Share insanity

Do you want to die!

The waves of blood are rushing near, pounding at the walls of lies
Turning off my sanity, reaching back into my mind
Non-rising body from the grave showing new reality
What I am, what I want, I'm only after death

Da malo pripomognem.

Courtney:
Obozavam ih!Oni su nesto SAVRSENO!Zanima me sta mislite o Slayer-u,i sto se tice muzike i tekstova i Toma...meni su najlepse pesmice Seasons in the Abyss,War Ensemble i Rainning Blood,a mnogo mi je zanimljiva i igra reci sa albumom koji se zove Regn in blood i ovom pesmicom,jer se isto citaju,a imaju skroz drugacije znacenje...ma o Slayeru bih mogla da pisem i pisem...stvarno su legende!

Propaganda death ensemble
Burial to be
Corpes rotting threw the night
In bloodlaced misery

Ovo su ti stihovi iz "War Ensemble" jel' da? :wink:
Ubedljivo najbolji album Slayer-a po meni je naravno neprevazidjeni "Reign In Blood" (Angel Of Death, osim sto je nezvanicna thrash himna, je i najjaca pesma koju su napisali)...pa tek onda se na drugom mestu "cjuskaju" albumi kao sto su "Show No Mercy" i "South Of Heaven"
Legende svakako jesu i u mnogome snose odgovornost za danasnju death/black scenu

Gods Of Metal!!!!
Kratko receno. Nema pesme koja mi se nije dopala.
Imam apsolutno SVE njihove albume, bootlegove, live albume. Gledao sam ih par puta u Americi uzivo, ljudi to MORA DA SE DOZIVI!!!!!
Nadam se da ce se setiti da svrate i do ove nedodjije.

"Harlots of Hell spread your wings
As I penetrate your soul
Feel the fire shoot through your body
As I slip into your throne
Cast aside, do as you will
I care not how you plead
Satan's child now stalks the earth
Born from my demon seed"

testament_85:
Courtney:
Obozavam ih!Oni su nesto SAVRSENO!Zanima me sta mislite o Slayer-u,i sto se tice muzike i tekstova i Toma...meni su najlepse pesmice Seasons in the Abyss,War Ensemble i Rainning Blood,a mnogo mi je zanimljiva i igra reci sa albumom koji se zove Regn in blood i ovom pesmicom,jer se isto citaju,a imaju skroz drugacije znacenje...ma o Slayeru bih mogla da pisem i pisem...stvarno su legende!

Propaganda death ensemble
Burial to be
Corpes rotting threw the night
In bloodlaced misery

Ovo su ti stihovi iz "War Ensemble" jel' da? :wink:
Ubedljivo najbolji album Slayer-a po meni je naravno neprevazidjeni "Reign In Blood" (Angel Of Death, osim sto je nezvanicna thrash himna, je i najjaca pesma koju su napisali)...pa tek onda se na drugom mestu "cjuskaju" albumi kao sto su "Show No Mercy" i "South Of Heaven"
Legende svakako jesu i u mnogome snose odgovornost za danasnju death/black scenu
War ensemble... :wink: Meni je omiljena "Rainning blood",to mi je vrhunac metala,najlepsa pesma ikad napisana...ma,mogla bih o tome... :D Ko nije bio u nedelju u Domu,mnogo je propustio. Faceoff i Infest - pevac prvog benda glas kao Phill Anselmo,drugog ko Max Cavalera :D Svirali su "COWBOYS FROM HELL","Seasons in the Abyss","Creeping death","South of heaven","RAINNING BLOOD"!!!! Bilo je mnogo,mnogo dobro :D Sta da radim,ja ne mogu da gledam Slayer uzivo... :cry: :cry: :cry: Inace,za Angel of Death su mi vezane tako divne uspomene... :) :oops: Divna pesma :D Kao i svaka...e,da,zanima me jos sta mislite o novijim albumima,ili konkretno o "God hates us all"? Bas sam pre jedno dve nedelje pricala sa jednim "matorim thrasherom" o tome i dosli smo do zakljucka da je Tom dosta promenio nacin pevanja (vaaaaaau :lol: ) i da pojedine pesme cak malo podsecaju na nu metal...Pa? Zanima me jos necije misljenje...inace s tog albuma jako gotivim "Bloodline" 8) Fina pesmica 8) I tako...hehe,Slayer opet na vrhu! :D 8)

Mislim da zadnji album nema dodirnih tacaka sa nu-metalom.
Album u principu nije los, ali i ne tako dobar i muzicki raznovrsan kao ostvarenja sa pocetka karijere
Araya se i nije trudio da peva, vec je samo urlao :D
Omiljena pesma sa "God Hates Us All" mi je Exile :twisted:

Courtney:
Jelusic Aleksandar:
Welcome to the horror of the revelation
Tell me what you think of your savior now
I reject all the biblical views of the truth
Dismiss it as the folklore of the times
I won't be force fed prophecies
From a book of untruths for the weakest mind
I keep the bible in a pool of blood
So that none of its lies can affect me

pozdrav Courtney za muzicki ukus
Poz i tebi :wink: Super,sad cemo zajedno da dizemo temu na vrh :D :lol:

tema i jeste za vrh

JEZA :!: :!: :!: Dakle sviraju zestok trash,jedan su od najjacih speedmetal bemdova ikad,ali muzika i stav su im odvratni!!!!!!!!Ljudi su NACISTI.Poslusajte njihovu pesmu ANGEL OF DEATH,strasno!!!!!!!Pevaju o teroru koji je jedan od najsurovijih doktora iz koncentracionih logora vrsio nad Jevrejima sa takvim divljenjem da je to prosto odvratno!!!!!!!!!
Auschwitz the meaning of pain
the way that I want you to die
sloe death,immense decay
showers that cleanse you of your life...

Angel of death
monarch to the kingdom of the dead,
sadistic,surgeon of demise
sadtist of the noblest blood...

Pa vi sad vidite...

Jelusic Aleksandar:
Courtney:
Jelusic Aleksandar:
Welcome to the horror of the revelation
Tell me what you think of your savior now
I reject all the biblical views of the truth
Dismiss it as the folklore of the times
I won't be force fed prophecies
From a book of untruths for the weakest mind
I keep the bible in a pool of blood
So that none of its lies can affect me

pozdrav Courtney za muzicki ukus
Poz i tebi :wink: Super,sad cemo zajedno da dizemo temu na vrh :D :lol:

tema i jeste za vrh
Znam ja to :wink:

@ Yeeha : Slayer nacisti? Pa sta da im radim... :lol: Ne,ozbiljno,ja o njima kao ljudima ne mislim nista lepo,pogotovo zbog onih gluposti koje su radili poput snimaka koncentracionih logora,a u pozadini pesma "Always look on the bright side of life" Odvratno :x Ali,zato muzika... :shock: :shock: :shock: To je nesto savrseno... :) Ja inace,bendove posmatram samo kroz muziku,ideje i stavovi clanova istih su mi potpuno nebvitne pogotovo kad se svode samo na satanizam,nacizam i ts. Mada,jako volim kada se nadje neko drugaciji...npr. Rage Against the Machine ne volim pretrano,skoro uopste,ali su mi zato neverovatno simpaticni zbog svojih ideja 8) I tako...

Ju,umalo da zaboravim SLAAAAAYEEEER!!!

8)

Behind The Crooked Cross

Time melts away in this living inferno,
Trapped by a cause that I once understood.
Feeling a sickness building inside of me,
Who will I really have to answer to.

March on through the rivers of red.
Souls drift, they fill the air.
Forced to fight, behind,
The crooked cross.

Do only what is expected of me,
With no emotions my feelings suppressed.
Blind obedience carries me through it all.
Conscience a word I learned to forget.

Flesh burns, it fills the air. (Souls drift, they fill...)
Forced to fight, behind,
The crooked cross.

Time melts away in this living inferno,
Trapped by a cause that I once understood.
Blind obedience carries me through it all,
Do only what is expected of me.

Souls drift, they fill the air.
Forced to fight, behind,
The crooked cross.

@ Yeeha : Slayer nacisti? Pa sta da im radim... :lol: Ne,ozbiljno,ja o njima kao ljudima ne mislim nista lepo,pogotovo zbog onih gluposti koje su radili poput snimaka koncentracionih logora,a u pozadini pesma "Always look on the bright side of life" Odvratno :x Ali,zato muzika... :shock: :shock: :shock: To je nesto savrseno... :) Ja inace,bendove posmatram samo kroz muziku,ideje i stavovi clanova istih su mi potpuno nebvitne pogotovo kad se svode samo na satanizam,nacizam i ts. Mada,jako volim kada se nadje neko drugaciji...npr. Rage Against the Machine ne volim pretrano,skoro uopste,ali su mi zato neverovatno simpaticni zbog svojih ideja 8) I tako...

Ju,umalo da zaboravim SLAAAAAYEEEER!!!

8)[/quote]
Ne razumem kako mozes da izjavis nesto tako kontradiktorno!Kad si otvorila temu rekla si savrseni u pogledu muzike :D i tekstova
:evil: !!!
Kroz svoju muziku i tekstove oni izrazavaju svoje ideje i stavove,koji su iskreno govoreci:NACISTICKI,SADISTICKI I 100% ODVRATNI :!: :!: :!:
I ja i dalje ne razumem kako neko moze da (voli) slusa SLAYER, bez obzira na kvalitet mjihove muzike,kad se preko toga cuje neki neki sadista koji urla neke morbidne tekstove sa nacistickom podlogom :?: :?: :?:

Yeeha:
Ne razumem kako mozes da izjavis nesto tako kontradiktorno!Kad si otvorila temu rekla si savrseni u pogledu muzike :D i tekstova
:evil: !!!
Kroz svoju muziku i tekstove oni izrazavaju svoje ideje i stavove,koji su iskreno govoreci:NACISTICKI,SADISTICKI I 100% ODVRATNI :!: :!: :!:
I ja i dalje ne razumem kako neko moze da (voli) slusa SLAYER, bez obzira na kvalitet mjihove muzike,kad se preko toga cuje neki neki sadista koji urla neke morbidne tekstove sa nacistickom podlogom :?: :?: :?:
Nisam 8) Pitala sam sta mislite o muzici,textovima,Tomu...kad smo vec kod toga,on je neverovatno daleko od "sadiste koji urala" :wink:

Seasons In The Abyss

Razors edge
Outlines the dead
Incisions in my head
Anticipation the stimulation
To kill the exhilaration

[CHORUS]
Close your eyes
Look deep in your soul
Step outside yourself
And let your mind go
Frozen eyes stare deep in your mind as you die