Зрачења нове Русије: Одвојена мушка и женска одељења у школи

Avaks centar

Primećen član
Banovan
Poruka
561
Настава за дечаке и за девојчице се доста разликује јер дечаци и девојчице нису исто.

На пример интересантна је прича из предавања монахиње Нине (Кригине) о експерименту који је вршен када су мушкарци и жене стављани у јаке стресне ситуације и када је јасно доказано да мозак мушкарца много мање бурно реагује од мозга жене који просто "експлодира". Поред тога, а што је најважније у свему, мозак мушкарца и жене не решава проблем на исти начин! Рађена су детаљна испитивања и у Русији и на западу и утврђено је да су у решавању истог проблема укључене различите половине коре великог мозга код мушкараца и жена, то јест различити центри обрађују исту информацију. То је управо један од разлога зашто дечаке треба учити на један, а девојчице на други начин.

А сада конкретно у чему је основа разлика у предавањима дечацима и девојчицама? Основа разлика је у приступу и методологији која узима у обзир полне специфичности. То значи да се настави код дечака и девојчица приступа тако да се има за циљ да се њихове личности максимално развију у сагласности са својим полом! Тако на пример на основу научних истраживања у Русији и ван ње, као и на основу искустава у директној настави у школама, доказано је да дечацима више одговара бржи темпо изношења градива са минималним понављањем пређених лекција, док је код девојчица потпуно супротно. Код девојчица одличне резултате даје алгоритам изношења градива без брзих скокова унапред са детаљним понављањем и утврђивањем пређеног. Код девојчица се ради постепено, по шаблону. Код дечака позитивне мотивишуће резултате даје такмичарска атмосфера где увек треба да постоји лидер, али да се он стално смењује. Како се то постиже? Па тако што се директно именује најбољи у датом тренутку. То код других дечака то не изазива љубомору већ порив за такмичењем. Код девојчица такмичарска атмосфера даје негативне резултате јер брзо може да дође до појаве љубоморе и зато се код њих користи приступ сарадње и узајамне помоћи без лидерства. Дечацима треба више простора и пожељна је мала пауза када могу да се истрче низ ходник или неке вежбе у учионици. Девојчице могу дуже мирно да седе и при томе је битно да их нико не омета повлачењем за косу или на друге начине, а што дечаци често раде у основној школи. Нама данас те ситне зафрканције изгледају смешно, али није тако било када смо били мали. Ту често може да дође и до плача, па чак и јачих стресних ситуација за децу у које могу да буду умешани и родитељи. Зато су дечаци бољи када су у свом "жестоком" окружењу, а девојчице су мирније у свом окружењу, па су и резултати бољи.


Следећа јако важна ствар се тиче формирања личности дечака и девојчица сагласно њиховом полу. Научници су открили да данашња модерна школа више штети дечацима него девојчицама, мада су и девојчице погођене само на други начин. У данашњој модерној школи дечаци се постојано унижавају и тиме им се набија комплекс ниже вредности који касније у животу може да резултира у несигурности и разним врстама психоза. Дечаци постају мекушци. Зато је у одвојеним одељењима са дечацима на пример у школи "Хармонија" у граду Железногорску женама предавачима забрањено да понижавају дечаке. То не значи да ако су немирни да не могу да их казне. Напротив! Могу да их казне. Али праведно без понижавања. У складу са овим се и иде на то дечацима углавном предају мушкарци који на дечаке директно преносе мушко начело, што је необично важно. Наравно да има и одличних предавача жена које одлично могу да предају и дечацима. Ту је добро то да дечаци могу некада жени учитељу да помогну да понесе неки тежи наставни материјал и слично и да се тиме код њих развија мушко начела јачег пола које цени жене и помаже им. Такве ситуације могу и да се инсценирају са циљем правилног васпитавања дечака. Код девојчица учитељицама се увек сугерише да на часове долазе обучене као жене и сређене јер девојчице пажљиво гледају на њихову спољашњост и могу да копирају њихов стил.

Поред овога, примећено је да у заједничким мушким и женским одељењима деца брже ступају у сексуалне односе, то јест губе целомудреност што је јако лоше. Деца сексуално превремено сазревају. Коме то треба? Никоме ко жели добро своме детету. Све у своје време.

Ево, то су биле само неке од мношта ствари које иду у прилог одвојеним мушким и женским одељењима.
 
На пример интересантна је прича из предавања монахиње Нине (Кригине) о експерименту који је вршен када су мушкарци и жене стављани у јаке стресне ситуације и када је јасно доказано да мозак мушкарца много мање бурно реагује од мозга жене који просто "експлодира". Поред тога, а што је најважније у свему, мозак мушкарца и жене не решава проблем на исти начин! Рађена су детаљна испитивања и у Русији и на западу и утврђено је да су у решавању истог проблема укључене различите половине коре великог мозга код мушкараца и жена, то јест различити центри обрађују исту информацију. То је управо један од разлога зашто дечаке треба учити на један, а девојчице на други начин.

Monahinja, pretpostavljam, nema doktorat iz psihologije? Završenu srednju medicinsku, dopisni kurs iz psihologije? Bilo šta što ima veze sa psihologijom?
Ili ćemo joj verovati na osnovu njenog ličnog, bogatog životnog iskustva koje je stekla tokom školovanja u mešovitom odeljenju?
Nešto nisam sklona da poverujem da ženski mozak “eksplodira” u stresnim situacijama, jer su mi poznati mnogi slučajevi žena, majki, baka, koje su, recimo, tokom bombardovanja bile savršeno prisebne. Da ženski mozak “eksplodira” u stresnim situacijama, poriče I statistika o broju samoubistava u Srbiji (o Rusiji nemam pojma):
Muškarci se tri puta češće ubijaju od žena, objašnjava Branka Kordić, klinički psiholog i direktor Centra za prevenciju samoubistava.
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=09&dd=10&nav_category=12&nav_id=641929


А сада конкретно у чему је основа разлика у предавањима дечацима и девојчицама? Основа разлика је у приступу и методологији која узима у обзир полне специфичности. То значи да се настави код дечака и девојчица приступа тако да се има за циљ да се њихове личности максимално развију у сагласности са својим полом! Тако на пример на основу научних истраживања у Русији и ван ње, као и на основу искустава у директној настави у школама, доказано је да дечацима више одговара бржи темпо изношења градива са минималним понављањем пређених лекција, док је код девојчица потпуно супротно. Код девојчица одличне резултате даје алгоритам изношења градива без брзих скокова унапред са детаљним понављањем и утврђивањем пређеног. Код девојчица се ради постепено, по шаблону. Код дечака позитивне мотивишуће резултате даје такмичарска атмосфера где увек треба да постоји лидер, али да се он стално смењује. Како се то постиже? Па тако што се директно именује најбољи у датом тренутку. То код других дечака то не изазива љубомору већ порив за такмичењем. Код девојчица такмичарска атмосфера даје негативне резултате јер брзо може да дође до појаве љубоморе и зато се код њих користи приступ сарадње и узајамне помоћи без лидерства. Дечацима треба више простора и пожељна је мала пауза када могу да се истрче низ ходник или неке вежбе у учионици. Девојчице могу дуже мирно да седе и при томе је битно да их нико не омета повлачењем за косу или на друге начине, а што дечаци често раде у основној школи. Нама данас те ситне зафрканције изгледају смешно, али није тако било када смо били мали. Ту често може да дође и до плача, па чак и јачих стресних ситуација за децу у које могу да буду умешани и родитељи. Зато су дечаци бољи када су у свом "жестоком" окружењу, а девојчице су мирније у свом окружењу, па су и резултати бољи.

Po toj logici ja, npr, uopšte nisam žensko. Bila sam takmičarka, I nisam bila ljubomorna na ostale takmičarke, niti one na mene. Najlakše mi je bilo da učim “skokovito”, a ne po šablonu. Nisam mogla dugo da sedim u klupi I zato sam bežala sa časova, jer me mesto nije držalo. Nisam bila mirna. Kad bi me dečak povukao za kosu, dobio bi šamar. Štaviše, sve moje drugarice bile su mi slične.
Danas je moj sin takmičar u prilično “muškom” odeljenju (od 23, samo su 2 devojke), i ljubomora između muških takmičara povremeno postoji a povremeno ne – zavisno od prilike, karaktera I raspoloženja.

Следећа јако важна ствар се тиче формирања личности дечака и девојчица сагласно њиховом полу. Научници су открили да данашња модерна школа више штети дечацима него девојчицама, мада су и девојчице погођене само на други начин. У данашњој модерној школи дечаци се постојано унижавају и тиме им се набија комплекс ниже вредности који касније у животу може да резултира у несигурности и разним врстама психоза. Дечаци постају мекушци. Зато је у одвојеним одељењима са дечацима на пример у школи "Хармонија" у граду Железногорску женама предавачима забрањено да понижавају дечаке. То не значи да ако су немирни да не могу да их казне. Напротив! Могу да их казне. Али праведно без понижавања. У складу са овим се и иде на то дечацима углавном предају мушкарци који на дечаке директно преносе мушко начело, што је необично важно. Наравно да има и одличних предавача жена које одлично могу да предају и дечацима. Ту је добро то да дечаци могу некада жени учитељу да помогну да понесе неки тежи наставни материјал и слично и да се тиме код њих развија мушко начела јачег пола које цени жене и помаже им. Такве ситуације могу и да се инсценирају са циљем правилног васпитавања дечака. Код девојчица учитељицама се увек сугерише да на часове долазе обучене као жене и сређене јер девојчице пажљиво гледају на њихову спољашњост и могу да копирају њихов стил.

Поред овога, примећено је да у заједничким мушким и женским одељењима деца брже ступају у сексуалне односе, то јест губе целомудреност што је јако лоше. Деца сексуално превремено сазревају. Коме то треба? Никоме ко жели добро своме детету. Све у своје време.

Ево, то су биле само неке од мношта ствари које иду у прилог одвојеним мушким и женским одељењима.

Gle, dečacima se nabija kompleks niže vrednosti, a devojčicama se ne nabija “naučnom konstatacijom” o sklonosti “eksplodiranja mozga” pri stresu!
Brzina stupanja u seksualne odnose prevashodno zavisi od vaspitanja koje se stiče kod kuće, u porodici. Rano stupanje u seksualne odnose najčešće nema blage veze sa SAZREVANJEM, već, naprotiv, sa neznanjem I nezrelošću.
Uvođenjem ovakve polne segregacije u školstvo doprinosi se još dubljem nerazumevanju između polova. Nedostatak kontakta sa suprotnim polom, kroz zajedničku igru I učenje, od dece stvara ljude sa predispozicijom da sve polne razlike tumače kroz predrasudu o “ulogama” koje su im namenjene pre nekoliko vekova.
Vreme, na sreću, nije stalo.

Nego, biće da je ovo predlog u prilog budućem popunjavanju manastira.
 
Tesko je ljudima da razlikuju ravnopravnost od jednakosti. Zbog toga se i donose ovakve granicne odluke.

U Kaliforniji je takodje pokazano nerazumevanje, pa su decaci i devojcice "jednaki". A nisu, niti mogu biti.
Bezanjem od ovog zla "jednakosti" tone se u jos dublje dno, u suprotnost, i govori da nisu vise ni "ravnopravni".

A istina je da su i razliciti i ravnopravni. I dok je tako, i gde je tako, bice dobro.

2009_06_Razvojne_razlike_decaka_i_devojcice.jpg
 
Poslednja izmena:
kad je nesto dokazano dobro ne treba ga se lisavati pa makar dolazilo i od srpskih zlotvora
ipak ovo sa rusima mi lici na zamajavanje mase nebitnim, jer su slojevite promene u ruskom drustvu od kojih zavisi sta ce biti od te velike i mozda najduhovnije zemlje

i nemo' da skacete na ovo najduhovnije, jer to znaci bas to
 
Настава за дечаке и за девојчице се доста разликује јер дечаци и девојчице нису исто.

На пример интересантна је прича из предавања монахиње Нине (Кригине) о експерименту који је вршен када су мушкарци и жене стављани у јаке стресне ситуације и када је јасно доказано да мозак мушкарца много мање бурно реагује од мозга жене који просто "експлодира". Поред тога, а што је најважније у свему, мозак мушкарца и жене не решава проблем на исти начин! Рађена су детаљна испитивања и у Русији и на западу и утврђено је да су у решавању истог проблема укључене различите половине коре великог мозга код мушкараца и жена, то јест различити центри обрађују исту информацију. То је управо један од разлога зашто дечаке треба учити на један, а девојчице на други начин.

А сада конкретно у чему је основа разлика у предавањима дечацима и девојчицама? Основа разлика је у приступу и методологији која узима у обзир полне специфичности. То значи да се настави код дечака и девојчица приступа тако да се има за циљ да се њихове личности максимално развију у сагласности са својим полом! Тако на пример на основу научних истраживања у Русији и ван ње, као и на основу искустава у директној настави у школама, доказано је да дечацима више одговара бржи темпо изношења градива са минималним понављањем пређених лекција, док је код девојчица потпуно супротно. Код девојчица одличне резултате даје алгоритам изношења градива без брзих скокова унапред са детаљним понављањем и утврђивањем пређеног. Код девојчица се ради постепено, по шаблону. Код дечака позитивне мотивишуће резултате даје такмичарска атмосфера где увек треба да постоји лидер, али да се он стално смењује. Како се то постиже? Па тако што се директно именује најбољи у датом тренутку. То код других дечака то не изазива љубомору већ порив за такмичењем. Код девојчица такмичарска атмосфера даје негативне резултате јер брзо може да дође до појаве љубоморе и зато се код њих користи приступ сарадње и узајамне помоћи без лидерства. Дечацима треба више простора и пожељна је мала пауза када могу да се истрче низ ходник или неке вежбе у учионици. Девојчице могу дуже мирно да седе и при томе је битно да их нико не омета повлачењем за косу или на друге начине, а што дечаци често раде у основној школи. Нама данас те ситне зафрканције изгледају смешно, али није тако било када смо били мали. Ту често може да дође и до плача, па чак и јачих стресних ситуација за децу у које могу да буду умешани и родитељи. Зато су дечаци бољи када су у свом "жестоком" окружењу, а девојчице су мирније у свом окружењу, па су и резултати бољи.


Следећа јако важна ствар се тиче формирања личности дечака и девојчица сагласно њиховом полу. Научници су открили да данашња модерна школа више штети дечацима него девојчицама, мада су и девојчице погођене само на други начин. У данашњој модерној школи дечаци се постојано унижавају и тиме им се набија комплекс ниже вредности који касније у животу може да резултира у несигурности и разним врстама психоза. Дечаци постају мекушци. Зато је у одвојеним одељењима са дечацима на пример у школи "Хармонија" у граду Железногорску женама предавачима забрањено да понижавају дечаке. То не значи да ако су немирни да не могу да их казне. Напротив! Могу да их казне. Али праведно без понижавања. У складу са овим се и иде на то дечацима углавном предају мушкарци који на дечаке директно преносе мушко начело, што је необично важно. Наравно да има и одличних предавача жена које одлично могу да предају и дечацима. Ту је добро то да дечаци могу некада жени учитељу да помогну да понесе неки тежи наставни материјал и слично и да се тиме код њих развија мушко начела јачег пола које цени жене и помаже им. Такве ситуације могу и да се инсценирају са циљем правилног васпитавања дечака. Код девојчица учитељицама се увек сугерише да на часове долазе обучене као жене и сређене јер девојчице пажљиво гледају на њихову спољашњост и могу да копирају њихов стил.

Поред овога, примећено је да у заједничким мушким и женским одељењима деца брже ступају у сексуалне односе, то јест губе целомудреност што је јако лоше. Деца сексуално превремено сазревају. Коме то треба? Никоме ко жели добро своме детету. Све у своје време.

Ево, то су биле само неке од мношта ствари које иду у прилог одвојеним мушким и женским одељењима.

Vise ne vredi ni komentarisati...
 
mislim da pedagogija mora da se razvija shodno vremenu i okolini u kome deca odrastaju

kao student koji je bio na klasi sa samo 5-oro kolega, znam prednosti takvog nacina a i nedostatke. opet drz. skole u usa i privatne polako se svode na isto sa razlikom na stepen nasilja koje u njima vlada. nedavno sam procitao da su bekamovi ispisali decu iz najbolje britanske skole gde je skolarina za nas mislena imenica. ako su to uradili i upisali decu u skolu sa mozda vecim stepenom sloboda i vecim brojem polaznika onda nesto def. nije u redu sa skolama u tamosnjem sistemu koji je bio jedan od najboljih.

po meni sa ovim iskustvom, za decu je najbolja skola sa svim profilima ucenika, sa svim mogucim statusnim ili sirotinjskim vrednostima koje nose iz kuce, znaci mesavina svega i svacega jer je najbolje da dete odraste i upozna siroki krug vrsnjaka a ne da odrasta iza staklenog zvona ko sidarta pa kad jednog vidi svo dno i rugobu ovog sveta onda se mentalno raspoluti.
 
Mislim da je trend individualno ucenje i skolovanje, ubrzo ce online skole dobiti puni zamah. Nekako i ne vidim smisao odlaska u skolu gdje neko prepricava tekst iz udzbenika koji opet kuci moras da ucis, imao sam primjere profesora na faxu koji citaju iz svog udzbenika na predavanju i zaista nisam vidio nikakav smiso boravka tamo. Moguce da je sve ovo samo zaostavstina iz starijeg doba kada nije bilo dostupno obezbejditi svu literaturu djacima pa su se morali okupljati na jednom mjestu i slusati sta im se kaze pa ko sta upamti.
 
Mene su vaspitale generacije ruskih profesora, 70ih godina proslog veka, koji su predavali robijasima u Sibiru... I kao "vrhunski" pedagozi premesteni u internacionalne Ruske Skole sirom Zemalja Varsavskog Ugovora... I sam sam bio deo tog eksperimenta... Nastavnica koja mi je u 10om razredu Ruske Skole predavala Ruski i Literaturu me je bukvalno mrzela... Malog razmazenog Srbina, diplomatskog porekla... Maltretirala me je gde god je stigla.... :udriglavu:

Ali na Velikoj Maturi... Ja sam je oborio sa Nogu! Sama je izasla, i rekla: Nikada, nikada ne bih mogla da verujem da ova spodoba... Ova nikakva divlja mackica... Da ona moze da uradi Nemoguce. A uradio je.. Uspeo je ono, sto je i pricao... Napravio je nabolji pismeni, koliko god ja negirala njega, mrzela njega... Bolji nego izvorni Rusi! :mrgreen:

Nisam ja nekakav dobar materijal... Gonio me Srpski yebeni Inat, da joj syebem znanje... Ali Ruska Skola, takva kakva je bila, sa nekih ribama i frajerima koji JESU (i izuzetcima) imali polnu interakciju... Da, to je bilo ono pravo vaspitanje! Ti Rusi... Koliko god bili surovi/sirovi... Omogucili su nam, bilateralno polno... Da shvatimo, razumemo! :ok:

Ne moze tu biti posebnih skola za muskice i devojcice. To je ludilo, ludilo LGBT polulacije... Zajedno odrastanje, omogucava pravilnu orijentaciju, duboka razmisljanja.... Psihologiju koja otvara Sexualnost, do krajnjih maximuma! :ok:

_:whistling: :whistling: :whistling:_
 
Настава за дечаке и за девојчице се доста разликује јер дечаци и девојчице нису исто.

На пример интересантна је прича из предавања монахиње Нине (Кригине) о експерименту који је вршен када су мушкарци и жене стављани у јаке стресне ситуације и када је јасно доказано да мозак мушкарца много мање бурно реагује од мозга жене који просто "експлодира". Поред тога, а што је најважније у свему, мозак мушкарца и жене не решава проблем на исти начин! Рађена су детаљна испитивања и у Русији и на западу и утврђено је да су у решавању истог проблема укључене различите половине коре великог мозга код мушкараца и жена, то јест различити центри обрађују исту информацију. То је управо један од разлога зашто дечаке треба учити на један, а девојчице на други начин.

А сада конкретно у чему је основа разлика у предавањима дечацима и девојчицама? Основа разлика је у приступу и методологији која узима у обзир полне специфичности. То значи да се настави код дечака и девојчица приступа тако да се има за циљ да се њихове личности максимално развију у сагласности са својим полом! Тако на пример на основу научних истраживања у Русији и ван ње, као и на основу искустава у директној настави у школама, доказано је да дечацима више одговара бржи темпо изношења градива са минималним понављањем пређених лекција, док је код девојчица потпуно супротно. Код девојчица одличне резултате даје алгоритам изношења градива без брзих скокова унапред са детаљним понављањем и утврђивањем пређеног. Код девојчица се ради постепено, по шаблону. Код дечака позитивне мотивишуће резултате даје такмичарска атмосфера где увек треба да постоји лидер, али да се он стално смењује. Како се то постиже? Па тако што се директно именује најбољи у датом тренутку. То код других дечака то не изазива љубомору већ порив за такмичењем. Код девојчица такмичарска атмосфера даје негативне резултате јер брзо може да дође до појаве љубоморе и зато се код њих користи приступ сарадње и узајамне помоћи без лидерства. Дечацима треба више простора и пожељна је мала пауза када могу да се истрче низ ходник или неке вежбе у учионици. Девојчице могу дуже мирно да седе и при томе је битно да их нико не омета повлачењем за косу или на друге начине, а што дечаци често раде у основној школи. Нама данас те ситне зафрканције изгледају смешно, али није тако било када смо били мали. Ту често може да дође и до плача, па чак и јачих стресних ситуација за децу у које могу да буду умешани и родитељи. Зато су дечаци бољи када су у свом "жестоком" окружењу, а девојчице су мирније у свом окружењу, па су и резултати бољи.


Следећа јако важна ствар се тиче формирања личности дечака и девојчица сагласно њиховом полу. Научници су открили да данашња модерна школа више штети дечацима него девојчицама, мада су и девојчице погођене само на други начин. У данашњој модерној школи дечаци се постојано унижавају и тиме им се набија комплекс ниже вредности који касније у животу може да резултира у несигурности и разним врстама психоза. Дечаци постају мекушци. Зато је у одвојеним одељењима са дечацима на пример у школи "Хармонија" у граду Железногорску женама предавачима забрањено да понижавају дечаке. То не значи да ако су немирни да не могу да их казне. Напротив! Могу да их казне. Али праведно без понижавања. У складу са овим се и иде на то дечацима углавном предају мушкарци који на дечаке директно преносе мушко начело, што је необично важно. Наравно да има и одличних предавача жена које одлично могу да предају и дечацима. Ту је добро то да дечаци могу некада жени учитељу да помогну да понесе неки тежи наставни материјал и слично и да се тиме код њих развија мушко начела јачег пола које цени жене и помаже им. Такве ситуације могу и да се инсценирају са циљем правилног васпитавања дечака. Код девојчица учитељицама се увек сугерише да на часове долазе обучене као жене и сређене јер девојчице пажљиво гледају на њихову спољашњост и могу да копирају њихов стил.

Поред овога, примећено је да у заједничким мушким и женским одељењима деца брже ступају у сексуалне односе, то јест губе целомудреност што је јако лоше. Деца сексуално превремено сазревају. Коме то треба? Никоме ко жели добро своме детету. Све у своје време.

Ево, то су биле само неке од мношта ствари које иду у прилог одвојеним мушким и женским одељењима.

Msm da je ovo cela poenta...
 
Tesko je ljudima da razlikuju ravnopravnost od jednakosti. Zbog toga se i donose ovakve granicne odluke.

U Kaliforniji je takodje pokazano nerazumevanje, pa su decaci i devojcice "jednaki". A nisu, niti mogu biti.
Bezanjem od ovog zla "jednakosti" tone se u jos dublje dno, u suprotnost, i govori da nisu vise ni "ravnopravni".

A istina je da su i razliciti i ravnopravni. I dok je tako, i gde je tako, bice dobro.

2009_06_Razvojne_razlike_decaka_i_devojcice.jpg

E bravo... muško i žensko nikad ne mogu biti isto.... ali ravnopravni uvek.
 
Настава за дечаке и за девојчице се доста разликује јер дечаци и девојчице нису исто.

На пример интересантна је прича из предавања монахиње Нине (Кригине) о експерименту који је вршен када су мушкарци и жене стављани у јаке стресне ситуације и када је јасно доказано да мозак мушкарца много мање бурно реагује од мозга жене који просто "експлодира". Поред тога, а што је најважније у свему, мозак мушкарца и жене не решава проблем на исти начин! Рађена су детаљна испитивања и у Русији и на западу и утврђено је да су у решавању истог проблема укључене различите половине коре великог мозга код мушкараца и жена, то јест различити центри обрађују исту информацију. То је управо један од разлога зашто дечаке треба учити на један, а девојчице на други начин.

А сада конкретно у чему је основа разлика у предавањима дечацима и девојчицама? Основа разлика је у приступу и методологији која узима у обзир полне специфичности. То значи да се настави код дечака и девојчица приступа тако да се има за циљ да се њихове личности максимално развију у сагласности са својим полом! Тако на пример на основу научних истраживања у Русији и ван ње, као и на основу искустава у директној настави у школама, доказано је да дечацима више одговара бржи темпо изношења градива са минималним понављањем пређених лекција, док је код девојчица потпуно супротно. Код девојчица одличне резултате даје алгоритам изношења градива без брзих скокова унапред са детаљним понављањем и утврђивањем пређеног. Код девојчица се ради постепено, по шаблону. Код дечака позитивне мотивишуће резултате даје такмичарска атмосфера где увек треба да постоји лидер, али да се он стално смењује. Како се то постиже? Па тако што се директно именује најбољи у датом тренутку. То код других дечака то не изазива љубомору већ порив за такмичењем. Код девојчица такмичарска атмосфера даје негативне резултате јер брзо може да дође до појаве љубоморе и зато се код њих користи приступ сарадње и узајамне помоћи без лидерства. Дечацима треба више простора и пожељна је мала пауза када могу да се истрче низ ходник или неке вежбе у учионици. Девојчице могу дуже мирно да седе и при томе је битно да их нико не омета повлачењем за косу или на друге начине, а што дечаци често раде у основној школи. Нама данас те ситне зафрканције изгледају смешно, али није тако било када смо били мали. Ту често може да дође и до плача, па чак и јачих стресних ситуација за децу у које могу да буду умешани и родитељи. Зато су дечаци бољи када су у свом "жестоком" окружењу, а девојчице су мирније у свом окружењу, па су и резултати бољи.


Следећа јако важна ствар се тиче формирања личности дечака и девојчица сагласно њиховом полу. Научници су открили да данашња модерна школа више штети дечацима него девојчицама, мада су и девојчице погођене само на други начин. У данашњој модерној школи дечаци се постојано унижавају и тиме им се набија комплекс ниже вредности који касније у животу може да резултира у несигурности и разним врстама психоза. Дечаци постају мекушци. Зато је у одвојеним одељењима са дечацима на пример у школи "Хармонија" у граду Железногорску женама предавачима забрањено да понижавају дечаке. То не значи да ако су немирни да не могу да их казне. Напротив! Могу да их казне. Али праведно без понижавања. У складу са овим се и иде на то дечацима углавном предају мушкарци који на дечаке директно преносе мушко начело, што је необично важно. Наравно да има и одличних предавача жена које одлично могу да предају и дечацима. Ту је добро то да дечаци могу некада жени учитељу да помогну да понесе неки тежи наставни материјал и слично и да се тиме код њих развија мушко начела јачег пола које цени жене и помаже им. Такве ситуације могу и да се инсценирају са циљем правилног васпитавања дечака. Код девојчица учитељицама се увек сугерише да на часове долазе обучене као жене и сређене јер девојчице пажљиво гледају на њихову спољашњост и могу да копирају њихов стил.

Поред овога, примећено је да у заједничким мушким и женским одељењима деца брже ступају у сексуалне односе, то јест губе целомудреност што је јако лоше. Деца сексуално превремено сазревају. Коме то треба? Никоме ко жели добро своме детету. Све у своје време.

Ево, то су биле само неке од мношта ствари које иду у прилог одвојеним мушким и женским одељењима.

podvuceno... najbolje sam radila kada sam morala da se takmicim. ako nisam imala s kim onda sama sa sobom. atmosfera saradnje ne postoji, uvek ce postojati takmicenje, makar i tiho, nevidljivo posmatracima.

boldovano - mislim da je sex odgovor na sve. :lol:
 
Tesko je ljudima da razlikuju ravnopravnost od jednakosti. Zbog toga se i donose ovakve granicne odluke.

U Kaliforniji je takodje pokazano nerazumevanje, pa su decaci i devojcice "jednaki". A nisu, niti mogu biti.
Bezanjem od ovog zla "jednakosti" tone se u jos dublje dno, u suprotnost, i govori da nisu vise ni "ravnopravni".

A istina je da su i razliciti i ravnopravni. I dok je tako, i gde je tako, bice dobro.

2009_06_Razvojne_razlike_decaka_i_devojcice.jpg

Upravo tako .

Savremeni svet sve više nameće uniseks model kao nešto čemu se približavamo . To dovodi i do ovakvih radikalnih zahteva koje vidim kao želju da se predupredi upravo to stapanje polova, brisanje granica među njima.

Žene su napravile iskorak u sopstvenoj emancipaciji u prošlom veku, ali sada idu u krajnost protiv svojih interesa.U socijalizmu drugarice ravnopravne za strugom ili u hali, a u kapitalizmu najžešće borkinje za gej prava, rodnu ravnopravnosti žena i sl. stvari dovele su do apsurda koji ženu potire na više načina u pokušaju da je izjednači sa muškarcima u svemu.Žene su same sebi dale autogol onda kada su tražile jednakost sa muškarcima umesto insistiranja na poštovanju ženske različitosti . I negovanju i razvijanju iste.

Dokle idu ti apsurdi u ponašanju dovoljna je ona vest da se dečaci u švedskim vrtićima sada obavezno uče da piške sedeći. Naći će se par psihologa koji će da nam objasne kako je to normalno i neće uticati loše na dečakov razvoj , možda će tvrditi i da su otkrili rupu na saksiji, kariku koja je vekovima nedostajala , a vrlo brzo ćemo i mi usvajati takve nebulozne postupke i sprovoditi nečije eksperimente
 
Mislim da je trend individualno ucenje i skolovanje, ubrzo ce online skole dobiti puni zamah. Nekako i ne vidim smisao odlaska u skolu gdje neko prepricava tekst iz udzbenika koji opet kuci moras da ucis, imao sam primjere profesora na faxu koji citaju iz svog udzbenika na predavanju i zaista nisam vidio nikakav smiso boravka tamo. Moguce da je sve ovo samo zaostavstina iz starijeg doba kada nije bilo dostupno obezbejditi svu literaturu djacima pa su se morali okupljati na jednom mjestu i slusati sta im se kaze pa ko sta upamti.
Profesor koji ne može iz svoje glave držati predavanja učenicima/studentima ne zaslužuje biti profesor. Može se podsjećati teza, bilo iz ličnih nota, bilo iz , knjige, ali da čita lekciju iz udžbenika, e to je sramno! Na žalost, svuda ima takvih jadoprofesora. :(
 
Poslednja izmena:
Upravo tako .

Savremeni svet sve više nameće uniseks model kao nešto čemu se približavamo . To dovodi i do ovakvih radikalnih zahteva koje vidim kao želju da se predupredi upravo to stapanje polova, brisanje granica među njima.

Žene su napravile iskorak u sopstvenoj emancipaciji u prošlom veku, ali sada idu u krajnost protiv svojih interesa.U socijalizmu drugarice ravnopravne za strugom ili u hali, a u kapitalizmu najžešće borkinje za gej prava, rodnu ravnopravnosti žena i sl. stvari dovele su do apsurda koji ženu potire na više načina u pokušaju da je izjednači sa muškarcima u svemu.Žene su same sebi dale autogol onda kada su tražile jednakost sa muškarcima umesto insistiranja na poštovanju ženske različitosti . I negovanju i razvijanju iste.

Dokle idu ti apsurdi u ponašanju dovoljna je ona vest da se dečaci u švedskim vrtićima sada obavezno uče da piške sedeći. Naći će se par psihologa koji će da nam objasne kako je to normalno i neće uticati loše na dečakov razvoj , možda će tvrditi i da su otkrili rupu na saksiji, kariku koja je vekovima nedostajala , a vrlo brzo ćemo i mi usvajati takve nebulozne postupke i sprovoditi nečije eksperimente
Prvi bold apsolutno :ok:
Drugi apsolutno :roll: Higijenski razlozi su u pitanju.
 
Poslednja izmena:
Profesor koji ne može iz svoje glave držati predavanja učenicima/studentima ne zaslužuje biti profesor. Može se podsjećati teza, bilo iz čičnih nota, bilo iz , knjige, ali da čita lekciju udžbenika, e to je sramno! Na žalost, svuda ima takvih jadoprofesora. :(

Mislim da dosta profesora uopste nije normalno, za dvojicu sam cak siguran a na neke se sumnja.
 
Znam da se i obrezivanje dečaka pravda higijenskim razlozima pa ipak veliki deo sveta ( uključujući i nas) to ne praktikuje :)
To je već dezinformacija za koju su se pobrinuli upravo oni koji su slučajno izumeli obrezivanje. Osnovni cilj obrezivanja nije odstranjivanje fimoze nego povećanje sexualnih sposobnosti mužjaka. Kako bi bre neki mužjaci bili u setanju sexualno da opslužuje hareme od po 100 i kusur žena? Džingis-kan je čak imao harem od 5000 žena! :sad2:
 
To je već dezinformacija za koju su se pobrinuli upravo oni koji su slučajno izumeli obrezivanje. Osnovni cilj obrezivanja nije odstranjivanje fimoze nego povećanje sexualnih sposobnosti mužjaka. Kako bi bre neki mužjaci bili u setanju sexualno da opslužuje hareme od po 100 i kusur žena? Džingis-kan je čak imao harem od 5000 žena! :sad2:

Nisu se valjda i Mongoli obrezivali?

U svakom slučaju znala sam da ima neka kvaka kod tog obrezivanja u korist muškaraca :lol:
 

Back
Top