- Poruka
- 73.346
a šta može taj uča ili nastavnik da uradi sa učenikom koji nema elementarno domaće vaspitanje ,a i uzor mu je u kućiтога не би било да професори раде свој посао у школи.
svako dete je 50% odraz u ogledalu kakvo je stanje u porodici
Donji video pokazuje kako da instalirate aplikaciju na početni ekran svog uređaja.
Napomena: This feature may not be available in some browsers.
a šta može taj uča ili nastavnik da uradi sa učenikom koji nema elementarno domaće vaspitanje ,a i uzor mu je u kućiтога не би било да професори раде свој посао у школи.
Манга, професори треба да уче децу, не да васпитавају.a šta može taj uča ili nastavnik da uradi sa učenikom koji nema elementarno domaće vaspitanje ,a i uzor mu je u kući
svako dete je 50% odraz u ogledalu kakvo je stanje u porodici
apsolutno si u pravuМанга, професори треба да уче децу, не да васпитавају.
На различите теме сам писала.
И шта би ти радила са 1/3 неписмених људи?Problem je što su osnovne skole obavezne. I što idu deca pod moranjem. A i roditelje zakon pritiska da moraju da šalju decu u školu.
Kad bi slanje dece u skolu bilo neobavezno sigurno ⅓ roditelja ne bi slala decu u školu.
Što se nastavnog kadr tiče, verovatno da ima entuzijasta koji to rade od srca i upregnu sve svoje potencijale i kapacitete.
ALI, kao i za sve ostale poslove, to tade ljudi koji ne mogu da upisu ništa drugo i ne mogu da se zaposle nigde drugde.
Kao i mi svi ostali.
Прутић треба вратити родитељима, да васпитавају своју децу пре него што их пошаљу у школу.
Остало може.
Заборављено је питање како истренирати професоре да на ученике гледају исто, без обзира на то ко су им родитељи.
И како натерати све професоре да се мешају у свој посао.
Однос је двосмеран.
Неки да, а неки и зато што не могу да помогну својој деци.
А тога не би било да професори раде свој посао у школи.
nisu sva deca nevaspitanaa šta može taj uča ili nastavnik da uradi sa učenikom koji nema elementarno domaće vaspitanje ,a i uzor mu je u kući
svako dete je 50% odraz u ogledalu kakvo je stanje u porodici
tacno i zato treba vratiti neke stvari koje su izbacene iz skolekada se zagrebe malo dublje u ovu materiju
apsolutno si u pravu
celi vreme oboje smo na istoj strani
a ono o prutiću , više je kao nešto pošalica nego istina
za ona jadna 45 minuta čas koliko traje šta ore da uradi siroti uča ili nastavnik , taman na pola da se podeli ne može gradivo da prenese a ne još i da ih uči lepom vaspitanju ili o društvenim normama, to se dobije u krugu porodice
prva i osnovna stvar što treba uraditi je baš to _profesorima vratiti moć i ugledmoraju profesorima da vrate moc u ruke
ovo se dešava još u porodici , dok dete još i nije krenulo u školudete je nevaspitano koliko mu se dozvoli da bude nevaspitano
апсолутно тацноovo se dešava još u porodici , dok dete još i nije krenulo u školu
pobrljavila kao i neki profaniizvini za cirilicu, pobrljavila mi se tastatura
Да, али поштовање се заслужује, не даје се на тацни заједно са уговором о раду.prva i osnovna stvar što treba uraditi je baš to _profesorima vratiti moć i ugled
pre dva tri dana ne znam po koji put gledao sam moj omiljeni film ,"Zone Zamfirove_ , i ona scena kada učitelji prolaze ulicom i svaki im se pozdravlja i svi sa naklonom ustanu iz stolice da odaju poštovanje tim ljudima _učiteljima
a sve drugo će doći logičnim redom
u samom nazivu _uča je utkano poštovanje i nema potrebe da se on dokazujeДа, али поштовање се заслужује, не даје се на тацни заједно са уговором о раду.
То је тако зачаран круг, Манга... почело је деведесетих, мале плате, хиперинфлација, штрајкови, нерад, незнање, плаћање за оцену, непоштовање, нерад, опет непоштовање, непоштовање, непоштовање обострано.u samom nazivu _uča je utkano poštovanje i nema potrebe da se on dokazuje
učenici su ti koji treba da iskažu poštovanje
u naše vreme kada su uče_nastsvnici ulazili u učionicu svi smo ustajali sa sedišta _jesmo , svi u horu kazivali _dobar dan. _ , jesmo ,,,i,, šta je tim nastavnicima preostajslo nego da nas nauče i da pošteno odrade čas
ovo bre danas nastavnik ne sme da pogleda učenika u oči
ili im izmaknu stolicu iza njih , i još to i snime pa postavljaju na društvene mreže
to što gledamo i sve to što se dešava po školama svi ti nemili nastani su delom i zbog odsustva strahopoštovanja prema prosvetnim radnicima
i na sve to još i plate male ili osrednje , epa toliko od njih
Неке боље да не постављају. Моје поштовање неће заслужити све док не промене нешто у свом ставу.sve dok ih društvo ne postavi na mesto koje zaslužuju , ništa od kvalitetne nastave
tačno , ali pod uslovom da i druga strana ispuni svoje obavezeБити професор није привилегија, већ част и велика обавеза.