Rat u Siriji i Iraku - vesti i analize (4)

Naravno da ce biti vojnog pohoda na Rusiju
iz ekonomske krize se samo mogu izvuci velikim ratom
Epidemija upravo razvaljuje USA, sledi im ekonomska kriza i realno pohod im nije ni na kraj pameti ni na Irak i Iran a kamoli na Rusiju. Vojsku gomilaju u Evropi i prave vojne vežbe jer su u paranoji da će Rusija napasti Evropu tokom ove gungule i haosa. Rusija je u paranoji da će je zapad napasti a isto tako je i Zapad u paranoji da će ih Rusija napasti a sve su to nerealne paranoje jer obe strane nemaju hrabrosti prve da opale i nastaviće da ratuju preko raznih Sirija i Ukrajina doveka.

Turkey ignored Moscow ultimatum: Russia will start bombing militants in Idlib on Wednesday

Facebook

Twitter

In contact with

Classmates
The Russian ultimatum delivered to Turkey expires next Wednesday.
Russia, together with Syria, is ready to resume military operations against pro-Turkish terrorists in Idlib and Aleppo, despite the agreements previously concluded between Moscow and Ankara. The reason for this is that since the conclusion of the agreements, Turkey has not only failed to comply with any of the agreed points, but also repeatedly violated the terms of the agreement.
According to earlier reports, Russia delivered an ultimatum to Turkey on the situation in Idlib. In particular, Ankara was required to immediately provide passage along the M4 highway for joint Russian-Turkish patrols, however, Turkey did not even take any measures, including the current situation when the Russian military patrol was again blocked by militants and terrorists.
Подробнее на: http://avia.pro/news/turciya-proign...e-v-sredu?utm_referrer=https://zen.yandex.com

24march_Syria_war_map.jpg

Задњих десетина дана нисам видео возила страних полицајаца на задатку да хватају мигранте на македонско-грчкој граници.
Тек јутрос сам видео 1-2 аустријских кола.

А, било их је 10-15 у једној смени патролирања.

Задњих десетина дана нисам видео возила страних полицајаца на задатку да хватају мигранте на македонско-грчкој граници.
Тек јутрос сам видео 1-2 аустријских кола.

А, било их је 10-15 у једној смени патролирања.

Видех пре два дана да су проређени.
...па све окрећем главу.
Ако их пропусте...белај!

Back