Можете ли ријешити задатак за I разред основне школе?

Da, rešenje zadatka može da bude takvo da napišeš: ne postoji realan broj x koji je rešenje date jednačine.
У оваквим случајевима се најчешће пише као рјешење:
pr.jpg


Tako nešto su i deca mogla da napišu i time reše zadatak.
Rešenje može da podrazumeva i neko tekstualno objašnjenje, ne mora da bude rezultat.

U tom slučaju bi i naše rešenje bilo tekstualno: Ne zna se tačan odgovor.
Не видим ништа лоше (напротив) у томе да се и сасвим мала дјеца науче да постоје задаци који немају рјешење тј. задаци чије рјешење гласи: Нема рјешења (са или без објашњења зашто). Проблем са задатком у уводу је нешто сасвим друго... но о томе мало касније.
 
Poslednja izmena:
Zašto ??

Zadatak je lagan i moja deca su takve rešavali iz prve.
Zadatak je primeren tome što su učili.
Из ког предмета уче да буду видовита и да ни из чега закључе како су нешто ријешли некакви Паја, Раја и Влаја?
 
Sve ovo treba bagerom poravnati.
Društvo, školstvo, sve.
Zbrojiti, oduzeti, pomnožiti, podijeliti, pretvaranje mjernih jedinica, izračunati postotak, površinu i volumen, nikada mi u životu više od toga nije trebalo, a vjerujem ni 95% ostalih ljudi.
Čak ne znam da li sam ikada volumen računao, osim u smrdljivoj školi, a nastavnici matematike su zločesti ljudi i ništa ne valjaju, možda su čak gori i od mene.
Јбг, зато се сваки пут залијеш кад покушаш прелити литру вина у боцу од пола литра. :mrgreen:
 
Погледајмо бројеве на табли: 3, 5, 1, 9, 3, 5, 1, 9, 3, 5, 1, 9.

Треба изабрати пет бројева који дају збир 20. Покушаћемо да нађемо комбинације које дају тај збир.

Комбинација која даје збир 20 може бити:

3 + 5 + 5 + 3 + 4 = 20 (али 4 не постоји у броју)
Пробаћемо другачије:

5 + 5 + 5 + 3 + 2 = 20 (али 2 не постоји)
Пробаћемо различите комбинације бројева.

Пробаћемо следеће:

9 + 5 + 3 + 3 = 20 (али ово су само четири броја)
Пробаћемо све могуће комбинације, али изгледа да не можемо добити збир 20 из 5 бројева на табли.

Према томе, тачан одговор је (Д) Ни један од њих.
Како чика ChatGPT зна да нпр. Раша није баш тако ријешио задатак? :mrgreen:
 
Može i tako
🤷‍♀️
Не видим ништа лоше (напротив) у томе да се и сасвим мала дјеца науче да постоје задаци који немају рјешење тј. задаци чије рјешење гласи: Нема рјешења (са или без објашњења зашто). Проблем са задатком у уводу је нешто сасвим друго... но о томе мало касније.
Kasnije nemam vremena, u čemu je stvar?
 
To su sad neka filozofiranja na temu, što ne odgovara zadatku.
A, kao humanističmarka, veruj mi da filozofirati mogu do prekosutra ;)
Ај исфилозофирај нам како ико може знати како је Раша ријешио задатак. Баш ме занима. :lol:

Успут, шта је то хуманистиЧМАРКА? :hahaha:
 
Poslednja izmena:
Ај исфилозофирај нам како ико може знати како је Раша ријешио задатак. Баш ме занима. :lol:

Успут, шта је то хуманистиЧМАРКА? :hahaha:
To bi zahtevalo mnogo mentalno napora i citate filozofa, a ja trenutno nisam sposobna ni Žižeka da citiram :)
Ovo drugo je varijacija na temu izraza koji je Džeg izmislila.
 
... непаран збир од непарних бројева неможе дати паран број .. генијално за први основе .. бејзик
:ok:
Држ се ти математике за основну, јер не постоји политикологија за основну...:kafa:
 
:ok:
Држ се ти математике за основну, јер не постоји политикологија за основну...:kafa:

Ти да захвалиш се и поклониш до земње што смо те извукли из филозофије Античке Грчке и пребацили у Викторијанско доба

Рекли су нам да је то немогуже и да си изгубњен сучај али само после три године смо успели
 
Ти да захвалиш се и поклониш до земње што смо те извукли из филозофије Античке Грчке и пребацили у Викторијанско доба

Рекли су нам да је то немогуже и да си изгубњен сучај али само после три године смо успели

Не то су основе. А ви Болдрици од Букве Босанске, ако нећете да учите онда ћете све да разје6ете, па у античко доба испочетка.

Томе служи историја пол.филозофије.

Више среће у наредној нацији када ова нестане од незналица и дилеја
 
Не то су основе. А ви Болдрици од Букве Босанске, ако нећете да учите онда ћете све да разје6ете, па у античко доба испочетка.

Томе служи историја пол.филозофије.

Више среће у наредној нацији када ова нестане од незналица и дилеја

Како је генијалке/ци не сачуваше ? Зар то неје њин/'ов пос'о ...?
 

Back
Top