Šešelj predložio donošenje ustavnog zakona koji bi ovlastio Vučića da menja granice države

Pumpaj Dinstanović

Zaslužan član
Poruka
104.025
Tan2019-5-27_1643023_0.jpg


http://www.politika.rs/sr/clanak/430523/Seselj-Vucicu-Sto-god-da-bude-ideja-o-KiM-postuj-Ustav

Sa današnje rasprave u parlamentu o Kosovu i Metohiji.

318469_srpska-radikalna-stranka_ls.jpg


Број поштених људи са ове фотографије се рапидно смањује. За сада је остао само један.

b3a80de012bf5f933cad168dcba412c9.jpg
 
Stara je to udbaška mrcina i saradnik hrvatskih službi koja je vaspitana da misli onu :"Slaba Srbija,jaka Jugoslavija".Konstantno je radio na slabljenju Srbije..i on i njegovi učenici

Ako si pažljivo pratio današnji Vučićev referat, ova sada Srbija je zapravo svojevrsna Jugoslavija. Velika Srbija je i ovakva tj. prevelika; nemaju Srbi demografskog kapaciteta ni ovo da zadrže, pa smanjenje državne teritorije treba iskoristiti kao pravni lek iz egzistencijalnih potreba (biološki odumire Srpstvo).
 
Ako si pažljivo pratio današnji Vučićev referat, ova sada Srbija je zapravo svojevrsna Jugoslavija. Velika Srbija je i ovakva tj. prevelika; nemaju Srbi demografskog kapaciteta ni ovo da zadrže, pa smanjenje državne teritorije treba iskoristiti kao pravni lek iz egzistencijalnih potreba (biološki odumire Srpstvo).

TIPIČAN SNSEKTAŠKI SENDVIČARSKI DEFETIZAM...KAKAV SAMO MOGU DA POŽELE HRVATSKE I ALBANSKE TAJNE SLUŽBE...
JEL RADIŠ ZA NJIH?
AKO NE ČEMU TO?
...
 
Šešelj je konačno po dolasku iz Haga konačno našao svoje novo mesto na srpskoj političkoj sceni - postao je puštač probnih balona, buva i ostalih zamajavanja.


Nikako mi nije jasan Seselj sta je ovim hteo da kaze.

Zakon je zakon i on ne moze da bude jaci od Ustava koji decidno kaze da je KiM deo Srbije.

Kakvo pregpovaranje, kakvi bakraci.
 
Nikako mi nijre jasan Seselj sa ovim sta je hteo da kaze.

Zakon je zakon i on ne moze da bude jaci od Ustava koji decidno kaze da je KiM deo Srbije.

Nije reč o običnom zakonu, već o ustavnom zakonu. To je zakon koji se usvaja po postupku promene ustava, ali nije amandman, tako da njegov sadržaj nikada ne postaje deo integralnog teksta ustava. Tako ispunjava ulogu privremenog amandmana; oročenog na neki vremenski period, umesto da se menja ustav, pa menja opet da se briše.

U ovom slučaju izvesna je dobra zavrzlama jer za usvajanje ustavnog zakona nije potreban referendum, već samo dvotrećinska većina u parlamentu, pa može na ovaj način direktno izjašnjavanje naroda biti, barem u ovom slučaju, izbegnuto.
 
Nije reč o običnom zakonu, već o ustavnom zakonu. To je zakon koji se usvaja po postupku promene ustava, ali nije amandman, tako da njegov sadržaj nikada ne postaje deo integralnog teksta ustava. Tako ispunjava ulogu privremenog amandmana; oročenog na neki vremenski period, umesto da se menja ustav, pa menja opet da se briše.

U ovom slučaju izvesna je dobra zavrzlama jer za usvajanje ustavnog zakona nije potreban referendum, već samo dvotrećinska većina u parlamentu, pa može na ovaj način direktno izjašnjavanje naroda biti, barem u ovom slučaju, izbegnuto.

PUSTI SNOVI CIA KLOŠARA POPUT ŠEŠELJA I VUČIĆA...
 
Nije reč o običnom zakonu, već o ustavnom zakonu. To je zakon koji se usvaja po postupku promene ustava, ali nije amandman, tako da njegov sadržaj nikada ne postaje deo integralnog teksta ustava. Tako ispunjava ulogu privremenog amandmana; oročenog na neki vremenski period, umesto da se menja ustav, pa menja opet da se briše.

U ovom slučaju izvesna je dobra zavrzlama jer za usvajanje ustavnog zakona nije potreban referendum, već samo dvotrećinska većina u parlamentu, pa može na ovaj način direktno izjašnjavanje naroda biti, barem u ovom slučaju, izbegnuto.

Dakle ispada da prethodi promeni Ustava?
 
Dakle ispada da prethodi promeni Ustava?

Šešelj to vraća pojedine prakse iz 1990-ih godina. Početkom 1990-ih godina, usvajani su ustavni zakoni koji su prevazišli granice akta za sprovođenje ustava i poprimili forme revizije samog ustava. SRS je glasala i ako se sećam predlagala tj. i napravila neke od tih (suštinski diskutabilnih, da ne kažem protivustavnih) akata.
 
Zakon koji (privremeno) menja ustav, jer ima snagu amandmana.


Ne postoje privremene promjene ustava. Amandmani su stalni i postaju dio Ustava. Zakon ne moze mjenjati Ustav. Zakoni su statuti i nizi su od Ustava, i ne mogu biti visi od Ustava ili mjenjati Ustav. Zakoni ne mogu imati snagu Amandmana jer je Amandman Ustav i visi je od Statuta. Amandman je ovde nepotreban jer moc ili postoji ili ne postoji, a Statut nema moc nad Ustavom.


Ustav kaze: "... da je Pokrajina Kosovo i Metohija sastavni deo teritorije Srbije, da ima položaj suštinske autonomije u okviru suverene države Srbije i da iz takvog položaja Pokrajine Kosovo i Metohija slede ustavne obaveze svih državnih organa da zastupaju i štite državne interese Srbije na Kosovu i Metohiji u svim unutrašnjim i spoljnim političkim odnosima, ."


Ako Seselj misli da treba mjenjati Ustav da se ovo izbrise, ili da Amandman objasni da granice Pokrajne ili Pokrajna postoji dok Predsednik Republike ne promjeni granice i da ima tu moc kao vrhovni komandant vojske, onda Amandman nije potreban.
Ako je takva odluka Ustavna -- u skladu sa Ustavom i nadleznostima Predsednika -- onda je Amandman nepotreban. Zna se da je to Ustavno i uvjek je bilo Ustavno. Ni Amandman ni Statut ne mjenjaju tu cinjenicu i nepotrebni su.

Posto je Vucicu jasno da on kao vrhovni komandant moze mjenjati granice, njemu Amandman nije potreban.
Ako je Vucic nesiguran, onda moze podnjeti zahtjev Ustavnom Sudu za deklarativno misljenje na odredjena pitanja, da sud potvrdi i razjasni njegove moci.
Amandman je nepotreban posto moci postoje. A Statut nema snagu vecu od Ustava. I na kraju, posto Vucic kontrolise Parlament, besmisleno je da Vucic pita Parlament sta Ustav znaci, jer je Parlament Vucic.
 
Dakle ispada da prethodi promeni Ustava?
Ne, lepo ti je objasnio čovek

Nema promene Ustava, donosi se ustavni zakon bez referenduma

Na osnovu tog ustavnog zakona se jednokratno menjaju granice Srbije bez promene Ustava

Čim se prizna Kosovo, zakon prestaje da važi a ostaje stari Ustav i sve je isto samo što Kosova više nema.

Hebiga Šešelj je doktor pravnih nauka, red je da posavetuje učenika kako se zakonski odrađuje veleizdaja.
 
TIPIČAN SNSEKTAŠKI SENDVIČARSKI DEFETIZAM...KAKAV SAMO MOGU DA POŽELE HRVATSKE I ALBANSKE TAJNE SLUŽBE...
JEL RADIŠ ZA NJIH?
AKO NE ČEMU TO?
...
Већина пише правила... Шта год да је та већина. Овде, број људи је та већина која нам је потребна (пошто ми изгледа ни за сто година нећемо научити да лобирамо боље од неких нама суседних народа).

Имамо ми устав - али имамо већину у јужној нам покрајини која га неће поштовати. Да ли нам таква побуњена група треба? Имамо ли снаге да их држимо покорне у време интернета?
Шта да урадимо? Њихово мишљење не можемо да променимо (барем још 50 година). Шта у међувремену? Да обезбедимо да наша већина не постане мањина.
Наш прираштај је грознан, много му фали да би био барем одржив. Ни њихов није тако сјајан, али је у плусу. Вођа се коначно досетио геометријске прогресије... Да ли да се ми ипак разграничимо док још можемо? Шта ће нам Србија која је пола-пола? Да ли чувамо бирократију територије или људе?
Узгред буди речено, ми се тучемо за границе које су нам комунисти треснули по глави 1945. године. Тим границама су нас вратили 100 година у назад.

Што значи... Ако ми желимо да имамо већину тамо где сматрамо да је природно да је имамо, две генерације Срба ће да живе скромно - јер за наталитет треба прилично средстава. Да ли су млађи нараштаји спремни да учине шта треба ако паре више не буду проблем? Да ли бисмо пре решавања морали да укинемо испираче мозга и наркоманске навике типа кладионице, ријалити, таблоиди и слично? То је сасвим извесно.
Неко би рекао - вратили бисмо се у 19. век. Па нека се вратимо. Све ми се чини да ми савременици нисмо ништа срећнији него они од пре 150-200 година.
 
  • Ljut
Reactions: 903
Ne postoje privremene promjene ustava. Amandmani su stalni i postaju dio Ustava. Zakon ne moze mjenjati Ustav. Zakoni su statuti i nizi su od Ustava, i ne mogu biti visi od Ustava ili mjenjati Ustav. Zakoni ne mogu imati snagu Amandmana jer je Amandman Ustav i visi je od Statuta. Amandman je ovde nepotreban jer moc ili postoji ili ne postoji, a Statut nema moc nad Ustavom.


Ustav kaze: "... da je Pokrajina Kosovo i Metohija sastavni deo teritorije Srbije, da ima položaj suštinske autonomije u okviru suverene države Srbije i da iz takvog položaja Pokrajine Kosovo i Metohija slede ustavne obaveze svih državnih organa da zastupaju i štite državne interese Srbije na Kosovu i Metohiji u svim unutrašnjim i spoljnim političkim odnosima, ."


Ako Seselj misli da treba mjenjati Ustav da se ovo izbrise, ili da Amandman objasni da granice Pokrajne ili Pokrajna postoji dok Predsednik Republike ne promjeni granice i da ima tu moc kao vrhovni komandant vojske, onda Amandman nije potreban.
Ako je takva odluka Ustavna -- u skladu sa Ustavom i nadleznostima Predsednika -- onda je Amandman nepotreban. Zna se da je to Ustavno i uvjek je bilo Ustavno. Ni Amandman ni Statut ne mjenjaju tu cinjenicu i nepotrebni su.

Posto je Vucicu jasno da on kao vrhovni komandant moze mjenjati granice, njemu Amandman nije potreban.
Ako je Vucic nesiguran, onda moze podnjeti zahtjev Ustavnom Sudu za deklarativno misljenje na odredjena pitanja, da sud potvrdi i razjasni njegove moci.
Amandman je nepotreban posto moci postoje. A Statut nema snagu vecu od Ustava. I na kraju, posto Vucic kontrolise Parlament, besmisleno je da Vucic pita Parlament sta Ustav znaci, jer je Parlament Vucic.

Šta znači ovo podebljano?
 
Šešelj je konačno po dolasku iz Haga konačno našao svoje novo mesto na srpskoj političkoj sceni - postao je puštač probnih balona, buva i ostalih zamajavanja.
Коначно? Па он исту радњу ради од 1990. године или слично.
Изиграва дворску будалу, силеџију или шта већ треба - да би Вођа изгледао као мудрац и академик. Некада је служио Милошевићу, сада другом газди али је све исто.
Зашто његових пар провокатора није одлетело за Хаг? Можда зато што их држава штити? Обриши оно "можда"...
 

Back
Top