Da li biste pre izabrali veronauku ili građansko?

Na koji izborni predmet biste upisali dete?

  • Na veronauku

    glasova: 8 27,6%
  • Na građansko

    glasova: 15 51,7%
  • Nek samo odluči

    glasova: 6 20,7%

  • Ukupno glasova
    29

Forumaš27

Zainteresovan član
Poruka
196
Ah. Ponovo veronauka i građansko....


Jeste da ima već bezbroj tema o ovome ali molim da se ne zaključava, jer je tema inspirisana nedavnom izjavom patrijarha SPC Porfirija da se deca slabo upisuju na veronauku i da se na njih vrši pritisak da se ne odlučuju za versku nastavu.

Na šta biste vi najradije upisali dete?

Što se mene lično tiče, trebalo bi ukinuti i jedno i drugo, jer se na tim časovima ne radi ništa, samo se gubi vreme. No, kad već moram da biram, pre bih izabrao građansko. Kakvo je vaše mišljenje?
 
Ah. Ponovo veronauka i građansko....


Jeste da ima već bezbroj tema o ovome ali molim da se ne zaključava, jer je tema inspirisana nedavnom izjavom patrijarha SPC Porfirija da se deca slabo upisuju na veronauku i da se na njih vrši pritisak da se ne odlučuju za versku nastavu.

Na šta biste vi najradije upisali dete?

Što se mene lično tiče, trebalo bi ukinuti i jedno i drugo, jer se na tim časovima ne radi ništa, samo se gubi vreme. No, kad već moram da biram, pre bih izabrao građansko. Kakvo je vaše mišljenje?
Ni na jedno ni na drugo.

Na veronauci mu ispiru mozak sa budalaštinama, a na građanskom vaspitanju ga uče kako da bude kukavica, slabić i gej.
 
Što se mene lično tiče, trebalo bi ukinuti i jedno i drugo, jer se na tim časovima ne radi ništa, samo se gubi vreme. No, kad već moram da biram, pre bih izabrao građansko. Kakvo je vaše mišljenje?
Па што стављаш на гласање ако ти се ништа не допада ? Тј. ниси образложио зашто грађанско ? Осам година слушања о људским правима и неконфликтном решавању сукоба ? То звучи досадно.
 
Уписао бих дете на веронауку од 1.до 4.разреда,а после нека само бира.

Па што стављаш на гласање ако ти се ништа не допада ? Тј. ниси образложио зашто грађанско ? Осам година слушања о људским правима и неконфликтном решавању сукоба ? То звучи досадно.
Па и на веронауци се то учи,али на други начин.
 
Па и на веронауци се то учи,али на други начин.
Ти то схваташ као последицу веронауке, али градиво је различито.
Нпр - дечја права, кршење дечјих права, родитељи крше дечја права.. (неке од наставних јединица грађанског).
Веронаука на пример обрађује - васељенске саборе, Стари Завет, Нови Завет, црквене празнике, црквене службе, Литургију, свето причешће, свете тајне...
Дакле област је у многоме другачија.
Шта конкретно обрађује грађанско да се не може обрадити у краћој форми већ мора да се осам година слуша о неконфликтном решавању сукоба ? Превише дуг период за области које се обрађују.
Eво нпр градиво шестог разреда - "културна разноврсност", "родне предрасуде"...
Градиво седмог "индекс родне равноправности", "институције за остваривање родне равноправности" (мени ово личи као да је правно биротехничка школа, тј. мало је претерано уско стручно градиво за основну школу).
Имам утисак да је све то лепо, али све то може краће, развучене су теме беспотребно на више година.
Уосталом некада (а сви се ми то сећамо) страни језик се никада није учио од првог основне већ од трећег а у многим школама и од петог разреда.
Сада се учи са првацима који не знају добро ни да пишу.
Тако да се све изменило.
У реду је да постоји грађанско као опција за оне који неће веронауку, али је сам план и програм грађанског такав да то слабо функционише.
 
Ah. Ponovo veronauka i građansko....


Jeste da ima već bezbroj tema o ovome ali molim da se ne zaključava, jer je tema inspirisana nedavnom izjavom patrijarha SPC Porfirija da se deca slabo upisuju na veronauku i da se na njih vrši pritisak da se ne odlučuju za versku nastavu.

Na šta biste vi najradije upisali dete?

Što se mene lično tiče, trebalo bi ukinuti i jedno i drugo, jer se na tim časovima ne radi ništa, samo se gubi vreme. No, kad već moram da biram, pre bih izabrao građansko. Kakvo je vaše mišljenje?
A sta kazes na odbranu i zastitu ili domacinstvo
 
A sta kazes na odbranu i zastitu ili domacinstvo
Домаћинство се није учило осам година.

Likovnjak nas tera da crtamo Tita ČP
Боље оне песме из забавишта "Да нам живи живи рад" и сличне патриотске песме
Или оно кад смо морали да се укипимо сваке године кад буде сирена и кад је Тито умро (ако случајно будеш на улици).

Имали смо чак и текст у једној учионици "Друже Тито ми ти се кунемо ..."
А о Рексу, верном Титовом пријатељу си морао да знаш. Е то је било бесмислено, а на музичком хитови "Рачунајте на нас" и комунистички хитови Здравка Чолића.
:)
 
Домаћинство се није учило осам година.


Боље оне песме из забавишта "Да нам живи живи рад" и сличне патриотске песме
Или оно кад смо морали да се укипимо сваке године кад буде сирена и кад је Тито умро (ако случајно будеш на улици).

Имали смо чак и текст у једној учионици "Друже Тито ми ти се кунемо ..."
А о Рексу, верном Титовом пријатељу си морао да знаш. Е то је било бесмислено, а на музичком хитови "Рачунајте на нас" и комунистички хитови Здравка Чолића.
:)
računajte na nas :D
 
А зашто тебе интересују туђи избори? Ти си свој избор направио и нека се на томе заврши.
Onako... valjda forum i služi za ubijanje vremena i razmenu mišljenja?

A sta kazes na odbranu i zastitu ili domacinstvo
E to je već korisno.
 
Па што стављаш на гласање ако ти се ништа не допада ? Тј. ниси образложио зашто грађанско ? Осам година слушања о људским правима и неконфликтном решавању сукоба ? То звучи досадно.
I jedno i drugo je glupost, ali treba izabrati manje. Mislim, sve je bolje od religijske indoktrinacije i ispiranja mozga, al bukvalno sve.
 
I jedno i drugo je glupost, ali treba izabrati manje. Mislim, sve je bolje od religijske indoktrinacije i ispiranja mozga, al bukvalno sve.
Aко предмет од 45 минута недељно називаш религијском индоктринацијом, имам утисак да никада ниси ни био на часу веронауке.

E to je već korisno.
Пошто си млађа генерација, да ти кажем да је домаћинство раније заиста и постојало, и није било осам година као изборни предмет, већ годину дана.
Стога не можеш упоређивати предмете који се похађају осам година са предметом који се некада похађао годину дана.
 
Па и на веронауци се то учи,али на други начин.
Nazalost nije tako. Na veronauci se stvaraju ili bolje reci nastavljaju uslovi za medjuversku netrpeljivost.
Deca idu posebno, svako na svoju "veronauku". Poenta uvedene veronauke je trebalo da bude zajednicko ucestvovanje svih konfesija. Deca su trebalo da se upoznaju i sa drugim religijama. Da budu zajedno u klupama i da tu razgovaraju i diskutuju.
 
Poenta uvedene veronauke je trebalo da bude zajednicko ucestvovanje svih konfesija. Deca su trebalo da se upoznaju i sa drugim religijama.
Ово није никада било поента веронауке.
Нпрву местима где је више протестаната, тамо веронауку не предаје нико из СПЦ.
И где може да се оформи група за римокатолике или муслимане, и тамо предају људи тих конфесија.
Ово што си ти написао је предмет историја религије који нема везе са веронауком.
 
Ово није никада било поента веронауке.
Нпрву местима где је више протестаната, тамо веронауку не предаје нико из СПЦ.
И где може да се оформи група за римокатолике или муслимане, и тамо предају људи тих конфесија.
Ово што си ти написао је предмет историја религије који нема везе са веронауком.
Pa sta je onda poenta veronauke. Na ovaj nacin se samo produbljuje medjureligiski jaz.
Skola ne treba tome da sluzi. Ovaj predmet je promasaj nije mu mesto u skoli. Na kraju krajeva vec postoje institucije ciji bi to trebao biti zdatak.
Cemu trpanje u skole. Zar je toliko tesko odvesti dete u crkvu i tamo na prirodnom mestu uciti dete veri.
 
Пошто си млађа генерација, да ти кажем да је домаћинство раније заиста и постојало, и није било осам година као изборни предмет, већ годину дана.
Ma nije valjda?

Pa sta je onda poenta veronauke. Na ovaj nacin se samo produbljuje medjureligiski jaz.
Skola ne treba tome da sluzi. Ovaj predmet je promasaj nije mu mesto u skoli. Na kraju krajeva vec postoje institucije ciji bi to trebao biti zdatak.
Cemu trpanje u skole. Zar je toliko tesko odvesti dete u crkvu i tamo na prirodnom mestu uciti dete veri.
Pa zato što bismo imali 30% ateista bez veronauke. Puno znači ona u uništavanju mladih generacija.
 

Back
Top