Super.Хух, добро је, коса ми опаде од бриге како да нађем неког ко је то сачувао...
Još samo da mi lupiš lajk što sam upecala tvog profu u nedoslednosti.
Ili bar tvoju interpretaciju.
Donji video pokazuje kako da instalirate aplikaciju na početni ekran svog uređaja.
Napomena: This feature may not be available in some browsers.
Super.Хух, добро је, коса ми опаде од бриге како да нађем неког ко је то сачувао...
Скупљаш лајкове? Па колико ти имаш година?Super.
Još samo da mi lupiš lajk što sam upecala tvog profu u nedoslednosti.
Ili bar tvoju interpretaciju.
znaci zadatak koji se resava napamet sablonskiUčili su da je zbir 2 neparna broja paran broj, a paran broj i neparan daju neparan. To je obično pravilo.
Ne naravnoСкупљаш лајкове? Па колико ти имаш година?
Ево јавно све обавјештавам да сам ти управо лупио лајк! Ако ти не одговара срце, реци па да измијеним.
Дај да видимо и решење из НевенаНаравно да мала дјеца немају тај осјећај, као што немају ни осјећај да је збир два непарна броја паран, томе их треба научити, а овакав задатак може послужити управо томе да се провјери јесу ли то усвојила (мислим на задатак из Невена).
А види сад ово... У наредним бројевима Невена објављивана су рјешења из претходних бројева, а објављивана су и имена оних који су ријешили „дашталице”. Тако је објављено и за број 16:
Pogledajte prilog 1573528
Дакле, пише да су тај пети задатак ријешили Л–зр (ваљда Лазар), Александар и Милица. И шта да се неко од њих звао Влаја или да је у уводном задатку једно од понуђених имена било Александар? Имали бисмо „написмено” да је тај и тај ријешио задатак.
Ево ти онда још једно, на реверс, ако опет зафали да имаш у резерви.Ne naravno
Samo primećujem
A ok je srce
Браво, мајсторе! Сад ће тема опет живнути...Дај да видимо и решење из Невена
Решење није математички исправно, али је легитимно за узраст за који је задатак, јер они још не знају разлику између цифара и бројева. Пронашли су решење које је у њиховом случају исправно
Јес, легитимно ко бриселски споразуми.Решење није математички исправно, али је легитимно за узраст за који је задатак, јер они још не знају разлику између цифара и бројева. Пронашли су решење које је у њиховом случају исправно