CrniĐavo
Elita
- Poruka
- 17.474
Sunce sija u svakom slučaju..
Ali u nekom slučaju sija džaba, zar ne?
Donji video prikazuje kako da instalirate aplikaciju na početni ekran svog uređaja.
Napomena: This feature may not be available in some browsers.
Sunce sija u svakom slučaju..
Baš tako.
Da ostanemo pri Sokratu, da li ti verujes da nije pio rujno vino pre nego sto je izrekao tu recenicu. Nekako mu je ta skola nedorecena.
Džaba Sunce, ako nema koga da obasjava.

Dolaze nove generacije.
Čovek uči u školi onako kako bi trebalo biti, a kad završi školu uči onako kako jeste![]()
Ali u nekom slučaju sija džaba, zar ne?
Što se Sokratove škole tiče, u pitanju je alegorija.
Ali u nekom slučaju sija džaba, zar ne?
Lepo receno, mada dosta toga sto se uci u skoli nije tacno ili bar nije aktuelno.
A da li tako mora biti?
Lepo receno, mada dosta toga sto se uci u skoli nije tacno ili bar nije aktuelno.
A da li tako mora biti?

A što bi po tvojoj nebulozi značilo da bi sunca nestalo kada bi nestali i ljudi sa planete zemlje...![]()
Možda u nekim...mada, ne sija Sunce zbog drugih...nego zbog svojih unutrašnjih...procesa i uzroka![]()
Naravno da mora....
Jer čovek treba ići u školu da stekne širinu...da proširi vidike, da napravi dobru bazu za život i razmišljanje.
Samo zbog te širine...i povezivanja. Da napravi gušću mrežu neurona i tih stvari u mozgu.
Kada postoje dobri putevi (infrastruktura) lakše se napreduje. (Vidiš kako na tvu stalno pričaju kako nema investicija zbog slabe infrastukture)![]()
Meni nije nedorrečena. Naprotiv zvuči mi veoma ali veoma životno. A to tim više jer sam neko životno iskustvo stekao sa malo hebenom cenom školarine.
Ne bi Sunce nestalo, kao što ne bi nestala kašika sa stola puste kuće, ali džaba kašika, ako je kuća pusta, zar ne?
Jedno mislis, drugo pricas, a trece radis...
Moze biti ...
Kada sunce ne bi sijalo ono ne bi postojalo kao sunce. Nestalao bi kao sunce. Ako znaš elementarne osnove nekih stvari to bi morao da znaš.

Možda u nekim...mada, ne sija Sunce zbog drugih...nego zbog svojih unutrašnjih...procesa i uzroka![]()
Nešto se priča o mogučnosti reforme školstva u smislu da se uči ono zaista potrebno a ne i ono što ničemu ne služi u smislu upotrebne vrednosti.



Djavolko se drži one.. "Čovek je merilo svih stvari" ...počev od Sunce pa do kašike![]()
Eh sad, znaš da nisam mislio bukvalno na fizičko-hemijske reakcije u Suncu.
Uzmi ovu analogiju: džaba nastavnik predaje, ako nema ko da ga čuje.

Djavolko se drži one.. "Čovek je merilo svih stvari" ...počev od Sunce pa do kašike![]()



Po čijoj meri treba da bude, ako ne po čovečijoj, zar po nečovečijoj?