Поздрав колегама и колегиницама,
Мене занима да ли се та тврдња да ће од јануара 2012.године бити укинут НТС за нас КВП, а самим тим и стамбени кредит, заснива на неком већ донетом акту, правилнику, или шта већ друго, ФОНДА СОВО или МО, или су то само нагађања сходно досадашњим искуствима која нажалост сви имамо када је у питању однос и фонда и МО према нама. Надам се да ће ипак ФОНД СОВО или МО, морати благовремено да нас, писаним путем, упознају са неком од одлука која ће нам укидањем накнаде и кредита "побољшати" тенутни положај, те да ће нам, у разумном року, понудити неке од опција које сигурно опет неће бити повљне за нас. За сада се "наш" министар још увек хвали и истиче како нема бескућника међу КВП јер нам је обезбедио НТС.
Поздрав свима, а онима који се спремају да сутра прославе св. ЈОВАНА КРСТИТЕЉА СРЕЋНА СЛАВА.
POZDRAVLJAM KOLEGU i pokušaću da objasnim moju tvrdnju. Nemojte se uvrediti ali imam utisak da još uvek verujete i pored tvrdnji šta nam sve rade, da će nas obavestiti o nečemu koje je za nas sve lošije rešenje. Neće kolega to sigurno. Razlog toga je što su do sada sve uradili ono što je potrebno i pripremili sulove za ono što sledi.
PRVO dva Pravilnika (za UTS i KREDIT) ugradili u jedan Pravilnik u kome stoji da kredit se može dobiti samo ako imate UTS . Ukoliko znate da je UTS za korisnike vojnih penzija uveden 2000.godine od strane Fonda SOVO odlukom Skupštine i donošenjem Pravilnika, koji je kasnije imao izmene i dopuna, logičkim putem razmišljanja da UTS naše kolege KVP će imati sve do kraja 2011. godine odnosno do prelaska fonda u celosti januara 2012. godine. Zašto, jer od tog momenta PRESTAJU DA VAŽE I DA BUDU NA SNAZI, po kojima će raditi fond sovo. OD ULASKA NAŠEG FONDA U REPUBLIČKI FOND isti će MORATI DA RADI ISKLJUČIVO PO ZAKONU PIO (koji je nedavno usvojen u skupštini) i na osnovu njihovih propisa i Pravilnika .
DRUGO : kada se prouči usvojen Zakon PIO veoma lako se dolazi do zaključka da UTS ne postoji za takvu našu populaciju i kategoriju. Samim tim, pošto sve državne, vladine institucije i organi moraju raditi i poštovati Zakone i donete propise, može se zaključiti, DA NAMA NIKO NEĆE NAJAVITI DA ĆE NAM BITI ODUZETO - PREKINUTO - OBUSTAVLJENO A SAMIM TIM POSTANEMO JOŠ VEĆA BEDA NEGO ŠTO JESMO .
TREĆE : zato STALNO govorim ČITAJTE i PROUČAVAJTE ZAKONE I PROPISE JER ĆEMO BITI U SITUACIJI DA SE DO KRAJA ŽIVOTA ŽALIMO, ZAHTEVAMO ILI TUŽIMO KAKO BI ZADRŽALI ILI STEKLI NEKA SVOJA PRAVA . U usvojenom Zakonu PIO postoje odredbe gde se naglašava da RF PIO nema nikakve obaveze prema dugu vojnih penzionera, pa se obavezuje Vlada u roku od 6 meseci donese akt po kome će biti regulisano kako će se taj dug prema nama isplati, ŠTA MISLIŠ KAKO (ako uopšte to uradi) ĆE GLASITI I NA KOJI NAČIN ĆE BITI TO ISPLAĆENO. Tu obavezu je imala i čl. 193. st.2. Zakona Vojske "da u roku od 90 dana donese akt po kome će biti regulisan način isplate duga prema KVP", ZAŠTO TO NIJE URADILA NI DO DANAS, već je pokušala da REŠI DUG KOJI IMA PREMA KVP - TUŽIOCA KOJI TO POKUŠAVAJU DA REŠE PUTEM SUDA - a VLADA JE TUŽENA STRANA .
KAKVA JE TO DEMOKRATIJA DA TUŽENIK ODLUČUJE O SVOM DUGU, UKIDAJUĆI NA ODREDJENI ROK NEZAVISNO SUDSTVO I ODREDBE POJEDINIH ZAKONA KOJI SE ODNOSE NA NAŠA PRAVA I PRAVNI OSNOV ZA ONO ŠTO TUŽIMO I TRAŽIMO DA NAM SE ISPLATI, jer je DIREKTOR FONDA , kao mnogo , puta ZLOUPOTREBIO SVOJ SLUŽBENI POLOŽAJ i bez RAZLOGA nije vršio isplatu PRIZNATE PENZIJE njegovim donetim USKLADJENIM rešenjima, koja su KONAČNA, IZVRŠNA I UPRAVNA jer u svim tim rešenjima postoji KLAUZULA " DA ŽALBA I REVIZIJA NE ODLAŽE IZVRŠENJE REŠENJA " po odredbama čl. 261. Zakona o upravnom postupku .
ČETVRTO : a PREVARA i DILOVANJE osnovnog Udruženja vojnih penzionera Srbije (UVPS) u korist fonda se BAŠ i OGLEDA u TOME ŠTO PERMANENTNO UBEDJUJE I DOSTAVLJA KVP, ŠABLONSKE PRIPREMLJENE OBRASCE u kojima se ZAHTEVA DONOŠENJE USKLADJENOG REŠENJA a time pokrenete UPRAVNI POSTUPAK, te se kasnije morate ŽALITI a ukoliko ne dobijete odgovor u roku od 60 dana MORATE TUŽITI KOD UPRAVNOG SUDA U BEOGRADU.
ZAŠTO TO RADITI KADA, rešenjem RF PIO o uskladjivanju vrednosti boda, a time i povećanje penzije, SVIMA NAMA NE MENJAJU ELEMENTI u REŠENJIMA na OSNOVU KOJIH DOBIJAMO BODOVE, što je i osnovni razlog da zahtevamo uskladjivanje i donošenje novog uskladjenog rešenja kao ŠTO SMO TO RADILI ZBOG UREDBE od 2004. i 2005. GODINE. Situacija sa vanrednim uskladjivanjem od 11,06 % NIJE ISTA kao sa razlikom penzije od 2004.-2007. godine, jer ovo je USKLADJIVANJE VREDNOST OPŠTEG BODA, a time i povećanje penzije. PA TO JE TAKO URADJENO I SA OVIH 2% .
Takodje, OTVORENO SE POSTAVLJA PITANJE ? ZAŠTO je ŠABLONSKA TUŽBA za UPRAVNI SUD NEPOTPUNA i NEMA ZAHTEVA za USKLADJIVANJE (čl.25. ZUP-a), čime se PRAVNO GLEDANO tužbom ZAHTEVA SAMO NOVO REŠENJE koje skoro svi imamo .
Međutim, tu nastaje problem, ŠTA ĆE BITI UKOLIKO UPRAVNI SUD U POSTUPKU UTVRDI DA TUŽIOC IMA VALIDNO, USKLADJENO, KONAČNO, IZVRŠNO a time i UPRAVNO rešenje. NEĆE LI SE DESITI DA SUD DONESE PRESUDU KOJOJ ODBACUJE TUŽBU KAO NEOSNOVANU JER TUŽIOC POSEDUJE ISPRAVNO U DUHU ZAKONA I DONETIH UREDBI USKLADJENO REŠENJE.
KO ĆE BITI KRIV ZA IZLAGANJE TROŠKOVIMA SVIH TIH KVP koji moraju da nadokande iste jer će izgubiti sudski proces .
ŠTO JE NAJGORE TIM UPRAVNIM POSTUPKOM IZGUBIĆE CELU ILI DEO GLAVNICE POTRAŽIVANJA MATERIJALNE ŠTETE PARNIČNIM POSTUPKOM, jer zastarost potraživanja počinje od 25.01.2011. godine , TRI godine od dana donošenja Rešenja RF PIO RS .
VELIKI POZDRAVA KOLEGA I SVE NAJBOLJE !!!