Predviđam raskol ili puč u vrhu SNS, Vučić preuzima stranku!

Dobro - Pop-Lazićka je neuračunljiva. Njoj nije trebalo ni ono kukanje onomad ni ovo zabijanje noža u leđa Šešelju. Ali ne može joj se zameriti, ima ona svoje razloge :lol: :dash:

Jorgovanka je pametnija i verovatno je vodi neki interes - finansijski pre svega.
Biće tamo gde proceni da dalje može da dogura. Postoji ozbiljan otpor prema njoj od strane nekih ljudi u SRS ali nije ni ona mutava.

Ma dokle bi mogla da dogura ako se opet preobrati kao onaj nesrećni general? Kome treba takav kadar? Ne bi je više kandidovali ni za mesnu zajednicu.
Ja baš mislim da je Jorgovanka tek u SNS-u došla do izražaja, i primećena u javnosti, kako nikada nije mogla u SRS, pored onih histeričnih ženturača Nataše, Vještice i Pop-Lazićke. Nema šanse da se vrati tamo gde će biti u zapećku.
 
Poslednja izmena:
Ma dokle bi mogla da dogura ako se opet preobrati kao onaj nesrećni general? Kome treba takav kadar? Ne bi je više kandidovali ni za mesnu zajednicu.
Ja baš mislim da je Jorgovanka tek u SNS-u došla do izražaja, i primećena u javnosti, kako nikada nije mogla u SRS, pored onih histeričnih ženturača Nataše, Vještice i Pop-Lazićke. Nema šanse da se vrati tamo gde će biti u zapećku.

pre neki dan je bila u magistratu, kako cujem od osobe koja tamo radi.
sta ce ona tamo?:think:
 
Možda u mirovnoj misiji... ;)
Госпођа Табаковић је сама прекјуче држала конференцију за новинаре испред СНС. 98 % сам сигуран да остаје у СНС.



У Владиним предлозима нема говора о штедњи
Конференција за новинаре, 11.03.2011.
Јоргованка Табаковић: Добар дан поштовани новинари, отварам редовну конференцију Српске напредне странке на којој желим да вас обавестим како то власт, а како то СНС види реформе државне управе, односно измене Закона о Влади и министарствима. Па ево, пре свега да вам кажем да страначки прваци углавном говоре о штедњи и о економији, а у исто време око њих магови истраживања, расположења и наде грађана и теоретичари политичког утицаја на народ и на његову свест. О решењима која значе стварну штедњу, о решењима која ће помоћи повећању запослености и неким побољшањима у привреди ни речи, чак ни кад се прича о штедњи у Влади. Плаћају се, као што видите и цене се само они који знају да створе вест, звучан наслов у новинама, али не и они који би направили решење које би значило бољи живот, макар мало и макар у некој области. И уверени су да ће грађани тим добрим вестима, оним што они називају ходом у добром правцу, бити умирени и стрпљиво чекати да они распишу изборе, ако их у међувремену не забране, кад то њима буде одговарало и да вођени тог надом и ружичастом сликом у новинама не крену на улице. А зашто је народ тако незадовољан?

У тренутку док Влада прича о штедњи у својим редовима, излази са предлогом закона на свега једној страни где од штедње постоје у ствари четири члана закона у којем говори да члан Владе нема право да износи свој став и да нема право на слободу говора и мишљења већ у име тимског рада Владе или да преведемо у име очувања постојеће коалиције и њеног даљег опстанка на власти треба да заћуте и да не говоре. Где је ту уставна слобода на изражавање мишљења и говора? Где је ту опис да је став неки докуменат или акт који Влада доноси, а министар који га не поштује за то треба да сноси неку одговорност? То не очекујте да нађете у Владином предлогу, у Владином предлогу не очекујте да нађете који су ефекти ове уштеде и како се смањује број министара, али зато у предлогу СНС који је предат 16. децембра, значи пре него је усвојен Закон о буџету, где су ове измене и требало да буду обухваћене, стоји решење по којем би било мање 170 функционера и шефова служби чије су бруто плате преко 200.000 месечно. На годишњем нивоу усвајање Закона о изменама и допунама Закона о Влади, министарствима и државној управи које је СНС поднела скупштини а владајућа већина није ни уврстила у дневни ред, то би значило 4 милиона евра мање и то без трошкова осталих, телефона, закупа, канцеларија, службених возила, путовања и свих осталих привилегија против којих се отворено боримо, искрено и јавно износећи законе које данас предлажемо примењиваћемо сутра када СНС као одговорна и државотворна странка буде вршила власт. Пошто се владајућа већина није одлучила да направи промену која значи стварну уштеду, јер она о променама само говори и о томе се само пише, али за то доказа нема и чак ни они који се највише надају и најдобронамернији не могу да нађу доказе те штедње нисмо им својим законским предлозима, колико год скупштина била мало гледана, показали која је разлика између њих и нас. Они који се међусобно намирују покушали су да препакују Владу и да купе још који месец власти из сопствених привилегија. Њихов лични интерес је до те мере јак да су постали равнодушни на то како грађани живе и које су границе њихове трпељивости, јер их упозоравам са овог места да између опозиције и власти на питању штедње и бољег живота грађана не смеју да постоје ровови у које упада и нада и радна места и огромни износи јавног новца који се преливају у приватне џепове. Само на два теста која је СНС због својих грађана урадила подносећи измене и допуне Закона о јавним набавкама показали су да нису спремни да уштеде. Милијарда евра се одлива по Закону о јавним набавкам, а а по нашем предлогу уштеде би биле и веће од милијарде евра. По Закону о изменама и допунама Закона о Влади и министарствима по тренутним и расположивим подацима то је 4 милиона евра, а када узмете у обзир да смо као странка посебно обрадили део сукоба интереса у којем је недопустиво и законом тражимо да се дефинише да се обављају две јавне функције, нпр у извршној и законодавној власти уштеде би биле далеко веће.

Данас смо поставили питање зашто нам Републичка изборна комисија није доставила извештај за бившег министра, а сада посланика, да ли је поднео оставку на функције које је добио по свом политичком утицају а неспојиве су по Закону о агенцији за борбу против корупције? Нека од тих места су га добијањем отказа од господина Цветковића дисквалификовала да обавља неке друге послове, али наши министри у исто време су нпр председници неких државних органа и управа, а и министри који сами себе контролишу, што би рекли „коза чува купус“. Министар Мркоњић је председник Савета Директората цивилног ваздухопловства о којем дуго говоримо и често и дуго ћемо говорити, јер су стотине милиона евра злоупотребљених средстава, истовремено је и министар који треба да врши надзор над радом тог Директората. Исти је случај био до јуче и биће и сутра ако остане овакво решење са министром економије и регионалног развоја који је истовремено и председник Управног одбора Фонда за развој којег тај министар и то министарство треба да контролише и врши надзор над радом.

Значи, да власт искрено жели да спречи злоупотребу јавних овлашћења у приватне сврхе, да жели да се избори са политичким привилегијама она би по законима који су тренутно на дневном реду усвојила амандмане СНС ако већ нема довољно политичке мудрости да наше законе који јесу бољи и квалитетнији стави на дневни ред и у расправу. Као што видите, из овог што сам вам саопштила разлика између њих и нас објашњава и број људи на митингу и поверење које имамо и наш рејтинг, али изнад и пре свега захтев за одржавањем избора који би променили корак по корак живот свих нас.
Захваљујем се на пажњи и ако имате неко питање ја ћу радо да вам одговорим. Ако нема питања, ја вам се захваљујем на пажњи.
 

Back
Top