stugots
Čovek
- Poruka
- 36.788
Hvala bogu da sam izabrao građansko kad sam bio srednja
Donji video pokazuje kako da instalirate aplikaciju na početni ekran svog uređaja.
Napomena: Za ovu funkciju potrebno je da sajtu pristupite pomoću ugrađenog pregledača "Safari".
Razumem,jasna mi je tema.Veronauka će deci ponuditi duhovnu vrednost,ko će je prihvatiti a ko ne stvar je opet izbora.Treba pobuditi,o tome pišem i zalažem se za veronauku pre gradjanskog učenja koje u principu nema težinu osi osnovne kulture koju učimo u kućiJasno. Ali ovde pričamo o veronauci koja se odnosi na više ljudi/dece.
Ja se zalažem za predmet gde se izučavaju svih duhovni pravaci (ili bar veći), uključujući i ateizam. I to ne u smislu vere već učenja. Pa kad se ličnost formira neka sama odabere u šta će da veruje. To se nekad učilo u okviru sociologije u gimnaziji.Razumem,jasna mi je tema.Veronauka će deci ponuditi duhovnu vrednost,ko će je prihvatiti a ko ne stvar je opet izbora.Treba pobuditi,o tome pišem i zalažem se za veronauku pre gradjanskog učenja koje u principu nema težinu osi osnovne kulture koju učimo u kući
Tu se ne slazem,pogotovu na veronauci uciti o bezboznistvu je po meni neukusno u najmanju ruku.Ne slazem se ni mesati nastavu ako aludiras na Islam,Hricanstvo ni to nije ni normalno ni moralno.To pre moze biti predmet na nekom fakultetu teologije,filozofije ili slicno.Ja se zalažem za predmet gde se izučavaju svih duhovni pravaci (ili bar veći), uključujući i ateizam. I to ne u smislu vere već učenja. Pa kad se ličnost formira neka sama odabere u šta će da veruje. To se nekad učilo u okviru sociologije u gimnaziji.
Naravno da vera treba da bude stvar izbora, a ne tradicije. I opet, šta je bezbožništvo ili ne, šta je istina ili ne, čovek treba sam da odluči.Tu se ne slazem,pogotovu na veronauci uciti o bezboznistvu je po meni neukusno u najmanju ruku.Ne slazem se ni mesati nastavu ako aludiras na Islam,Hricanstvo ni to nije ni normalno ni moralno.To pre moze biti predmet na nekom fakultetu teologije,filozofije ili slicno.
Imam utisak da ti je cilj da vera ne bude tradicionalna vec stvar izbora ali to vec nije tema pa bih to zaobisao.
Ovde prekidam,ne ljuti se i ne zameri....nasa misljenja se extremno razlikuju i svaka polemika je uzaludna.Pozdrav tebi i lep vikend.Naravno da vera treba da bude stvar izbora, a ne tradicije. I opet, šta je bezbožništvo ili ne, šta je istina ili ne, čovek treba sam da odluči.
Da, ali moje mišljenje ne nameće nikome "istinu", posebno ne detetu. Tvoje da.Ovde prekidam,ne ljuti se i ne zameri....nasa misljenja se extremno razlikuju i svaka polemika je uzaludna.Pozdrav tebi i lep vikend.
Svako misljenje u sebi nosi dozu nametanja pa i tvoje.Cinjenica da bi nastavio diskusiju govori o tome da mi nameces da je tvoje misljenje ispravnije od mog misljenje.Da, ali moje mišljenje ne nameće nikome "istinu", posebno ne detetu. Tvoje da.
Ma ok. Možeš filozofirati o mišljenju koliko hoćeš, ali prosta činjenica je da ja svoje ne želim da namećem, a ti želiš. Pozdrav!Svako misljenje u sebi nosi dozu nametanja pa i tvoje.Cinjenica da bi nastavio diskusiju govori o tome da mi nameces da je tvoje misljenje ispravnije od mog misljenje.
To je zacarani kruig,koji ja pozdravljam,svako ima pravo da misli ali sam ti rekao fer i posteno....ti i ja smo svetlosnim godinama daleko i svaka nasa diskusija po pitanju religije je bespotrebna i ne vodi nicemu.
Постоји један проблем - то што неко не слави славу, не иде у цркву, не даје дете на верску наставу, и то је наметање. Шта ако то дете жели на верску наставу (рецимо ако је већина деце на таквој настави) а родитељ му забрањује ?Da, ali moje mišljenje ne nameće nikome "istinu", posebno ne detetu. Tvoje da.
Ma ok. Možeš filozofirati o mišljenju koliko hoćeš, ali prosta činjenica je da ja svoje ne želim da namećem, a ti želiš. Pozdrav!
.
Zato i kažem. Ne veronauka već nauka/istorija svih religija. Ne u smislu vere već učenja. Pretpostavljam da čak i roditelji te dece koju si naveo, ne bi imali ništa protiv takvog koncepta.Постоји један проблем - то што неко не слави славу, не иде у цркву, не даје дете на верску наставу, и то је наметање. Шта ако то дете жели на верску наставу (рецимо ако је већина деце на таквој настави) а родитељ му забрањује ?
Онда је то класично наметање.
Чак и да дете неће на верску наставу, самим тим што у породици нема додира са вером и то је наметање, али наметање атеизма детету.
Деци не можеш ништа наметати на силу, па ни веру.
Ако родитељ даје дете на верску наставу а не води га у цркву, верска настава има мало сврхе.
U pravu si. Ne polemišeš već namećeš. I to deci.prosta cinjenica je to sto ti kazes...demantujes sebe...zato ja ne polemisem sa ljudima poput tebe.
Pozdrav.....U pravu si. Ne polemišeš već namećeš. I to deci.
Sve najboljePozdrav.....
Ради се о томе да на децу утиче и то што их родитељи не воде у цркву. Стога како разликовати наметање од нечије одлуке ? Колико одлука родитеља да не славе славу и не воде дете на верску наставу утиче на дете ?Zato i kažem. Ne veronauka već nauka/istorija svih religija. Ne u smislu vere već učenja. Pretpostavljam da čak i roditelji te dece koju si naveo, ne bi imali ništa protiv takvog koncepta.
Дете првог разреда основне школе не зна ништа, градиво првог разреда је нпр шта је лева страна, шта је десна, оно је стварно мало да уме да разликује веронауку од грађанског.Objasnila bih detetu šta je šta, pa pustila da samo odluči uz obrazloženje zašto je odlučio to što je odlučilo, da vidim kako razmišlja.
Домаћинство је имало смисла пре него што се појавио интернет и јутјуб. Данас можемо да научимо све уз помоћ интернета.Ali, i jedno i drugo su totalno beskorisni predmeti. Umesto njih uvela bih daleko korisnije predmete poput domaćinstva, prve pomoći i nečeg vezanog za mentalnu higijenu jer nam je preko potrebno da se konačno obrati pažnja i na to.
Zato sam ja tu da mu objasnim, zaista nema potrebe da se jedni drugima mešamo u roditeljstvo.Дете првог разреда основне школе не зна ништа, градиво првог разреда је нпр шта је лева страна, шта је десна, оно је стварно мало да уме да разликује веронауку од грађанског.
Slažem se da su preopterećena ali nisam ni mislila da se tek tako uvedu novi predmeti nego da se celokupan sistem reformiše. Uostalom neki predmeti potrebni ne bi ni morali biti za ocenu ali je važno da ih deca saslušaju.Домаћинство је имало смисла пре него што се појавио интернет и јутјуб. Данас можемо да научимо све уз помоћ интернета.
Деца су преоптерећена градивом, тако да нови предмети само још додатно повећавају притисак.
Детету који је први разред основне школе не можеш објаснити разлику између грађанског и веронауке тако да оно самостално одлучи где ће ићи.Zato sam ja tu da mu objasnim, zaista nema potrebe da se jedni drugima mešamo u roditeljstvo.
Урачунај и нови предмет "дигитална учионица", то је стартовало прошле године.Slažem se da su preopterećena ali nisam ni mislila da se tek tako uvedu novi predmeti nego da se celokupan sistem reformiše. Uostalom neki predmeti potrebni ne bi ni morali biti za ocenu ali je važno da ih deca saslušaju.
2020 је било. Од школске 2021 не постоји.Ima li opcija online nastave tako da dete ne mora da ide u školu?
onda bolje da se ubaci budizamRazumem,jasna mi je tema.Veronauka će deci ponuditi duhovnu vrednost,ko će je prihvatiti a ko ne stvar je opet izbora.Treba pobuditi,o tome pišem i zalažem se za veronauku pre gradjanskog učenja koje u principu nema težinu osi osnovne kulture koju učimo u kući