Kiki i Pinki
Zainteresovan član
- Poruka
- 109
Ma to je bio jedan primer kako nešto može drugačije da se prezentuje a da ne bude prepričano iz knjige. Svako matu doživljava na svoj način. Za mene je ona zabavna i tako je i predajem. Moj metor na faksu je rekao da ako se učenici na času ne nasmeju ni jednom da je čas propao. Ja se držim toga. Sa mojih časova učenici ne beže. Kada dobiju 1 ne ljute se na mene nego na sebe.
Druga stvar je, a što si ti dobro razumela, da je srednja škola (za one koji idu dalje na faks) prolazna škola i da trebaju da se skoncentrišu na predmete koji su im važni za dalje.
PS. Garant ne bi znala da mi objasniš koje je to preslikavanje 1-1 i na a da ne koristiš knjigu i termine iz nje. U tome je razlika onog učenika koji je čuo moje ludo predavanje i posle 10 godina zna da prepozna funkciju i kaže ti da li je 1-1 ili na, i učenika koji je čuo čisto tehničko predavanje i posle 10 dana nema pojma o f-ji ali je dobio tada 5.
Ja smatram da znam mnogo, ali ni kap naspram nekih. Ali isto smatram da od mojeg znanja učenici nemaju ama baš ništa. Nastavnici su tu da OSPOSOBE učenike da KORISTE matu...
Da li se slažeš?
Druga stvar je, a što si ti dobro razumela, da je srednja škola (za one koji idu dalje na faks) prolazna škola i da trebaju da se skoncentrišu na predmete koji su im važni za dalje.
PS. Garant ne bi znala da mi objasniš koje je to preslikavanje 1-1 i na a da ne koristiš knjigu i termine iz nje. U tome je razlika onog učenika koji je čuo moje ludo predavanje i posle 10 godina zna da prepozna funkciju i kaže ti da li je 1-1 ili na, i učenika koji je čuo čisto tehničko predavanje i posle 10 dana nema pojma o f-ji ali je dobio tada 5.
Ja smatram da znam mnogo, ali ni kap naspram nekih. Ali isto smatram da od mojeg znanja učenici nemaju ama baš ništa. Nastavnici su tu da OSPOSOBE učenike da KORISTE matu...
Da li se slažeš?
Poslednja izmena: