽE POGLED I RADI ZADATAK KAO DA SE TO SVE NI NE DEŠAVA OKO NJEGA! To je koncentracija! Ako klinja spava ja onda upalim televizor.
Možda mi je metoda malo čudna ali zaista je uspešna.
 
Obozavam matematiku, kratko i jasno... to mi je zivot i ne mogu bez nje, ali mogu donekle da razumem ljude koji je ne vole (a probali su da je zavole) jer bilo bi smesno kad bi je svi voleli i znali - ovako ih je malo kvalitetnih pa su dosta trazeni...

@Kiki i Pinki
gde ste studirali matematiku i koji smer, ako nije tajna? (planiram da je upisem pa malo informacija nije na odmet)
 

Back
Top