Promena prosvetnog sistema

4 ocene po polugodištu...da te ispravim...

zahvaljujem. Mada ja mislim da je u srednjoj 3. Ako je 4, josh gore.

Zašto tako misliš?

Zato shto je vremena premalo, uchenika i gradiva previshe. Ako se uzme u obzir i to da djaci chesto bezhe/razboljevaju i da postoji mogucnost gubljenja chasova zbog ovih ili onih obaveza, to je nerealno.
 
To je za osnovnu...Ja sto se tice osnovne i nemam previse problema...Samo kada bi se promenila srednja,u skladu sa tim bi se promenila i osnovna...Da,nisam napisao glavnu stvar,u srednjoj su 3 ocene(po polugodistu)...

pa ne može da se prpomeni srednja ako nije promenjena osnovna...misim,malo hijerahijski razmišljaj....
ali ova reforma ne da nije donela ništa,nego je upropastila,a i tek će da upropasti generacije....tako da ne nadaj se nečem boljem u skorije vreme....
 
Iz srpskog i matematike imash 2 pismena, iz stranog jezika po 1 pismeni u polugodishtu.
Rachunaj da iz tih predmeta recimo necesh imati problem. Ali shta cesh s predmetima kao shto je ustav, psihologija, sociologija, filozofija(...)?
ustav jednom nedeljno, ostali navedeni predmeti po 2 chasa nedeljno. Znachi trebalo bi ispredavati sve, dati 2 kontrolna/jednom ispitati, to samo u NAJBOLJEM SLUCHAJU mozhe da se desi da profesor nema problem s tim, ispitivanje uchenika traje po 10-15 minuta, izrachunaj koliko chasova ti ode u to, + shta cesh s ovima koji se ne pojave na kontrolnima?
Iz prve ruke ti kazhem da je to natezanje neverovatno.
 
Samo da kazem da nisam napisao,ali evo nesto "u korist" profesora:Ja sam veliki protivnik ne dolazenja u skolu,bezanja,pravdanja svega i tako tih stvari.Takodje covek stice odredjenu odgovornost...Ali opet deca beze zato sto im je nezanimljivo,naporno,i zbog mnogih drugih razloga koji se daju ispraviti...Mads mi nikada nece biti jasno kada neko bezi zato sto ga mrzi da ode na cas...To je stvarno nedopustivo...
 
Iz srpskog i matematike imash 2 pismena, iz stranog jezika po 1 pismeni u polugodishtu.
Rachunaj da iz tih predmeta recimo necesh imati problem. Ali shta cesh s predmetima kao shto je ustav, psihologija, sociologija, filozofija(...)?
ustav jednom nedeljno, ostali navedeni predmeti po 2 chasa nedeljno. Znachi trebalo bi ispredavati sve, dati 2 kontrolna/jednom ispitati, to samo u NAJBOLJEM SLUCHAJU mozhe da se desi da profesor nema problem s tim, ispitivanje uchenika traje po 10-15 minuta, izrachunaj koliko chasova ti ode u to, + shta cesh s ovima koji se ne pojave na kontrolnima?
Iz prve ruke ti kazhem da je to natezanje neverovatno.
Tako je!I za sta se odluci profesor,da predaje(sto po njemu i nije obavezno),ili da pita(ministarstvo dalo obavezan broj ocena,lakse je propitivati,nego predavati)?Naravno da ce da pita,i to na kraju kao kod nekih profesora kod mene prerasta u ispitivanje svaki cas,i donosenje predavanja na papiru...I na kraju idem u skolu da jedan u 30 casova odgovaram,a ostalih 29 blejim i trosim vreme,posto cesto pitaju bez "aktivacije" drugih ucenika koji ne odgovaraju...
 
Poslednja izmena:
Iz srpskog i matematike imash 2 pismena, iz stranog jezika po 1 pismeni u polugodishtu.
Rachunaj da iz tih predmeta recimo necesh imati problem. Ali shta cesh s predmetima kao shto je ustav, psihologija, sociologija, filozofija(...)?
ustav jednom nedeljno, ostali navedeni predmeti po 2 chasa nedeljno. Znachi trebalo bi ispredavati sve, dati 2 kontrolna/jednom ispitati, to samo u NAJBOLJEM SLUCHAJU mozhe da se desi da profesor nema problem s tim, ispitivanje uchenika traje po 10-15 minuta, izrachunaj koliko chasova ti ode u to, + shta cesh s ovima koji se ne pojave na kontrolnima?
Iz prve ruke ti kazhem da je to natezanje neverovatno.

Tog što ne dođe na kontrolni bih ja ispitao čim se vrate kontrolni. Pa da vidim jel opravdano bio odsutan ili nije naučio. A ne dođe pola odjeljenja. Super na slijedećem času će samo oni raditi kontrolni. Pa da vidiš da li bi bježali.Mada ima i toga da su profesori obespravljeni i da dijeca mogu da im se penju na glavu i nikom ništa.
 
Tog što ne dođe na kontrolni bih ja ispitao čim se vrate kontrolni. Pa da vidim jel opravdano bio odsutan ili nije naučio. A ne dođe pola odjeljenja. Super na slijedećem času će samo oni raditi kontrolni. Pa da vidiš da li bi bježali.Mada ima i toga da su profesori obespravljeni i da dijeca mogu da im se penju na glavu i nikom ništa.

Pa ti za sve imash reshenje :ok:
Shto nisi postao profesor, takav jedan treba ovoj drzhavi :ok:
 
I nisu.Ali sta je lakse promeniti:roditelje i decu ili je*eni sistem,odnosno malo olaksati dzep onima koji stampaju knjige i malo podstaknuti profesore da se potrude?

Promjena samo jedne strane nikada ne donosi dobro. Roditelji i dijeca moraju da shvate da škole postoje zbog njihovog dobra. Da ne pomažu ni sebi ni drugima pravdanjem časova u nedogled,da je nedopustivo fizički maltretirati nastavnike i profesore,doći na čas pijan,drogiran,koristiti mobilni i slično. Ne možeš ti podstaknuti profesore da rade ako im oduzmeš sva prava i ovlašćenja. A po pitanju zanimljivosti predavanja. Ja sam u srednjoj imao divnu profesoricu srpskog. Žena nas je podsticala da imamo svoje ja,svoje mišljenje,da učestvujemo u raspravi. Ako si bio aktivan nikada nisi morao odgovarati jer si dobijao ocijenu na aktivnost. A vjeruj mi većini od 30 u razredu je bilo lakše da nabubače napamet gradivo i pišu pismeni na temu istog nego da izraze svoje mišljenje. Isto tako razredi su preobimni. A ministarstvo ne da ih ne smanjuje. Naprotiv radina ukrupnjavnju da bi srezalo troškove!
 
Ja bolje da ni ne pocinjem jer u tom obrazovnom sistemu radim.

Gledam samo sta rade sa ovim inkluzivnim obrazovanjem i ukljucivanjem dece sa posebnim potrebama u redovan skolski sitem. U Velikoj Britaniji na jedno takvo dete dolaze tri coveka + ucitelj, a kod nas ti je parola snadji se. Pri tom deca trpe i bice ostecena (ovde mislim i na onu sa posebnim potrebama i na onu drugu). Slepo preslikavati bez ikakvog reda i smisla i strucnosti ne vodi nicemu dobrom. Ali eto mogu da kazu EU da je inkluzivno obrazovanje uvedeno u skolski sistem u Srbij. Da ne pricam o tome sto je broj dece u odeljenju suvise velik da bi se kvalitetno radilo.

Takodje ova stupidarija sa poklanjanjem udzbenika - kao da imaju deca dva komleta udzbenika da zaboga se ne muce da nose kuci knjige. Alo bre, ko je ovde lud!?

Ako se ovako nastavi dobicemo buljuke dece koja su zahvaljujuci ovakvom pristupu postala mentoli nesposobni za zivot.
 
Tesko ce roditelji i deca to shvatiti...A ipak mora od necega da se pocne.I da,ja ovde nisam izjasnio svoj stav sto se tice ucenika:Ja ih u konzumiranju raznoraznih supstanci,i bahatog ponasanja APSOLUTNO ne podrzavam.Nego to nisam napisao zbog raznoraznih huligana koji drzavnu svojinu,a i druge ljude uopste ne postuju,da se ne bih sada raspravljao sa njima...
 
Pretpostavljam da je i "tema" u ovom obliku i s ovom konotacijom("....danasnji profesori samo sede i "bleje"...", "Profesori ispred skole se provode u kaficu..."- osveta loseg loseg djaka, odlicnima nista ne smeta:cool:

Da mi ne promakne "genijalna" konstatacija autora: "Koja je svrha uciti,kada se neces secati nicega na kraju", bojim se da ti koji "uce" a na kraju se nicega ne secaju, ili spadaju u grupu dece ometene u razvoju (cast im, to su deca koja objektivno nisu kriva ni za sta, najmanje sto su bolesna) ili one koja zaista samo sede i bleje, ili se pak oni provode "ispred skole u kaficu" (Budi Bog s nama):zcepanje:
 

Back
Top