Da li ateisti mogu biti dobri Srbi?

stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.
Dobro.
I potom reče fokus je trenutan.
Da li to znači da je neraskidiva veza takođe trenutna?
Zamisli porodičnu fotografiju (recimo njih petoro na toj slici)
E sad, to ti je kao da si me pitao: "Da li su njih 5-oro trenutno tu?"
A ja ti kažem:"Jesu"
pa me onda ti onda vispreno sapleteš rečima:"Aha, znači to je samo trenutno, jer ipak postoji šansa da jedan ili dvoje ili troje od njih zapale sa te fotke"
I ja se onda upucam
I ti kažeš:"Šta je, ostala si bez argumenata?"
 
Zamisli porodičnu fotografiju (recimo njih petoro na toj slici)
E sad, to ti je kao da si me pitao: "Da li su njih 5-oro trenutno tu?"
A ja ti kažem:"Jesu"
pa me onda ti onda vispreno sapleteš rečima:"Aha, znači to je samo trenutno, jer ipak postoji šansa da jedan ili dvoje ili troje od njih zapale sa te fotke"
I ja se onda upucam
I ti kažeš:"Šta je, ostala si bez argumenata?"

Zašto mene kriviš, što si sama rekla fokus je trenutan.
Ako je fokus trenutan, onda i ta neraskidiva veza između elemenata, mora biti trenutna, jer reče da upravo ta neraskidiva veza predstavlja zajedničku osobinu svih elemenata skupa, tj. sam fokus.
A ako je veza trenutna, onda ne može biti neraskidiva, pa Ti vidi paradoksa, koji si sama izmudrovala večeras.

Ako pak fokus nije trenutan, onda je to druga priča, hipotetički gledano, naravno.
 
Poslednja izmena:
elementi nemaju veze. ispravih se još pre tog tvog posta... sorry ipak si smorio za medalju.

E, a šta misliš kako je meni sa Tobom?
To što misliš da se samo Ti smaraš, a da drugi ljudi ne mogu da se smore, to je posledica toga što ne vidiš dalje od sebe.

Ovom drugom je trebalo sat vremena da shvati, da ako automobil ima neispravan element, bušnu gumu ili krivu felnu, onda je automobil neispravan, bez obzira što i dalje može da se vozi.
Pa Ti vidi ko koliko smara.
 
Poslednja izmena:
Aj zaboravi reč "Fokus", kad do sad nisi umeo ni da ga izguglaš.

Neg slušaj vako:

ja (ELEMENT 1) pokajnica što izgubi silno vreme crtajući slepome (OSOBINA 1)
ti (ELEMENT 2) sveže lobotomiran bauljaš po ovoj temi (OSOBINA 2)
ova komunikacija između nas dvoje (SKUP)

Da li sada vidiš da ove dve osobine ova 2 elementa nemaju nikakve veze sa skupom ?! A...da...ne vidiš....Nebitno je.


A što se tiče AUTOMOBILA. Čovek ti lepo rekao da u matematici, automobil ne predstavlja SKUP delova ELEMENATA, već da SAMI DELOVI ČINE SKUP.

I kad si već zapeo da ubaciš automobil u priču, onda SHVATI DA AUTOMOBIL MOŽE BITI SAMO ELEMENT sa svojim osobinama.
 
I kad si već zapeo da ubaciš automobil u priču, onda SHVATI DA AUTOMOBIL MOŽE BITI SAMO ELEMENT sa svojim osobinama.

Otkud toliko besa u Tebi, da se manifestuje kroz takve uvrede, poput "sveže lobotomiran", a u potpisu još imaš Ljubav, vera, nada?
Pa o kakvoj se tu Ljubavi radi?
I može li čovek sa Vama ljudima da vodi diskusiju, a da ne doživi uvrede?
Čak i kada ne zna, iako u ovom slučaju ste Vas dvoje jasno pokazali neznanje, otuda potreba da se uvredama rešava diskusija, a očito je da ko zna, njemu uvrede ne trebaju, jer znanje je najjači argument.

Otkud Ti to da automobil ne može biti skup elemenata, već može biti samo element?
Pa Mi sami određujemo nivo apstrakcije, i to da li ćemo automobil posmatrati kao skup elemenata, ili kao element.
 
Otkud Ti to da automobil ne može biti skup elemenata, već može biti samo element?
Pa Mi sami određujemo nivo apstrakcije, i to da li ćemo automobil posmatrati kao skup elemenata, ili kao element.

.. ovako .. nabavi knjigu lava vigotskog .. mišljenje i govor ..
.. tamo ti je objašnjeno sve o tome šta su pojmovi .. i o procesu formiranja pojmova ..

.. to što ti smatraš delove automobila elementima skupa automobil .. ili orah elementom skupa torta .. to je karakteristično za decu predškolskog uzrasta .. koji razmišljaju u "kompleksima" .. zato što još nisu razvili sistem pojmova ..

.. i to nije nikako svojevoljno određivanje nivoa apstrakcije .. to je upravo nesposobnost za apstrakciju ..
(.. recimo .. nisi sposoban da apstrahuješ orahe iz torte .. pa ih petljaš u zaključivanje o tortama ..)
 
Poslednja izmena:
.. ovako .. nabavi knjigu lava vigotskog .. mišljenje i govor ..
.. tamo ti je objašnjeno sve o tome šta su pojmovi .. i o procesu formiranja pojmova ..

.. to što ti smatraš delove automobila elementima skupa automobil .. ili orah elementom skupa torta .. to je karakteristično za decu predškolskog uzrasta .. koji razmišljaju u "kompleksima" .. zato što još nisu razvili sistem pojmova ..

.. i to nije nikako svojevoljno određivanje nivoa apstrakcije .. to je upravo nesposobnost za apstrakciju ..
(.. recimo .. nisi sposoban da apstrahuješ orahe iz torte .. pa ih petljaš u zaključivanje o tortama ..)

Žalosno je gledati, kako se neznanje pokriva uvredama.
Nivo apstrakcije sistema je stvar onoga ko sistem analizira.
Plus, veoma ispravno, orase u torti posmatrati na nivou elemenata skupa torta.
 
Pitanje je bilo, da li elementi skupa S imaju zajedničku osobinu, a Ti odgovaraš, imaju, čine ga podskupovi B i Ž?
Šta to znači konkretno, baba ima osobinu da je čine podskupovi B i Ž?
Ili žaba ima osobinu da je čine podskupovi B i Ž?
Ili nisi razumeo onu referencu?

Da, imaju, čine ga podskupovi.
Ne. Baba nema tu osobinu.
Ne. Ni žaba nema tu osobinu koju si naveo.
Nisam dosta razumeo, ali nekih stvari sam se podsetio. Ovo nema veze sa referencom.
 
Žalosno je gledati, kako se neznanje pokriva uvredama.
Nivo apstrakcije sistema je stvar onoga ko sistem analizira.
Plus, veoma ispravno, orase u torti posmatrati na nivou elemenata skupa torta.

.. ama šta je ovde uvreda ..?
.. rekla sam kako je tvoj način razmišljanja detaljno opisan u jednoj naučnoj knjizi ..
.. šta je tu uvreda ..?

.. to je činjenica .. nemaš razvijen sistem pojmova i razmišljaš u kompleksima ..

.. uzmi knjigu koju sam preporučila .. i videćeš kako vigotski navodi primere dece .. koji kao elemente skupa .. navode delove neke celine ..
.. recimo .. u skup .. torte .. uvrštavaju orahe šlag jagode jaja brašno ..
.. u skup .. čovek .. srce pluća noge ruke ..

.. to je mišljenje karakteristika dece predškolskog uzrasta ..
.. i to je činjenica .. a ne uvreda ..
 
.. ama šta je ovde uvreda ..?
.. rekla sam kako je tvoj način razmišljanja detaljno opisan u jednoj naučnoj knjizi ..
.. šta je tu uvreda ..?

.. to je činjenica .. nemaš razvijen sistem pojmova i razmišljaš u kompleksima ..

.. uzmi knjigu koju sam preporučila .. i videćeš kako vigotski navodi primere dece .. koji kao elemente skupa .. navode delove neke celine ..
.. recimo .. u skup .. torte .. uvrštavaju orahe šlag jagode jaja brašno ..
.. u skup .. čovek .. srce pluća noge ruke ..

.. to je mišljenje karakteristika dece predškolskog uzrasta ..
.. i to je činjenica .. a ne uvreda ..

Evo je opet.
Možeš li Ti da shvatiš da nivo apstrakcije sistema/skupa je stvar onoga ko sistem/skup analizira?

I u čemu je problem, kada se kaže da su (gradivni) elementi skupa torta, npr. orasi, šećer, jaja?
Pa to je nivo apstrakcije koji je svojstven deci predškolskog uzrasta, ali to ne znači da je taj nivo apstrakcije pogrešan.
Već nije racionalno za očekivati da će deca predškolskog uzrasta skup torta apstrahovati na nivou hemijskih jedinjenja, npr. proteini, masti, vitamini i slično, jer jednostavno, njihovo znanje ne omogućava takav nivo apstrakcije skupa torta.

Umesto što nudiš odgovore u smislu postavljanja referenci, i omalovažavanja, mogla si izneti makar jedan konkretan argument, a da nije prazna filozofija u smislu videćeš, predškolska deca itd.
Ili npr. ako kao skup posmatramo živi svet na Zemlji, mogli bismo reći da su elementi tog skupa ugljenik, kiseonik, vodonik, azot, fosfor i sumpor, i to je samo jedan nivo apstrakcije, ali isto tako bismo mogli reći da vodonik je skup, koji je sačinjen od elemenata proton, neutron, elektron itd.
Dakle, nivo apstrakcije je stvar onoga ko skup analizira.

P.S. Srećan Ti 8. mart, i odmori se malo, iko te ovde ne osuđuje, već je stvar u tome što vređaš bez potrebe, bez obzira da li jesi ili nisi u pravu.
 
I može li čovek sa Vama ljudima da vodi diskusiju, a da ne doživi uvrede?
.
Ma
Ja (ELEMENT 1) - nisam uvredljiva (OSOBINA1)
prema tebi (ELEMENT 2) - nego prema tvojoj napornosti (OSOBINA 2)

jer uporno pokušavam da ti objasnim :
da ova konverzacija (SKUP), ne može imati osobine ELEMENTA 1 i 2....i zato, ne možeš tu konverzaciju nazvati UVREDLJIVOM (OSOBINA 1), jer je to samo razmena postova.....već mene (ELEMENT 1) kao što si to sada i učinio. Kao što sam i ja tebe (ELEMENT 2) za tvoju napornost (OSOBINA 2)...

da bi ti matematika dala precizne rezultate, moraš se voditi njenim zakonima...samo što kod tebe zbir dva broja ne zavisi od matematičkog zakona, već od oka posmatrača...tako da po tebi 2+2 mogu biti i 4, a i ne mora, ako se drugačije posmatra
 
U stvari nije lupio.
Dete može biti rođeno od roditelja Nemaca - roditelji stradaju, dete kao bebu usvoji par Francuza.
Šta je to dete, kad odraste, ako je odrastalo gajeno u fracuskoj kulturi i tradiciji?
Nemac ili Francuz?
Da, sta to dete moze onda da bude.... ? ... po kulturi Francus ili, nedaj boze Francuskinja, po genomu Nemac/ca, a po nacionalnosti Srbin ili Srpkinja, naravno ako je gajedno u srpskoj tradiciji na pravoslavan nacin u skoli vladike Pahomija ili igumana Iliriona..
...dakle, da zakljucimo ... nije lupio...

Ako nisi znala postoji i gradjanski nacionalizam?
Ti nemoj da se kases oko sanje, ja to jednostavno ne dozvoljavam. Ako ona kaze da ti ne shvatas sustinu pojma nacija .....onda ti ne shvatas, i tacka. Takodje, i to da je sustina tog pojma besmislica, onda je smislica i besmislica. Tu ne moze biti ni govora o "gradjanskom nacionalizmu", to je besmislica.


.. ne razlikuješ pojmove nacija i nacionalizam ..?

.. dakle .. u srbiji nema građanskog nacionalizma ..
(.. jer .. recimo .. većinske težnje naroda oslikava anarhija ..)
...
...dakle... od danas moras bezpogovorno da razlikujes pojmove nacija i nacionalizam... inace...? Naravno, moraces da stavis teziste na srpski anarholiberalizam Cede Zebre i predsednika Ateista Srbije, uvazenog stojadinovica kojeg nam je preporucila nasa saanja-lica.
 
Ma
Ja (ELEMENT 1) - nisam uvredljiva (OSOBINA1)
prema tebi (ELEMENT 2) - nego prema tvojoj napornosti (OSOBINA 2)

jer uporno pokušavam da ti objasnim :
da ova konverzacija (SKUP), ne može imati osobine ELEMENTA 1 i 2....i zato, ne možeš tu konverzaciju nazvati UVREDLJIVOM (OSOBINA 1), jer je to samo razmena postova.....već mene (ELEMENT 1) kao što si to sada i učinio. Kao što sam i ja tebe (ELEMENT 2) za tvoju napornost (OSOBINA 2)...

da bi ti matematika dala precizne rezultate, moraš se voditi njenim zakonima...samo što kod tebe zbir dva broja ne zavisi od matematičkog zakona, već od oka posmatrača...tako da po tebi 2+2 mogu biti i 4, a i ne mora, ako se drugačije posmatra

Имаш две маме и две кћерке али су само њих троје а не четри. Математиком се више не решавају проблеми, него са мислима.
 
:rotf:

mora da si zazi ti onaj nevaljali macak sto ga nagnava mimijeva mama po forumu kad si sav tako februarski visckast :lol:

Имаш две маме и две кћерке али су само њих троје а не четри. Математиком се више не решавају проблеми, него са мислима.
Tko leti vrijedi. Ko vrijedi leti. Ko ne leti ne vrijedi. :confused:
 
Ma
Ja (ELEMENT 1) - nisam uvredljiva (OSOBINA1)
prema tebi (ELEMENT 2) - nego prema tvojoj napornosti (OSOBINA 2)

jer uporno pokušavam da ti objasnim :
da ova konverzacija (SKUP), ne može imati osobine ELEMENTA 1 i 2....i zato, ne možeš tu konverzaciju nazvati UVREDLJIVOM (OSOBINA 1), jer je to samo razmena postova.....već mene (ELEMENT 1) kao što si to sada i učinio. Kao što sam i ja tebe (ELEMENT 2) za tvoju napornost (OSOBINA 2)...

da bi ti matematika dala precizne rezultate, moraš se voditi njenim zakonima...samo što kod tebe zbir dva broja ne zavisi od matematičkog zakona, već od oka posmatrača...tako da po tebi 2+2 mogu biti i 4, a i ne mora, ako se drugačije posmatra

Pazi konverzacija je skup elemenata ljudi, svašta će još čovek ovde čuti.

Ti = entitet1, imaš stanje uvredljiv, koje može biti true ili false.
Ja = entitet2, imam stanje napornost, koje se izražava npr. brojnom vrednošću, pa vrednost 0 znači da nema napornosti, a kada je >0, postoji napornost itd.
Konverzacija = proces, u kome učestvuju entitet1 i entitet2.
Krstarica = interfejs, koji povezuje entitete, entitet1 i entitet2.
Sve zajedno čini sistem, nazovimo ga sistemX.
Dakle, sistemX je skup, koji se sastoji od: interfejsa, koji povezuje entitete, između kojih se odvoja proces itd.
 
stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.

Back
Top