danijellica
Početnik
- Poruka
- 10
Кад смо већ код тога, људи, да ли су предавања из методике књижевности заиста обавезна? Ако има неко са Филолошког....?
Donji video pokazuje kako da instalirate aplikaciju na početni ekran svog uređaja.
Napomena: Za ovu funkciju potrebno je da sajtu pristupite pomoću ugrađenog pregledača "Safari".
Изгледа како гдје. Ја сам као ванредан студент морао да одржим по 4 часа у обје школе, а у основној чак и да слушам, јер без тог нисам могао да добијем потврду да изађем на испит. И док сам све то завршио, прошла су два рока. А неки кажу да само донесу потврду из школе, ништа не раде.Кад смо већ код тога, људи, да ли су предавања из методике књижевности заиста обавезна? Ако има неко са Филолошког....?
Кад смо већ код тога, људи, да ли су предавања из методике књижевности заиста обавезна? Ако има неко са Филолошког....?
Не може се много тога научити из методике, глчавна је пракса. Јесте корисно одржати неколико часова и научити понешто, али то се не може поредити са зубарским послом.Zamisli da ti popravlja zub doktor koji je samo u knjigama pročitao kako se to radi, ili da ti šije haljinu neko ko je samo gledao modne časopise. Po mom mišljenju, metodika je jedan od najvažnijih ispita,pored pedagogije, za onog ko želi da radi u prosveti. Uverićeš se u to kad budeš počela da radiš. Ako ti ambicija nije prosveta, onda izvini.
Довољна је ова Милије Николића. Остале су граматике, читанке и остало...А за основну школу, постоји ли нека књига Наш језик?
Кад смо већ код тога, људи, да ли су предавања из методике књижевности заиста обавезна? Ако има неко са Филолошког....?
Milija Nikolić je skandalozno zastareo i apsolutno ga treba zabraniti.
ja sam spremala nažalost ispit iz te knjige i zaklinjala se da nikad neću to upotrebljavati u životu. ta knjiga je na granici karikature
Кад смо већ код тога, људи, да ли су предавања из методике књижевности заиста обавезна? Ако има неко са Филолошког....?
.. šta ćeš ti u školi onda ..?Ja sam apsolvent, nisam jos polozio metodiku, a na predavanja i vjezbe nisam isao.
.. opusti se ..da li u pripremi za cas ponavljanja i utvrdjivanja gdje treba da ih ocjenjujem treba da navedem sva pitanja koja cu da im postavim? i to tacno koja pitanja kojem uceniku?
ja sa diplomirala, isla na predavanja i radim kratko vrijeme, ali nisam jos ni jednu pripremu za utvrdjivanje napisala pa vas molim za pomoc.
.. potpis na ovo ..Zamisli da ti popravlja zub doktor koji je samo u knjigama pročitao kako se to radi, ili da ti šije haljinu neko ko je samo gledao modne časopise. Po mom mišljenju, metodika je jedan od najvažnijih ispita,pored pedagogije, za onog ko želi da radi u prosveti. Uverićeš se u to kad budeš počela da radiš. Ako ti ambicija nije prosveta, onda izvini.
Zamisli da ti popravlja zub doktor koji je samo u knjigama pročitao kako se to radi, ili da ti šije haljinu neko ko je samo gledao modne časopise. Po mom mišljenju, metodika je jedan od najvažnijih ispita,pored pedagogije, za onog ko želi da radi u prosveti. Uverićeš se u to kad budeš počela da radiš. Ako ti ambicija nije prosveta, onda izvini.
Не може се много тога научити из методике, глчавна је пракса. Јесте корисно одржати неколико часова и научити понешто, али то се не може поредити са зубарским послом.
.. šta ćeš ti u školi onda ..?
(.. nije ni čudo što nam iz škola izlaze degenerisane generacije .. kad se na posao prima nesposoban kadar ..)
Nemoj tako...Dolazila mi je kontrola na cas i ljudi su bili prezadovoljni.
Dolazila ti je kontrola u vidu direktora? I bila prezadovoljna? Ha, ha. Moj direktor je fiskulturnik, i kada je obilazio nastavu, zaključio je da dajem teže zadatke nego moja koleginica. Ona je radila zapreminu, a ja masu piramide. Za zapreminu ne mora da se računa koren iz tri, a za masu pored toga imaš još i gustinu sa dve decimale. Toliko o njihovoj kompetenciji.
A što se tiče zanimljivosti nastavnika koji ne poznaje metodiku, iz ličnog i iskustva moje dece znam da su najzanimljiviji oni kojima učenici mogu da se penju na glavu, a ovi mrtvi 'ladni.
Pa nije on dosao da slusa lekciju koju predajem, vec da vidi kako se snalazim na casu. Covjek koji je bio profesor 30 godina i koji je vec 8 godina direktor valjda zna da li neko dobro drzi cas ili ne.
Ne slazem se ni sa tvojim drugim pasusom. Imam 25 godina, najmladji sam u skoli, ali me svi djaci jako postuju. Svi me redovno pozdravljaju i u skoli i na ulici, cak i oni srednjoskolci kojima ne predajem. Volim rad, red i disciplinu, volim i da se salim. Znam biti vrlo blag, ali kad primjetim da se neko mangupise, postajem krajnje nezgodan. Djacima se svidja moj nacin predavanja, znam kako da im odrzim paznju. Ne drzim se striktno lekcije, vec volim da to malo prosirim, pa im, recimo, ispricam neku anegdotu, nesto im slikovito prikazem...Evo primjer: posto predajem engleski, nekidan sam drzao predavanje slang words. Umjesto da se drzim neke suvoparne lekcije iz udzbenika koja sadrzi 10-ak slang rijeci i koja je i meni bila dosadna, ja sam im pricao kako sam na Exit-u muvao Engleskinje i sta smo pricali i na taj nacin im sigurno ubacio u glavu mnogo vise tih rijeci nego sto ima u knjizi, a koje bi oni tesko i procitali.
Počeo sam da predajem engleski u jednoj srednjoj školi. Da li neko može da mi pokaže kako da napišem pripremu za čas na kojem treba da obrađujemo jedan tekst? Hvala!
Evo da dodam jos nesto . Nama su tamo pred kraj dolazili studenti sa fakulteta da vezbaju na nama predavanja i ono , primetih par stvari koje mi nikako ne ulaze u glavu . Prvo recimo njihova pospanostZnate onaj posture kada profesor izgleda kao da je pistoljem nateran da dodje na cas i izdiktira 20 recenica iz udzbenik koji mu stoji na stolu .
Nije da su oni to radili, ali njihov body language me je vredjao, kao da smo im bili dosadni , zato nisam ni dizao ruku iako sam na redovnim caosovima vrlo aktivan . Druga stvar je njihov glas, kao da nisu jele 30 godina . Ne mogu da ih cujem, nisu "pricljive" , mislim pricaju one i sve, ali nacin na koji pricaju me smara, uspavljuje, deluju nezainteresovano . Cinjenica je da mi se svidja kada profa ima prijateljski odnos, ali daleko od toga da meni profesorka prica kako je muvala nekog dekicu na kongresu matematicara
Mislim daaaaj .... Moze to barem malo indiskretnije , ili jednostavno ima puno pametnijih tema za razgovor iz danasnjice koje bi mogle na engleskom da se obradjuju . I kraj casa ono kada im ostane luft mi je jako zanimljiv, igramo se Hangman
I tako
![]()