мудрост

Прочитај друго поглавље књиге Созерцавање, тамо ћеш наћи лепо објашњено шта је истина а шта заблуда и како се рађа истина и како настаје заблуда.

Možeš li ti sagledati šta sam ispisao u prethodnih tri komentara?
Pogledaj ponovo postavku zadatka pa shvati (ako možeš) šta je zabluda a šta je njegova istinska postavka, o tome smo pričali..
Ako još uvijek tvrdiš da sam u zabludi, dokaži to na primjeru iz kojeg si to i zaključio.
'Sozercavanje' me ne interesuje u ovom slučaju.
 
Poslednja izmena:
Možeš li ti sagledati šta sam ispisao u prethodnih tri komentara?
Pogledaj ponovo postavku zadatka pa shvati (ako možeš) šta je zabluda a šta je njegova istinska postavka, o tome smo pričali..
Ako još uvijek tvrdiš da sam u zabludi, dokaži to na primjeru iz kojeg si to i zaključio.
'Sozercavanje' me ne interesuje u ovom slučaju.

Samo tvoja knjiga da se ćita?Njegova ne?:mrgreen::rotf:
 
Ja ovdje nisam ponudio svoju knjigu već komentare na komentare ili pak sopstvenu refleksiju shvatanja procesa kroz koji donosimo zaključke. Pričali smo o zadatku, zagonetki, i predočilo nam se nešto sasvim drugo: izuzetna prilika da izvršimo refleksiju nad svojim procesom stvaranja zaključaka, nad sopstvenim nivoom svjesnosti. Iz ovoga, očito, svako izvlači ono što mu nivo svjesnosti nalaže i omogućava. To postaje očito.
 
Poslednja izmena:

Bravo za Groma.

Nisam detaljnije definisao zadatak ali ok sad...
Neki su sami sebe zatvorili time što je rečeno ne može unutra da se spoji a da se ne sijeku, iako nisam definisao.
Ali slažem se po logici postavljenog zadatka kec bi bio već spojen samo bi trebalo spojiti 2-2 i 3-3, i ok ne biste pogrešili ali Grom je pokazao da ima još rešenja to je bitno, to je kreativnost.

Inače, kome god sam dao na papirče da uradi ovo nije uspeo...

Psihološke cake po mom mišljenju su to što se prvo gleda kec, zatim kec je kao prvi naglašen da treba da se spoji, i najveći je, dakle kec treba da se provali kao lažni prioritet koji se javlja automatski u mozgu.
 
Poslednja izmena:
Možeš li ti sagledati šta sam ispisao u prethodnih tri komentara?
Pogledaj ponovo postavku zadatka pa shvati (ako možeš) šta je zabluda a šta je njegova istinska postavka, o tome smo pričali..
Ako još uvijek tvrdiš da sam u zabludi, dokaži to na primjeru iz kojeg si to i zaključio.
'Sozercavanje' me ne interesuje u ovom slučaju.

Пуишући о заблуди ти показујеш да не знаш шта је заблуда, Па сам ја хтео мало да те усмерим. Али ти не желиш да чујеш, тако да...заборави.
А то да ћу да се овде расправљам с тобом о стварима које не разумеш, пиши пропало. Нађи неког другог.
 
Bravo za Groma.

Nisam detaljnije definisao zadatak ali ok sad...
Neki su sami sebe zatvorili time što je rečeno ne može unutra da se spoji a da se ne sijeku, iako nisam definisao.
Ali slažem se po logici postavljenog zadatka kec bi bio već spojen samo bi trebalo spojiti 2-2 i 3-3, i ok ne biste pogrešili ali Grom je pokazao da ima još rešenja to je bitno, to je kreativnost.

Inače, kome god sam dao na papirče da uradi ovo nije uspeo...

Psihološke cake po mom mišljenju su to što se prvo gleda kec, zatim kec je kao prvi naglašen da treba da se spoji, i najveći je, dakle kec treba da se provali kao lažni prioritet koji se javlja automatski u mozgu.

Ја мислим да је кључ за решење био у томе што ја нисам ни био заинтересован за решење задатка, По мом мишљењу ти су игре за децу,забава од које би један озбиљан ум требало да се склања ако жели да омудра. И будући неоптерећен проблемом било је лако видети решење. Такве ствари се редовно дешавају у животу, онај коме решење не значи ништа нађе решење за проблем и помогне ономе коме решење итекако значи. А то је зато што је неопходно да ум буде смирен да би приступио том пољу идеја где се налазе сва решења свих проблема.
Људи трагају за идејама и оне им не долазе а онда кад престану да траже оне се појаве, Праве креације нема без смиреног ума који је тада наштелован на праву фреквенцију да ухвати талас праве идеје.
Оно што је Христос говорио да верник треба да чини у себи има моћ да ум верника доведе у стање мира. а тада верник има приступ том океану идеја и црпећи га он унапређује свој живот.
 
Aj reši onaj problem. Mat u 4 ima. 1. Se6 Tc4 2. Kc8!

8409084.png


Brzina i ne zadrzavanje na problemu dovoljno dugo je uzelo svoj danak ... naime :

Dama e6, crni mora da igra skakac c4 ili dobija mat, zatim top jedec4, crni opet mora uzimati lovcem jer ako jede topom, opet je mat. onda dama jede d6, kralj b5, dama b4, crni kralj c6 i dama matira na c5
 
Ја мислим да је кључ за решење био у томе што ја нисам ни био заинтересован за решење задатка, По мом мишљењу ти су игре за децу,забава од које би један озбиљан ум требало да се склања ако жели да омудра. И будући неоптерећен проблемом било је лако видети решење. Такве ствари се редовно дешавају у животу, онај коме решење не значи ништа нађе решење за проблем и помогне ономе коме решење итекако значи. А то је зато што је неопходно да ум буде смирен да би приступио том пољу идеја где се налазе сва решења свих проблема.
Људи трагају за идејама и оне им не долазе а онда кад престану да траже оне се појаве, Праве креације нема без смиреног ума који је тада наштелован на праву фреквенцију да ухвати талас праве идеје.
Оно што је Христос говорио да верник треба да чини у себи има моћ да ум верника доведе у стање мира. а тада верник има приступ том океану идеја и црпећи га он унапређује свој живот.

Džaba ti. Način na koji je pitanje postavljeno otvara dvije mogućnosti a ti sad hoćeš da kažeš da nije tako, da si samo ti taj koji je vidio rješenje. Pogledaj pitanje i ne umišljaj uslove koji nisu zadati. Vidjet' ćeš ko je u zabludi.
Postavljač pitanja nije postavio nikakve uslove koje i ti i on sada umišljate da u pitanju postoje.
Jedno je misliti da si nešto rekao a drugo to i reći.
 
Da bi bio šahovski problem korektan mora da ima samo jedno rešenje, da nema nusresenja, da nema suvišnih figura, da svaka figura ima funkciju i da je po mogućnosti aktivna, da se prvim potezom ne jede protivnicka figura ukoliko nije žrtva (Guedeov 1. S:f6) i da se po mogućnosti ne postiže mat sa više figura u istom potrzu. To su neki elementi estetike šahovskog problema koje vrednuju sudije problemskog šaha na takmičenjima.
 
Шта рећи за људе који спамују тему о мудрости. И пази ко спамује: Интелектуалци. А смеју ми се кад кажем да је интелект сотона. Лепо се може видети да Људи који се ослањају на интелект предњаче и у неморалу и у свему другом где се пројављује Божији непријатељ. Нихов интелект је у њима изградио заблуду и сад их вуче за нос да се брукају и то на теми о мудрости, Да сви виде да је успео да од њих направи глупаке. Они још мисле да су велики, да су мудри: па боже мој; они решавају шаховске проблеме. То могу само памеетни попут њих. Каква иронија.
 
Шта рећи за људе који спамују тему о мудрости. И пази ко спамује: Интелектуалци. А смеју ми се кад кажем да је интелект сотона. Лепо се може видети да Људи који се ослањају на интелект предњаче и у неморалу и у свему другом где се пројављује Божији непријатељ. Нихов интелект је у њима изградио заблуду и сад их вуче за нос да се брукају и то на теми о мудрости, Да сви виде да је успео да од њих направи глупаке. Они још мисле да су велики, да су мудри: па боже мој; они решавају шаховске проблеме. То могу само памеетни попут њих. Каква иронија.

Umjesto sto upires prstom, samo prodji ... budi mudar :D
 
Umjesto sto upires prstom, samo prodji ... budi mudar :D

Један мој пријатељ, учитељ, је рекао да нема бољег примера од лошег примера. Кад кажеш детету ово је добро: оно гледа и не схвата шта је ту добро. А кад му покажеш нешто и кажеш: ово је лоше.
Детету је јасно шта је ту лоше. Тако да су овде неки послужили као добар лош пример за све остале који буду читали ову тему. Тако да у томе што написах има и зрнце мудрости.
 
Nije spamovanje. Postavljac problema je htio da praktično pokaze koliko teško je postati mudar. To ne znači da su šahisti mudri, ali i mogu biti. Mudri mogu biti i intelektualci i obični ljudi, sa školom i bez škole, vjernici i steisti, manje vise svi. Ali više ih što nijesu. A ti da si mudar, pa - ćutao bi.
 
Nije spamovanje. Postavljac problema je htio da praktično pokaze koliko teško je postati mudar. To ne znači da su šahisti mudri, ali i mogu biti. Mudri mogu biti i intelektualci i obični ljudi, sa školom i bez škole, vjernici i steisti, manje vise svi. Ali više ih što nijesu. A ti da si mudar, pa - ćutao bi.

То је тако кад неко глуп размишља о мудрости, Па каже; да си мудар ћутао би. Али како би онда глуп човек спознао да је глуп ако му неко ко је мудар не укаже на то? Никако, јер глипи мисле да су паметни. Тако да постоји шанса да глуп спозна своју глупост и крене у потрагу за истинском мудрошћу. Зато мудрац не ћути иако је ћутање злато.
 
Један мој пријатељ, учитељ, је рекао да нема бољег примера од лошег примера. Кад кажеш детету ово је добро: оно гледа и не схвата шта је ту добро. А кад му покажеш нешто и кажеш: ово је лоше.
Детету је јасно шта је ту лоше. Тако да су овде неки послужили као добар лош пример за све остале који буду читали ову тему. Тако да у томе што написах има и зрнце мудрости.

Ima, nego, gdje ti vidis djecu ovdje ?
 

Back
Top