Derer
Buduća legenda
- Poruka
- 43.114
drugovi i drugarice nemojte tako
suzana manchic moze da nauchi brucoshe puno korisnih stvari..ako nisu mnogo gadljivi
suzana manchic moze da nauchi brucoshe puno korisnih stvari..ako nisu mnogo gadljivi
Donji video prikazuje kako da instalirate aplikaciju na početni ekran svog uređaja.
Napomena: This feature may not be available in some browsers.
...ma ja sam potpuno saglasna sa tobom, masovne fakultete na kojima si samo nebitan broj treba izbegavati u sirokom luku...ne znam zasto se sami studenti ne pobune protiv takvog polozaja...i sada se trzam kao otrovan mis kada pomislim na neke ispite, idem ka faksu i molim boga da me udare kola kako bi mi profesor opravdano odlozio ispit...ako je to studiranje onda ga jednostavno ne preporucujem. Male grupe i tehnicki fakulteti su jedno a masovni, bogati sa poznatim profesorima nesto sasvim drugo,tu je prepotentna sujeta velika kao sama zgrada...sto si precizniji i posteniji to prolazis teze, ostajes sa manje zivaca i samopouzdanja na kraju...pomislim nekada da je bolje dobijati sestice nego se dokazivati sa nedokazanim ljudima...mislim dokazala sam samo da sam uporna kao mazga. Moje ogromno brucosko drustvo sa pocetka studija se svelo na nas tri na kraju...teska pedagogija. Licno ne poznajem coveka koji rado ulazi u fakultetsku zgradu, verovatno zato sto vucemo lepe uspomene pa zelimo da se vratimo...sto bi kazala moja sestra - ne zelim da idem na tu stranu grada uopste...
Dragi, sve je relativizovano danas, nekad tako nije bilo.
A inace, sumnjam da s tim "bubicama" bas sve moze da se zavrsi. Sta ako ti profesor postavi podpitanje? Nije istina.
Mislim na pismene ispite, znam neke pojedince koji su jedno 70-80% ispita zavrsili pomocu bubica ili nekim drugim nacinom varanja.
Па то јесте висока пролазност.На неким техничким факултеима и вишим школама је била 2-3% на годишњем нивоу у време кад сам ја студирао.И не треба да буде већа него можда и мања.Na svim drzavim fakultetima imas po dvoje ili troje neverovatno zatucanih, konzervativnih, neverovatno tvrdoglavih profesora, totalno nefleksibilnih svhatanja, napisu nekakve katastrofa knjizurde sa 1000 strana prepune nekakvih besmislenih cinjenica, definicija, podela, tabela koje inace niko nikad nigde ne bi kupio u nekoj knjizari, to samo njegovi studenti kupuju i niko vise,
komentar jednog od takvih profesora na nasem fakultetu nakon zavrsenog kolokijuma:
profesor: "ove godine je prolaznost bila dosta visoka"
studenti: "koliko?"
profesor: "10%!!!"
Na svim drzavim fakultetima imas po dvoje ili troje neverovatno zatucanih, konzervativnih, neverovatno tvrdoglavih profesora, totalno nefleksibilnih svhatanja, napisu nekakve katastrofa knjizurde sa 1000 strana prepune nekakvih besmislenih cinjenica, definicija, podela, tabela koje inace niko nikad nigde ne bi kupio u nekoj knjizari ili bilo gde izvan fakulteta, to samo njegovi studenti kupuju i niko vise,
komentar jednog od takvih profesora na nasem fakultetu nakon zavrsenog kolokijuma:
profesor: "ove godine je prolaznost bila dosta visoka"
studenti: "koliko?"
profesor: "10%!!!"
Па то јесте висока пролазност.На неким техничким факултеима и вишим школама је била 2-3% на годишњем нивоу у време кад сам ја студирао.И не треба да буде већа него можда и мања.
Ali valjda se uci zarad znanja, a ne zarad ocena?
Ne preteruj, ovo jednostavno nije istina.
Sto bolje ucis, vecu i ocenu dobijas, tu nema niceg spornog. Nikad nije ni bilo.
Uvek ce biti zaista dobrih studenata i to me raduje.
Па то јесте висока пролазност.На неким техничким факултеима и вишим школама је била 2-3% на годишњем нивоу у време кад сам ја студирао.
Ima iskompleksiranih, ali istina je da i studenti dovoljno ne uce.
Е,па видиш,зато што то смеће има 10% пролазности,Србија иде у пропаст а ти си у иностранству.Право и економија су деградирани а носиоци тих диплома пљачкају остатак народа који уме нешто да уради и ствара.Намештају послове једни другима и пљачкају људе,општински закључци и одлуке имају исту снагу као закон а они који их доносе их мењају од прилике до прилике и пљачкају обичне грађане.Дно и туга.90% пролазности треба да буде само на разним социологијама, оним педерским наукама (queer studies) које су сад увели по Америци и осталим бесмисленим смеровима, јер тамо и није битно
Јесте.У математици и техници се зна начин и пут како да се нешто уради а тражи се креативност и интелигенција.А после за директора добијеш мајмуна са друштвеним факултетом и он опљачка и уништи комплетно предузеће.I to je normalno? Jer to obrazovanje za 21. vek?![]()
90% пролазности треба да буде само на разним социологијама, оним педерским наукама (queer studies) које су сад увели по Америци и осталим бесмисленим смеровима, јер тамо и није битно
...ihaha cini ti se...vecina profesora te i ne pita da li ti odgovara ocena vec istu samo upise, ako je ponistis povecavas rizik da te samelje kasnije, sa druge strane usled prevelikog broja studenata, predugog cekanja, nedostatka fokusa moze lako da se desi da ti samo prepise prethodnu ocenu sto je super za studente sa jacim prosekom jer iako znaju za sedam dobiju deset i to je jupiiiiiii!!! ali kako god okrenes verovatnoca nerealnog ocenjivanja je neverovatno velika a to nije i ne sme biti odlika dobre skole. Nije problem u tome sto nam privatni fakulteti ne funkcionisu vec u tome sto se drzavni predstavljaju kao vrhunac funkcionisanja a samo retki posteni priznaju da oni nisu genijalci vec da masa iste zavrsava na vezu i na bubicu, prosto je sramota tako nesto reci iako svi znamo, veliki ruzicasti slon koji ostaje neprimecen...ako bi se drzavni unormalili onda bi se poostrili i privatni jer ne bi bilo toliko odmetnika sa drzavnih, to je uzrocno posledicni odnos...drzavni kidaju postenim djacima zivce a privatni se izdrzavaju na osnovu pokidanih zivaca i preletaca...ako bi se broj diplomiranih na drzavnom podigao sa 9-10% na 30-40% privatni bi morali da podignu kriterijum ako bi zeleli uopste da rade...
Bas taj ispit je moj jedan drugar spremao 10 meseci, gotovo svaki dan po nekoliko sati. Ako 10 meseci po nekliko sati dnevno nije dovoljo, ja onda ne znam sta je dovoljno?
Образовање није исто што и рад на траци
Није свако за школу, и није свако за сваки смер, и професори који сваког пропусте и лупе му 'тауглих' печатом по челу нису баш никоме учинили никакву услугу. Коме требају такви дипломци? Која је њихова сврха? Такве дипломе су девалвиране до бесмисла, а са њима и цео систем школства и његов престиж и прихватљивост ван земље, што се данас видим рекламира као главна предност образовања.
Nije stvar u tome uciti - nego nauciti.
Ima iskompleksiranih, ali istina je da i studenti dovoljno ne uce. I sto je jos gore, plase se i prave "famu"od ponekih profesora.
Svuda imas i dobrih i losih. Najgore je ugledati se na takve primere i pricati unapred. Nauci,i niko ti nista ne moze.
Sadrzaj te knjige iz tog ispita se najcesce poredi sa sadrzajem telefonskog imenika.![]()
Моја сестра предаје на једном популарном државном факултету, три економска предмета. Оном што га уписују они које не приме нпр. на ЕТФ.
Од студената добија нападе очаја, и не само на редовним студијама. Од 40 их положи троје, остали не уче, и то нарочито завршна година.
Знам да ће помогне и усмери, нарочито када види да се труде. Али ни то им не вреди јер они, буквално, чекају да им упише оцену, а не знају елементарне ствари.
За 6 је у моје време било - знаш, али шкрипиш на једном питању. 7- знаш, али ниси оставио неки утисак. 8. је била исто што и 10., а 9 и 10 се преписују..
Проблем је у студентима, каже да би све на готово, да су генерације лење, незаинтересоване и само гледају да хватају кривину.
Slazem se da drzavni treba da se poboljsaju, itekako, ali zavrsiti ceo fakultet 'na bubicu" je nemoguce. A pravo govoreci, kad sve saberem, na kraju prosek ocena ipak ispada onakav kakvog zasluzujes.
Nije stvar u tome uciti - nego nauciti.
Npr. iz medicine ne bi trebalo da postoje sestice i desetke, vec ili znas ili ne znas, jer sutra s tim (ne)znanjem mozes da ubijes coveka.
Dzaba onda sto je taj ucio 10 meseci kad nije nista naucio.
A "bubice"? Ti rece da pomazu.
....jaooooj kojim recima da ti objasnim...evo ovako, prosek mi je daleko visi od znanja koje sam ponela, ucenje je suvoparno i by heart, k'o da smo papagaji boze me sacuvaj...sve sto je nauceno, dakle i ono ocenjeno sa 10 i ono ocenjeno sa 8 ne mogu da primenim jer me to niko nije naucio. Na primer, na fakultetu tuzbu nisam ni iz daleka videla kamoli istoj prisla ali sam nabubala sve njene karakteristike i recimo za tu bubacinu dobila visoku ocenu, da li je to znanje pitam ja? Iluzija znanja? Mentalna satisfakcija iako su svi ti podaci u jednom neuhvatljivom pufnastom oblacicu koji kruzi oko tebe i u koji ne mozes da se pouzdas...au al' se upljuvah ziva...
Па ти имаш здрав разум и добре намере,али кад упаднеш негде у ''коло'' са колегама из струке заборавићеш и разум и знање и радићеш шта ти се каже или ћеш бити незапослена.....jaooooj kojim recima da ti objasnim...evo ovako, prosek mi je daleko visi od znanja koje sam ponela, ucenje je suvoparno i by heart, k'o da smo papagaji boze me sacuvaj...sve sto je nauceno, dakle i ono ocenjeno sa 10 i ono ocenjeno sa 8 ne mogu da primenim jer me to niko nije naucio. Na primer, na fakultetu tuzbu nisam ni iz daleka videla kamoli istoj prisla ali sam nabubala sve njene karakteristike i recimo za tu bubacinu dobila visoku ocenu, da li je to znanje pitam ja? Iluzija znanja? Mentalna satisfakcija iako su svi ti podaci u jednom neuhvatljivom pufnastom oblacicu koji kruzi oko tebe i u koji ne mozes da se pouzdas...au al' se upljuvah ziva...