- Poruka
- 261
Onda treba da pohađa neku školu koju je sposoban da završi(ako hoće). I koja nije toliko zahtevna. A ovi koji mogu a neće da uče... ćao.
Sve se može kad se hoće!
Donji video pokazuje kako da instalirate aplikaciju na početni ekran svog uređaja.
Napomena: This feature may not be available in some browsers.
Onda treba da pohađa neku školu koju je sposoban da završi(ako hoće). I koja nije toliko zahtevna. A ovi koji mogu a neće da uče... ćao.
I to sam hteo da kazem...Morao bi taj sistem vrednovanja nekako da se promeni,i da nije sve u ucenju...Niko nije kriv sto nije rodjen da uci
Naravno da roditelji moraju raditi sa dijecom i sarađivati sa učiteljima. Jer koliko god učitelj/ica objašnjavao/la neko gradivo i ma kako dobro to činio osnovu ipak čini učenje kod kuće. Neke stvari dijeci nisu jasne i moraš im objasniti. A ko će ako ne roditelji? Ko će sa tvojim djetetom vježbati slova,provjeravati domaći,učiti pjesmicu?
Sve se može kad se hoće!
Danas je zbog raznoraznih budala,sramotno pitati...
Valjda je savršeno jasno da neko ko je cijelog života na jedvite jade bio dobar ili i gori nije za gimnazije,medicinske,ekonomske ili bilo koje "jače" četvorogodišnje škole. Ili jasno da neko ko je vukovac nećće upisati zanat. I u pravu si mnogi nisu u stanju da sagledaju realno svoje mogućnosti ili roditelji na njih vrše pritisak.
Ovo je istina , jos u ranoj fazi vidi se razlika medju decom a i kasnije kroz srednju skolu svi mi medjusobno znamo koliko ko vredi i koji su jaci a koji slabiji ucenici .Opet u Srbiji nazalost najjaci na kraju rade na pijaci a zanatlije na visokim pozicijama i zato smo tu gde i jesmo .
Znači li to da neko ko ima 0 poena na prijemnom može da upiše neku gimnaziju ako se u istu ne prijavi dovoljan broj đaka?
Pa sad iz vise razloga...Nas ponekada profesori osudjuju cak sto smo pitali,npr. u fazonu glupi smo,itd.A i pitas nesto sto te stvarno zanima,vec si streber,ili fijuk...e baš bih volela da znam zašto je sramota pitati??????
Znaci ukratko mislim da je danasnji sistem prosvete kod nas jedno veliko sr*nje…
Kao prvo,kako profesori sa fakulteta koji nemaju veze sa psihom dece,i mogucnosti njihovog shvatanja mogu da pisu knjizurine od po 300 strana,sa informacijama kao sto su broj ovaca u nekoj zemlji,nebularne teorije o nastanku zemlje,fotosinteticka fosforilacija,i ostale gluposti,koje nemaju veze sa vezom…Danas su dobri ucenici oni koji bubaju,ne razmisljaju,i gradivo je kod njih kratkotrajno.Nema potrebe natrpavati decu znanjem koje je potpuno nepotrebno…
Druga bitna stvar je ocenjivanje.Kako je to moguce da se samo prelazi preko gradiva,a da se ne obnavlja staro,vazno gradivo?Koja je svrha uciti,kada se neces secati nicega na kraju?Opet ovo drugo se nadovezuje na prvo,jer da bi bilo vremena za obnavljanje,mora se smanjiti gradivo,i cak bi bilo pozeljno prepoloviti ga(mislim na gradivo)…Opsta kultura,i svest danasnjih ucenika da socijalisu ostale(mislim da private druge,bez obzira na razlike) je nezamislivo mala.Takodje mislim da je najbolje da ispitivanje ne treba biti javno,cesto na ucenike uticu komentari njihovih “kolega”…
Predavanje profesora je isto veoma bitna stvar:danasnji profesori samo sede i "bleje",gotovo svaki cas je ispitivanje,a uci se iz knjige,ili izdiktiraju…Zasta onda oni zaradjuju svoju platu,i svoj odmor koji tokom godine traje oko 2 meseca(oni idu duze od ucenika u skolu,na sednice i ostale gluposti,zato im je manji raspust,ali opet nevazno)?Za to sto ce gledati u knjigu i citati?Ili mozda piskarati po tabli to sto su procitali(sad cak ni na tablu ne izlaze)?Njihovo je valjda da priblize gradivo uceniku,da bi on to lakse shvatio?Od tih profesorima nam svima zavise zivoti,i oni ne smeju biti neobjektivni,i na njih ne sme uticati privatno misljenje i zivot,u suprotnom taj covek nije spreman da bude predavac...Opet bi sve bilo lakse kada bi se resio prvi problem,ali ovo je mozda jos gore nego to prvo…
u potpunosti se slažem sa tobom! sve do poslednje reči..evo ti najveći rep point koji sam dao do sada
Vaspitne mere: Profesori ispred skole se provode u kaficu,puse cigare itd.Zar profesor nije neki uzor kao?I da,nivo opsteg znanja vecine profesora,prvenstveno poznavanja informatike i engleskog,pa i psihologije je tuzan…Rado bih napomenuo nastavna sredstva,sto kao u 19. veku piskaramo na tabli i tako te stvari,ali to je vec problem finansija,i mnogo je teze to srediti nego ovo…Lepo bi bilo kada bi postojala samo prva smena,i skola pocinjala u 9 sati,ali to je pretesko u velikim gradovima,i to razumem.U mnogim ucenicima koji su sada mozda losi,postoji veliki potencijal,cesto mnogo veci od vecine dobrih ucenika,ali on ce verovatno ako ostane ovako biti neiskoriscen i neotkriven…
Mozda nisam naveo sve stvari bitne za promenu,ali vi dodajte sta mislite da vam smeta,i da se moze promeniti…pozz
Meni niko nije pomagao,a bila sam odlican djak.U moje vreme kada ti nesto nije jasno,odes kod drugarice i ona ti to objasni,ko je hteo da uci,a danas se placaju privatni casovi!
Moje cere su takodje samostalne,tu sam ako im nesto nije jasno,ali nikada nisam sedela uz njih da bi one ucile,niti sam redovno proveravala domace zadatke.Tako sam ih naucila,da pitju kada im nesto nije jasno,i da se ne oslanjaju na mene da im ja predajem gradivo,vec nek slusaju na casu.
Znaci ukratko mislim da je danasnji sistem prosvete kod nas jedno veliko sr*nje…
Kao prvo,kako profesori sa fakulteta koji nemaju veze sa psihom dece,i mogucnosti njihovog shvatanja mogu da pisu knjizurine od po 300 strana,sa informacijama kao sto su broj ovaca u nekoj zemlji,nebularne teorije o nastanku zemlje,fotosinteticka fosforilacija,i ostale gluposti,koje nemaju veze sa vezom…Danas su dobri ucenici oni koji bubaju,ne razmisljaju,i gradivo je kod njih kratkotrajno.Nema potrebe natrpavati decu znanjem koje je potpuno nepotrebno…
Druga bitna stvar je ocenjivanje.Kako je to moguce da se samo prelazi preko gradiva,a da se ne obnavlja staro,vazno gradivo?Koja je svrha uciti,kada se neces secati nicega na kraju?Opet ovo drugo se nadovezuje na prvo,jer da bi bilo vremena za obnavljanje,mora se smanjiti gradivo,i cak bi bilo pozeljno prepoloviti ga(mislim na gradivo)…Opsta kultura,i svest danasnjih ucenika da socijalisu ostale(mislim da private druge,bez obzira na razlike) je nezamislivo mala.Takodje mislim da je najbolje da ispitivanje ne treba biti javno,cesto na ucenike uticu komentari njihovih “kolega”…
Predavanje profesora je isto veoma bitna stvar:danasnji profesori samo sede i "bleje",gotovo svaki cas je ispitivanje,a uci se iz knjige,ili izdiktiraju…Zasta onda oni zaradjuju svoju platu,i svoj odmor koji tokom godine traje oko 2 meseca(oni idu duze od ucenika u skolu,na sednice i ostale gluposti,zato im je manji raspust,ali opet nevazno)?Za to sto ce gledati u knjigu i citati?Ili mozda piskarati po tabli to sto su procitali(sad cak ni na tablu ne izlaze)?Njihovo je valjda da priblize gradivo uceniku,da bi on to lakse shvatio?Od tih profesorima nam svima zavise zivoti,i oni ne smeju biti neobjektivni,i na njih ne sme uticati privatno misljenje i zivot,u suprotnom taj covek nije spreman da bude predavac...Opet bi sve bilo lakse kada bi se resio prvi problem,ali ovo je mozda jos gore nego to prvo…
Vaspitne mere: Profesori ispred skole se provode u kaficu,puse cigare itd.Zar profesor nije neki uzor kao?I da,nivo opsteg znanja vecine profesora,prvenstveno poznavanja informatike i engleskog,pa i psihologije je tuzan…Rado bih napomenuo nastavna sredstva,sto kao u 19. veku piskaramo na tabli i tako te stvari,ali to je vec problem finansija,i mnogo je teze to srediti nego ovo…Lepo bi bilo kada bi postojala samo prva smena,i skola pocinjala u 9 sati,ali to je pretesko u velikim gradovima,i to razumem.U mnogim ucenicima koji su sada mozda losi,postoji veliki potencijal,cesto mnogo veci od vecine dobrih ucenika,ali on ce verovatno ako ostane ovako biti neiskoriscen i neotkriven…
Mozda nisam naveo sve stvari bitne za promenu,ali vi dodajte sta mislite da vam smeta,i da se moze promeniti…pozz
не уважава се чињеница да дете није само једна празна чинија у коју треба само сипати што већи број информација.