Zakon koji (privremeno) menja ustav, jer ima snagu amandmana.
Ne postoje privremene promjene ustava. Amandmani su stalni i postaju dio Ustava. Zakon ne moze mjenjati Ustav. Zakoni su statuti i nizi su od Ustava, i ne mogu biti visi od Ustava ili mjenjati Ustav. Zakoni ne mogu imati snagu Amandmana jer je Amandman Ustav i visi je od Statuta. Amandman je ovde nepotreban jer moc ili postoji ili ne postoji, a Statut nema moc nad Ustavom.
Ustav kaze: "... da je
Pokrajina Kosovo i Metohija sastavni deo teritorije Srbije, da ima položaj suštinske autonomije u okviru suverene države Srbije i da iz takvog položaja
Pokrajine Kosovo i Metohija slede ustavne obaveze svih državnih organa da zastupaju i štite državne interese Srbije na Kosovu i Metohiji u svim unutrašnjim i spoljnim političkim odnosima, ."
Ako Seselj misli da treba mjenjati Ustav da se ovo izbrise, ili da Amandman objasni da granice Pokrajne ili Pokrajna postoji dok Predsednik Republike ne promjeni granice i da ima tu moc kao vrhovni komandant vojske, onda Amandman nije potreban.
Ako je takva odluka Ustavna -- u skladu sa Ustavom i nadleznostima Predsednika -- onda je Amandman nepotreban. Zna se da je to Ustavno i uvjek je bilo Ustavno. Ni Amandman ni Statut ne mjenjaju tu cinjenicu i nepotrebni su.
Posto je Vucicu jasno da on kao vrhovni komandant moze mjenjati granice, njemu Amandman nije potreban.
Ako je Vucic nesiguran, onda moze podnjeti zahtjev Ustavnom Sudu za deklarativno misljenje na odredjena pitanja, da sud potvrdi i razjasni njegove moci.
Amandman je nepotreban posto moci postoje. A Statut nema snagu vecu od Ustava. I na kraju, posto Vucic kontrolise Parlament, besmisleno je da Vucic pita Parlament sta Ustav znaci, jer je Parlament Vucic.