O kakvom skloništu pišeš?
Teorija evolucije se ne bavi nastankom života, baš kao što se teorija relativnosti ne bavi kvantnom mehanikom, iako su pojave kojima se kvantna mehanika bavi osnovne gradivne jedinice pojava kojima se bavi teorija relativnosti.
Osnova teorije evolucije su mutacija i selekcija, a ne nastanak života.
Ономе који је дошао на идеју да из балона ТЕ избаци баласт звану: Настанак живота и ''пребаци'' је у нову ''научну'' област треба дати награду за животно дело из креативности. Ви овде по оној народној: ''Родило се ваља га љуљати''.

На једном ино форуму сам давно прочитао мудар закључак једног присталице ТЕ који је написао да ће ТЕ ипак, када тада морати да се врати корак назад и позабави питањем настанка живота. Што више одуговлачите са тим тим горе по ТЕ.
A ja sam napisao da je potrebno puno vremena da se amino-kiseline formiraju u laboratorijskim uslovima? Nisam.
Napisao sam da kondenzator služi za simuliranje protoka vremena i broja pokušaja.
No, nastavi da opovrgavaš nešto što nisam tvrdio.
Проток времена је потпуно небитан јер се амино-киселине врло лако и брзо стварају те је идеја о кондензатору као симулатору протока времена измишљена да се сакрије његова права улога, а то је да сачувају претходно формиране амино киселине од распадања. Оно што ти избегаваш је да одговориш на питање: Зашто ни данас, са најмодернијом лаборатијском опремом, није могуће створити ОДРЖИВЕ и тако једноставне амино-киселине?
A kako zamišljaš da je možemo izračunati, obzirom da ne znamo, na primer, zapreminu vode u kojoj su procesi od interesa bili mogući?
Дакле ништа не знамо, али ипак знамо. Срећом па друге присталице ТЕ не одустају тако лако. Иако нема везе са настанком живота већ,по вама, даљим развојем, навешћу пример. Еволуциониста David H. Bailey је имао расправу са неким присталицом ТС управо око статистике вероватноће. Радило се о могућности формирања алфа хемоглобина. Присталица ТС је дошао до цифре верованоће од 1 у 10^183. Идући својом логиком (не улазим у валидност параметара ни једног ни другог јер ме интересују само цифре) David H. Bailey је израчунао 1 у 10^33. Дакле шанса формирања је много већа него код ТС. Али да ли је ова друга цифра баш за радовање?
Пре 2 млрд.година је започела спора трансформација атмосфере која је омогућила стварање кисеоника (све из Декларације ИАП). Хајде нека буде кисеоник одмах присутан у довољним количинима да изазове ''еволуциони притисак'' да се створи алфа хемоглобин. Укупан број секунди у те 2 млрд.година је 6*10^16. Хајде да се сваке секунде у тим годинама дешавало по милијарду промена у вези формирања алфа хемоглобина. Резултат је само 6*10^25 могућих промена. Милијарду промена сваке секунде током две милијарде година равоја Земље и још увек недовољно времена/покушаја да се у потпуности покрије вероватноћа формирања једног јединог молекула протеина. Да повећамо број промена у секунди? Наравно. Само небо је граница. И све ово под условом стерилних услова који нису уништавали успостављену пептидну везу између амино киселина, да ниједна промена није била ''негативна'' па уништила већ претходно постигнуто у ком случају би се морало кренути испочетка, или да се закачила нека амино-*киселина која није ''предвиђена''......
Проблем са вама присталицима ТЕ је да из неког разлога мислите да је време неограничено и да се све може десити ако му се да довољно времена за покушавање. Међутим из горњег примера (ваљда) видите да то није тако.
Po tebi su i teorija evolucije i kreacionizam teorije, iako za prvo postoji obilje dokaza i predviđanja rezultata koja su se pokazala tačnim, dok za drugo postoji Šestodnev.
Dakle, treba afinitetu roditelja dopustiti da odluči da li će dete učiti kreacionizam i ostati uskraćeno za znanje i biti zaglupljeno...
Овде је цитат са незваничног сајта који је намењен да помогне наставницима у школи
http://www.rukautestu.rs/?Page_Id=18&Action=1&Element_Id=1065&DomainPedagogyType_Id=1
''Svaki nastavnik se posle časa posvećenog evoluciji živih bića može u nekom trenutku suočiti sa nezadovoljstvom ili sumnjom učenika ili njihovih roditeljima, koja ponekad može biti žestoka ili čak neprijateljska.''
Ово упозорење није намењено ниједном другом наставнику већ само оном ко предаје еволуцију? Када је било ко напао у школи наставника због било ког научног закона нпр. из области хемије и физике. Зашто би било ко изразио незадовољство добро утемељеном и доказима поткрепљеном предавању? Нормално је да ће бити питања али са пар слајдова фотографија (не цртежа) и ствар је решена. Као помоћ наставнику се нуди документ Декларација ИАП коју сам поменуо неколико пута и која заправо препричава веровање ТЕ али без и једног јединог позивања на експеримент или налаз (па макар да наброји пар најважнијих и непобитних). Међутим тога нема. Дакле као помоћ наставнику у доказивању ТЕ се нуди ''доказ'' у виду папира који са своје стране нема референцу нити према једном доказу. Право чудо када ти тврдиш да их има обиље. А то што пишеш Мајка Природа уместо мајка природа је доказ безпоговорног култног веровања те сам сигуран да те аргументи из мојих постова неће поколебати ни за јоту.



). Ја и даље сматрам да су јаки докази да до живота на првобитној Земљи није могло доћи на начин како се данас презентује. Самим тим није могло доћи ни до ваше пра-ћелије од које пратите даљи развој живота.За мене је то губљење времена. Јер све док се не октрије како је настао живот све даље је само трла баба лан. А шта ако се открије да је живот настао другачије? То би онда значило да је ваша ТЕ генерацијама омбањивала људе и то кроз званичне институције образовног система (не на незваничним сајтовима 
