pajce 1205
Poznat
- Poruka
- 9.577
30 days of the night-FANTASTICAN,....drugi deo-jedan od najgorih nastavaka ikada
drug deo jeste van ocekivanja..ja sam ocekvao opet dosta klanja...nesto fali tu
Donji video pokazuje kako da instalirate aplikaciju na početni ekran svog uređaja.
Napomena: This feature may not be available in some browsers.
30 days of the night-FANTASTICAN,....drugi deo-jedan od najgorih nastavaka ikada
drug deo jeste van ocekivanja..ja sam ocekvao opet dosta klanja...nesto fali tu
hahaha,ovaj mi je u top 1 vukodlakamada ipak titulu krajeva horora p meni nose VUKODLACI, ili lajkoni, kako kome odgovara
ima tu promasenih filmova...ali ipak jedan je medju top deset na ovu temu..steta sto nema drugog dela
DOG SOLDIERS
Vise sam ocekivao od ovog hororica
hvala , odgledao prvu scenu (razbijanje zuba ) ostalo cu danas !nije toliko los,ali meni nije horor
o ,prle...daj neki dobar o vukodlacima ,meni se cini da sam ih sve odledao od 70 -te .pa do danas ?hahaha,ovaj mi je u top 1 vukodlaka
o ,prle...daj neki dobar o vukodlacima ,meni se cini da sam ih sve odledao od 70 -te .pa do danas ?
jel moze neka top 20 filmova o vucima ,koje smatras dobrim ?
pajce trebalo bi da izmenis potpis, pre svega sto nije u redu prema toj osobi a msm da to nije ni dozvoljeno....
- ne znam da li je dozvoljeno i ono na sta pokazuje crvena strelica. Niko ne sme svojatati forum kao da je negova imovina pa samim tim nekome naredjivati da napusti temu.
a sad da pregledam sta si ti stavio
hvala puno .zadnja 2 naslova nisam ni znaoja sam fan LAJKONA...ali tu je sve sve odgledalo verovatno....
evo par komaTa
1. Stiven King : Silver Bullet, stariji
2 .Joe Dante : The Howling, stariji
3 .John Fawcett : Ginger Snaps 1, 2
4. John Elder, OLiver Reed :The Curse Of The Werewolf, stara verzija iz 70 ih g.
5. Len Kabasinski : The Curse Of The Werewolf, nova verzija (2006)
6. *** : The Lycanthrope (2007)
naravno nisam spomenuo ove klasike koje svako zna...Dzek Nikolson, WOLF, tako nekako..Americki Vuja u Londonu...onda ovaj Novi sa Benisiom Del Torom i Entonije Hopkinsom itd...
hvala puno .zadnja 2 naslova nisam ni znao
izgledaju super !!!!
odgledao Don't Let Him In (2011) http://www.imdb.com/title/tt1400515/ pisem o njemu samo da bih vas obavestio da ga zaobidjete obavezno,inace film nije vredan pomena..niskobudzetno,tupavo sr.anje koje bruka horor zanr
Slazem se, ali ono je mozda receno kroz salu...
A pregledaj, rado cu dati komentar ako te interesuje neki...
hvala..najvise me iznervira kada vidim kao dobar plakat koji mi uliva poverenje...pa skinem film...titl..spakujem sve lepo...zauzmem busiju...smanjim svetla i onda vidim da je film "visoko niskobudžetan". Nista gore nego od takvih horora.
zaobićići ćemo ga...a ostalim preporuciti ako nisu gledali a sumnjam da nisu..ova dva za danas...
dobar film..radnja...akcija...The Thaw (2009)
*************************
jeza...radjen prema istinitim dogadjajima...tera nas da se zamislimo. DOBAR FILM
Death of a Ghost Hunter (2007)
kaže se "u šali pa privali..."
možda se i ja šalim..sve ERE vole da se šale.
sve sam gledao...Apolo mi se nesto i ne svidja...osim ovoga 11.11. sta je to, kakav je...
ljudi odgledao sam Rosewood Lane (2011) http://www.imdb.com/title/tt1840388/ do pola,veceras cu da nastavim,film me odusevio.zanimljiv je i prica je drugacija nije radjena na neki kalup.decko-raznosac novina uznemirava jednu zenu koja se doselila u kucu gde joj je ziveo otac a komsije ga se plase i maximalno ga izbegavaju jer je on ustvari neka utvara