Nabrojali ste gotovo sve, ne znam sta bih dodao. Znam.
Znaci: Matrix (ali samo prvi deo), Mad Max, Zvezdane staze i ratovi, Sfera je ok (ali su trebali da puste Lieva Schreibera duze da zivi), Dark City (fan sam, Kiefer je super ovde), Dina je ok (ali knjiga daleko bolja), Gospodar Prstenova je uzasan (narocito kada se uporedi sa knjigom), kako se zove onaj sa Peter-om Facinellijem i Spader-om... Supernova! je ok, nabildovani Spader i tamni Facinelli, onda... da, Equilibrium, Blade Runner, Nochnoy Dozor i Dnevnoy Dozor su strava, izuzetna atmosfera, prica i likovi uz minimum SFX i budzeta (knjiga je isto tako dobra, ali malo drugacija), onda.. Underworld... spada li ovde... nema tanjira letecih i lasera... ali svidja mi se, Univerzalni Vojnik je ok ako se osecate nostalgicno za Jean-Claude Arnold Stallone-om, Gorstak sa odlicnim Lamberom.. Firefly film 'Serenity', ima jedan stari film sa, a da i Ambis sa onim 'luv u Wyf, knew this was 1way trip', stari film sa Denisom Kvejdom.... a da i Impostor sa onim iz CSI nekog, Denis Kvejdu se srusi brod i on je zarobljen sa neprijateljskim vojnikom na povrsini planete i ovaj zatrudni (nije ono sto mislite, njegova rasa ima samo jedan pol koji sam sebe oplodjuje)... (tri klika wiki kasnije) - Enemy Mine!
Kao i 'Innerspace' isto sa Kvejdom i Meg Rajan i onim tipom iz Tri Amigosa...
Tu je i 'Cube' znate ono kada stave sest-sedam njih u kocku, i oni treba da izadju, a ne znaju ni gde su i sta je ovo. A da tu je i semi-los 'Krull', vise ono magia/fantazija nego SF ali..
Moze crtaci? 'Bravestarr' (verujte mi, hah)
http://en.wikipedia.org/wiki/BraveStarr
Starship Troopers, prvi deo je odlican, tada su ga zvali 'Beverly Hills u svemiru'..
Lost in space, valjda je rimejk serije iz 60-tih sa zanimljivom postavom, danger Will Robinson! (glumi i Gary Oldman).
Peti Element, od Luka Besona i tada zene mu Mile i Brusija...
Imate i Bekstvo iz Nju Jorka, i Terminatora naravno, i Predatora...
'Event Horizon' ima jednu posebno groznu scenu, koja mi se smucila kada sam prvi put gledao, glumi Sam Neill, sleeper glumac.
Uuuh, Independence Day je bio teska paljevina u svoje vreme.
Robocop, i officer Murphy kao i partnerka Lois.
Adrenalin Fear the Rush, ako ga pronadjete, sa Lambertom i Henstridge,
Weird Science (komedija, ali zlatna)... Adventures Of Buckaroo Banzai je prilicno cudan film, glume mladi Peter Weller i Goldblum Jeff, koji je glumio i u 'The Fly'...
Imamo i sehy 'Species' sa Henstridge.... AI je ok, Akira Anime je super, Osmi Putnik je legenda, Animatrix anime... Ha, cak i Armageddon koji obozavam iz nekog razloga (glume mladi 'Flek i Liv), da Beowulf sa Lamberom, Riddick tj, Pitch Black je ok, kao i anime nastavak, ali treci deo ne valja, Crank 2 bi moooogao da se uvuce ovde, doista zabavan film (dobro jedino sto je sf je to sto mu umesto srca ugrade akumulator koji on moze da puni elektricitetom), uuh Dark Angel serijal je odlican, Demolition Man je zabavan err... ako volite takve '90s tepacke filmove, A Scanner Darkly je sasvim ok, ali cudan ok sa twistom (+Vinona), Earth Final Conflict S1 je ok (isto autor Gene Roddenberry kao nakon smrti uzeli ideju), da li moze Eternal Sunshine of the Spotless Mind ovde?
Evolution sa Duhovnijem je ok, koliko se secam... i Existenz sa Jude Law-om,
Final Fantasy the Spirits Within je losnjikav, ali je u svoje vreme bio prekretnica i svi su rekli vau.... e da tu je i Flatliners sa mladim Kieferom Sutherland-om i Julia-om Roberts, oni kao testiraju granice smrti pa ih pohode neke utvare ili nesto, davno sam gledao...
'Flight of the Navigator', mora da sam ga odgledao trideset puta kada sam ga iznajmio na VHS kaseti iz video kluba te godine.
Forever Young sa Gibsonom, on je kao neki vojnik, devojku mu zgaze kola pa se on zamrzne kako bi ostao mlad za nju, dok se ona oporavlja godinama, mnogo tuzno.
Fortress, jos jedan sa Christopher-om Lambert-om, niskobudzetni sf, ali ok.
Frighteners sa Michael J.Fox-om, Galaxy Quest (ma znate o cemu pricam, Sigurni i Allen i Rickman), Gataka je ok, Ghost in the Shell anime, Ghostbuster-i mada je komedija a ne tvrd SF, Draga smanjio sam decu isto, Ja sam legenda (knjiga je isto ok, ali malo zastarela), Oh, jedan od mojih omiljenih filmova
Immortel Ad Vitam
volim cudne filmove sa cudnim likovima, a da ima smisla, na cudan nacin
...Johnny Mnemonic sam odgledao, ali nikada ceo, ili trecinu prvu, ili polovinui drugu, i... pa... nije kompletno nikakav. Bolje procitajte knjigu Neuromant.
Hoho, 'Sudija Dred', mislio sam da je ovo jako kul film kao klinja, I am the Law! Imate tu i Roba Schneider-a koga je Stallone sve vreme kinjio za vreme snimanja.
Jurrasic Park je ok, Goldblum je tu ok; Secate li se filma 'K9' sa Belushi-jem, kao pas koji prica sa svojim vlasnikom pandurem i oni resavaju zlocine i to, uh, Lawnmover man, volim ovaj film (prvi deo) ne znam zasto, ima tu ona video igra sto igra sa mladim Brosnanom glavni lik sa cudnim ocima, Mars Napada je zanimljiv jer je cudan, ali nije narocito dobar,
Ha, secate se i 'My Stepmother is an Alien' sa Bejsinger?
Night of the Comet, horor sa zgodnim cicama, kao kometa padne i oni se transformisu u zombije i tako;
Nirvana, opet Lambert, strasan b film
Trkac sa Shwarzenegger-om je ok, nisam citao knjigu.
Screamers sa Peter-om Weller-om i Jennifer Rubin braonookom lepoticom. Glumi i Majkl Semjuel iz Nikite.
Nikada mi nije dosadio.
Sky Captain i svet sutrasnjice je fin, E, volim i 'Soldier' sa Kurtom Russel-om,
Parodija Spaceballs,
Split Second sa Rutgherom Hauerom,
jedan od 'miljenih takodje;
Strange Days, sa jednim od Fajnovih, mesam ih i Andjelom Baset i Dzulijet Luis, cudan film
Ha, Suburban Commando, komedija sa Hulkom Hoganom i Kristoferom Lojdom je zabavna, Tank Girl - cudan, Grad izgubljene dece je odlican,
Poslednji Zvezdani Borac, zbog ovog filma sam poceo da igram video igre
Time Machine sa Guy-om Pierce-om je ok, The Butterfly Effect je onako..
Mutant Chronicles (doom troopers) je dosadnjikav losnjikav klishe film, ali u njemu glume Ron Perlman i nepoznata Anna Walton, They Live je iz 80ih ok,
Trinaesti Sprat sa Craig Bierk-om je super (HIM je napravio ost za),
Tremors serijal (horor) je zanimljiv, prva dva su dobra (u prvom je valjda mladi Kevin Slanina), Tron nikada nisam gledao, 12 Majmuna mi je uvek zanimljiv, Vanilla
Sky ima dobar twist (remake spanskog), Watchmen je dobar, i uff.. ponestalo mi naslova iz foldera.