a kurtijeva zena kadrira u epsu
kad ce ovaj narod da progleda ybt... sluzba od 1945. radi jedno te isto.
Donji video prikazuje kako da instalirate aplikaciju na početni ekran svog uređaja.
Napomena: This feature may not be available in some browsers.
a kurtijeva zena kadrira u epsu
kad ce ovaj narod da progleda ybt... sluzba od 1945. radi jedno te isto.
Albanci sa KiM mnogo više odlaze nego Srbi,Ali to Srbima ne ide u prilog... kako godine prolaze, tamo je Srba sve manje... Kinezi imaju svoj stogodišnji plan kojeg možda i mogu malo revidirati, ali opet, za njih će i dalje ta ekipa biti smatrana Kinezima... jedino ako po onoj staroj dobroj formuli se Albance proglasi Srbima... pa se onda može zamrzavati...
Ajde "kvalitetni sagovorniku" foruma reci ti nama sta ti znas o Kosovu?Naivan si ko francuska sobarica.
Ovde nešto nije u redu. Kinezi ne mogu imati svoje ime za Vladivostok, kako su ga osnovali Rusi u drugoj polovini XIX veka. Slična je situacija sa većinom gradova u navodno spoljnoj Mandžuriji, koja je samo fiktivno jedan period bila deo kineskog carstva. U suštini nenaseljeno područje, koje Kineze nije posebno interesovalo. To se tek danas pojavljuje negde kao argument, najčešće iz usta onih krugova koji bi želeli izazvati raskol između Rusije i Kine, pa brinu davno zaboravljene kineske brige.Pa baš od njih i ne. 1991. je tadašnji kineski predsednik prihvatio rusku okupaciju delova Kine u 19. veku. Sada ga mnogi u Kini smatraju izdajnikom, a Vladivostok i ostale gradove koji su tom prilikom oteti od Kine još uvek nazivaju svojim, dakle kineskim imenima. Zvanična Kina za sada ne poteže to pitanje, a kada će to ćemo videti.
Do sad, Vucic se bori najbolje sto moze za Kosovo i ako je pod neverovatnim pritiskom.ZA OVDAŠNJE BUZDOVANE
Kosovo i Metohija i odnos prema njemu je oduvek bilo i biće merilo vrednosti i dostojnosti vladanja Srbijom za bilo koji režim.
Šta je pokazao u tom pogledu prethodni i Vučićev režim sve patriote najbolje znaju.
Dakle o KiM nema pravo nijedan režim a kamo li pojedinac da oslučuje da li da ga bilo kome daje.
Naravno, jedini logičan nasljednik Vučića je Aleksandar Fenix Vučić, ali, idemo se praviti da netko drugi uzjaše na vlast.
Što bi taj nasljednik ili nasljednica trebao uraditi po pitanju Kosova:
1. Napokon, jasno i glasno priznati da je Srbija priznala Kosovo i završiti tu priču!
2. Imitirati Aleksandra Vučića i zalagati se za politiku EU, a istovremeno kao se protiviti nezavisnom Kosovu!
3. Čekati da Putin porazi NATO i oslobodi Kosovo!
4. Samostalno krenuti u oslobođenje Kosova!
5. Nešto drugo...
Opozicija dobro zna da je stupanje na vlast vruć krumpir i da im je jednostavnije pustiti Vučića da muti vodu koju pije narod, zapad, istok - svi ostali ne bi imali taj luksuz.
Zato, podignimo čašicu gore, i nazdravimo starom, novom vladaru Vučiću s jednom čašicom "lithium-sode".
Znam ovo.Ajde "kvalitetni sagovorniku" foruma reci ti nama sta ti znas o Kosovu?
To bi bio zakon za unutarnje potrebe.Насљедник Вучића ће по питању Косова и Метохије донети Закон о Косову и Метохији.
Ево нацрта
ЗАКОН О КОСОВУ И МЕТОХИЈИ
Предмет закона
Члан 1.
Овим законом се уређују надлежности Аутономне покрајине Косово и Метохија (у даљем тексту: АП Косово и Метохија) и друга питања од значаја за положај АП Косова и Метохије. Овај закон је на снази док је на снази Резолуција Савета безбедности УН 1244.
Статус
Члан 2.
АП Косово и Метохија представља аутономну покрајину у саставу Републике Србије, у складу са Резолуцијом Савета безбедности УН 1244, Уставом Републике Србије и овим законом, са суштинском аутономијом која подразумева и могућност самосталног иступања према трећим државама, при чему ће се сматрати да се све такве активности подразумевају као регионалне активности. АП Косово и Метохија као саставни део Србије нема право на чланство у Уједињеним нацијама. АП Косово и Метохија је аутономна покрајина унутар Републике Србије која има своју скупштину и владу које се бирају на слободним демократским изборима. АП Косово и Метохија у складу са Уставом Републике Србије уређује надлежност, избор, организацију и рад органа и служби које оснива у складу са овим законом.
Ништавост правних аката
Члан 3.
Ниједан правни акт АП Косова и Метохије који је донет у супротности са одредбама овог закона неће производити правно дејство и сматраће се ништавим документом. Ниједан правни акт АП Косова и Метохије који доводи до смањења основних људских права грађана или који је уперен на мењање имовинских и културних позиција Републике Србије или физичких и правних лица под њеном јурисдикцијом неће производити правно дејство и сматраће се ништавим правним актом. Сви споразуми које Република Србија закључи са органима или представницима АП Косова и Метохије сматраће се правно необавезјујућим споразумима осим уколико их не потврди Народна скупштина Републике Србије, у ком случају такви споразуми имају снагу подзаконског акта. Сви органи, организације, правни акти и одлуке судова АП Косова и Метохије, у смислу овог закона, сматраће се аутономним правом Покрајине са правним дејством искључиво на територији АП Косова и Метохије. Правосудне институције АП Косова и Метохије сматрају се арбитражним судовима, а њихове одлуке арбитражним одлукама.
Статут
Члан 4.
АП Косово и Метохија има право да донесе највиши покрајински акт који има снагу статута АП, као и право да такав акт назове уставом (у даљем тексту: Статут покрајине). Сви органи и организација АП Косова и Метохије, установљени на основу Статута Покрајине, сматрају се органима Аутономне покрајине, а сви општи и појединачни правни акти актима Аутономне покрајине донетим у складу са покрајинским статутом. Статут Покрајине и акти ниже правне снаге имају дејство искључиво на територији АП Косова и Метохије.
Закони
Члан 5.
Скупштина АП Косова и Метохије доноси законе који важе на територији АП Косова и Метохије и који не морају бити у сагласности са законима Републике Србије, али морају бити у сагласности са овим Законом. АП Косово и Метохија има право да одабере посебно име, заставу и химну.
Чланство у међународним организацијама
Члан 6.
АП Косово и Метохија има право да буде члан међународних организација на основу претходно прибављење сагласности Народне скупштине Републике Србије. АП Косово и Метохија нема право на столицу у Уједињеним нацијама. АП Косово и Метохија има право да буде члан међународних спортских организација и да под својим именом и својом заставом наступа на свим међународним такмичењима по угледу на Енглеску, Шкотску, Велс и Северну Ирску или Данску и Фарска острва. АП Косово и Метохија може да добије сагласност Народне скупштине Републике Србије за чланство у Организацији Уједињених нација за образовање, науку и културу (УНЕСКО) уколико прихвати екстериторијалност српских манастира и културне баштине и потпише са Републиком Србијом правно обавезујући споразум који ће потврдити Народна скупштина Републике Србије и који тиме постаје саставни део овог закона.
Територијална организација
Члан 7.
АП Косово и Метохија у свом саставу има: 1. Аутономну област Серверно Косово коју чине следеће четири општине: Северна Митровица, Звечан, Зубин Поток и Лепосавић; 2. Заједницу општина јужно од Ибра у којима Срби чине већинско становнишво (у даљем тексту: Заједница српских општина - скраћено ЗСО); Република Србија има право да уређује територијалну организацију на територији АП Косова и Метохије у складу са овим законом. Свака промена територијалне организације на територији АП Косова и Метохије, укључујући и промене које су настале по основу споразума органа Републике Србије и АП Косова и Метохије сматра се унутрашњим актом територијалне реорганизације у смислу овог закона. Влада Републике Србије утврђује детаље територијалне организације са изабраним представницима АП Косово и Метохија о садржају и суштини поделе власти између Аутономне покрајине, Аутономне области Северно Косово и Заједнице српских општина. Народна скупштина Републике Србије мора да потврди сваку измену територијалне организације и поделе надлежности унутар Покрајине. По основу споразума из претходног става, Република Србија има право да једностраним актом, у складу са Уставом Републике Србије, прошири, смањи или укине на делу територије АП Косова и Метохије
. Идентификациона документа
Члан 8.
Држављани Републике Србије са пребивалиштем на територији АП Косова и Метохије могу се користити погодностима које је по основу регионалиних споразума АП Косово и Метохија закључила у оквиру своје надлежности. Изузетно, држављани Републике Србије са пребивалиштем на територији АП Косова и Метохије, могу се користити и погодности које је АП Косово и Метохија закључила ван граница своје надлежности, у случају да то није утврђено одговарајућим актом Уставног суда Републике Србије. У том смислу, држављани Републике Србије могу користити идентификациона документа АП Косова и Метохије (личне карте и слично), као и осталу документацију коју су издали органи покрајине. У случају да се држављани Републике Србије користе идентификационим документима АП Косова и Метохије, као и у свим осталим случајевима где правни субјективитет изводе из чињенице пребивалишта на територији АП Косова и Метохије, правна дејства свих односа који настану из таквог субјективитета ограничавају се искључиво на територију АП Косова и Метохије и имају значај искључиво према покрајинским институцијама, а не и према институцијама Републике Србије. Држављани Републике Србије са пребивалиштем на територији АП Косова и Метохије имају обавезу да прибаве документа Републике Србије. Са актом прибављања личних докумената изједначава се регистрација докумената који су издале покрајинске власти код надлежних органа Републике Србије.
Имовина
Члан 9.
Влада Републике Србије ће у року од три месеца од дана ступања на снагу овог закона извршити попис и процену имовине Републике Србије у АП Косово и Метохија и свих улагања из буџета Републике Србије у инфраструктуру АП Косово и Метохија, укључујући и путну и железничку инфраструктуру, аеродроме, електромрежу, енергетске објекте, водовод и канализацију, телекомуникациону мрежу и друго. Имовина Републике Србије, као и имовина физичких и правних лица са територије Републике Србије, укључујући и имовинске позиције и легитимна очекивања, не може се прометовати на други начин осим на начин прописан законима Републике Србије, при чему одлуке АП Косова и Метохије немају дејства према власничким правима и режиму имовине, осим у случају потврђивања споразума између републичких и покрајинских органа власти и то у погледу имовине одређене споразумом.
Културна баштина
Члан 10.
Културна баштина Републике Србије на територији АП Косова и Метохије, укључујући све средњовековне манастире и црквене поседе, ужива заштиту Републике Србије и било какве одлуке покрајинских органа немају дејства на обим те заштите. Републике Србија има искључиву надлежност над овом културном баштином укључујући и међународне организације као што је УНЕСКО. Влада Републике Србије може да потпише споразум са органима АП Косово и Метохије надлежним за културну баштину Албанаца на територији АП КиМ којим би се јасно разграничила надлежност између културне баштине за коју је надлежна Република Србија и културне баштине за коју је надлежна АП КиМ и да на основу тог споразума, поштујући став 1. овог члана, омогући чланство АП КиМ у УНЕСКО ради заштите албанске културне баштине у АП КиМ. Република Србија може по основу овог закона, по узору на модел светогорских манастира или Ватикана, манастирима на Косову и Метохију дати потпуну аутономију у погледу на опште правне акте који важе на територији АП Косова и Метохије
. Директно вршење власти
Члан 11.
Република Србија на основу овог закона може да у складу са споразумом потписаним са органима АП Косово и Метохија преузме директно вршење власти на делу територије Покрајине и у том смислу изврши унутрашње разграничење. Директно вршење власти на делу територије АП Косова и Метохије се ни под којим условима не може сматрати непосредним или посредним признањем независности остатка територије АП Косово и Метохија.
Znam ovo.
![]()
Znam ovo.
![]()
Znam ovo.
![]()
Dobra ideja, samo gledaj da je kvalitetan papir za motanje albanke.Држављанство
Члан 12.
АП Косово и Метохија има право да води регистар грађана који живе на територији Покрајине као и бирачки списак. АП Косово и Метохија има право да чињеницу уписа у тај регистар третира као чињеницу држављанства и да на основу њега издаје одговарајућа уверења и путне исправе. Држављани Републике Србије са пребивалиштем на територији АП Косова и Метохије немају право на тако успостављено држављанство АП Косова и Метохије, односно имају избор између статуса регистрованог уписа у регистар АП Косова и Метохије и држављанства Републике Србије. Сматра се да је подношењем захтева за путну исправу АП Косова и Метохије, држављанин Републике Србије изразио вољу за иступ из држављанства Републике Србије, а чињеница самог издавања путне исправе од стране органа АП Косова и Метохије доводи до престанка држављанства Републике Србије по сили закона.
Физичка лица
Члан 13.
Држављани Републике Србије са пребивалиштем на територији АП Косова и Метохије имају право да добију идентификациона и путна документа Републике Србије. Држављани Републике Србије са пребивалиштем на територији АП Косова и Метохије имају право на пензиону, инвалидску, социјалну, здравствену и сваку другу заштиту као и сви други држављани Републике Србије и имају право приступа образовном, правном и сваком другом систему Републике Србије као и сви други држављани Републике Србије.
Правна лица
Члан 14.
Сва правна лица регистрована на Косову и Метохији у складу са актима АП Косово и Метохија имају право да се региструју и у складу са законима Републике Србије и да своју регистрацију и све измене у складу са актима АП Косово и Метохија пријаве Републици Србији. Сва правна лица која су на такав начин регистрована имају статус домаћег правног лица у правном промету Републике Србије. Правна лица регистрована на Косову и Метохији која се региструју и у Републици Србији ослобођена су двоструког опорезивања и имају право на све подстицаје које Република Србија пружа свим другим домаћим правним лицима. Војска и полиција Члан 14. Косово и Метохија има искључиву обавезу за гарантовање безбедности на целој територији Покрајине, те у том смислу има право да образује полицијске снаге у складу са покрајинским актима. У случају да АП Косово и Метохија у оквиру својих надлежности одлучи да образује војне снаге, оне ће се сматрати полицијским снагама у смислу овог закона. У складу са чланом 4. Резолуције УН 12 44, Република Србија може одлучити да у договору са покрајинским органима упути на територију Покрајине одређени број војних и полицијских формација. Упућивање формација је могуће и у случају озбиљне претње по живот и имовину лица са пребивалиштем на територији АП Косова и Метохије, а у случају да покрајински органи нису у стању да одговоре безбедносним захтевима. Упућивање формација на територију АП Косова и Метохије сматра се унутрашњим питањем Републике Србије и може се извршити само у случају проглашења ванредног стања на територији Републике Србије.
Образложење
Основ за нацрт овог закона је пресек Устава Републике Србије и Резолуције 1244. Модел решења је однос Данске и Фарских острва. Један од најважнијих разлога који се наводе за потписивање правно обавезујућег споразума са Приштином је да Србија нема дефинисане границе и да њен Устав не важи на целој територији. ДЈБ је припремио законско решење које је у складу и са Уставом Републике Србије и са међународним правом и Резолуцијом 1244 и које практично решава оба ова проблема, а не захтева правно обавезујући споразум са Приштином. Чланом 16. Став 2. Устава Републике Србије се каже: “Општеприхваћена правила међународног права и потврђени међународни уговори саставни су део правног поретка Републике Србије и непосредно се примењују. Потврђени међународни уговори морају бити у складу са Уставом.” Статус Косова и Метохије дефинише Резолуција 1244 која каже да је КиМ саставни део Србије под протекторатом Уједињених нација. Преамбула Устава Републике Србије каже да је КиМ саставни део Републике Србије. Територија Републике Србије је стога дефинисана и Уставом Републике Србије и Резолуцијом 1244, међународним правним актом којим се дефинише статус КиМ. Данска је део Европске Уније и у свом саставу, у складу са својим Уставом, има Фарска острва која себе сматрају независном државом. Грађани Фарских острва немају погодности данског пасоша нити могућност да се сматрају држављанима ЕУ, па чак ни држављанима Данске, имају своју фудбалску репрезентацију, доносе своје законе, на референдуму су се још одавно изјасили за независност, али их Данска сматра својом локалном самоуправом. Данској одговора да фактичко стање и проблем са делом територије, где становништво не осећа припадност тој земљи, реши тако што ће њихове захтеве подвести под свој Устав са високим степеном аутономије. Фарска острва немају столицу у Уједињеним нацијама. Члан 182. Став 2. Устава Републике Србије каже: Република Србија има Аутономну покрајину Војводину и Аутономну покрајину Косово и Метохија. Суштинска аутономија Аутономне покрајине Косово и Метохија уредиће се посебним законом који се доноси по поступку превиђеном за промену Устава. Доношењем Закона о Косову и Метохији, користећи модел Фарских острва, а и многе друге примере који постоје у свету, Србија може, без промене Устава, поштујући Резолуцију 1244, да подведе Косово и Метохију под свој уставноправни поредак. Сагласност Албанаца за ово није потребна. Законом ће се одредити сва питања, од држављанства и личних карата, до поделе/територијалне организације Косова и Метохије, Заједнице српских општина, статуса четири општине на северу Косова, сва пореска питања, питања пензија и социјалне заштите, образовања, чланства у међународним организацијама, спортским организацијама, итд. Закон о Косову и Метoхији ће такође дефинисати платформу за све даље преговоре са Приштином око свих спорних питања, као што су питања имовине и територијалне организације аутономне покрајине Косово и Метохија. Осим ових спорних питања, Србија нема ниједан разлог да потписује било какав обавезујући споразум са Приштином. О столици Косова у Уједињеним нацијама не може бити речи. Косово и Метохија је саставни део Србије и тако ће и остати.
Drago mi je da ti se sviđa slika.Pa naravno da jaca,ovo je odlicno sto si postavio. Kurti odlazi kod vas a Hrvatska ga prihvata kao teroristu,i zato sto Srbi nisu u dobrim odnosima sa Hrvatskoj i kao nama udara ljubomoru. A Hrvati prihvataju Kurtija jer znaju da ce Srbi regovati. A ono sto se zna i jedni i drugi su isti. Ovi isterali Srbe iz Hrvatske ,a ovi sipci isto i kao proglasili novu drzavu. Obozavam sto si tu sliku stavio i sa tim si pokazao da su "nova drzava tj. Kosovo" isti kalup kao i vi tamo. Sa ovim si pokazao kako vlada republike Hrvatske saradjuje sa teroristima koji su udarili na Srbe na Kosovu i koji su ih isterali. E tu sam te cekao da vidim sta ces jos pokazati i dokazati kakvo razmisljanje imas. I da,pokazao si da podrzavas teroriste.
Ne podržavam nikakve teroriste, već poštujem zakone svoje zemlje. A po zakonima moje zemlje, Kosovo je suverena i neovisna država.A posto ti znas TO,odgovori ti nama zasto ti podrzavs teroriste?
Odlicno sto si to napisao,ama svaki put kad nesto napises padas sebi u stomak. I ovde poakzujes da nemas pojma o politici. Kao prvo Srbija preko Brisela ima sastanke sa kako ti kazes teroristima(hvala si to naveo i to sve govori). Da, moraju se vrsiti pregovori,medjutim oni vise ni ne zele na pregovore jer ne vise ne mogu da slusaju kakve Srbija stavove iznosi po pitanju Kosova,a to znaci da je Kosovo Srbija. Ali ja bih tebi postavio pitanje za koje si me ti povukao da pitam s obzirom da se to odnosi na tvoju kroaciju. Ali pazi tvoje pitanje je glupo! Zasto? Zato sto ti nama trebas odgovoriti : Zasto Hrvatska jaca snage na Kosovu sa teroristima? Zasto Plenkovic i Milanovic primaju Kurtija? Zasto Hrvatska vrsi vojne vezbe sa OVK (teroristicka organizacija) ?Drago mi je da ti se sviđa slika.
Zašto Srbija već godinama pregovara s "teroristima"?![]()
Axa, znaci posto Hrvatska vlada podrzava teroriste ti onda postujes zakon svoje zemlje?Ne podržavam nikakve teroriste, već poštujem zakone svoje zemlje. A po zakonima moje zemlje, Kosovo je suverena i neovisna država.![]()
Nešto si pobrkao, "stručnjače za politiku". S teroristima se ne pregovara, osobito ne na državnoj razini. Ako se pregovara, onda to čine vojska i/li policija. Znači, da nije sve baš onako kako ti fantaziraš. Nisi upoznat s vijestima u zadnjih gotovo 20 godina. Kosovo nije Srbija od 2008. godine.Odlicno sto si to napisao,ama svaki put kad nesto napises padas sebi u stomak. I ovde poakzujes da nemas pojma o politici. Kao prvo Srbija preko Brisela ima sastanke sa kako ti kazes teroristima(hvala si to naveo i to sve govori). Da, moraju se vrsiti pregovori,medjutim oni vise ni ne zele na pregovore jer ne vise ne mogu da slusaju kakve Srbija stavove iznosi po pitanju Kosova,a to znaci da je Kosovo Srbija. Ali ja bih tebi postavio pitanje za koje si me ti povukao da pitam s obzirom da se to odnosi na tvoju kroaciju. Ali pazi tvoje pitanje je glupo! Zasto? Zato sto ti nama trebas odgovoriti : Zasto Hrvatska jaca snage na Kosovu sa teroristima? Zasto Plenkovic i Milanovic primaju Kurtija? Zasto Hrvatska vrsi vojne vezbe sa OVK (teroristicka organizacija) ?
I sta sad? Hoces li preskociti i ovde odgovor a rekao si da Srbi pregovaraju sa teroristima?
A pitanje tebi glasi: Zasto Hrvatska saradjuje sa teroristima?
Ne postoje nikakvi teroristi. To je tvoj unutarnji umišljaj kojeg se moraš riješiti kako bi se prikačio natrag na stvarnost. Kosovo je suverena i neovisna država zato što je takvom priznata od gotovo stotinu zemalja svijeta i zato što je, kao takva članica, brojnih međunarodnih organizacija. Nije da je to baš toliko teško za shvatiti, zar ne?Axa, znaci posto Hrvatska vlada podrzava teroriste ti onda postujes zakon svoje zemlje?
Pa kakav je to zakon koji ti podrzavas gde se podrzavaju teroristi od strane jedne clanice Europske unije, u ovom slucaju Hrvatske?
Drugo pitanje: Zasto smatras da Kosovo mora biti suverena i neovisna drzava? (pazi sta ces odgovoriti od ovoga ti zavisi reputacija na forumu..hahaha ).
Nešto si pobrkao, "stručnjače za politiku". S teroristima se ne pregovara, osobito ne na državnoj razini. Ako se pregovara, onda to čine vojska i/li policija. Znači, da nije sve baš onako kako ti fantaziraš. Nisi upoznat s vijestima u zadnjih gotovo 20 godina. Kosovo nije Srbija od 2008. godine.
Hrvatska jača snage na Kosovu, jer pomaže državi Kosovo. Opet si neupućen u događaje. Hrvatska je odavno priznala Kosovo kao neovisnu i suverenu državu. Oni su teroristi samo u tvojoj glavi i nigdje više. To ti je odgovor na tvoje pitanje.
DA nije uopste tesko shvatiti da je priznata jer su tome pomogle strane sile pogotovo Amerika. A zasto je Amerika odigrala tu najvise ulogu kao sto vrsi uloge svuda po svetu? Pa zato ":strucnjace"da bi imala benefite od Kosova.Kosovo je bogata zemlja rudama,i da bi imala baze. Ti se jos nisi probudio da skapiras da Amerika zeli da zavlada nad celim svetom. Nema rata koje nije napravila i izmislila pricu samo da bi senat odoborio proizvodnju naoruzanja iz budzeta ,i da bi osvajale i male korist od drzava gde zapocnu rat.Ne postoje nikakvi teroristi. To je tvoj unutarnji umišljaj kojeg se moraš riješiti kako bi se prikačio natrag na stvarnost. Kosovo je suverena i neovisna država zato što je takvom priznata od gotovo stotinu zemalja svijeta i zato što je, kao takva članica, brojnih međunarodnih organizacija. Nije da je to baš toliko teško za shvatiti, zar ne?