Master_Chief
Veoma poznat
- Poruka
- 11.747
A jel ti znaš Tihi da je tvoja Honda baš iz tih godina negirala da su napravili konstruktorsku grešku gde kondenzacija od klime kaplje na šasiju tako da na tom mestu dođe do pucanja šasije zbog rđe.
Donji video prikazuje kako da instalirate aplikaciju na početni ekran svog uređaja.
Napomena: This feature may not be available in some browsers.
A jel ti znaš Tihi da je tvoja Honda baš iz tih godina negirala da su napravili konstruktorsku grešku gde kondenzacija od klime kaplje na šasiju tako da na tom mestu dođe do pucanja šasije zbog rđe.
Можда је та гаранција уствари гаранција да се ауто у року од 30 година неће претворити у прах.
Оно што је важно јесте не дозволити да ауто почне да трули на спојевима, кад почне да трули на спојевима готово је..
Za W210 je moglo da se sredi besplatno limarija ukoliko su bili održavani u Mercedesovom servisu, a negde su sredjivali bez toga. Iz Mercedesa su se izjasnili da je moguće srediti koroziju u roku od 10 godina, a to znači da je to završeno 2012. godine, tj. 2013. godine za karavane.U dosta slučajeva zbog same nemarnosti vlasnika auto počinje da rđa.30 godina garancije na rđu je uvedeno 2003 godine,pre toga je bilo 10 godina.Opšte je poznato da zbog lošeg čelika dosta mercedesovih vozila je imalo velike probleme sa rđom,ali zato su i mnogi vlasnici koji su se žalili dobili od fabrike odobrenje da se ta rđa odkloni.Naravno uvek ima prevaranata koji bi na kvaran način da dođu do toga.Na primer ako su imali sudar pa je to neko nestručan radio pa se javila rđa pa bi onda ti vlasnici da im mercedes plati.A ja znam više njih koji su i posle desete godine dobijali od mercedesa nova krila,vrata i gepek.
Za W210 je moglo da se sredi besplatno limarija ukoliko su bili održavani u Mercedesovom servisu, a negde su sredjivali bez toga. Iz Mercedesa su se izjasnili da je moguće srediti koroziju u roku od 10 godina, a to znači da je to završeno 2012. godine, tj. 2013. godine za karavane.
na sta konkretno mislis ?
ono sto ostecuje automobil je sipanje soli, a od toga nema zastite
Postoje rupe na odgovarajucim mestima. Sto se tice zastite, evo mojih saznanja, kako je najbolje uraditi. Ako ima rdje, najbolje je da se ispeskari, time se otklanja u potpunosti, a truli delovi da se odrezu i zavare novi. Go lim da se nikako ne pipa golim rukama, vec iskljucivo rukavicama, jer se ruke znoje, i nema sanse da ne zardja metal. izduvati lim od prasine i obrisati antisilikonom. Dalje, naneti osnovnu boju sa cinkom, kao sto je poznato, cink stiti od korozije, u jednom do dva sloja. Kad se to osusi, naneti epoksi prajmer, jer je cvrst i ima izuzetnu moc prijanjanja, pa zatvara sve pore u potpunosti. Posle toga, zavisi sta se radi, ako se radi pod, nanosi se zastita poda, izbor je veliki, od Body-ja do 3M-a, u rasponu cena od oko 300-1500 dinara, sto kvalitetnija zastita, to bolje, najbolje na bazi plastike, gume, zato to bitumen vremenom puca. Ako se radi neki spoljasnji deo limarije, brusi se epoksi prajmer, nanosi git, spric git, farba, zavisi od stanja dela, moze da se farba i direktno preko epoksija, ako je deo ravan. Pojedine zastite mogu da se toniraju dodavanjem boje u njih, a neke mogu i da se lakiraju, kad se osuse.
Ne pominjem, ako se peskari, nema potrebe, jer ne ostaje ni malo korozije, jer pesak dospeva i u najmanje pore, ako se brusi, skida celicnom cetkom, itd. onda sam za antirost, ali da se primeni po uputstvu, u slucaju pojave belih tragova, obrisati krpom natopljenom nitro razredjivacem i ponoviti postupak, itd. Ja imam ok iskustva sa antirostom, i sto se tice auta i sto se tice metalnih ograda, itd. ali mora da se primeni po upustvu. Ako rdja nije pocrnela, znaci da antirost nije odradio posao, treba da se ponovi postupak. U suprotnom, nisi nista uradio.
Da dodam ono sto sam propustio, a valjda se podrazumeva. Pre radova oprati pod, koristiti neko hemijsko sredstvo, pre nanosenja bilo cega, obrisati antisilikonom, posle varenja popuniti spojeve diht masom, itd.
Sto se tice antirosta, cene su sarene, a kvalitet varira, ima bas dobrih, a ima i bas losih, da ne kazem da ne rade. Prema mom iskustvu, mnogo je bolje rdju prethodno ocistiti, koliko god moze, neki antirostovi jednostavno ne deluju na taj povrsinski sloj rdje.
Ja sam pre 10 godina naneo antirost na metalni drzac ventilatora, koji je bio crven od rdje, posle nanosenja je pocrneo, i jos uvek je crn, nema nove, povrsinske korozije, deo nije farban, nista, tako je ostao go lim.
Najbolje naneti antirost kompresorom i pistoljem, tako sigurno ulazi u sve pore.
Ne pominjem, ako se peskari, nema potrebe, jer ne ostaje ni malo korozije, jer pesak dospeva i u najmanje pore, ako se brusi, skida celicnom cetkom, itd. onda sam za antirost, ali da se primeni po uputstvu, u slucaju pojave belih tragova, obrisati krpom natopljenom nitro razredjivacem i ponoviti postupak, itd. Ja imam ok iskustva sa antirostom, i sto se tice auta i sto se tice metalnih ograda, itd. ali mora da se primeni po upustvu. Ako rdja nije pocrnela, znaci da antirost nije odradio posao, treba da se ponovi postupak. U suprotnom, nisi nista uradio.
Ne bih mogao da preporucim ni jedan, mora da se proba. Imas i skupe varijante, tipa Wurth rust converter, Loctatite, itd. to je sigurno odlicno, ali je skupo.
Daleko je od komplikovanog posla. Kad se peskari ceo auto, koristi se mnogo veci "pistolj", za male poslove peskarenja postoji mali pistolj, kao i kod farbanja.
npr.