Можете ли ријешити задатак за I разред основне школе?

Imena su tu da skrenu paznju sa BITNOG na nevazni aspekt problema (sto pravi selekciju medju resavacima - oni koji krenu na put bavljenja resenjrm problema i oni drugi - koji zavedeni tom *dimnom zavesom* - imenima pocnu da mozgaju o tome da li je bitno sto su decaci a ne devojcice, da li je bitno sto resavaca ima 4 a ne recimo 24 i sl. nebitnostima)

Небитан је и задатак .

Јер да је битан задатак како би ми знале/знали да је некакав индивидум од N+1 рашила/репио ако нема образложења реешења

по којима би се дало закључити и учинити избор решавашице/вача

Задатак је матрични логички проблем .. у цео увод је подпуно небитан а не само понужени нетачни решаваЧИ

Уместо датога задатка могли сте задати

КО ЈЕ ИЗМЕРИО УДАЉЕНОСТ ДО МЕСЕЦА МЕТРОМ .. а ) Џ б) Љ .... ЏЗЅ) нико
 
Poslednja izmena:
Da - minimum 2 (tacno i netacno resenje). A neki zadaci imaju i vise od 2 resenja (npr. jedno netacno i 2 tacna resenja, itd.) - sto potvrdjuje ovaj tvoj stav

тачна решења се могу поделити на

прво .. друго .. треће ... зависно у времену јављања
 
Poslednja izmena:
Da - minimum 2 (tacno i netacno resenje). A neki zadaci imaju i vise od 2 resenja (npr. jedno netacno i 2 tacna resenja, itd.) - sto potvrdjuje ovaj tvoj stav
Нетачно рјешење је рјешење? По тој методологији свако дијете би на сваком тесту морало добити максималан број поена, ма шта и ма како одговарало. :lol:
 
Поалко. Немамо нигдје написано шта су одговорили Раша, Влаја... Ако си ТИ ријешио задатак тако како си га ријешио, откуд знаш да га исто тако није ријешио и нпр. Влаја?

Kakve veze imaju imena? Ja ovo uopšte ne kapiram :lol:
Ово је засад најтачније. :ok: :rotf:

Пошто није битно која су имена небитно је да ли има записано шта је понуђено као одговор ....



Прво .. једно од исправних решења и примерено узрасту оних пред којима је 'проблем' је #2
 
Поалко. Немамо нигдје написано шта су одговорили Раша, Влаја... Ако си ТИ ријешио задатак тако како си га ријешио, откуд знаш да га исто тако није ријешио и нпр. Влаја?
I ti izgleda ne razumes - tj. pokusavas da prikazes da zadatak nije korektno postavljewn (za taj uzrast tj. da je pretezak za decu na tom uzrastu).

Naravno da znam da Rasa, Vlaja i ostali *akteri* zadatka nisu resili zadatak *KAKO SAM GA JA RESIO* i to iz prostog razloga sto NJIHOV zadatak NIJE ISTI kao MOJ zadatak - njihov zadatak je da od ponudjenih cifara izaberu nekih 5 ciji zbir iznosi 20 a, posto je nemoguce dobiti zbir 20 izborom bilo kojih 5 cifara od ponudjenih, samim tim niko od njih nije ni mogao da resi NJIHOV zadatak (kao ni bilo koji drugi resavac) - eto kako znam da Vlaja NIJE resio zadatak (jer nijedan *Vlaja* ovog sveta NE MOZE izborom 5 od ponudjenih cifara dobiti da im je zbir 20).

A ja SVOJ zadatak mogu da resim tacno (tj. da dam tacan odgovor) jer moj zadatak, za rzliku od njihovog, NIJE da nadjem adekvatnih 5 cifara vec da odgovorim KO JE OD NJIH nasao tih 5 adekvatnih cifara i IMA tacno resenje... a to je pod d) (NIKO od njih nije nasao tacno resenje posto je na njihov zadatak nemoguce naci tacno resenje)
 
Пошто није битно која су имена небитно је да ли има записано шта је понуђено као одговор ....

Прво .. једно од исправних решења и примерено узрасту оних пред којима је 'проблем' је #2
Једно од исправних рјешења? А која су остала исправна рјешења?
 
I ti izgleda ne razumes - tj. pokusavas da prikazes da zadatak nije korektno postavljewn (za taj uzrast tj. da je pretezak za decu na tom uzrastu).
Сва моја питања су мајеутичка, не ради се о неразумијевању, напротив, али манимо сад то.

Naravno da znam da Rasa, Vlaja i ostali *akteri* zadatka nisu resili zadatak *KAKO SAM GA JA RESIO* i to iz prostog razloga sto NJIHOV zadatak NIJE ISTI kao MOJ zadatak - njihov zadatak je da od ponudjenih cifara izaberu nekih 5 ciji zbir iznosi 20 a, posto je nemoguce dobiti zbir 20 izborom bilo kojih 5 cifara od ponudjenih, samim tim niko od njih nije ni mogao da resi NJIHOV zadatak (kao ni bilo koji drugi resavac) - eto kako znam da Vlaja NIJE resio zadatak (jer nijedan *Vlaja* ovog sveta NE MOZE izborom 5 od ponudjenih cifara dobiti da im je zbir 20).
Тачно. Њихов задатак и твој задатак нису исто, то стоји. Остаје питање како знаш да нпр. Раша није ријешио задатак тако што је одговорио: Овај задатак нема рјешења јер није могуће сабрати 5 непарних бројева и добити парни број као резултат?

A ja SVOJ zadatak mogu da resim tacno (tj. da dam tacan odgovor) jer moj zadatak, za rzliku od njihovog, NIJE da nadjem adekvatnih 5 cifara vec da odgovorim KO JE OD NJIH nasao tih 5 adekvatnih cifara i IMA tacno resenje... a to je pod d) (NIKO od njih nije nasao tacno resenje posto je na njihov zadatak nemoguce naci tacno resenje)
Добро, онда ми реци које је тачно рјешење ЊИХОВОГ задатка?
 
Нетачно рјешење је рјешење? По тој методологији свако дијете би на сваком тесту морало добити максималан број поена, ма шта и ма како одговарало. :lol:
Nisi u pravu (ili se pravis blesav da bi *forsirao* raspravu) - odvajkada se poeni dobijaju za pronalazenje TACNIH resenja (sem u onim vrstama intelektualnih igara kao sto su oni *kontrakvizovi* gde se od ucesnika trazi propozicijama da daju bas netacna resenja kao zeljene odgovore ... radi *razmrdavanja* mozga tj. vezbanja u razmisljanju na *naopak* nacin -suprotan uobicajenoj *logici*)
 
оно које би дали старији узрасти а понуђено је у постовима горе

прво.... не само једно
Из овога би се могло закључити да рјешење неког задатка овиси о узрасту рјешавача. Сад ме занима колико ли ће ми бити 2+2 кад напуним стотку? :lol:
 
I ti izgleda ne razumes - tj. pokusavas da prikazes da zadatak nije korektno postavljewn (za taj uzrast tj. da je pretezak za decu na tom uzrastu).

Naravno da znam da Rasa, Vlaja i ostali *akteri* zadatka nisu resili zadatak *KAKO SAM GA JA RESIO* i to iz prostog razloga sto NJIHOV zadatak NIJE ISTI kao MOJ zadatak - njihov zadatak je da od ponudjenih cifara izaberu nekih 5 ciji zbir iznosi 20 a, posto je nemoguce dobiti zbir 20 izborom bilo kojih 5 cifara od ponudjenih, samim tim niko od njih nije ni mogao da resi NJIHOV zadatak (kao ni bilo koji drugi resavac) - eto kako znam da Vlaja NIJE resio zadatak (jer nijedan *Vlaja* ovog sveta NE MOZE izborom 5 od ponudjenih cifara dobiti da im je zbir 20).

A ja SVOJ zadatak mogu da resim tacno (tj. da dam tacan odgovor) jer moj zadatak, za rzliku od njihovog, NIJE da nadjem adekvatnih 5 cifara vec da odgovorim KO JE OD NJIH nasao tih 5 adekvatnih cifara i IMA tacno resenje... a to je pod d) (NIKO od njih nije nasao tacno resenje posto je na njihov zadatak nemoguce naci tacno resenje)

Задатак за тај узраст није да зна да низ збира непарнога броја непарних бројева немоће дати паран број

већ је задатак логичке природе ... да ако безобзира на број индивидуа који тврди да има решење .. једино решење је да нико нема решење
 
Из овога би се могло закључити да рјешење неког задатка овиси о узрасту рјешавача. Сад ме занима колико ли ће ми бити 2+2 кад напуним стотку? :lol:

ако и кад напуниш стоту 2+2 је 0
 
Nisi u pravu (ili se pravis blesav da bi *forsirao* raspravu) - odvajkada se poeni dobijaju za pronalazenje TACNIH resenja (sem u onim vrstama intelektualnih igara kao sto su oni *kontrakvizovi* gde se od ucesnika trazi propozicijama da daju bas netacna resenja kao zeljene odgovore ... radi *razmrdavanja* mozga tj. vezbanja u razmisljanju na *naopak* nacin -suprotan uobicajenoj *logici*)
Сва моја питања су мајеутичка, не ради се о неразумијевању, напротив, али манимо сад то.


Тачно. Њихов задатак и твој задатак нису исто, то стоји. Остаје питање како знаш да нпр. Раша није ријешио задатак тако што је одговорио: Овај задатак нема рјешења јер није могуће сабрати 5 непарних бројева и добити парни број као резултат?


Добро, онда ми реци које је тачно рјешење ЊИХОВОГ задатка?

Ево горе ти је пример како је 1+1= 1
 
Nisi u pravu (ili se pravis blesav da bi *forsirao* raspravu) - odvajkada se poeni dobijaju za pronalazenje TACNIH resenja (sem u onim vrstama intelektualnih igara kao sto su oni *kontrakvizovi* gde se od ucesnika trazi propozicijama da daju bas netacna resenja kao zeljene odgovore ... radi *razmrdavanja* mozga tj. vezbanja u razmisljanju na *naopak* nacin -suprotan uobicajenoj *logici*)
Рекох већ, мајеутика...
Него, кад смо већ код добијања поена, за које ТАЧНО рјешење би добио поене кад би требало ријешити једначину:
x.jpg
 

Back
Top