КРЕАЦИОНИЗАМ

ДА ЛИ СТЕ ЗА ТО ДА СЕ У ШКОЛСКО ОБРАЗОВАЊЕ УКЉУЧИ:

  • ЕВОЛУЦИОНИЗАМ И ХРИШЋАНСКА ВЕРОНАУКА

  • ЕВОЛУЦИОНИЗАМ И КРЕАЦИОНИЗАМ

  • САМО ХРИШЋАНСКА ВЕРОНАУКА

  • САМО ЕВОЛУЦИОНИЗАМ

  • САМО КРЕАЦИОНИЗАМ


Rezultati ankete su vidlјivi nakon glasanja.
stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.
Како откуд? Будизам је уведен овим постом:

http://forum.krstarica.com/showpost.php?p=11167979&postcount=2434

из кога се види да научници намеравају да у образовање деце чак и од 5 година уведу део будистичког култа медитације ...

Анкета коју сам поставио говори да је већина еволуциониста за укидање веронауке у школама која је изборни предмет исто као и Грађанско васпитање. Испоставило се међутим да предмет Грађанско васпитање није ОНО ШТО МУ НАЗИВ КАЗУЈЕ него збир разноразних "радионица" чија је садржина такође преузета из дела будистичких медитација о чему родитељи појма немају.

Nije uveden,endonuclease je to naveo kao hipoteticki primer

@endonuclease
Ajde, reci mi sada sama. Zamisli da neko izađe u Srbiji u javnost sa predlogom da se u škole uvede obavezna, svakodnevna meditacija. Preuzeta iz Budističke prakse. Kakve reakcije u javnosti bi smo mogli da očekujemo?

Postoji posebna tema o Budizmu.
 
Poslednja izmena:
Nije uveden,endonuclease je to naveo kao hipoteticki primer

@endonuclease


Postoji posebna tema o Budizmu.

Па не бих ја рекао да је у питању баш "хипотетички пример" него ПРИМЕР НА КОМЕ СЕ ИНТЕНЗИВНО РАДИ.
Ако си пратио тему могао си да закључиш да се еволуционисти овде представљају као велики душебрижници за децу и народ Србије и у том смислу су дошли на идеју да у школству ТРЕБА ДА СЕ УКИНЕ ВЕРОНАУКА пренебрегавајући да је школство начисто пропало а да се на предмету осим и уместо веронауке као изборни предаје тзв.Грађанско васпитање које је све друго осим "грађанског" и "васпитања" - има много примера да се врши зомбирање деце и злоупотреба култова (у овом случају будистичког) у те сврхе, појављују се усамљени гласови појединих просветних радника који покушавају да укажу на те проблеме као овај:


цитат:
Према мишљењу ујединитеља Европе, потребно је увођење нове димензије образовања у свим
садашњим и будућим земљама чланицама ЕУ. На Европском нивоу је од 1990.-те донето више докуме-
ната у том смислу (Резолуција о образовању, Бели папир о образовању, Болоњска конвенција...).
Реформе спроведене у духу ових глобалистичких докумената, наметнуте земљама у транзицији, дале
су поражавајуће резултате (Мађарска, Чешка, Румунија,...).


Каква нам се то школа нуди? Према стратезима образовања, формираће се ученици способни само да
буду у функцији продаје производа које ћемо увозити, а никако ученици способни да сами нешто
произведу. Усмерења која би била у функцији развоја сопствених производа и у било каквом разво-
јном смислу су непотребна јер су рецидив старих схватања.


"Стручњаци" за педагогију
Који је циљ ових реформи? Стварање новог попустљивог система образовања у коме је однос према
знању споредна ствар. То је нека чудна мешавина омладинског дома културе, институције за
социјално старање и болничку негу, школско-забавног парка. При том се новим системом подуча-
вања разарају стари видови заједништва, као што су породица, нација итд, као и свака индиви-
дуалност.Елиминација смисла за критички однос према стварности ствара јединке подложне свим
потрошачким изазовима и притисцима. У таквом школском систему незнање се мора ширити на све
могуће начине. Јавне школе постају пуко "предавање незнања".
Стога ће и наставници бити
преваспитани по упутствима "стручњака за педагогију."


Ко стоји иза реформа образовања? Иза програма за редефинисање система образовања у деветнаест
земаља централне и источне Европе и бившег СССР-а стоји Институт за отворено друштво Ђерђа
Сороша и "Children's recources international", организације из Вашингтона. Програм се зове
"Step by step. A program for children and families", а циљ им је да промовише "имплементирање
праксе осмишљене у систему образовања раширеном у САД, задржавајући традицију културе
деветнаест земаља учесница".
Дакле, американизација школства на територијама централне и
источне Европе и Русије.


У Србији је све почело 1991. оснивањем Сорош фонда касније пререгистрованог у Фонд за отворено
друштво. Фонд је нарочито био активан у финансирању тзв "невладиних организација" у области
образовања. Тако су финансирани: Центар за мултикултуралност, МОСТ, Женски центар из Ужица,
Конструктивни цивилни ангажман из Параћина, Психокод, ИС Петница, Центар за девојке, Центар за
интерактивну педагогију, Центар за женске студије, Центар за права детета, Образовни форум,...,
који су радили различите пројекте типа: "Чувари осмеха", "Тимски рад", "Учионица добре воље",
"Корак по корак", ... Спровођење ових пројеката вршено је путем такозваних радионица (Радионица
је рад инструктора са 10-15 деце која седе укруг "ради осећаја равноправности и бољег
комуницирања", свака радионица има унапред написан сценарио и поенту, а траје сат, два. Њихов
рад је заснован на групним терапијама, тзв, хумане психотерапије у које као да се уграђени и
далекоисточни окултни елементи.
Познати су резулати рада радионица у Сремској Митровици, на
Тари и Дивчибарама за време летњег распуста 2002.).


Радионичке мајсторије
Прокламовани циљеви су "образовање за људска права, европску димензију и глобално друштво",чиме
се превазилазе оквири дефинисани нацијом или државом, укључује се мултикултура и нове форме
људске солидарности. Немилице се троше средста на организовање безбројних семинара на којима се
ствара уверење о предности нових реформи. Суштина реформи је замагљена новоговором реформатора,
који сав врви од едукације, евалуације, имплементације, партиципације, демократизације,... и
који оставља утисак стручности и супериорности.
Први на удару ће очигледно бити матерњи језик и национална историја. Одраније смо сведоци елими-
нисања стандардног правописа, домаћих изрека, речи и назива, као и ћириличног писма.
Према изјави реформатора један од основних друштвених циљева је деполитизација. У ствари потпуно
је јасно да се ради управо о супротном, тј. о нескривеној глобалистичкој политизацији свих
наставних садржаја, пошто се претходно изврши насилно брисање националне и верске свести и свега
здравог и нормалног, јер једино то "прави" реформатори не могу да толеришу.


Такође је јеасно да у оваквој школи циљ неће бити ни сазнавање истине, ни стицање знања, а ни
изградња здравих, одговорних, свесних и истински креативних личности."Радионичким мајсторијама",
часовима који су плитка забава и надметање, одшколоваће се необразована, емотивно незрела,васпи-
тно запуштена, лабилна и духовно опустошена деца. да је то тако, треба указати на јак протест
европских интелектуалаца(Дани Робер Дифур, Жак Мише...) који се слажу у једном: ново школство
води укидању знања, укидању идентитета, укидању човека.
Др. Стево Јаћимовић
Др. Јован Сетрајчић
Ко не препозна шта не ваља ...
како функционише овај систем може се видети у Републици Српској. Под притиском међународне
заједнице донета је одлука да се на све сумњиве садржаје удари печат: "Следећи пасус садржи
материјал чија истинитост није утврђена, али који може бити увредљив и наводити на погрешне
закључке. Овај материјал се налази тренутно у процесу прегледања.
Тако је овај печат стављен на химну "Боже Правде", печате се епске песме, лекције о стварању српске државе,... Ко од професора
одбије да обележи "мрачне садржаје" може да изгуби посао.


 
Sada smo prešli sa Budizma na Bolonjsku konvenciju ,Soroš fondaciju ,amerikanizaciju.

Ipak ,"Kreacionizam se odnosi na teoriju po kojoj je celokupno čovečanstvo i sva živa bića, Zemlja, ili kosmos kao sveobuhvatna celina, posledica božanskog stvaralaštva, ili jednostavno Boga."

Šta je sledeće?
 
из кога се види да научници намеравају да у образовање деце чак и од 5 година уведу део будистичког култа медитације ...

Dao sam ti hipotetički primer da bih ilustrovao reakciju koju si ti jako lepo pokazao.

Nema veze što se radi o mentalnoj vežbi koja je potpuno izvađena iz religijskog konteksta, nije bitno što ovde reč "meditacija" stoji u opštem psihološkom smislu (molitva se smatra oblikom meditacije, inače, Eremito), nije bitno koliko dobre efekte ovo može imati...

Ono što je važno je da je uzeto iz Budizma (po istom principu, treba zabraniti korišćenje matematike, pošto su cifre preuzete od Indusa), da sadrži reč "meditacija" (a svi znamo da su sve meditacije iste, isto kao što su kupus i bunika potpuno ista stvar, biljke), i da se tu mora nekako - ma mora - nalaziti nekakva zločinačka zavera sa ciljem da se udari na centar Srpstva i Pravoslavlja.

Apsolutno je nemoguće da su ljudi iz najboljih razloga pažljivo proverili jednu mentalnu tehniku, oslobodili je besmislica i religioznih tragova, da su je debelo tokom par decenija proverili, i da su ustanovili da se radi o nečem dobrom i poželjnom. Tako nešto je apsolutno neverovatna varijanta, u koju se ne može poverovati.

Mislim da sa ovom ilustracijom mogu i da završim diskusiju na ovu temu, bar što se mene tiče. Pozovite me nazad ako se ponovo pokrenu kvazinaučni argumenti apropo evolucije...

:bye:
 
Dao sam ti hipotetički primer da bih ilustrovao reakciju koju si ti jako lepo pokazao.

Nema veze što se radi o mentalnoj vežbi koja je potpuno izvađena iz religijskog konteksta, nije bitno što ovde reč "meditacija" stoji u opštem psihološkom smislu (molitva se smatra oblikom meditacije, inače, Eremito), nije bitno koliko dobre efekte ovo može imati...

Ono što je važno je da je uzeto iz Budizma (po istom principu, treba zabraniti korišćenje matematike, pošto su cifre preuzete od Indusa), da sadrži reč "meditacija" (a svi znamo da su sve meditacije iste, isto kao što su kupus i bunika potpuno ista stvar, biljke), i da se tu mora nekako - ma mora - nalaziti nekakva zločinačka zavera sa ciljem da se udari na centar Srpstva i Pravoslavlja.

Apsolutno je nemoguće da su ljudi iz najboljih razloga pažljivo proverili jednu mentalnu tehniku, oslobodili je besmislica i religioznih tragova, da su je debelo tokom par decenija proverili, i da su ustanovili da se radi o nečem dobrom i poželjnom. Tako nešto je apsolutno neverovatna varijanta, u koju se ne može poverovati.

Mislim da sa ovom ilustracijom mogu i da završim diskusiju na ovu temu, bar što se mene tiče. Pozovite me nazad ako se ponovo pokrenu kvazinaučni argumenti apropo evolucije...

:bye:

Путуј игумане...:bye: ...........и не брини за манастир.........:p

(народна)
 
Poslednja izmena:
Sada smo prešli sa Budizma na Bolonjsku konvenciju ,Soroš fondaciju ,amerikanizaciju.

Ipak ,"Kreacionizam se odnosi na teoriju po kojoj je celokupno čovečanstvo i sva živa bića, Zemlja, ili kosmos kao sveobuhvatna celina, posledica božanskog stvaralaštva, ili jednostavno Boga."

Šta je sledeće?

Мени је жао што ти изгледа ниси у току теме и изгледа да би на тему КРЕАЦИОНИЗАМ требало да поставимо дефиницију са википедије и да затим
закључамо тему с обзиром да све друго о чему овде причамо а највише смо
причали о еволуционизму и еволуционистима који се супротстављају Веронауци
у сваком смислу "није по твом виђењу" у складу са дефиницијом.

Следеће је све што је у вези са креационизмом тј. он је свеобухватан и има уплив у све поре живота - надам се да је то јасно.:cool:
 
stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.

Back
Top