Можете ли ријешити задатак за I разред основне школе?

Пилипенда

Veoma poznat
Poruka
11.181
На једној другој теми **Freya** је окачила мени изузетно занимљив задатак за I основне и ево, нисам одолио да то не поставим баш овдје, у „Вјеровали или не”. Ајмо одрасли, да вас видим! ;):lol:

На табли су написани бројеви: 3, 5, 1, 9, 3, 5, 1, 9, 3, 5, 1, 9.
Миша, Неша, Ранко и Влајко решавали су следећи задатак: Из ових бројева узми пет бројева, па кад тих пет бројева сабереш да добијеш збир 20.
Шта мислите, ко је решио задатак?
(А) Миша (Б) Неша (В) Ранко (Г) Влајко (Д) Ни један од њих

mat.jpg
 
Poslednja izmena od moderatora:
Ne moze sa 5 jer su to sve negativni brojevi a trazi se pozitivan broj 20.

Ирелевантно.

У задатку ми немамо партикуларне податке о индивидуалним способностима понуђених кандидата

као решавача за тачно решавање задатка

таксативно наројаних горе

па се не пружа могућност валидно исправнога избора

стога једино мугуће логичко тачно решење је оно које је преостало Д

Зашто су задатак решавали само дечаци ?! #феминизам
 
Ирелевантно.
У задатку ми немамо партикуларне податке о индивидуалним спсообностима кандиата за решавање задатка таксативно наројаних горе па се не пружа могућност регуларнога избора стога једино мугуће логичко тачно решење је оно које је преостало
Браво ти га! :ok: Има ту нешто... али ако већ не знаш индивидуалне способности појединаца, како можеш знати да их нико нема?
А ако ћеш одбацивањем понуђених одговора остављати подљедњи као тачан јер су претходни отпали, крени од позади тј. Д, Г, В, Б... и онда кад одбациш остане ти А тј. Раша, зар не? :lol:
 
Trazis od negativnih brojeva da se saberu 5 puta i da se dobije pozitivan broj, nece da moze.

... непаран збир од непарних бројева неможе дати паран број .. генијално за први основе .. бејзик
 
Зашто су задатак решавали само дечаци ?! #феминизам
:rotf:
Не, управо напротив. Пошто си установио да га ниједан дјечак није ријешио, дакле дјечаци су неспособни, дакле није феминизам него управо супротно!
 
Браво ти га! :ok: Има ту нешто... али ако већ не знаш индивидуалне способности појединаца, како можеш знати да их нико нема?
А ако ћеш одбацивањем понуђених одговора остављати подљедњи као тачан јер су претходни отпали, крени од позади тј. Д, Г, В, Б... и онда кад одбациш остане ти А тј. Раша, зар не? :lol:

Не..... Решење под Д обухвата све ...

Сва решења се разматрају симултано .....квантном математиком

и тражи се садржалац решења ...

једино Д је мултивекторски садржалац .. надскуп који је обухватио све и стога

је Д као пресек решење
 
:rotf:
Не, управо напротив. Пошто си установио да га ниједан дјечак није ријешио, дакле дјечаци су неспособни, дакле није феминизам него управо супротно!

Зато су АЛЕКСА и СИРИ дале одговор ...

#феминизам .. јер су дечаци са намером представљени глупи ....
 
Kakve veze imaju imena? Ja ovo uopšte ne kapiram :lol:
Imena su tu da skrenu paznju sa BITNOG na nevazni aspekt problema (sto pravi selekciju medju resavacima - oni koji krenu na put bavljenja resenjrm problema i oni drugi - koji zavedeni tom *dimnom zavesom* - imenima pocnu da mozgaju o tome da li je bitno sto su decaci a ne devojcice, da li je bitno sto resavaca ima 4 a ne recimo 24 i sl. nebitnostima)
 
Naravno... jer je zadatak - * ко је решио задатак?*
A tacan odgovor je *d* - *Nijedan od njih* (sto je podskup skupa *Nijedan od BILO KOJIH*... ljudi)
Поалко. Немамо нигдје написано шта су одговорили Раша, Влаја... Ако си ТИ ријешио задатак тако како си га ријешио, откуд знаш да га исто тако није ријешио и нпр. Влаја?
 

Back
Top