- Poruka
- 396.100
Jednog dana učiteljica je zamolila učenike da na papir napišu imena svih svojih drugara iz razreda, ostavljajući uz svako ime malo mesta.
Zatim im je rekla da uz svako ime napišu jednu, najlepšu stvar koju mogu reći o toj osobi.
Na taj zadatak otišao je ceo čas. Po završetku svi su predali svoje papire.
Tokom vikenda učiteljica je sela i prepisala sve lepe reči na posebne listove – tako da svaki učenik dobije svoj papir s komplimentima.
U ponedeljak im je podelila te papire. U razredu su se ubrzo pojavili osmesi.
-„Stvarno neko tako misli o meni?”
-„Nisam znao da nekome toliko značim.”
-„Nisam znala da me drugi toliko vole.”
Na tu temu se više nisu vraćali. Učiteljica nije znala jesu li deca pokazala te papire roditeljima kod kuće ili su ih zadržala za sebe, ali to i nije bilo važno.
Cilj je bio postignut – svako se osećao važnim i cenjenim.
Zatim im je rekla da uz svako ime napišu jednu, najlepšu stvar koju mogu reći o toj osobi.
Na taj zadatak otišao je ceo čas. Po završetku svi su predali svoje papire.
Tokom vikenda učiteljica je sela i prepisala sve lepe reči na posebne listove – tako da svaki učenik dobije svoj papir s komplimentima.
U ponedeljak im je podelila te papire. U razredu su se ubrzo pojavili osmesi.
-„Stvarno neko tako misli o meni?”
-„Nisam znao da nekome toliko značim.”
-„Nisam znala da me drugi toliko vole.”
Na tu temu se više nisu vraćali. Učiteljica nije znala jesu li deca pokazala te papire roditeljima kod kuće ili su ih zadržala za sebe, ali to i nije bilo važno.
Cilj je bio postignut – svako se osećao važnim i cenjenim.