Učiteljica i paradajz

Ma glupe su te analogije jer imaju uzivo primere na kojima treba da se uce...
Sta fali objasnjavati na medjusobnim odnosima , kao da su ljudi shvatili sta rade jedni drugima, pa mora sad paradajz a ne da konkretno objasnis sta ko radi drugome..
Sta nekog ces uvrediti a hoces poentu..pa ebiga onda..
Jer se deca mnogo brže i mnogo bolje uče na praktičnim primerima nego na teorijskim, recimo.
 
Au, nije tebi lako, zato imam razumevanja za tvoje nerazumevanje :mrgreen:
Ti si profesionalna pljuvacica , asertivna i jako moderna, ali to nije bas uvek zlatna pedagoska tekovina, mozda jeste danas u skolama, ali to nije ni najbolji put ni dobar put ...ali sta je zahtevano od vlasti to treba i ponuditi i odraditi i to je to...
Slazem se ja da treba onda koristiti i takve pedagoge....uniformno...
 
A paradajz je tebi praktican primer a odnosi izmedju ljudi su teoretski primer??????
Aman čoveče, jesi čuo nekad da postoje basne i pripovetke koje nisu priče iz života već poučne priče kada se želi istaći neka mudrost?? Aj još par puta pročitaj i uvodni post i moj post, probaj da malo uključiš deo mozga a usput prestani da vređaš jer nema potrebe da na taj način pokušavaš da budeš.pametan :mrgreen:
 
Posle se cudite sto lekari ne veruju pacijentu koji je inteligentan , zasto sluzbenica salterusa ocekuje da joj svaki korisnik bude polupismen i nece ni da razgovara da objasni sta je problem, jer eto ti advokat pa nek ti on objasnjava....dotle smo dosli...

Naravno svi imaju razloge, sluzbenica ima razlog jer kad pocne nekom da objasnjava, a gledao sam kako to izgleda , imamo totalno nerazumevanje i jezika i sustine od strane stranke , i sta je problem....
I ne pomaze nista....

To me potsetilo na mog drugara iz srednje, ima problem i nasao kod nekog poznanika isti problem sudski vec resen i on odradi sve isto , kao i ovaj primer sa paradajzom..
Medjutim, dobije drugaciju presudu....i nije mu jasno...

Medjutim, prilikom vodjenja postupka, advokat je u prvom slucaju objasnio ugao gledanja zasto je problem problem, a kod skolskog to nije ucinio i onda sudija video totalno drugu sliku a isti paradajz....ali hajde ti objasni to uciteljici i mom skolskom...
 
Posle se cudite sto lekari ne veruju pacijentu koji je inteligentan , zasto sluzbenica salterusa ocekuje da joj svaki korisnik bude polupismen i nece ni da razgovara da objasni sta je problem, jer eto ti advokat pa nek ti on objasnjava....dotle smo dosli...

Naravno svi imaju razloge, sluzbenica ima razlog jer kad pocne nekom da objasnjava, a gledao sam kako to izgleda , imamo totalno nerazumevanje i jezika i sustine od strane stranke , i sta je problem....
I ne pomaze nista....

To me potsetilo na mog drugara iz srednje, ima problem i nasao kod nekog poznanika isti problem sudski vec resen i on odradi sve isto , kao i ovaj primer sa paradajzom..
Medjutim, dobije drugaciju presudu....i nije mu jasno...

Medjutim, prilikom vodjenja postupka, advokat je u prvom slucaju objasnio ugao gledanja zasto je problem problem, a kod skolskog to nije ucinio i onda sudija video totalno drugu sliku a isti paradajz....ali hajde ti objasni to uciteljici i mom skolskom...
Izlaz su prva vrata desno :mrgreen:
 
E to ce deca i da nauce od deformisanih analogija a izbegavamo primere..

Naucice ono sto rekoh, uzmes masinu za mlevenje paradajza i kazes evo ovako je radio Velja Belivuk brzo efikasno i nema trulize, kvalitetan sok, ako se prokuva, bice i godinu dana, ili cevapa u slucaju Belivuka..

Ako se naljutis na komsiju nemoj da gubis zivce kad vec ne mozes da zaboravis, zatuci ga i resi problem ziveces lepse...

Sve se moze izokrenuti kad je labavo povezano....a jedna uciteljica mnogo toga ne zna kad pravi analogije ovako labave...
Drzi se primera i tu objasni konkretno ako imas nadleznosti ili mudanca...

Konkretno ovo ne valja ovo se ne radi tako , ovo bi trebalo bolje, a sto nije uciteljice, pa nije, jer zakon trazi siguran dokaz da bi sprecio nasilje...
A ne ucis decu na pacifizam a ovamo im sa 20 godina uvalis oruzje i nozeve da kolju po ratu..

Sto nijedna uciteljica ne vezba na casu ustajanje starijim, bolesnim u prevozu nego sva deca trce da zauzmu mesto laktaju se i saplicu starije...?
Nema argumenata, ili je uciteljica nesposobna da ih objasni.....?
Vrlo lako moze da se skine odgovornost sa svakog prosvetara, ili ce popaliti omladinu da strajkuje i dize bune pa mu ode karijera u 3pm...
A to necemo jel da...
 
E to ce deca i da nauce od deformisanih analogija a izbegavamo primere..

Naucice ono sto rekoh, uzmes masinu za mlevenje paradajza i kazes evo ovako je radio Velja Belivuk brzo efikasno i nema trulize, kvalitetan sok, ako se prokuva, bice i godinu dana, ili cevapa u slucaju Belivuka..

Ako se naljutis na komsiju nemoj da gubis zivce kad vec ne mozes da zaboravis, zatuci ga i resi problem ziveces lepse...

Sve se moze izokrenuti kad je labavo povezano....a jedna uciteljica mnogo toga ne zna kad pravi analogije ovako labave...
Drzi se primera i tu objasni konkretno ako imas nadleznosti ili mudanca...

Konkretno ovo ne valja ovo se ne radi tako , ovo bi trebalo bolje, a sto nije uciteljice, pa nije, jer zakon trazi siguran dokaz da bi sprecio nasilje...
A ne ucis decu na pacifizam a ovamo im sa 20 godina uvalis oruzje i nozeve da kolju po ratu..
Ako nastaviš na ovaj način da povezuješ kriminal i prosvetu bićeš kažnjen, jer sam i do sada previše tolerisala tvoje nebuloze. Hvala na razumevanju.
 
Ma glupe su te analogije jer imaju uzivo primere na kojima treba da se uce...
Sta fali objasnjavati
tačno , ali
primeri koja deca dobivaju svaki dan , postaje svakodnevica i to je za njih nešto sasvim normalno , na šamaranje postaju imuni, kao kad neki mališani dobijaju ćuške svaki dan , ako ne dobiju svoju porciju oni izazovu nešto da bi dobili te ćuške ili batine , toliko su naviknuti
a ovako , ovo makar bila samo priča , bar četvrtina njih da skonta priču, dovoljno je
 
tačno , ali
primeri koja deca dobivaju svaki dan , postaje svakodnevica i to je za njih nešto sasvim normalno , na šamaranje postaju imuni, kao kad neki mališani dobijaju ćuške svaki dan , ako ne dobiju svoju porciju oni izazovu nešto da bi dobili te ćuške ili batine , toliko su naviknuti
a ovako , ovo makar bila samo priča , bar četvrtina njih da skonta priču, dovoljno je
Skontaju kao sto je skontala Lagerda, jel da...pa ona nije skontala...labava je prica...

Ako hocete labave price, dobro se dobrim vraca je odlican primer za labavu pricu koju niko nece ni prihvatiti ni shvatii...
 
Skontaju kao sto je skontala Lagerda, jel da...pa ona nije skontala...labava je prica...

Ako hocete labave price, dobro se dobrim vraca je odlican primer za labavu pricu koju niko nece ni prihvatiti ni shvatii...
a ko te silom tera da čitaš , ako si posvetio toliku pažnju znači da priča ipak vredi
ako si ti ovako razumeo priču deca će sigurno drugačije
jer deca postavljaju pitanja, a ne negativne negacije
 
Naucice ono sto rekoh, uzmes masinu za mlevenje paradajza i kazes evo ovako je radio Velja Belivuk brzo efikasno i nema trulize, kvalitetan sok, ako se prokuva, bice i godinu dana, ili cevapa u slucaju Belivuka..
Tvoja razmišljanja su upitna, izgleda jedino ovde možeš da kažeš/ pišeš šta želiš.
Sumnjam da u reali ima ko bi slušao tvoje nebuloze.

Sad se smisljaju i pricice tj basnice...

Poučne priče se ' ne smišljaju sad' već postoje od pamtiveka.
 
Pazi ovako , svi koji rade sa decom se slazu da imaju sve veci problem sa apstrakcijom i sa zahtevnijim inteligentnim sadrzajem, a ovamo vi ovde forsirate ne direktnu pouku nego apstrakcije i simbolicnost.....

Gde je tu logika ?

A da ne pricam da mladi imaju problem sa logikom , kao uostalom i ceo Srpski narod, ali to je zato sto shvataju samo logiku iz prsta, a logika je mnogo mnogo vise.
Tu se moze postaviti pitanje plime i oseke...

Moj profan u srednjoj je objasnjavao ovako plimu i oseku , sa jedne strane je plima plima jer vodu privlaci mesec, a sa druge strane jer ga privlace ostale planete suncevog sistema...nameste se tako..

Covek je bio fizicar....ali je tako objasnjavao nama srednjoskolcima...

Da ne pricam o tome kako profani objasnjavaju termodinamiku i entalpiju ....

Zato malo paznje i pazi se koliki je kapacitet onih koji treba da prihvate ono sto ih ucimo ili ucite....

Sto su deca gluplja to vise lekcija sa paradajzom, ajme meni...
 
Pazi ovako , svi koji rade sa decom se slazu da imaju sve veci problem sa apstrakcijom i sa zahtevnijim inteligentnim sadrzajem, a ovamo vi ovde forsirate ne direktnu pouku nego apstrakcije i simbolicnost.....

Gde je tu logika ?
tu je logika , u ono što si napisao
ako je problem sa apstrakcijom i zahtevnijim sadržajem
znači da ovaj jednostavan pristup i primer , je tačno pogodio svoj cilj
 

Back
Top