.. ama šta je ovde uvreda ..?
.. rekla sam kako je tvoj način razmišljanja detaljno opisan u jednoj naučnoj knjizi ..
.. šta je tu uvreda ..?
.. to je činjenica .. nemaš razvijen sistem pojmova i razmišljaš u kompleksima ..
.. uzmi knjigu koju sam preporučila .. i videćeš kako vigotski navodi primere dece .. koji kao elemente skupa .. navode delove neke celine ..
.. recimo .. u skup .. torte .. uvrštavaju orahe šlag jagode jaja brašno ..
.. u skup .. čovek .. srce pluća noge ruke ..
.. to je mišljenje karakteristika dece predškolskog uzrasta ..
.. i to je činjenica .. a ne uvreda ..
Evo je opet.
Možeš li Ti da shvatiš da nivo apstrakcije sistema/skupa je stvar onoga ko sistem/skup analizira?
I u čemu je problem, kada se kaže da su (gradivni) elementi skupa torta, npr. orasi, šećer, jaja?
Pa to je nivo apstrakcije koji je svojstven deci predškolskog uzrasta, ali to ne znači da je taj nivo apstrakcije pogrešan.
Već nije racionalno za očekivati da će deca predškolskog uzrasta skup torta apstrahovati na nivou hemijskih jedinjenja, npr. proteini, masti, vitamini i slično, jer jednostavno, njihovo znanje ne omogućava takav nivo apstrakcije skupa torta.
Umesto što nudiš odgovore u smislu postavljanja referenci, i omalovažavanja, mogla si izneti makar jedan konkretan argument, a da nije prazna filozofija u smislu videćeš, predškolska deca itd.
Ili npr. ako kao skup posmatramo živi svet na Zemlji, mogli bismo reći da su elementi tog skupa ugljenik, kiseonik, vodonik, azot, fosfor i sumpor, i to je samo jedan nivo apstrakcije, ali isto tako bismo mogli reći da vodonik je skup, koji je sačinjen od elemenata proton, neutron, elektron itd.
Dakle, nivo apstrakcije je stvar onoga ko skup analizira.
P.S. Srećan Ti 8. mart, i odmori se malo, iko te ovde ne osuđuje, već je stvar u tome što vređaš bez potrebe, bez obzira da li jesi ili nisi u pravu.