Пилипенда
Veoma poznat
- Poruka
- 13.865
И опет ми се смеје
Причај, да не бијем...који је резултат, Смешко?



Donji video prikazuje kako da instalirate aplikaciju na početni ekran svog uređaja.
Napomena: This feature may not be available in some browsers.
И опет ми се смеје
Причај, да не бијем...који је резултат, Смешко?
А је л’ ти неко тражио да израчунаваш?![]()
Сви на теми су (судећи по објашњењима) покушали израчунати колики је тачан резултат, а не просто одговорити на питање тј. одабрати један од понуђених одговора, а то никако није исто. Израчунавање може бити проблематично (а у овом примјеру и јесте), а пуки одабир једног од понуђених одговора може бити веома једноставан, ако се лако установи да су нпр. од 4 понуђена, 3 одговора бесмислена. Кад сам то скапирао на овом примјеру, паде ми на памет да би то могао бити разлог лоших резултата наше дјеце, а сад ћемо заједно на теми провјерити колико то има основа...А??? Па од тамин ли да кажем колико људи ће да прође![]()
Najnormalnije.izračunah da svaki sektor može da primi 2 osobe, a postoje 3 sektora... dakle...
maksimum ljudi za 30 minuta = 2 osobe/sektor × 3 sektora × 4 rotacije/minuta × 30 minuta = 720 ljudi
Najnormalnije.
Ali ja počela nešto da mutim i komplikujem (kad postavljač uvek nešto komplikuje) i došla do 240.
![]()
Превидјела си све оно гдје си се могла зајебунити, тако га и убоде.Изгледа да сам убола, ништа нисам превидела? Ја???
Не, просто сам прецизно израчунала према датим подацима. Чак није било ни непознатих.Превидјела си све оно гдје си се могла зајебунити, тако га и убоде.![]()
Не знам како сад уче дјецу, а не знам ни да ли је ово модел по ком су иначе састављени такви задаци, зато и тражим помоћ Лагерте и Бамби, али учинило ми се да би ово могло објаснити наше лоше резултате.Не, просто сам прецизно израчунала према датим подацима. Чак није било ни непознатих.
И баш зато што је тако лако, мислила сам да сам нешто превидела.
Е, сад, ако на Писа тесту уче децу да погађају и иду системом елиминације, уместо да укључе мозак и примене науку, џаба га било.
Бамби помену да углавном има више питања на основу једне поставке па можда неко наредно питање има везе и с тих 2 метра. Овако, чист вишак.Верујем и да су она 2 метра дата да збуне противника, уопште не делују релевантно, зато сам их прескочила.
Они од првог минута имају пуну ротацију, односно 4 у минути, не игра то неку улогу.Не знам како сад уче дјецу, а не знам ни да ли је ово модел по ком су иначе састављени такви задаци, зато и тражим помоћ Лагерте и Бамби, али учинило ми се да би ово могло објаснити наше лоше резултате.
Да није било понуђених одговора тј. да је требало израчунати колико људи највише може проћи кроз врата, задатак би био осјетно сложенији.
Прво, ваљало би размислити да ли су врата на почетку празна па људи тек почињу улазити или људи константно улазе па се од неког тренутка почиње мјерити вријеме. То у задатку и није баш најјасније.
Друго, ако људи почињу улазити с почетком мјерења времена, да ли је свеједно у ком положају стоје врата тада?
Ајде, пробај, да ли је свеједно?
Ja ne razumem vas prozapadnjake?Drugarica ili ti?
Mislim, nasi smo ovde, mozes da kazes.
Bila sam dežurna na probnom prijemnom, većina takve zadatke i ne pokušava da rešava već ih u startu ocene kao težak i idu na srećuАма насмијао сам се твом коментару да си вјероватно нешто превидјела јер си брзоплета (тако нешто, да не тражим цитат), а не глупом или погрешном одговору.
Иначе, развој теме ми се баш допада. Наиме, никад се нисам бавио тим тестовима, али стално читам да су наши ђаци катастрофа... што је помало чудно јер су наши ђаци исподоносили сву силу медаља са математичких олимпијада. Добро, није свеједно тестирати просјечно знање или само оне најбоље, али ипак ми је било чудно. Овај задатак ми је привукао пажњу јер би могао бити сликовит примјер зашто су нам резултати лоши, а лоши би могли бити зато што се овако постављени задаци рјешавају другачије него задаци на које су нам дјеца навикла. Додуше, не радим у школи нити сам упућен у PISA тестирања па би ми од помоћи и те како била Бамби која рече да се бавила тим тестовима и Лагерта која је сваки дан у разреду с дјецом.
Do 5. razreda OŠ većina zadataka je ovog tipa, tj, imaš u 9 redova po 7 cvetića, od toga se nije primilo 12, koliko se cvetića primilo.. ali nema ko da razmišlja ni na taj način.Nadam se da ce sad publika koja ovo procita shvatiti zasto su nam djaci toliko ocajni u resavanju PISA testova. Kao sto vidimo, u zadatku se ne trazi nikakvo prisecanje zapamcenog - ni istorijskih datuma kada se nesto desilo, ni definicija iz fizike, hemije, geografije i sl.
Trazi se da RAZMISLJAJU o necemu realnom (prakticnom)... a u nasim skolama ih vrlo retko dovodimo u sl. situacije
moja drugarica je znala sve odgovore na PIŠA testu
Какве црне децимале, па ово су врата, није машина за мљевење меса па да може човјек и по.Они од првог минута имају пуну ротацију, односно 4 у минути, не игра то неку улогу.
Положај врата исто није битан, у ком год да су положају улази двоје, па још двоје, па још двоје.
Да је битно, добили бисмо неке децимале, што није опција.
У моје вријеме само на пријемном за факс је било да се заокружују одговори, а то ми је и тада било глупо. Наравно, поштеније је да се за неодговорено добија нула, а за погрешно одговорено негативни бодови, да би се спријечило „набадање” тј. погађање на срећу, ко да играју лутрију.Bila sam dežurna na probnom prijemnom, većina takve zadatke i ne pokušava da rešava već ih u startu ocene kao težak i idu na sreću![]()
Do 5. razreda OŠ većina zadataka je ovog tipa, tj, imaš u 9 redova po 7 cvetića, od toga se nije primilo 12, koliko se cvetića primilo.. ali nema ko da razmišlja ni na taj način.
Да... Видио сам нешто слично. Нажалост, није виц.
Jos sada citiraj nesto od Sartra, pa da cirkus bude kompletan.Само игра егзистенције и есенције тренира интелигенцију.
Е, сад шта ће ти највећа интелигенција која се блокира кукавичлуком.
Шта сам ти сад рекао, немаш појма, а нема везе идемо даље...