Обилић
Elita
- Poruka
- 16.059
и ја сам цео живот сам против свих.
Храбро, са тобом сам !
Poslednja izmena:
Donji video prikazuje kako da instalirate aplikaciju na početni ekran svog uređaja.
Napomena: This feature may not be available in some browsers.
Ovaj ako ima prosek 9,9 ja sam Profesor doktor zaposlen u Nasi.
Zabole ga, dečko od 21. godinu pomerio guzu i zozonu i polupismenim rektorima...Не бој се Милоше
и ја сам цео живот сам против свих.
Храбро, са тобом сам !
Jako nas zanima sta tvoji udbaski ubaceni elementi medju studentima misle.
Lik ladno kaže "žao mi je što ne postoji dijalog" a botuje za Vučića koji je u Srbiji iskorenio dijalog još pre deceniju. Kakve dijabole.
a što krije da je iz Bosne? Tako ne pričaju ljudi u Doboju
šta je ponos, što ga je sramota što je is Doboja?Тако не причају ни они са Оксфорда и Кембриџа !
Понос наш, као Ноле !
Pa automatika nije predvidjena za kletve, nego je alergična na pomen engleske....i naravno na nick....Не постоји дијалог
то значи да са стране опозиције не стиже ништа паметно.
Гледај Катафрактоиа, куне !
Kataphraktoi: Dabogda sutra lecio sve one koji glasaju za SNS.
Ne ucitavaj. Niko to nikakva kletva. Svima nama je nekad potrebna lekarska pomoc i zdravstveni sistem Srbije koje placamo. Momak navodi da oseca odgovornost prema svim gradjanima, zato sto su svojim izdvajanjima omogucili mu da se skoluje i dobije studentski dom. Ne duguje on nama ustasama i balijama iz Srbije nista. Sve mu je oprosteno. Neka vraca onima kojima je duzan.Не постоји дијалог
то значи да са стране опозиције не стиже ништа паметно.
Гледај Катафрактоиа, куне !
Kataphraktoi: Dabogda sutra lecio sve one koji glasaju za SNS.
Pitanje - zašto izmišljaš..? da ne napišem drugačije.šta je ponos, što ga je sramota što je is Doboja?
Ja svoj akcenat nosim gde god da idem.
Kompleksaš
Za vas je cast ovo hahaЕ колега част је вриједнија од оцјена.