КРЕАЦИОНИЗАМ

ДА ЛИ СТЕ ЗА ТО ДА СЕ У ШКОЛСКО ОБРАЗОВАЊЕ УКЉУЧИ:

  • ЕВОЛУЦИОНИЗАМ И ХРИШЋАНСКА ВЕРОНАУКА

  • ЕВОЛУЦИОНИЗАМ И КРЕАЦИОНИЗАМ

  • САМО ХРИШЋАНСКА ВЕРОНАУКА

  • САМО ЕВОЛУЦИОНИЗАМ

  • САМО КРЕАЦИОНИЗАМ


Rezultati ankete su vidlјivi nakon glasanja.
stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.
ништа деца ме питају, а ја не знам шта да им кажем, али видим по њима да им се не свиђа та прича да је човек настао од МАЈМУНА.
и шта је било још занимљиво учили су о "простој" ћелији, па ме један од њих пита како бре тата ова проста деоба ћелија тако компликована(:hahaha:), не знам сине нек ти наставница објасни.

A, da, to je mitoza celija, secam se, valjda prvo ide na 2, pa na 4 dela, to sam morala da znam u prste, al' tek ponesto mi ostalo u secanju...:)
 
Чекај кенеди, па ниси ваљда толико пролупао да не видиш да лекције биологије за 7. и 8. разред НЕ ВРЕДИ НИ ПИШЉИВОГ БОБА... човече, скини повез са очију...а осим тога у уџбенику пише да је Земља стара 3,8 милиЈона година - а ови овде научЕЊаци су помињали неке друге цифре, чини ми се 4,5 милиЈона... и такво образовање ће да за резултат има да дете неће знати ни биологију а можда ни веронауку - што је савршени плен "за ловце на душе".

Milijardi Mitice.
Obnevideo si od pakosti ?
:)
 
Тај буквар никада и нигде није био у употреби - али је тачно да је неко био направио један такав модел.

Кенеди, немој да те заваравају разни тзв православни сајтови, свашта има на нету.

hvala, nisam znao
pretpostavljao sam da je bio predlog ali da nije usvojen
 
A, da, to je mitoza celija, secam se, valjda prvo ide na 2, pa na 4 dela, to sam morala da znam u prste, al' tek ponesto mi ostalo u secanju...:)


да а тек структура ћелије
лизозоми, мембрана, унутарћелијска мрежица, једро, храпава мрежица са рибозомима, митохондрије, цитоплазма...
затим ДНК хромозоми, гени...
 
ништа деца ме питају, а ја не знам шта да им кажем, али видим по њима да им се не свиђа та прича да је човек настао од МАЈМУНА.
и шта је било још занимљиво учили су о "простој" ћелији, па ме један од њих пита како бре тата ова проста деоба ћелија тако компликована(:hahaha:), не знам сине нек ти наставница објасни.

Ne svidja se ni meni sto ne mogu da letim, pa sta da radim, nisam supermen i to je to.
Ako je to stvar licnog ukusa, zasto bi recimo za nekog coveka koji tvrdi da zemljom vladaju humanoidni reptili tvrdili da je blesav ?

Na stranu to sto covek nije nastao od majmuna.
To sto nam je prosveta dno dna ide na dusu vladajuce garniture.
 
pa to je sedmi i osmi razred
13 godina
kako drugacije da objasnis djeci?

да а тек структура ћелије
лизозоми, мембрана, унутарћелијска мрежица, једро, храпава мрежица са рибозомима, митохондрије, цитоплазма...
затим ДНК хромозоми, гени...

видиш рецимо ту контрадикторност
кажеш како детету од 13 год објасниш еволуцију него просто, а о ћелијама и днк-а па то су објаснили на баш прост начин.
нпр.
у митохондријама - ћелијским пећима, кисеоник из удахнутог ваздуха сагорева састојке хране. Процесом сагоревања ослобађа се енергија која се затим чува у специјалним "пакетима" које ћелија користи за функционисање: за процес стварања материја у ћелијској мрежици......

па му сад то поједностави, ма засрали су га до балчака.
 
Poslednja izmena od moderatora:
Ne svidja se ni meni sto ne mogu da letim, pa sta da radim, nisam supermen i to je to.
Ako je to stvar licnog ukusa, zasto bi recimo za nekog coveka koji tvrdi da zemljom vladaju humanoidni reptili tvrdili da je blesav ?

Na stranu to sto covek nije nastao od majmuna.
To sto nam je prosveta dno dna ide na dusu vladajuce garniture.
није пример баш за употребу, али човек може да лети

не могу ја да тврдим ништа јер теорије обарају теорије зато се и зову ТЕОРИЈЕ и наравно да је човек по теорији настао од мајмуна, свидело се то вама или не.
за ово задње се слажем.
 
Dragi prijatelji "hriscani(lazni)", na jasnom primeru pokazacu vam u kolikoj ste zabludi i kako nemate pojma za sta se zalazete.
Vasi stavovi su u jasnoj kontradikciji sa zvanicnim stavom SPC.
SPC se zalaze za dijalog sa Vatikanom, Eremita je protiv toga. On ne zeli da poveruje da je njegovo misljenje suprotno od stava SPC, tera po svome, podriva SPC a u isto vreme se zalaze za tu istu SPC.
Takodje, zvanican stav SPC u slucaju Darvina i TE mozete procitati u narednom clanku.

"Glas javnosti", 9. septembar 2004.
I svetska javnost reagovala na potez srpskih vlasti da se ne izučava Darvinova teorija

Odluka ministarke prosvete Ljiljane Čolić o izostavljanju Darvinove teorije iz nastavnih planova i programa za biologiju u osmom razredu odjeknula je ne samo u domaćoj, već i u svetskoj javnosti, a polemika je u roku od 48 sati prevazišla ne samo školske, već i državne granice.

Zvaničnici Srpske pravoslavne crkve navode da nastava verounauke nije kontradiktorna nastavi iz drugih naučnih disciplina i to su potkrepili upravo primerom Darvinove teorije .


Odgovor je kratak: Zato što sam ja to tražila, zato što se od stupanja na dužnost ministra prosvete svako veče pred spavanje molim Svetom Savi da me prosvetno umudri. O zaslugama našeg najvećeg svetitelja i prosvetitelja nije potrebno govoriti. On je naša antejska podloga. Ako ne znamo odakle smo krenuli, kako da znamo gde nam valja stići - kaže Čolićeva.


U celu polemiku uključila se posredno i SPC. Prema informaciji koju je prenela Beta, predsednik Srpske pravoslavne crkve za pripremu programa verske nastave episkop braničevski Ignjatije još pre tri godine je kazao da nastava verounauke nije kontradiktorna nastavi iz drugih naučnih disciplina i to potkrepio upravo primerom Darvinove teorije.
 
није пример баш за употребу, али човек може да лети

не могу ја да тврдим ништа јер теорије обарају теорије зато се и зову ТЕОРИЈЕ и наравно да је човек по теорији настао од мајмуна, свидело се то вама или не.
за ово задње се слажем.

Naravno da nije. Covek i majmun imaju nekog zajednickog pra pra pretka ali to su dve potpuno odvojene linije, kao sto i danas vidimo.

Mislio sam da letim bukvalno, zato sto mi se moze, kao supermen.
Koja je fora sa tim sto se deci ne svidja ?
Treba da budu u zabludi ? Sto se pre osveste i pocnu ta razmisljalju, tim bolje. Nije bitno da li se nama nesto svidja ili ne.
 
видиш рецимо ту контрадикторност
кажеш како детету од 13 год објасниш еволуцију него просто, а о ћелијама и днк-а па то су објаснили на баш прост начин.
...
па му сад то поједностави, ма засрали су га до балчака.

pa pretpostavljam da nisu krenuli direkt na mitohondrije? jel bilo bar nekog uvoda?? :)

pravo da ti kazem, ja se ne sjecam uopste biologije iz osnovne skole
fizika mi je bila pri srcu
vec u srednjoj...fizicko vaspitanje je imalo primat :)
 
Naravno da nije. Covek i majmun imaju nekog zajednickog pra pra pretka ali to su dve potpuno odvojene linije, kao sto i danas vidimo.

Mislio sam da letim bukvalno, zato sto mi se moze, kao supermen.
Koja je fora sa tim sto se deci ne svidja ?
Treba da budu u zabludi ? Sto se pre osveste i pocnu ta razmisljalju, tim bolje. Nije bitno da li se nama nesto svidja ili ne.

па имамо праћелију како су је назвали, не можеш ти на основу ПРЕТПОСТАВКИ да тврдиш да је то чињеница, значи једном за свагда да се разумемо, немам ја ништа против оних људи који заступају и верују у овакву дарвинову теорију засновану на низу ПРЕТПОСТАВКИ.
ево ја претпостављам да Бог постоји и да је он све створио у милионити део секунде, смислим теорију, дам научењацима да експериментишу и намећем ти да је то истина, затим додајем да се "рупе" у тој теорији попуњују и да ће за милион година свима бити јасно јер технологија напредује, то бре нема везе ни са чињеницама ни са здравом памећу.
т.е. је искривљено огледало.
лепо можеш да напишеш "ја верујем у дарвинову тј ламаркову теорију"
 
pa pretpostavljam da nisu krenuli direkt na mitohondrije? jel bilo bar nekog uvoda?? :)

pravo da ti kazem, ja se ne sjecam uopste biologije iz osnovne skole
fizika mi je bila pri srcu
vec u srednjoj...fizicko vaspitanje je imalo primat :)

навео сам раније о структури/грађи ћелије, то је сав увод.

мени при срцу је био велики одмор и 7 час у основној школи:D
 
е пошто нас сматраш да смо необразовани онда да ти дам још један савет
"ако не знаш паметно говорити, паметно ћути."

Pošto vi to jeste, ti po sopstvenom priznanju, bilo bi bolje da ovaj savet primeniš na sebe. :bye:



Ови из ЈС су за тебе аматери...

Bar ih ne citiram i ne slažem se sa njima, kao ti, eremita. :bye:



Је л' има студија о кишним глистама ? Или о црвима за пецање ? :per:

Opet ti o nadomeštanju tvojih nedostataka. :roll:
Zaista nas to ne zanima, a na porno-sajtovima koje posećuješ, pretpostavljam da verovatno ima i nekih oglasa ili predloga za rešavanje tih problema. :rtfm:



први део два мајмуна на грани; испод текст (пре 20 милиона година, Африку је насељавао први човеколики мајмун)
други део један мајмун држи се за грану (пре 10 до 5 милиона година, долази до одвајања развојних линија човеколиких мајмуна и људи)
затим три, још увек мајмун - аустралопитекус затим хомоеректус, неандерталац, хомо сапијенс и данашњи човек.

Vidim da još uvek nisi naučio šta je majmun, a šta nije, iako se to uči u 7. razredu osnovne škole. :roll:



то је све о настанку и еволуцији у биологији коју деца данас уче.

Uzgred, koliko ja znam, evolucija se pominje i u udžbenicima biologije za 6. i za 8. razred osnvne škole, osim ako nisu uveli još neke izmene. :think:



за две,три године избациће и то мало што су нашкрабали ради реда и да најзад почну децу да уче о стварној грађи биологије, а не да је овако скрнаве.

Ah, vaši "vlažni snovi". :lol:
Pre koju godinu, Lj. Čolić je i ukinula predavanje teorije evolucije, tako je sve moguće.
Baš vas hvata žal za mračnim Srednjim vekom, zar ne? :roll:


Otac Joila o teoriji evolucije

:hahaha:
Svaki put kada pogledam ovaj snimak, pitam se koliko je još vernika napustilo SPC, da ih ne bi povezivali sa ovakvim budalama. :think:



ништа деца ме питају, а ја не знам шта да им кажем, али видим по њима да им се не свиђа та прича да је човек настао од МАЈМУНА.

Našao je koga će da pita, tatu koji ne zna ni šta je majmun... :roll:



видиш рецимо ту контрадикторност
кажеш како детету од 13 год објасниш еволуцију него просто, а о ћелијама и днк-а па то су објаснили на баш прост начин.
нпр.
у митохондријама - ћелијским пећима, кисеоник из удахнутог ваздуха сагорева састојке хране. Процесом сагоревања ослобађа се енергија која се затим чува у специјалним "пакетима" које ћелија користи за функционисање: за процес стварања материја у ћелијској мрежици......

па му сад то поједностави, ма засрали су га до балчака.

To i jeste pojednostavljeno, da jednostavnije ne može sale.
Tako da nema nikakve konradiktornosti.
Izgleda da nekima jednostavno nije dato da razumeju... tako se beše izražavate? :roll:

Što se školstva tiče, izgleda da su ga mediokriteti prilagodili učenicima sa rasponom pažnje kakav ima picololeone. Stvarno žalosno. :(



па имамо праћелију како су је назвали, не можеш ти на основу ПРЕТПОСТАВКИ да тврдиш да је то чињеница, значи једном за свагда да се разумемо, немам ја ништа против оних људи који заступају и верују у овакву дарвинову теорију засновану на низу ПРЕТПОСТАВКИ.

Da, ali imaš protiv onih koji smatraju da je tačna teorija evolucije koja je zasnovana na činjenicama. ;)



ево ја претпостављам да Бог постоји и да је он све створио у милионити део секунде, смислим теорију, дам научењацима да експериментишу и намећем ти да је то истина, затим додајем да се "рупе" у тој теорији попуњују и да ће за милион година свима бити јасно јер технологија напредује, то бре нема везе ни са чињеницама ни са здравом памећу.
т.е. је искривљено огледало.
лепо можеш да напишеш "ја верујем у дарвинову тј ламаркову теорију"

Lupaš, sale, a nisi ni svestan koliko. :roll:
Propustio si da uvidiš da će rezulati eksperimenata potvrditi ili opovrgnuti tvoju hipotezu, u zavisnosti od toga da li je tačna ili nije.
Teorija evolucija nema rupa, jer da ima, više se ne bi koristila.
Veoma jednostavno.
Izlizali smo tastaturu objašnjavajući da se teorija evolucije primenjuje u brojnim naučnim i tehnološkim disciplinama, ali još uvek odbijaš da shvatiš da nešto što je netačno nije praktično primenljivo.
Što se činjenica i zdrave pameti tiče, kao neuki vernik, teško da raspolažeš i jednim i drugim.



мени при срцу је био велики одмор и 7 час у основној школи:D
mmm yeah, now we are talkin' ..:)

"Čega se pametan stidi, budala se ponosi."
Nardona poslovica

"Lep" primer daješ deci, sale. :thumbdown:
 
навео сам раније о структури/грађи ћелије, то је сав увод.

мени при срцу је био велики одмор и 7 час у основној школи:D

mmm yeah, now we are talkin' ..:)

разумем шта си написао, ал не разумем поенту.

drugim rijecima - i meni je to bilo pri srcu :)

a ne ovo u sledecem postu:
 
"Čega se pametan stidi, budala se ponosi."
Nardona poslovica

"Lep" primer daješ deci, sale. :thumbdown:

ti si me pogresno razumio :)
ja nisam bio sarkastican Cali
nego sam se slozio sa saletom...ja skolu nisam precerano obozavao
a i bjezao sam sa casova
mislim, kakvo je to dijete koje nikad ne izbjegne cas ??
takva djeca se uce da budu "meso za klanicu" i sluge rezima
ako ne pocnes buntovnistvo u shkoli, neces nikad :)


PS djeca ne bjeze sa casova kad se uci nova lekcija - nego kad profesor pita staru lekciju :)
 
ti si me pogresno razumio :)
ja nisam bio sarkastican Cali
nego sam se slozio sa saletom...ja skolu nisam precerano obozavao
a i bjezao sam sa casova
mislim, kakvo je to dijete koje nikad ne izbjegne cas ??
takva djeca se uce da budu "meso za klanicu" i sluge rezima
ako ne pocnes buntovnistvo u shkoli, neces nikad :)

Nisam te pogrešno razumeo.
Nekada je bio veoma popularan sledeći aforizam:
"Ja u školu idem,
i dobar sam đak.
Ko iz škole beži,
deran je opak."

Danas je izgleda pohađanje nastave passe, a među uzrocima takvog stava su i izjednačavanje budalaština kao što je kreacionizam i naučnih teorija kao što je teorija evolucije; pljuvanje po nauci i naučnicima koje vrše filijale fundamentalističkih pravaca avramskih religija; prilogađavanje obrazovanja najgorima, kroz koje se spušta nivo opšte sposobnosti nacije umesto da se teži da se obazovanje naroda unapredi. :roll:

Uzgred, onaj ko nije naučio ništa, taj ne može ni da misli kako treba, pa će pre biti "sluga", nego neko ko ume da shvati kada njime manipulišu i kada ga lažu.
Obrati pažnju na tekstove onih koji podržavaju kreacionizam na ovoj temi.
Progutali su kreacionističke bljuvotine kao najslađe jelo i sada nas truju porduktima loše probave. Da su nešto naučili kada je trebalo kracionisti ih ne bi obmanuli.
To je i osnovni razlog zbog koga svoje vreme posvećujem ovoj temi.



PS djeca ne bjeze sa casova kad se uci nova lekcija - nego kad profesor pita staru lekciju :)

Što je znak da nisu naučili lekciju koja im je predavana. ;)
 
Poslednja izmena:
Tako nekako. Povrh toga, vernauka u školama dovodi do poništavanja bilo kakvog obrazovnog napora u prirodnim predmetima.

Učenik uvek ima "alibi" da je biologija zasnovana na "gomili budalaština okupljenih oko teorije evolucije" "koja je samo teorija", sve one fizičke formule su "mešanje u božja posla. Šta je nama do božjih računa", hemija se svodi na "ono što je važno, odnosno da je Paster 'dokazao' da ne postoji abiogeneza", geografija je diskvalifikovana "koještarijama o zavisnosti klime od geografske širine", kad se vrlo dobro zna da smo sasvim lepo živeli i u predpotopskoj staklenoj bašti u kojoj nikada nije bilo kiše, al smo najureni zbog krađe voća. Nisu pošteđene ni istorija koja uči o kojekakvim "izmišljotinama o plemenima sakupljača plodova i lovaca starijih od same Zemlje", o "navodnim civilizacijama starijim od Metuzalema o kojima nema nikakvih dokaza osim kojekakvih iskopina"...

Ukratko, obrazovanje se svodi na "veruj i ne ispituj jer tako je bogu ugodno, a uči kad si blesav".
:confused:
 
Tako nekako. Povrh toga, vernauka u školama dovodi do poništavanja bilo kakvog obrazovnog napora u prirodnim predmetima.

Učenik uvek ima "alibi" da je biologija zasnovana na "gomili budalaština okupljenih oko teorije evolucije" "koja je samo teorija", sve one fizičke formule su "mešanje u božja posla. Šta je nama do božjih računa", hemija se svodi na "ono što je važno, odnosno da je Paster 'dokazao' da ne postoji abiogeneza", geografija je diskvalifikovana "koještarijama o zavisnosti klime od geografske širine", kad se vrlo dobro zna da smo sasvim lepo živeli i u predpotopskoj staklenoj bašti u kojoj nikada nije bilo kiše, al smo najureni zbog krađe voća. Nisu pošteđene ni istorija koja uči o kojekakvim "izmišljotinama o plemenima sakupljača plodova i lovaca starijih od same Zemlje", o "navodnim civilizacijama starijim od Metuzalema o kojima nema nikakvih dokaza osim kojekakvih iskopina"...

Ukratko, obrazovanje se svodi na "veruj i ne ispituj jer tako je bogu ugodno, a uči kad si blesav".
:confused:

Да ли ти стварно мислиш да на овај начин можеш "убити Бога у народу"???:roll:
 
Tako nekako. Povrh toga, vernauka u školama dovodi do poništavanja bilo kakvog obrazovnog napora u prirodnim predmetima.

Učenik uvek ima "alibi" da je biologija zasnovana na "gomili budalaština okupljenih oko teorije evolucije" "koja je samo teorija", sve one fizičke formule su "mešanje u božja posla. Šta je nama do božjih računa", hemija se svodi na "ono što je važno, odnosno da je Paster 'dokazao' da ne postoji abiogeneza", geografija je diskvalifikovana "koještarijama o zavisnosti klime od geografske širine", kad se vrlo dobro zna da smo sasvim lepo živeli i u predpotopskoj staklenoj bašti u kojoj nikada nije bilo kiše, al smo najureni zbog krađe voća. Nisu pošteđene ni istorija koja uči o kojekakvim "izmišljotinama o plemenima sakupljača plodova i lovaca starijih od same Zemlje", o "navodnim civilizacijama starijim od Metuzalema o kojima nema nikakvih dokaza osim kojekakvih iskopina"...

Ukratko, obrazovanje se svodi na "veruj i ne ispituj jer tako je bogu ugodno, a uči kad si blesav".
:confused:

Ovo nikako ne stoji, jer ja sam ucila i Darvinovu teoriju, pa mi to nije smetalo da odaberem ono najbolje od oba. Osim toga, u biologiji je tek jedan mali deo Darvinova teorija, a mnogo veci deo opisuje strukturu zivih organizama.
:rtfm:
 
stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.

Back
Top