Ukinuti fizičko kao obavezan predmet u školama?

Da li ste za ukidanje fizičkog vaspitanja kao obaveznog predmeta?

  • Da

    glasova: 5 8,8%
  • Ne

    glasova: 49 86,0%
  • Samo u srednjoj školi, u osnovnoj da ostane obavezno

    glasova: 3 5,3%

  • Ukupno glasova
    57
To je već problem kojim bi trebalo ministarstvo prosvete da se pozabavi. Baš deci koja iz nekog razloga nisu dobra u fizičkom treba posvetiti posebnu pažnju, ovim "sportistima" daš loptu i isteraš ih napolje, dosta je, oni će potrebnu normu odraditi.
A debeljucu ako uspeš da nateraš da savlada svoj strah i preskoči kozlić, dao si joj samopouzdanje i uradio si joj više za psihičko zdravlje nego tri psihologa. Nađeš svakom detetu neku vežbu za koju mu malo fali da uradi podeliš ih u grupe da jedni drugima pomažu... Uhvatiš ga za noge, pa 10 x stoj na glavi - dok ne uspe samo da napravi.
Ja nikad nisam bio dobar gimnastičar, ali sam upravo zahvaljujući fizičkom uspeo da naučim dovoljno i da pokrenem grupe mišića za to potrebne. Nije tu bitan uspeh, nego trud.
Ovo si jako lepo napisao i objasnio.
U razredu smo imali devojcicu, koja ne samo da je bila gojazna, vec i najvisa u citavoj skoli. I obicno su takvi ljudi malo tromi.
Radili smo prvo obicni kolut napred i ona jedina nije mogla. Samo se prevrne na stranu.
Medjutim, nastavnica je bila super: „Hajde Magdalena, ime najlepse, ja znam da ti to mozes.“ Svi smo je bodrlili, nastavnica je hvalila „Sve si bolja i bolja. Bravo, oko moje lepo.“ I na kraju je Megi igrala odbojku i tako smecovala na mrezi da smo se svi sklanjali da nas ne ubije koliko je bila jaka. :) :)
Nije bila esencija gracioznosti na gredi, ali sto je se vise kretala, vise je mogla, a u odbojci je stvarno razbijala.
Tako da i gojazni mogu, vecinom mogu, nije da nemaju misice, samo im je teze nositi tu tezinu pri nekim vezbama.

Bitan je pristup nastavnika i animiranje dece za sportske aktivnosti. Da im to ne bude muka, vec da im je zabavno i da budu svesni da za sebe rade nesto dobro.
Mnogi nemaju mogucnosti da se van skole bave sportom.
 
Znači ne bi te bilo blam da goniš srednjoškolce da jure loptu. Jer su daleko od odrasle formirane osobe. Ozbiljno?
a sta ima da ga ganjas, normalno je da zeli da ganja loptu
ove nove generacije nisu normalne ako to ne zele i zato ih i treba izvesti na pravi put.

fizicka aktivnost je nesto najnormalnije..zato nam deca i jesu rahiticna, debela, sa skolijozama i alergijama..treba im svez vazduh i da jure za loptom.
 
Prvo da se ogradim i da kazem da nisam neki sportski tip osobe, ali ukinuti i ovo malo fizicke aktivnosti koju deca imaju je pogubno. I ja nisam videla da oni tamo dangube, nas je profa dobro znojila tih casova i hvala joj. Proizvod bi bio jos vise krive kicme, jos vise gojaznosti, jos manje motorickih sposobnosti a o ostalim nevidljivim benefitima da ne pricamo.
 
Код нас чика Душко (има га у "Грлом у јагоде") је форсирао одбојку и атлетику, Чакара кошарку и веслање, направише неколико шампиона, а деца која су због њих заувек заволела спорт, и којима је исправљено држање, па и лакши деформитети, не могу ни да се наброје.
 
Najbesmisleniji predmet u školi. Sad navodno služi da se deca razvijaju, zdravo žive i slično a u reali, tokom časa sport upražnjavaju samo oni koji ga i privatno treniraju i vole dok je ostalima to veliko gubljenje vremena, prilika za hvatanje zjala i slično... Mislim da je krajnje vreme da se uvede kao izborni predmet i da prekinu da se maltretiraju deca beskorisnim glupostima.
Мислим да физичко треба да буде обавезно само у основној школи,али да нема класичног оцењивања,а у средњим школама да буде изборни предмет.
Иначе,никад нисам волео физичко и нису ми ишли ни спортови ни гимнастика.
 
Poslednja izmena:
Код нас чика Душко (има га у "Грлом у јагоде") је форсирао одбојку и атлетику, Чакара кошарку и веслање, направише неколико шампиона, а деца која су због њих заувек заволела спорт, и којима је исправљено држање, па и лакши деформитети, не могу ни да се наброје.
И ти си завршио пету?
 
Ne treba ukidati fizičko, niti bilo koji drugi predmet, nego reformisati školstvo tako da glavni zadatak bude decu motivisati i objasniti im zašto im je to nešto potrebno. Kao i više obraćati pažnju na individualne potrebe dece i uopšte ceo sistem modernizovati i prilagoditi vremenu. Umesto da se insistira na rutini i na nečemu što je neko odlučio pre 40, 50, 60 ili ko zna koliko godina i pričati to tako treba i nekad se znalo reda.

Barem je tako bilo kada sam ja davno bio u školi. Da li se nešto promenilo, ne znam. Nadam se da jeste i da je nabolje.
U mnogome se slažem sa tobom, svaki predmet kada predaješ možeš povezati sa životnim situacijama i tako im praktično pokazati zašto je neki predmet potreban . Sistem i jeste takav da se bazira na individalnosti, problem je što neki od prosvetnih radnika ne obraćaju pažnju na to , češći je slučaj sa nastavnicima i profesorima da tako predaju , ne uzimajući u obzir različitosti kod dece.
 
Najbesmisleniji predmet u školi. Sad navodno služi da se deca razvijaju, zdravo žive i slično a u reali, tokom časa sport upražnjavaju samo oni koji ga i privatno treniraju i vole dok je ostalima to veliko gubljenje vremena, prilika za hvatanje zjala i slično... Mislim da je krajnje vreme da se uvede kao izborni predmet i da prekinu da se maltretiraju deca beskorisnim glupostima.

YYrk9kqTURBXy9lZjFlNGI3NzVjZTM1MWEyMjgzODY2OTNhMGNmNTgyZS5qcGVnkZMCzQSwAN4AAaEwAQ
Mi smo u gimnaziji imali u sokolskom drustvu Partizan, vezbe na vratilu, razboju, karikama, zgibovi, sklekovi, trbusnjaci, penjanje uz konopac...
Reci da je glupo I beskorisno je.....
 
Nemaš u odeljenju 25 učenika sa istim sposobnostima ali imaš bar približno, recimo, deca koja sporije rade, deca koja se bolje pismeno ili usmeno izražavaju, deca koja su talentovana pa im je dosadno ako im ne spremiš zadatke naprednog nivoa. Zato pripremiš zadatke za svaku grupu dece , tako da sva deca mogu pronaći ono što mogu da urade i učestvuju u radu.
 
Nemaš u odeljenju 25 učenika sa istim sposobnostima ali imaš bar približno, recimo, deca koja sporije rade, deca koja se bolje pismeno ili usmeno izražavaju, deca koja su talentovana pa im je dosadno ako im ne spremiš zadatke naprednog nivoa. Zato pripremiš zadatke za svaku grupu dece , tako da sva deca mogu pronaći ono što mogu da urade i učestvuju u radu.

Како ћеш индивидуално оцењивати математику?
Неко мора да зна једначину са две непознате а неко не мора, како бре...
 
niko se nije razvio, nabildovao cak ni razmrdao od jebenog casa fizickog, osim kao sto rekoh ljudi koji su fizicki aktivni i van njega :lol:
Apsolutno netacno, u gimnaziju sam usao a da nisam 5 sklekova mogao da uradim a da ne pomislim na neki zgib. Izasao a da sam.bio.u stanju 60 komada od jednom, 20 zgibova, da se popnem uz konopac sa I bez nogu...
 
Poslednja izmena:
Како ћеш индивидуално оцењивати математику?
Неко мора да зна једначину са две непознате а неко не мора, како бре...
Postoji osnovni nivo za 2 iz matematike, na primer. Ne mora svako dete znati složene jednačine, neka nauči osnovno.
 
То се већ примењује. Ко зна за 2 добије 2.
Razlika je u tome što bi trebalo motivisati dete da se potrudi da dobije i 3, prilagođavanjem zadataka , pristupom u nastavi koja će motivisati i takvu decu .Sve je do nastavnika koji želi da se potrudi da od dece izvuče maksimum.
 

Back
Top