veza s profom-DA ili NE

Nina_20

Zainteresovan član
Poruka
262
Da li bi ste se upustali u vezu s nekim mladim profesorom/profesoricom ili bolje reci asistentom/asistentkinjom sa faxa? Znaci,npr 5 god je razlika medju vama,dakle nije neka razlika.Izlazite na ista mesta,smekali ste se po gradu i na kraju dodjete na fax i ispostavi se da vam je on/ona npr.asistent.
kako bi odreagovali?

E pa sad...ako se "otme kontroli"....:) Znas ono...na sred predavanja,on se odjedanput okrene,zastane na sred recenice ,potrazi te pogledom pa odjedanput potrci ka tebi...ali sad zamisli usporen snimak i njega kako trci trci nikada da stigne...a studenti sa poluotvorenim ustima gledaju...on te podigne u narucje i tu nesto DVD poce da zeza...valjda je izgreban...nema vise slike.....:)

sto da ne?U cetvrtoj godini gimnazije imao sam profesorku koja je 80-godiste! Ja sam sedeo kod nje u prvoj klupi,malo pomalo poceo sam da je gazim ispod stola,od nas je trazila da joj ne persiramo...
Posle nekoliko casa usao sam u malo dublji razgovor sa njom i pitam je ima li decka? Njen odgovor je bio:,, Ja sam udata,imam sina 5 godina,dovela sam coveka u kucu,udala sa u 4-oj godini i zavrsila faks u roku!'' Bio sam stvarno zbunjen,ali se ispostavilo da je tako. To je bilo pre dve godine izgledala je bajno cela skola se palila na nju! Vodila nas je na maturu,jedino sto mi je ostalo u lepom secanju da sam kod nje imao 5 ,jednom me izbacila sa casa,i da odigrali smo prvi ples na maturi! Skoro sam je sreo u gradu ide sa sinom.Predavala je strani jezik.
A skorko sam se bio upleo sa jednom profeskrkom fizike ona je malo starija od ove ...

Nina_20:
Da li bi ste se upustali u vezu s nekim mladim profesorom/profesoricom ili bolje reci asistentom/asistentkinjom sa faxa? Znaci,npr 5 god je razlika medju vama,dakle nije neka razlika.Izlazite na ista mesta,smekali ste se po gradu i na kraju dodjete na fax i ispostavi se da vam je on/ona npr.asistent.
kako bi odreagovali?