Пилипенда
Veoma poznat
- Poruka
- 13.895
Тако је, Живораде! Ево правог, сељачког, природног, необориво тачног одговора!E da vidim ko će da me spreči da uđem treći u taj prostor. Gde žena i dete, tu i ja. Neće mi neki profesori određivati.


Donji video prikazuje kako da instalirate aplikaciju na početni ekran svog uređaja.
Napomena: This feature may not be available in some browsers.
Тако је, Живораде! Ево правог, сељачког, природног, необориво тачног одговора!E da vidim ko će da me spreči da uđem treći u taj prostor. Gde žena i dete, tu i ja. Neće mi neki profesori određivati.


Задатак решавати егзистенцијалистички и практично.
Број особа није битан који излази из позоришта на ротирајући врата, већ брзина њиховог изласка, а он је обрнуто пропорционалан од броја терориста.
Jos sada citiraj nesto od Sartra, pa da cirkus bude kompletan.
Navela sam primer kako mi radimo matematiku, nijedan test ni pismeni u mlađim razredima nema zadatke sa 'zaokruži tačno rešenje'У моје вријеме само на пријемном за факс је било да се заокружују одговори, а то ми је и тада било глупо. Наравно, поштеније је да се за неодговорено добија нула, а за погрешно одговорено негативни бодови, да би се спријечило „набадање” тј. погађање на срећу, ко да играју лутрију.
Него, занима ме ради ли ико с дјецом бар неке задатке (оне с понуђеним одговорима) тако да анализира понуђено или се само рјешава па се онда заокружи шта се добило рјешавањем?
Написала сам Није опција.Какве црне децимале, па ово су врата, није машина за мљевење меса па да може човјек и по.
Осврнућу се на ово касније тј. послије вечере, мрзи ме да цртам с пуним стомаком.![]()
То сам и претпостављао, а то би могло објаснити и лоше резултате на PISA тестовима.Navela sam primer kako mi radimo matematiku, nijedan test ni pismeni u mlađim razredima nema zadatke sa 'zaokruži tačno rešenje'
Сигурна си? Ајде погледај ипак мало пажљивије. Ево:Они од првог минута имају пуну ротацију, односно 4 у минути, не игра то неку улогу.
Положај врата исто није битан, у ком год да су положају улази двоје, па још двоје, па још двоје.
Да је битно, добили бисмо неке децимале, што није опција.
То је то.Meni bilo brže ovako : (4x3x2) x 30
А како онда доби:Meni bilo brže ovako : (4x3x2) x 30
За ово се иде у ћошак!

Pa morala sam malo da unesem pometnjuА како онда доби:
За ово се иде у ћошак!![]()
Добар изговор злата вриједи. (Мислим на дикцију, наравно.)Pa morala sam malo da unesem pometnju![]()

Сигурна си? Ајде погледај ипак мало пажљивије. Ево:
Да се ограничимо само на једну једину пуну ротацију. Колико људи у једној пуној ротацији прође кроз врата у случајевима 1, 2 и 3?
![]()
Питање је за све, наравно, зато сам и нацртао, да буде потпуно јасно и прегледно свима, означио црвеним крило које гледамо као почетно (пуна ротација је кад то црвено крило дође у исти положај). Уцртао сам и прве људе који су ушли у врата. У прва два случаја врата су у истом положају, али ротирају у различитим смјеровима, а за трећи случај је свеједно који је смијер ротације јер је то симетричан положај у односу на улаз/излаз.
Točno ovako sam i ja izračunao, ali mora biti da je krivo zbog toga što sam iz matematike u trećem i četvrtom srednje uvijek zaglavio popravni.4 ротације по 6 особа, 24 особе у минути. Пута 30 минута, 720 особа.
Под условом да врата нису у Србији, јер би се заглавила после 3. ротације.
Ако сам потрефила, ја сам геније, али врв нешто нисам узела у обзир, по обичају.
Изгледа да смо овог пута у праву.Točno ovako sam i ja izračunao, ali mora biti da je krivo zbog toga što sam iz matematike u trećem i četvrtom srednje uvijek zaglavio popravni.
Jedino se pitam čemu onaj podatak od 2 metra, ali uz najbolju volju, nisam pokopčao.Изгледа да смо овог пута у праву.
Исто мислимо.Jedino se pitam čemu onaj podatak od 2 metra, ali uz najbolju volju, nisam pokopčao.
Možda je tu da zbuni i čisto je nepotreban.
Ne razumem sta hoces da kazes ovim - *nema ko da razmišlja ni na taj način*??Do 5. razreda OŠ većina zadataka je ovog tipa, tj, imaš u 9 redova po 7 cvetića, od toga se nije primilo 12, koliko se cvetića primilo.. ali nema ko da razmišlja ni na taj način.
Koncentracija i pažnja kod dece nam pada svake godine u sve većem procentu. Neki stručnjaci kažu da je zbog brzine protoka informacija koje gledaju na ekranima tako da im rad i razmišljanje o zadatku, koje traje duže postaje sve teže.Ne razumem sta hoces da kazes ovim - *nema ko da razmišlja ni na taj način*??
Имам пар школских које је злехуда судба закуцала да пензију дочекају у просвјети... Кажу да ако успију осмислити сат тако да заиста буде занимљив, могу се надати да ће имати 10-ак минута пуну пажњу цијелог разреда, преко 15 ни у најлуђим сновима. Једна чак рече: „Ма да се скинем пред њима, за 10 минута би већ почели кликтати по телефонима да нађу на коју порно глумицу личим.”Koncentracija i pažnja kod dece nam pada svake godine u sve većem procentu. Neki stručnjaci kažu da je zbog brzine protoka informacija koje gledaju na ekranima tako da im rad i razmišljanje o zadatku, koje traje duže postaje sve teže.


У првом минуту у првој ротацији 4, у осталим по 6, укупно 22. У осталим минутима, 29х24, 696.
Укупно 718, ако се врата затварају у 8 сати, 30 минута, 59 секунди.
Ако се затварају кад откуца 8.30, онда 694.
Пошто се врата, према задатку, не затварају не умем да израчунам, ко ће да их навата![]()
