Putin se obraća: NATO, okrenuli ste se protiv nas; Sad će "Sarmat"

Ja jedva čekam WMD eskalaciju

Da više stavimo tačku na budale koje meću tepih na zid
samo ti prizivaj turcima nevolju, pa ce posle da bude 'joj nemoj'
nekako se situacija izokrenula, pa ce rusi da im budu saveznici, nista od povratka carigrada i ostale mastarije pravoslavnih talibana

dobro si se ti fato ufatila panimaja paruskava jazika, ovi nemaju pojma ni sta znaci wmd, a ne sta ostaje posle

Poslednja izmena:
i on jedini ne prijeti smakom svijeta nuklearkama.. sarmatima.. itd..
nego ameri za čija nuklearna oružja ni ime ne znamo.. ali ameri prijete!!
pa dacemo im imena, samo da prorade
uostalom to satan smo im ameri prikacili, de rusi da zovu to sejtn, mozda mujage?
The R-36 (NATO: SS-18 “Satan”)
aaa, ti pitas za:
The RS-28 Sarmat (Russian: РС-28 Сармат,[5] named after the Sarmatians;[6] NATO reporting name: SS-X-29[7] or SS-X-30[8]), known as "Satan II
opet su oni satana za amere, ali evo odakle je ime:
The Sarmatians (/sɑːrˈmeɪʃiənz/; Ancient Greek: Σαρμαται, romanized: Sarmatai; Latin: Sarmatae [ˈsarmatae̯]) were a large confederation of ancient Eastern Iranian equestrian nomadic peoples of classical antiquity who dominated the Pontic steppe from about the 3rd century BC to the 4th century AD.

pa dacemo im imena, samo da prorade
uostalom to satan smo im ameri prikacili, de rusi da zovu to sejtn, mozda mujage?
The R-36 (NATO: SS-18 “Satan”)
aaa, ti pitas za:
The RS-28 Sarmat (Russian: РС-28 Сармат,[5] named after the Sarmatians;[6] NATO reporting name: SS-X-29[7] or SS-X-30[8]), known as "Satan II
opet su oni satana za amere, ali evo odakle je ime:
The Sarmatians (/sɑːrˈmeɪʃiənz/; Ancient Greek: Σαρμαται, romanized: Sarmatai; Latin: Sarmatae [ˈsarmatae̯]) were a large confederation of ancient Eastern Iranian equestrian nomadic peoples of classical antiquity who dominated the Pontic steppe from about the 3rd century BC to the 4th century AD.
Потражи како су Совјети (Руси), а како Амери (НАТО) звали совјетску балистичку ракету R-27 (лансирана са подморнице)

Pa dobro, di su te sarme?! :huh: Što Putinu znači "sad će"? Je li to "sad će" isto što i Srbima "dogodine"? :dontunderstand: :mrgreen:
This war is NOT, repeat, NOT about the Ukraine (or Poland or the three Baltic statelets). At its absolute minimum this is a war about the future of Europe. Fundamentally it is a war about the complete reorganization of our planet's international order. I would even argue that the outcome of this war will have a bigger impact that either WWI or WWII. The Russians clearly understand this (see video above if you doubt that).

Dec. 29 - Russia Prepares for World War​

https://www.henrymakow.com/

This war is NOT, repeat, NOT about the Ukraine (or Poland or the three Baltic statelets). At its absolute minimum this is a war about the future of Europe. Fundamentally it is a war about the complete reorganization of our planet's international order. I would even argue that the outcome of this war will have a bigger impact that either WWI or WWII. The Russians clearly understand this (see video above if you doubt that).

Dec. 29 - Russia Prepares for World War​

https://www.henrymakow.com/
Pa pusti ti to, nego gdje su "sarme"? Zna li se što?

:eek: Auuuu, brukice u kakvom ste društvu! :fdlan: Članak vas prikazuje maltene kao divljake. Eto kakav imate "ugled" u svijetu. Sad vidiš što su vam napravili radikali u zadnjih 30 godina. Sveli su vas na neki bantustan u kojem war-lordovi izazivaju ratove, genocide i krvoprolića.

Back