Шта се десило за српским народом, да ниједна теорија не може бити довољно глупа, а да нема брдо присталица

Laž. Jedino im kažem da se nisu kvalifikovali za diskusiju, kada nemaju pojma o materiji.

Joj, kako se samo izvlačiš.. :mrgreen: Kao npr. kada objašnjavaš Tandooriju Masali, koji sasvim nesporno materiju poznaje itekako, što mu priznaješ i u toj objavi, da nema kapacitet i da nije u stanju da vrednuje informacije. Ili koliko si samo puta ponižavao javnu Konstantina Velikog, tvrdeći da ne dopušta mozgu da obradi informacije koje pročita i čuje i koliko nije sposoban da donosi zaključke i šta sve ne. Kako da ne...čuj, „o materiji“. :namcor:
 
Joj, kako se samo izvlačiš.. :mrgreen: Kao npr. kada objašnjavaš Tandooriju Masali, koji sasvim nesporno materiju poznaje itekako, što mu priznaješ i u toj objavi, da nema kapacitet i da nije u stanju da vrednuje informacije. Ili koliko si samo puta ponižavao javnu Konstantina Velikog, tvrdeći da ne dopušta mozgu da obradi informacije koje pročita i čuje i koliko nije sposoban da donosi zaključke i šta sve ne. Kako da ne...čuj, „o materiji“. :namcor:
Može biti, može biti. Neko, očigledno, uredno stekne privilegiju da mu saopštim istinu:

Flasifikat znači da je neko sa određenom namerom nešto slagao ili izmislio. Ja sam stalno otvoren za ispravku grešaka koje su nastale zbog toga što sam preuzeo tuđe podatke. Moje teze su preuzete od drugih autora i stavljene na otvorenu kritiku. To što su drugi autori pogrešili ne znači da se i kod njih radi o falsifikovanju. Ako sam ja rekao da sam pogrešio što sam preuzeo neprovereni podatak, a jesam, u forumskoj diskusiji, onda tvoje ponavljanje da sam "dokazani falsifikator", predstavlja neke probleme kod tebe.

To što imaš pristup literaturi, ne znači da drugi imaju. To što neko nešto ne zna ne znači da je "glup". To što si mnogo energije investirao i razvio mrežu "pristupa informacijama od prvorazrednog značaja" samo znači da si bio motivisan životnim frustracijama i pretvorio ih u vlastohleplje i silohleplje, za koje sada ne možeš reći čak ni da ih deklarativno prezireš. Hvališ se kako "šamaraš" i "guziš" po forumima. Iako imaš pristup nečijim radovima i istorijskim izvorima, ne znači da si u stanju da adekvatno tumačiš, vrednuješ ili daš sintezu. To što si negde nešto pronašao zapisano, ne znači da je to istina, već informacija koju treba tumačiti.

Ti si dobar primer aktivnog ljudskog nepoštenja, jer kršiš mnoga načela koja pred druge postavljaš. Patiš od sopstvene narcisoidnosti i egomanije, koju spočitavaš drugima. Ispodprosečno si inteligentan i nesposoban za apstraktno mišljenje, analizu i sintezu, i upravo zato redovno krstiš druge da su tupi, glupi i šta sve ne. To je jako ružno, ali govori, opet o tebi jer je upravo takvo postupanje mehanizam ego odbrane.

Padaš i na testu realnosti jer od običnog internetnog foruma vidiš javnu pozornicu nauke, dajući joj prvorazredni naučni značaj. To, naprosto, nije u dodiru sa realnim. Takođe je problematična potreba da se svima uskrati pravo na citiranje materijala koji si ti fotokopirao, kao da si vlasnik autorskih prava, ako nije u skladu sa tvojim stavovima, ili ako ti se onaj koji citira ne dopada iz bilo kojeg razloga.

Nasilnik si, netolerantan si, nefleksibilan, ne poštuješ slobodu mišljenja i pavo na mišljenje. Sredstva koja upotrebljavaš su nedemokratska i necivilizacijska. Ideš po forumu i vršiš pritisak privatnim porukama da se promeni sve što ti nije po ukusu. Meni nisu po ukusu tvoji niski i niskovredni nastupi kojima kitiš tuđe fotokopije, koje, s druge strane sadrže neku vrednost.

Sve u svemu, tebi je najteže jer sa takvom osobom moraš da izdržiš po 16-ak sati dnevne budnosti, pa imaš moje saosećanje. Doduše, ono je bilo veće tokom prethodnih šest godina dok sam pokušavao da izbegnem lično da ti se obratim. Kada si, po mom mišljenju, otišao u teško zlo zloupotrebom mojeg odbijanja da ti se obratim, odlučio sam da prestanem.
 
predstavljaujući sebe predstavnikom srpske zvanične istorijske nauke

To je uvek bio problem kod tebe, odnosno ne kako se ja predstavljam, već kako ti mene posmatraš...ali i kako ti mene predstavljaš drugim ljudima. I to koliko god puta ti skretao pažnju da prestaneš sa tim (ti i još jedan forumaš) videlo se da ništa ne slušaš, već samo još više odlaziš u kontru. Do koje je razmere tačno došlo vidi se po tome kako ide gradacija kako me pominju; istoričar, akademik, a Goran Šarić je čitao temu posvećenu meni i replicirao mi na predavanjima javno nazivajući me profesorom sa Filozofskog fakulteta i šta ti ja znam sve još (onaj forumaš na kojeg mislim bio je još i gori i postavljao svakojaka zaverenička pitanja; otkuda mi pristup ovome i onome, itd.). Ja sebe tako ne predstavljam (pazi, još i predstavnikom), a o sopstvenoj odgovornosti, pa i u kontekstu te cele tvoje hajke protiv mene, mogao bi porazmisliti o tome i zapitati se kakve su posledice tvojih poteza i zašto gradiš (i drugima širiš) takvu sliku o meni. Mislim, odgovor je otprilike i poznat...ali je prilično trulo sa tvoje strane što to meni prebacuješ. :mrgreen:
 
Poslednja izmena:
Može biti, može biti. Neko, očigledno, uredno stekne privilegiju da mu saopštim istinu:

Pa i vidi se da je izuzetno retka prilika da kažeš istinu, odnosno da su za to potrebne vrlo krupne privilegije.

- da nije istinoljubiv, odakle se, verovatno, stvara šum na vezama koji uzrokuje nesposobnost da se donesu ispravni logički zaključci,

..još jedan razlog zašto je ovo — čista ironija. :mrgreen:
 
Када су Срби у питању, има још нешто. У неким не тако давно прошлим временима, неких пола вијека у школама се јесте учила историја, колико се морало, али се кроз све оно што обликује колективну свијест нације (медији, филм, књиге) усађивала одбојност према историји старијој од 1941-е. А и код те историје од 1941-е, па и нешто старије бјеше итекако присутна идеолошка позадина, некад и премало историје и превише "тумачења" историје. Ту се кад тад јави потреба да се то исправи и поправи, и ту се отвори простор за разне смутљивце да улове у мутном и једну наопаку индоктринацију покушају замијети другом, такође наопаком. А ту се надовежу, може бит и осмишљено у кухињи озбиљнијег играча, разни теоретичари који крену са мантром "историја, све је лаж" ту у таквом слуђивањуи и распамећивању нације и није лако остати бистре главе.

Ja sam svojevremeno imao uvid u sve istorijske udžbenike (domaće proizvodnje) koji su se koristili u školama od prvih, 1840-ih godina, do današnjeg dana. I moram reći da je svaki srpski udžbenik, ne samo oni u vreme komunizma, u suštini izuzetno teško ideološki obojen duhom vremena u kojem je nastao. I bukvalno je svaki za cilj imao ideološku indoktrinaciju tj. oblikovanje svesti pojedinca u ovom ili onom smeru. To je jedan opšti problem koji obeležava naša nastavna sredstva od iskona do današnjeg dana. Iskreno ne mogu uopšte ni da se odlučim da li je danas nešto bolje u odnosu na ranija vremena, jerbo imamo više udžbenika varirajučeg kvaliteta, upotrebljivosti i obojenosti, pa mogu pojedinačne škole o birati a osetna je i nešto manja ostrašćenost, ili smo u jednom retrogradnom razdoblju u kojem su udžbenici uglavnom plagijati koje država toleriše i čija je primarna svrha obrtanje novca iz javnog budžeta u šaci nekolicine ljudi, i to dok se s ovim prelaskom sa hronološki na tematski model sve vrši sa dosta nepreciznosti i upitnosti koliko je to ekspertski uopšte i izvedeno.

Ali svako svoje doba povlači za sobom neku indoktrinaciju i apsolutno svaki srpski školski udžbenik se može opisati kao propagandni pamflet. Iluzija je reći da je to počelo sa komunistima, jerbo su čak udžbenici posle 1950-ih godina podignuti zapravo na jedan stručniji, ozbiljniji nivo (koji je u neku ruku možda čak i iznad današnjeg), na stranu propagandno tumačenje koje je nametala KPJ. Npr. u vreme vlasti Obrenovića deca je učila da se svi Istrijani smatraju Srbima i da samo što ne čekaju da Srbija oslobodi Istru od okupatora i pripoji je srpskoj nacionalnoj državi. I današnje vreme donosi svoj kontekst; po zvaničnim propisima cilj obrazovanja istorije u Republici Srbiji (službeno, dakle; programski) jeste da nastava istorije služi da kod dece izgradi duh tolerancije (prema drugome), da detetu prenese nače humanizma i izgradi evropski identitet. U prevodu, vidi se da je nastava istorije u Srbiji značajnoj meri uoblikovana u kontekstu evropskih integracija.

Verovatno bi se neki ljudi konzervativnije orijentacije sablaznili kada bi zapravo i pročitali ta dokumenta i programske direktive, zapravo. Tu ima još jedna potpuna ironija a to je da ljudi kojima smetaju takve tendencije i uopšteno stvari usmeravaju svoju pažnju na istoričare koji su nastavnici po osnovnim i srednjim školama, a ono su najmanje odgovorni za bilo šta jerbo samo rade svoj posao. A ne na one u vrhu; na političko rukovodstvo, koje takve stvari i kreira, u ministarstvu prosvete, vladi i parlamentu.

P. S. Podeliću jednu interesantnu skasku koja dosta ilustruje stvari. Znam za priču jednog zainteresovanog roditelja koji je došao u školu i pobunio se protiv nekih stvari; kaže neće da mu škola pretvori dete u pederoliberala. A nastavnik istorije kojem je došao ne zna uopšte ni šta da mu kaže, dok on vrlo oštro protestuje protiv nekih stvari koje dete mora da uči kao činjenice. A čovek je u isto vreme najverovatnije i član SNS-a; glasa za režim i podržava ga u celosti. Kaže, ništa ne bi menjao; oni u vrhu se bore koliko mogu. Ministru prosvete, kaže, ne zamera što ništa ne radi jerbo Vučić mora da balansira sa lobijima, pa je sve oprošteno. E, ali genijalaca protestuje protiv nastavnika osnovne škole u malom mestašcu koji ima manje ovlašćenja od načelnika mesne zajednice i slabo ikakvu samostalnost; u tom nastavniku je problem i on je deo velike zavere i trebalo bi da na radnom mestu sa otkaz ako je pošten čovek i da se u 50-im godinama prekvalifikuje, ako ima i trunke obraza. :dash:
 
Poslednja izmena:
Ja sam svojevremeno imao uvid u sve istorijske udžbenike (domaće proizvodnje) koji su se koristili u školama od prvih, 1840-ih godina, do današnjeg dana. I moram reći da je svaki srpski udžbenik, ne samo oni u vreme komunizma, u suštini izuzetno teško ideološki obojen duhom vremena u kojem je nastao. I bukvalno je svaki za cilj imao ideološku indoktrinaciju tj. oblikovanje svesti pojedinca u ovom ili onom smeru. To je jedan opšti problem koji obeležava naša nastavna sredstva od iskona do današnjeg dana.
Да, међутим кнежевина Србија 1840-е и наредних деценија бјеше још увијек врбова држава, на трновитом путу обнове државности и успоставе самосталности. Ту је јако осјетљив (и тежак) задатак након вијекова робства и стечених навика (које је једном приликом тако добро дефинисао Арчибалд Рајс) распамећеном народу повратити националну свијест, усадити достојанство да буде спореман понешто жртвовати на путу стицања слободе. Лако је данас налазити аномалије у тим уџбеницима но да би их ваљано сагледали прво морамо покушати разумјети процесе када су писани ти уџбеници. Узгред, индокртинација (која истина чешће потире индивидуализам у корист колективизма) не мора бити нужно нешто рђаво, зависи како утиче на морално, духовно, културно и демографско стање нације. Ако утиче негативно, да имамо тренд посртања, наравно да је то нешто рђаво.
Ali svako svoje doba povlači za sobom neku indoktrinaciju i apsolutno svaki srpski školski udžbenik se može opisati kao propagandni pamflet. Iluzija je reći da je to počelo sa komunistima, jerbo su čak udžbenici posle 1950-ih godina podignuti zapravo na jedan stručniji, ozbiljniji nivo (koji je u neku ruku možda čak i iznad današnjeg), na stranu propagandno tumačenje koje je nametala KPJ.
Па реално писати уџбеник историје није лак задатак, поред усађивања сазнања о прошлости ваља имати на уму и узраст и интелект оних којима се знање преноси, како ће то схватити и разумјети, и колико ће помоћи да колико сутра постану корисни чланови дрштва. Ту јесте важно да садржжај уџбеника буде што више у служби историје а мање идеолошке пропаганде. Но то није увијек лако, постоје препоруке и "препоруике", сугестије и "сугестије", и са адреса које није мудро игнорисати. Оно на чему се може порадити јесте да у уџбеницима буде што више истрорије и што ммање "тумачења" историје.
Поред школе и уџбеника историје постоје, а то сам у посту примијетио
Када су Срби у питању, има још нешто. У неким не тако давно прошлим временима, неких пола вијека у школама се јесте учила историја, колико се морало, али се кроз све оно што обликује колективну свијест нације (медији, филм, књиге) усађивала одбојност према историји старијој од 1941-е. А и код те историје од 1941-е, па и нешто старије бјеше итекако присутна идеолошка позадина, некад и премало историје и превише "тумачења" историје. Ту се кад тад јави потреба да се то исправи и поправи, и ту се отвори простор за разне смутљивце да улове у мутном и једну наопаку индоктринацију покушају замијети другом, такође наопаком. А ту се надовежу, може бит и осмишљено у кухињи озбиљнијег играча, разни теоретичари који крену са мантром "историја, све је лаж" ту у таквом слуђивањуи и распамећивању нације и није лако остати бистре главе.
и други сегменти ((медији, филм, књиге) кроз које се обликује колективна свијест нације, и кроз које се усађивала одбојност према историји старијој од 1941-е, и ту бјеше више него кроз уџбенике присутна идеолошка позадина тих садржаја, уосталом ако снимите 50+ тзв партизанских филмова гдје се и строго бирају глумци који ће глумити негативце и позитивце и само 3 кроз која ћете ибрадити старију српску историју, наравно да ће и то обликовати свијест нације. Уосталом и на овом форуму који истина није репрезентативни узорак видимо да теме из старије историје тек код мањег % форумаша побуђују занимање, зато ће сви радо разглабати о четницима и партизанима, о оном Брозу, понављати и понављати ту све глупавију пропаганду из не тако давних времена.
.... današnje vreme donosi svoj kontekst; po zvaničnim propisima cilj obrazovanja istorije u Republici Srbiji (službeno, dakle; programski) jeste da nastava istorije služi da kod dece izgradi duh tolerancije (prema drugome), da detetu prenese nače humanizma i izgradi evropski identitet. U prevodu, vidi se da je nastava istorije u Srbiji značajnoj meri uoblikovana u kontekstu evropskih integracija.

Verovatno bi se neki ljudi konzervativnije orijentacije sablaznili kada bi zapravo i pročitali ta dokumenta i programske direktive, zapravo. Tu ima još jedna potpuna ironija a to je da ljudi kojima smetaju takve tendencije i uopšteno stvari usmeravaju svoju pažnju na istoričare koji su nastavnici po osnovnim i srednjim školama, a ono su najmanje odgovorni za bilo šta jerbo samo rade svoj posao. A ne na one u vrhu; na političko rukovodstvo, koje takve stvari i kreira, u ministarstvu prosvete, vladi i parlamentu.
То је истина, имамо процесе, и кроз наставне планове и програме и кроз све друге садржаје уз криминалну улогу медија, једне агресивне европеизације која у старту потире све оне истинске вриједности и врлине које су вијековима красиле људе ових простора. И то је тако.

Не знам шта бих ти на то реплицирао осим да пренесем један виц који ми је један пријатељ (иначе новинар) испричао прије пар мјесеци.

У духу тих нових вриједности које се промовишу међу Србљем учитељица учи дјецу важност европских интеграција и како су сви они прије свега и изнад свега Европљани, те се одлучи да провјери како су то дјеца разумјела. Приупита их шта су, сви разуимљиво кажу Европљани све до мало Перице који рече "Србин".
"Па добро Перице, како ти испаде једини Србин"
Перица који нема проблема са логичким закључивањем рече "па дјед ми је био Србин, отац ми је био Србин, логички закључујем да сам и ја Србин"
На што ће учитељица "па добро Перице, да ти је дјед био кретен, да ти је отац био кретен, шта би ти био".
"Европљанин" одговори Перица.
 
U Poljskoj postoji tzv. turbolehitska iliti turboalovenska alternativna škola.

p-slowianscy-krolowie-lechii-polska-starozytna (1).jpg


Januš Bješk.

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Turbosłowianie

East_Roman_Empire_533-600,_Lechina_Empire,_Turboslav,_Turbolechia,_Soviet_intelligence_agencie...jpg


turboslowianie_0.jpg
 
Шта се деисило за српском друштву 90тих да смо као народ колективно спремни да сваку глупост, па била глупа до неба верујемо и то добар део нашег народа.


Ево читам опет Самарџића и тајну Вукове реформе па не могу да верујем да та књига је неким људима нека инспирација за разне теорије о Вуку.

Како то може да знам доста људи који тупе о тезама те књиге чак у сопственој фамилији. Како је могуче да нико не седне и упита се дал је било који други народ урадио шта предлаже Самарџић, поред тога да је тврдоглав и најосновније ствари не зна, игнорише више редакције српскоцрквенословенског или да су Срби прешли на руску редакцију за њега све пропаганда и ту туправост и идиотизам скрива у формулације које звуче паметне али су тотално дебилне "да стандарт базира на нашој традицији и на језику Светог Саве", који у 19. веку и није више био у корист код Срба и био народнији већ у 13. веку.

О целој хајки о песми "Шота" где је неки интернет паметњаковић се сетио да је повезе за Шотом Галицом.

И још брдо ствари, све се лако прима и све се прихвача и стварно се бринем за ментално здравље Срба, јер како сам реко у сопственој фамилији сам морао да људе изправим који су били уверени у такве ствари.

Нечу о новоромантичарима о томе има тема и знам ово је можда за Психологију, али стварно не знам где боље паше, јер је ствар читавог друштва.

А ти си довољно просветљен, обавештен и ауторитативан да одредиш шта је глупост, а шта не ?

Схвати да нису све истине за свакога прихватљиве. Теби ће можда неко рећи да ниси довољно просветљен, обавештен и ауторитативан да у име огромне масе људи одређујеш шта је шта али ако ти то не прихватиш као истину...шта ћемо ? Па ништа, неко ће да те прихвати таквог и такав тој резон, неко неће и идемо даље......
Код људи је увек владала подела мишљења, а оног момента кад завлада једноумље настану и идеологије попут комунизма, нацизма итд.....

Сама чињеница пријатељу да ти идеш около и "исправљаш људе" говори да имаш потенцијал да постанеш преЦедник С.Кореје :mrgreen:
 
Poslednja izmena:
А ти си довољно просветљен, обавештен и ауторитативан да одредиш шта је глупост, а шта не ?

Схвати да нису све истине за свакога прихватљиве. Теби ће можда неко рећи да ниси довољно просветљен, обавештен и ауторитативан да у име огромне масе људи одређујеш шта је шта али ако ти то не прихватиш као истину...шта ћемо ? Па ништа, неко ће да те прихвати таквог и такав тој резон, неко неће и идемо даље......
Код људи је увек владала подела мишљења, а оног момента кад завлада једноумље настану и идеологије попут комунизма, нацизма итд.....

Сама чињеница пријатељу да ти идеш около и "исправљаш људе" говори да имаш потенцијал да постанеш преЦедник С.Кореје :mrgreen:

Nije bilo pitanje o tome, uopšte, već o tome da osoba koja izjavi da ljudi žive samo na jednom delu planete zemlje koji jeste ravan kao ploča na izborima osvoji 5% glasova na izborima.
 
Nije bilo pitanje o tome, uopšte, već o tome da osoba koja izjavi da ljudi žive samo na jednom delu planete zemlje koji jeste ravan kao ploča na izborima osvoji 5% glasova na izborima.
Tačnije blizu pet posto, i tih pet posto nije osvojeno zbog priče o ravnoj zemlji (možda neki glas:mrgreen:) nego na nacionalnom sentimentu i zalaganjem za ličnu slobodu u stvarima koje se ne tiču nacije (kao što je npr rodna politika).
 
Tačnije blizu pet posto, i tih pet posto nije osvojeno zbog priče o ravnoj zemlji (možda neki glas:mrgreen:) nego na nacionalnom sentimentu i zalaganjem za ličnu slobodu u stvarima koje se ne tiču nacije (kao što je npr rodna politika).

To je nešto drugo i ne bih ulazio dalje jerbo ovo nije ptf Politika. Da je Srbija iole normalna zemlja, samo ljudi oko Nestorovića iz tog pokreta ne bi dopustili njemu da bude centralno lice na republičkim izborima, ali kao što rekoh to je sasvim druga tema, a poentu mislim da si razumeo.

P. S. Da, naslušao sam se mnogo puta do sada toga. Ja nisam za Nestorovića, već za ljude oko njega. Ali to ne menja suštinu da je Nestor u srži tu.
 
To je nešto drugo i ne bih ulazio dalje jerbo ovo nije ptf Politika. Da je Srbija iole normalna zemlja, samo ljudi oko Nestorovića iz tog pokreta ne bi dopustili njemu da bude centralno lice na republičkim izborima, ali kao što rekoh to je sasvim druga tema, a poentu mislim da si razumeo.

P. S. Da, naslušao sam se mnogo puta do sada toga. Ja nisam za Nestorovića, već za ljude oko njega. Ali to ne menja suštinu da je Nestor u srži tu.
Mislim da jesam ali se ne slažem sa njom. Mislim da karikaturalizacija jedne ličnosti koja sebe ne ograničava sebe samo na jednu delatnost (a mislim da ti to smeta) neće pomoći u pojačavanju teze koja je osnov ove teme.
 
Постоје двије врсте људи, они који мисле својом и они који мисле туђом главом.
Извјесни Несторовић, Бранимир Несторовић, тренутно у позицији је.бивјетра чију подршку свом силама настоје придобити два политичка блока у земљи Србији, спада у прву врсту. Након што је плаву планету стрефила нека опака пандемија, дошао је у прилику да добије медијску пажњу, а лик воли баш да прича, прича пуно, о свему и свачему, а како нас је већ подучио један мудрац из Первана Горњег "човјек када пуно прича, увијек каже што шта што није требао", тако се и Нестору Бранимировићу омакне да каже подоста тога што није требао. Шта да се ради, такав је.
Можда је баш због тога што одудара од ове политичке жабокречине, и свих тих њушки на политичкој сцени гдје људи чим зину знају какву ће мантру паламудити, што посједује и ту инфантилну искреност што је у политици најгора "јерес", придобио подршку бирача, што не значи да се ти бирачи слажу са свачим што је Нестор зборио.
А да је Нестор дирнуо тамо гдје није "препоручљиво" говори и да је дежурни Сорошев лајавац Зоран Кесић добио задатак да га истом методом попут горњег форумаша, вадећи дијелове реченице из контекста (овдје), "испроваљује", па колико успије.

Но како ово није птф политика већ историја, да напишем коју која би по мени могла бити корисна сагледавању теме.
Ми имамо сазнања о много чему. Историја нас је подучила да та сазнања могу бити у служби науке или научних дисциплина, а могу бити и у служби политичких елита који би и преко тих општеприхваћених сазнања у неком времену лакше контролисали широке масе.
И ту би се измјењивали периоди када би побједу односила наука или политички интереси одабраних елита.
Да су људи кроз читаву историју само робовали прикваћеним "знањима", не ријетко строго уокивреним у идеолошки или религиозни калуп, да није било људи који су вјеровали у своју мисију потраге за новим сазнањима, открићима, пркосећи често тадашњим прихваћеним сазнањима, вјеровањима, ризикујући и да ће завршити на ломачи, човјечанство би данас било на нижем ступњу развоја, много нижем.
 
Desilo se to da je u Srbiju stigla seljačka civilizacija iz nepismene dijaspore i vratila Srbiju dva veka unazad silom, pljačkom i bombama....
Zvučiš kao Kučuk Alija na početku Prvog srpskog ustanka
 
Шта се деисило за српском друштву 90тих да смо као народ колективно спремни да сваку глупост, па била глупа до неба верујемо и то добар део нашег народа.


Ево читам опет Самарџића и тајну Вукове реформе па не могу да верујем да та књига је неким људима нека инспирација за разне теорије о Вуку.

Како то може да знам доста људи који тупе о тезама те књиге чак у сопственој фамилији. Како је могуче да нико не седне и упита се дал је било који други народ урадио шта предлаже Самарџић, поред тога да је тврдоглав и најосновније ствари не зна, игнорише више редакције српскоцрквенословенског или да су Срби прешли на руску редакцију за њега све пропаганда и ту туправост и идиотизам скрива у формулације које звуче паметне али су тотално дебилне "да стандарт базира на нашој традицији и на језику Светог Саве", који у 19. веку и није више био у корист код Срба и био народнији већ у 13. веку.

О целој хајки о песми "Шота" где је неки интернет паметњаковић се сетио да је повезе за Шотом Галицом.

И још брдо ствари, све се лако прима и све се прихвача и стварно се бринем за ментално здравље Срба, јер како сам реко у сопственој фамилији сам морао да људе изправим који су били уверени у такве ствари.

Нечу о новоромантичарима о томе има тема и знам ово је можда за Психологију, али стварно не знам где боље паше, јер је ствар читавог друштва.
Ovde si dovoljno demonstrirao da mirne duše mogu da zaključim - počni od sebe.
 

Back
Top