Quantcast

„Bečko-berlinska škola” vs novoromantičari

Kole11

Aktivan član
Poruka
1.072
U prilog tezi Djordja Jankovica o Ilirima kao Slovenima koji su primili hriscanstvo u 1. veku, direktno idu sledeci izvori:
  • 10. vek: Pismo Pape Jovana X, knezevima Tomislavu i Mihajlu u kome kaze da su Sloveni primili hriscanstvo u apostolskim vremenima
  • 12. vek: Povest minulih leta, gde pisac kaze da su slovenski Iliri primili hriscanstvo od apostola Pavla, da bi ga kasnije prosirili svojim migracijama na sever.
  • 13. vek. Pismo Pape Inocentija IV senjskom biskupu, gde mu dozvoljava upotrebu glagoljice i narodnog jezika u bogosluzenju, pisma koje se u Dalmaciji koristi od 4. veka i koje je izumeo sveti Jeronim.
I naravno, kao po pravilu ovakvi izvori idu na ignore. Komentara nigde, pa cak ni ono cuveno, sta zna Papa iz 10. veka o tome sta se desavalo 900 godina ranije.
Obrazac je jednostavan, ne mogu da unistim dokaz ali mogu da ga ignorisem:D
 

JustinCase

Zainteresovan član
Poruka
210
http://macva.info/poginuo-osnivac-u...QgQC1ncd4jDJa0GTZBeVcTYqgnibQapqYwG4HKyK0fNqk
POGINUO OSNIVAČ UDRUŽENJA MILOŠ S MILOJEVIĆ
1600151831920.png


Sudar kombija i Mercedesa kod Dervente: Poginuo osnivač udruženja Miloš S Milojević VOJIN PETROVIĆ.


VOJIN PETROVIĆ je osnivač udruženja Miloš S Milojević u Minhenu.


Vozač Mercedesa VOJIN PETROVIĆ iz Beočina poginuo je 13.09.2020 u sudaru sa kombijem u mjestu Lug kod Dervente, a troje njegovih sugrađana je povrijeđeno, rečeno je Srni u Policijskoj upravi Doboj, povrijeđeni su njegovi saputnici Đ. P, J. P. i R. P, pojasnili su iz policije.
Povrijeđeni su, nakon što im je ukazana pomoć u Domu zdravlja u Derventi, prevezeni u dobojsku bolnicu.
Saobraćajna nesreća dogodila se oko 12.20 sati, a u sudaru je učestvovao i kombi kojim je upravljala osoba M.S. iz Dervente.
VOJIN PETROVIĆ, osnivač društva MILOŠ S. MILOJEVIĆ iz Minhena, tragčno izgubio život u saobraćajnoj nesreći.
Iskreno saučešće porodici. Vojina pamtimo i zahvaljujemo na istrajnoj borbi u očuvanju sećanja na Milojevića. Večna ti slava Srbine i hvala.
Video sa Naučnog skupa u Crnoj Bari 2018. god

 

Aranko

Zainteresovan član
Poruka
441
И упркос томе нису препознали шта значи нпр. Santa Maria, те је претворише у Сутоморе. :roll:
Треба баш много мрзети самог себе па повезати причу о имену насеља насталог у XIX веку са досељавањем Словена.
 

supertruper

Aktivan član
Poruka
1.181
ako je već nekome stalo da sazna nešto o srpskoj istoriji onda to treba da kaže jasno i glasno a ne da u ovu temu trpa masu budaletina tipa deretić. šarić etc. i da ih proglašava autohtonistima kad oni to nisu niti su ikad bili - bili i ostali prevaranti na zadatku zabavljanja poblesavele gomile u srbiji; elem, zna li uopšte neko nekog autohtnistu?! ja kažem ima ih i na i van univerziteta u srbiji
IMG_20200915_154703.jpg
 

Scott Isle

Iskusan
Poruka
6.623
To je problem s Miodragom. On hoce da dokumentuje sitne stvari, isto radi ko i Deretic i Saric i Pesicka, a onda ih kritikuje. Bavi se istim stvarima, pronalazenjem Srba na Siciliji, u Turskoj, u Brandenburgu, u Kini, itd. A nece da odgovori na osnovno pitanje, kada je i gdje nastala Srbija.
I onda kao on je autohtonista jer je on definisao autohtonizam kao "skolu," dakle po Miodragu ako je "Skola iz Srbije" a nije "skola dosla iz Berlina i Beca" ili nije "skola iz Moskve" nego je "skola iz Srbije" onda je to "autohtonisticka skola" po Miodragu. A nece da kaze jesu li Srbi autohtoni ovde ili nisu. Lupa!
 

Slaven777

Legenda
Poruka
51.362
To je problem s Miodragom. On hoce da dokumentuje sitne stvari, isto radi ko i Deretic i Saric i Pesicka, a onda ih kritikuje. Bavi se istim stvarima, pronalazenjem Srba na Siciliji, u Turskoj, u Brandenburgu, u Kini, itd. A nece da odgovori na osnovno pitanje, kada je i gdje nastala Srbija.
I onda kao on je autohtonista jer je on definisao autohtonizam kao "skolu," dakle po Miodragu ako je "Skola iz Srbije" a nije "skola dosla iz Berlina i Beca" ili nije "skola iz Moskve" nego je "skola iz Srbije" onda je to "autohtonisticka skola" po Miodragu. A nece da kaze jesu li Srbi autohtoni ovde ili nisu. Lupa!
Nije istina da neće, nego ga ti ne slušaš. Rekao je dosta puta kada smatra da je stara Srbija nastala; između 610. i 641. godine, za vreme vlasti cara Iraklija.

 

Scott Isle

Iskusan
Poruka
6.623
Nije istina da neće, nego ga ti ne slušaš. Rekao je dosta puta kada smatra da je stara Srbija nastala; između 610. i 641. godine, za vreme vlasti cara Iraklija.

Okay, gdje u pisanim izvorima pise da je Srbija dobila ime po "eponimnom" Arhontu? Kako to da je arhont "eponimni" a ujedno i nepoznat? Sta je Knjizicom o Gotima, to je pisani izvor?

3:26: "Srpsku vladavinu na ovim prostorima zapoceo je eponimni nepoznati arhont jos u vreme cara Iraklija. To je sto se tice pisanih izvora."
 

Slaven777

Legenda
Poruka
51.362
Okay, gdje u pisanim izvorima pise da je Srbija dobila ime po "eponimnom" Arhontu? Kako to da je arhont "eponimni" a ujedno i nepoznat?
Pretpostavljam da se pogrešno izrazio.

Sta je Knjizicom o Gotima, to je pisani izvor?

3:26: "Srpsku vladavinu na ovim prostorima zapoceo je eponimni nepoznati arhont jos u vreme cara Iraklija. To je sto se tice pisanih izvora."
Rekao bih da tu deli stav nauke da se kod Dukljanina najverovatnije radi o izmišljenim, neistorijskim ličnostima.
 

Scott Isle

Iskusan
Poruka
6.623
Pretpostavljam da se pogrešno izrazio.



Rekao bih da tu deli stav nauke da se kod Dukljanina najverovatnije radi o izmišljenim, neistorijskim ličnostima.
Stavu Nauke!!? Gdje zivi ta nauka? Da se radi o izmisljenim licnostima!?
Odakle "nauci" i Miodragu ideja da se radi o "arhontu" u "vrijeme Iraklija"?
 
Poslednja izmena:

Kole11

Aktivan član
Poruka
1.072

ИгарЈ

Aktivan član
Poruka
1.381
Наведени топоними својим обликом показују да су преузети из народнога латинскога, као и да Словени нису разумели њихова значења. А Лома сигурно не тврди да не постоје наслеђени предсловенски топоними.
 

Mrkalj

Elita
Moderator
Poruka
24.377
Наведени топоними својим обликом показују да су преузети из народнога латинскога, као и да Словени нису разумели њихова значења. А Лома сигурно не тврди да не постоје наслеђени предсловенски топоними.
Puko neznanje. :kafa: Pričamo ono što znamo iako nema veze sa temom.

Niko nikad nije isključio romanski kulturni uticaj na jadranskoj obali.
 

Aranko

Zainteresovan član
Poruka
441
Наведени топоними својим обликом показују да су преузети из народнога латинскога, као и да Словени нису разумели њихова значења. А Лома сигурно не тврди да не постоје наслеђени предсловенски топоними.
Овде је Тибор очигледно лупио глупост, небитно је да ли није истраживао него само преписао некога као и ти што цитираш без размишљања, или је намерно оставио нечију глупост, јер се уклапа у теорију о досељавању. Сутоморе је настало у 19. веку.
Да ли схваташ да назив Сутоморе не постоји пре краја 19. века, можда ни тад. У Црногорском Вијеснику из 1911, где се говори о историји Спича не помиње се име Сутоморе уопште.
Да ли сад схваташ колика је глупост уклапати измишљену лингивстику у измишљену историју? Како се можеш избламирати као сада рецимо?

https://www.dlib.me/sken_prikaz_1_f.php?id_jedinice=4242&skrd=1#
https://www.dlib.me/sken_prikaz_1_f.php?id_jedinice=4242&skrd=1#

Spic.jpg
 

Top
  Blokirali ste reklame
Dragi prijatelju, nemojte da blokirate reklame - isključite Ad Blocker na Forumu, jer će tako mesto vaših susreta na Krstarici ostati besplatno za korišćenje.