Kume, treba mi veza za učiteljicu. Ali, ako može, da mali upadne kod neke "nounejm"

Lagerta

Elita
Supermoderator
Poruka
18.009
– Halo, kume?
– Oooooo…. Pa, gde si, kumašine, sto godina te nema! Kakav si mi?
– Ej, ludnica neka, šta da ti pričam… Kakvi ste vi svi?
– Dobri smo, ono, standardno. Ja radim, Mila uzela par dana odmora, odvela decu kod svojih malo pred školu, i tako, nigde nismo išli, naravno, pa bar malo da udahnu vazduha, znaš… Vi?
– Nije loše, eto, radimo… Ni mi nigde letos, klasika… Sad i ovaj mali kreće u školu, pa frka, znaš već…
– Aaaa, pa sad je jasno što se javljaš, treba veza za učiteljicu opet, je l’ tako…

uciteljica.png


– Ovaj… Nije tako jednostavno, u stvari… Nešto je drugačije sad nego za Marka… Evo, probaću da ti objasnim… Da, treba mi veza, da se ne lažemo. Ali, sad mi treba veza da upadne kod neke, ono… Što bi rekli – ’nou nejm’ učiteljice, ako me razumeš…
– Vidi, slagao bih kad bih rekao da razumem!
– Ovako, hajde da probam što kraće, ’zipovanu verziju’, što bismo mi, programeri, rekli. Za Marka smo bili u fazonu da dobije najbolju. I sećaš se, mi smo se raspitali, žena je zmaj, zaista, čuli smo sve najbolje o njoj. I Ivana i ja smo odabrali nju, nijednu drugu, zamolili tebe, i sve super, ali prevideli smo jednu sitnicu – da će još ljudi poželeti da upadne kod nje. I to uglavnom raznih ljudi, onih koji jure vezu u očaju i u fazonu su „nismo mi uspeli da ga vaspitamo, učiteljica će“, razumeš me?
– Aha…
– I onda imaš situaciju gde je učiteljica super, a deca i roditelji jedno osamdeset posto – katastrofa! I šta se dešava – učiteljica ne može ni da radi, razumeš? Žena prvo počela sve ono kako treba, vidim Marko baš ono napreduje, što god ga pitam zna, pa onda priredbe, sekcije, sve kao u nekoj privatnoj školi. Međutim, onda krenuli roditelji sa svojim zahtevima, pretnjama, znaš već… A deca – divljaci, tuče, krađe, uništavanje, ma da ti ne pričam. Onda kad su videli da Marko nije u tom fazonu, neće sa njim da se druže, on je onako vaspitan, znaš, ma cirkus! Ja ga u početku učio da se sa svima druži, sad sam u fazonu – čuvaj živu glavu, znaš… Da ne dužim, žena se, čoveče, razbolela. Ali stvarno razbolela! Bila na bolovanju prvo tri meseca, nešto valjda srce, pitaj Boga, i valjda shvatila – za čije babe zdravlje, znaš? Kapiraš me?

– Dobro, i?
– I evo ide četvrti razred, stalno neke zamene po mesec-dva, pa dođe ona, pa taman se malo vrate u kolosek, onda pravo da ti kažem, odem na roditeljski, vidim sve one likove, krenu onako bahato, razumeš, samo što je ne zadave, gluposti – zašto je moj mali dobio četiri a sve je znao, zašto si kaznila moju ćerku, ma da ne veruješ. Ej, meni neprijatno kad sedim tamo, a sve su kao neki intelektualci, a primitiva pršti na sve strane!
– Auuuu….
– Ma, da… Mogu samo misliti šta joj rade na otvorenim vratima kad se ovako ponašaju pred svima, na roditeljskom! Ja ono kad čekamo decu malo probam da porazgovaram sa tim ljudima, kad čujem te stavove, čoveče, pitam se otkud ja među njima! Znaš već…
– Da, da… Uh….
– A deca tek… Šou! Svi podeljeni po nekim grupicama, pa se mrze, pa se ogovaraju, pa jedni drugima smeštaju… Ja nisam verovao svojim očima kad sam video kako se ponašaju! Ne može žena da ih pokupi! I naravno – svako malo ode na bolovanje, mučenica. I tako ukrug! I šta je poenta – da je Marko izbrojao da je do sada imao devet učiteljica, kad je sabrao te zamene, sad u četvrtom će sigurno isto tako žena da sebe štiti tako što će da ide na bolovanja, a pravo da ti kažem, i kad je tu – više se uopšte nešto ne daje za tu decu, i ja to razumem – da li treba da umre za platu od 50 hiljada?! Da je neko jednog dana pretuče što je klinac dobio lošu ocenu? A deca pitaj Boga kako će u petom da se snađu. Tako da, ja bih za Miloša neku za koju niko nikad nije čuo!
– Pa, dobro, razumem, ali šta će ti veza za to, prosto pusti neka upadne tamo gde ga psiholog rasporedi!
– Jeste, to bi bilo super, ali postoji šansa da će slučajno upasti kod neke super kod koje bi svi, i šta ću tad? Kroz isto da prolazim? Zato bi te tvoj kum zamolio da se potrudiš koliko god možeš da upadne kod neke tako.. kako da ti kažem… nepoznate! Eto, nepoznate!
– Vidi… Ja ne znam kako sad da pitam ovu moju koja mi sve sređuje za učiteljice, ’Daj neku nepoznatu’, malo je glupo…
– Ma, znaće ona najbolje. Evo, saznali smo koje su tražene, pa ne njih nikako! Reci samo da ne ide kod Dušice i Vesne, one su ono – vrh! Žene su čudo, baš ih svi hvale, i svi se trude da im deca upadnu kod njih, eto, za početak da nikako ne bude kod te dve. Čuli smo i neka Jovana da je OK, mlada, ambiciozna, novija je pa se ne zna baš mnogo o njoj, ali za svaki slučaj ni kod nje. Eto, ostale su dve, pa jedna od te dve, eto ni ja ne znam kako se zovu, pa neće verovatno znati ni ta tvoja, eto – neka izabere jednu!
– Dobro, kume, pravo da ti kažem, zbunjen sam malo, nikad mi niko nije tražio vezu za nepoznatu učiteljicu, ali probaću sve što je do mene, pa ti javljam.
– ’Ajde, moli te kum. Mnogo mi je važno, ne mogu ovo da prolazim još jednom!
– Važi, važi, razumem. Javljam šta sam uradio…
– Ljubi te kum tvoj, mnogo ti hvala… Pa se onda vidimo nešto porodično, možemo na ručak negde da odemo kad se tvoji vrate!
– E, da znaš, čuo sam za jedan mnogo dobar restoran na Dunavu, može tamo!
– Dogovoreno! Javi kad se vrate, ja častim! Hvala ti mnogo za ovo!
– Ništa, kume, kome ću nego tebi?! Čujemo se!
Link
 
– Halo, kume?
– Oooooo…. Pa, gde si, kumašine, sto godina te nema! Kakav si mi?
– Ej, ludnica neka, šta da ti pričam… Kakvi ste vi svi?
– Dobri smo, ono, standardno. Ja radim, Mila uzela par dana odmora, odvela decu kod svojih malo pred školu, i tako, nigde nismo išli, naravno, pa bar malo da udahnu vazduha, znaš… Vi?
– Nije loše, eto, radimo… Ni mi nigde letos, klasika… Sad i ovaj mali kreće u školu, pa frka, znaš već…
– Aaaa, pa sad je jasno što se javljaš, treba veza za učiteljicu opet, je l’ tako…

uciteljica.png


– Ovaj… Nije tako jednostavno, u stvari… Nešto je drugačije sad nego za Marka… Evo, probaću da ti objasnim… Da, treba mi veza, da se ne lažemo. Ali, sad mi treba veza da upadne kod neke, ono… Što bi rekli – ’nou nejm’ učiteljice, ako me razumeš…
– Vidi, slagao bih kad bih rekao da razumem!
– Ovako, hajde da probam što kraće, ’zipovanu verziju’, što bismo mi, programeri, rekli. Za Marka smo bili u fazonu da dobije najbolju. I sećaš se, mi smo se raspitali, žena je zmaj, zaista, čuli smo sve najbolje o njoj. I Ivana i ja smo odabrali nju, nijednu drugu, zamolili tebe, i sve super, ali prevideli smo jednu sitnicu – da će još ljudi poželeti da upadne kod nje. I to uglavnom raznih ljudi, onih koji jure vezu u očaju i u fazonu su „nismo mi uspeli da ga vaspitamo, učiteljica će“, razumeš me?
– Aha…
– I onda imaš situaciju gde je učiteljica super, a deca i roditelji jedno osamdeset posto – katastrofa! I šta se dešava – učiteljica ne može ni da radi, razumeš? Žena prvo počela sve ono kako treba, vidim Marko baš ono napreduje, što god ga pitam zna, pa onda priredbe, sekcije, sve kao u nekoj privatnoj školi. Međutim, onda krenuli roditelji sa svojim zahtevima, pretnjama, znaš već… A deca – divljaci, tuče, krađe, uništavanje, ma da ti ne pričam. Onda kad su videli da Marko nije u tom fazonu, neće sa njim da se druže, on je onako vaspitan, znaš, ma cirkus! Ja ga u početku učio da se sa svima druži, sad sam u fazonu – čuvaj živu glavu, znaš… Da ne dužim, žena se, čoveče, razbolela. Ali stvarno razbolela! Bila na bolovanju prvo tri meseca, nešto valjda srce, pitaj Boga, i valjda shvatila – za čije babe zdravlje, znaš? Kapiraš me?

– Dobro, i?
– I evo ide četvrti razred, stalno neke zamene po mesec-dva, pa dođe ona, pa taman se malo vrate u kolosek, onda pravo da ti kažem, odem na roditeljski, vidim sve one likove, krenu onako bahato, razumeš, samo što je ne zadave, gluposti – zašto je moj mali dobio četiri a sve je znao, zašto si kaznila moju ćerku, ma da ne veruješ. Ej, meni neprijatno kad sedim tamo, a sve su kao neki intelektualci, a primitiva pršti na sve strane!
– Auuuu….
– Ma, da… Mogu samo misliti šta joj rade na otvorenim vratima kad se ovako ponašaju pred svima, na roditeljskom! Ja ono kad čekamo decu malo probam da porazgovaram sa tim ljudima, kad čujem te stavove, čoveče, pitam se otkud ja među njima! Znaš već…
– Da, da… Uh….
– A deca tek… Šou! Svi podeljeni po nekim grupicama, pa se mrze, pa se ogovaraju, pa jedni drugima smeštaju… Ja nisam verovao svojim očima kad sam video kako se ponašaju! Ne može žena da ih pokupi! I naravno – svako malo ode na bolovanje, mučenica. I tako ukrug! I šta je poenta – da je Marko izbrojao da je do sada imao devet učiteljica, kad je sabrao te zamene, sad u četvrtom će sigurno isto tako žena da sebe štiti tako što će da ide na bolovanja, a pravo da ti kažem, i kad je tu – više se uopšte nešto ne daje za tu decu, i ja to razumem – da li treba da umre za platu od 50 hiljada?! Da je neko jednog dana pretuče što je klinac dobio lošu ocenu? A deca pitaj Boga kako će u petom da se snađu. Tako da, ja bih za Miloša neku za koju niko nikad nije čuo!
– Pa, dobro, razumem, ali šta će ti veza za to, prosto pusti neka upadne tamo gde ga psiholog rasporedi!
– Jeste, to bi bilo super, ali postoji šansa da će slučajno upasti kod neke super kod koje bi svi, i šta ću tad? Kroz isto da prolazim? Zato bi te tvoj kum zamolio da se potrudiš koliko god možeš da upadne kod neke tako.. kako da ti kažem… nepoznate! Eto, nepoznate!
– Vidi… Ja ne znam kako sad da pitam ovu moju koja mi sve sređuje za učiteljice, ’Daj neku nepoznatu’, malo je glupo…
– Ma, znaće ona najbolje. Evo, saznali smo koje su tražene, pa ne njih nikako! Reci samo da ne ide kod Dušice i Vesne, one su ono – vrh! Žene su čudo, baš ih svi hvale, i svi se trude da im deca upadnu kod njih, eto, za početak da nikako ne bude kod te dve. Čuli smo i neka Jovana da je OK, mlada, ambiciozna, novija je pa se ne zna baš mnogo o njoj, ali za svaki slučaj ni kod nje. Eto, ostale su dve, pa jedna od te dve, eto ni ja ne znam kako se zovu, pa neće verovatno znati ni ta tvoja, eto – neka izabere jednu!
– Dobro, kume, pravo da ti kažem, zbunjen sam malo, nikad mi niko nije tražio vezu za nepoznatu učiteljicu, ali probaću sve što je do mene, pa ti javljam.
– ’Ajde, moli te kum. Mnogo mi je važno, ne mogu ovo da prolazim još jednom!
– Važi, važi, razumem. Javljam šta sam uradio…
– Ljubi te kum tvoj, mnogo ti hvala… Pa se onda vidimo nešto porodično, možemo na ručak negde da odemo kad se tvoji vrate!
– E, da znaš, čuo sam za jedan mnogo dobar restoran na Dunavu, može tamo!
– Dogovoreno! Javi kad se vrate, ja častim! Hvala ti mnogo za ovo!
– Ništa, kume, kome ću nego tebi?! Čujemo se!
Link

Предлажем да замодернујеш тексат. задодавањем ЗА у заглаголе и запридеве ....

. Текста ће задобити тада ... заценим, ина засевременост .... а и нешему другоме .. немогу се сада засетити ....чему
 
bilo bi dobro da je sala , izmisljena prica

ali verovatno nije

inace pre neki dan gledam nesto na tv i pita osoba osobu * sta radite *

*uciteljica sam DRUGOG razreda*

mozda bi bilo dobro da se uciteljice specijalizuju za razrede , da uz to sto nekoliko predmetapredaju nastavnici

i uciteljice budu za jednu god , lakse ce se deca odviknuti od nje

lakse ce posle u peti
 
– Halo, kume?
– Oooooo…. Pa, gde si, kumašine, sto godina te nema! Kakav si mi?
– Ej, ludnica neka, šta da ti pričam… Kakvi ste vi svi?
– Dobri smo, ono, standardno. Ja radim, Mila uzela par dana odmora, odvela decu kod svojih malo pred školu, i tako, nigde nismo išli, naravno, pa bar malo da udahnu vazduha, znaš… Vi?
– Nije loše, eto, radimo… Ni mi nigde letos, klasika… Sad i ovaj mali kreće u školu, pa frka, znaš već…
– Aaaa, pa sad je jasno što se javljaš, treba veza za učiteljicu opet, je l’ tako…

uciteljica.png


– Ovaj… Nije tako jednostavno, u stvari… Nešto je drugačije sad nego za Marka… Evo, probaću da ti objasnim… Da, treba mi veza, da se ne lažemo. Ali, sad mi treba veza da upadne kod neke, ono… Što bi rekli – ’nou nejm’ učiteljice, ako me razumeš…
– Vidi, slagao bih kad bih rekao da razumem!
– Ovako, hajde da probam što kraće, ’zipovanu verziju’, što bismo mi, programeri, rekli. Za Marka smo bili u fazonu da dobije najbolju. I sećaš se, mi smo se raspitali, žena je zmaj, zaista, čuli smo sve najbolje o njoj. I Ivana i ja smo odabrali nju, nijednu drugu, zamolili tebe, i sve super, ali prevideli smo jednu sitnicu – da će još ljudi poželeti da upadne kod nje. I to uglavnom raznih ljudi, onih koji jure vezu u očaju i u fazonu su „nismo mi uspeli da ga vaspitamo, učiteljica će“, razumeš me?
– Aha…
– I onda imaš situaciju gde je učiteljica super, a deca i roditelji jedno osamdeset posto – katastrofa! I šta se dešava – učiteljica ne može ni da radi, razumeš? Žena prvo počela sve ono kako treba, vidim Marko baš ono napreduje, što god ga pitam zna, pa onda priredbe, sekcije, sve kao u nekoj privatnoj školi. Međutim, onda krenuli roditelji sa svojim zahtevima, pretnjama, znaš već… A deca – divljaci, tuče, krađe, uništavanje, ma da ti ne pričam. Onda kad su videli da Marko nije u tom fazonu, neće sa njim da se druže, on je onako vaspitan, znaš, ma cirkus! Ja ga u početku učio da se sa svima druži, sad sam u fazonu – čuvaj živu glavu, znaš… Da ne dužim, žena se, čoveče, razbolela. Ali stvarno razbolela! Bila na bolovanju prvo tri meseca, nešto valjda srce, pitaj Boga, i valjda shvatila – za čije babe zdravlje, znaš? Kapiraš me?

– Dobro, i?
– I evo ide četvrti razred, stalno neke zamene po mesec-dva, pa dođe ona, pa taman se malo vrate u kolosek, onda pravo da ti kažem, odem na roditeljski, vidim sve one likove, krenu onako bahato, razumeš, samo što je ne zadave, gluposti – zašto je moj mali dobio četiri a sve je znao, zašto si kaznila moju ćerku, ma da ne veruješ. Ej, meni neprijatno kad sedim tamo, a sve su kao neki intelektualci, a primitiva pršti na sve strane!
– Auuuu….
– Ma, da… Mogu samo misliti šta joj rade na otvorenim vratima kad se ovako ponašaju pred svima, na roditeljskom! Ja ono kad čekamo decu malo probam da porazgovaram sa tim ljudima, kad čujem te stavove, čoveče, pitam se otkud ja među njima! Znaš već…
– Da, da… Uh….
– A deca tek… Šou! Svi podeljeni po nekim grupicama, pa se mrze, pa se ogovaraju, pa jedni drugima smeštaju… Ja nisam verovao svojim očima kad sam video kako se ponašaju! Ne može žena da ih pokupi! I naravno – svako malo ode na bolovanje, mučenica. I tako ukrug! I šta je poenta – da je Marko izbrojao da je do sada imao devet učiteljica, kad je sabrao te zamene, sad u četvrtom će sigurno isto tako žena da sebe štiti tako što će da ide na bolovanja, a pravo da ti kažem, i kad je tu – više se uopšte nešto ne daje za tu decu, i ja to razumem – da li treba da umre za platu od 50 hiljada?! Da je neko jednog dana pretuče što je klinac dobio lošu ocenu? A deca pitaj Boga kako će u petom da se snađu. Tako da, ja bih za Miloša neku za koju niko nikad nije čuo!
– Pa, dobro, razumem, ali šta će ti veza za to, prosto pusti neka upadne tamo gde ga psiholog rasporedi!
– Jeste, to bi bilo super, ali postoji šansa da će slučajno upasti kod neke super kod koje bi svi, i šta ću tad? Kroz isto da prolazim? Zato bi te tvoj kum zamolio da se potrudiš koliko god možeš da upadne kod neke tako.. kako da ti kažem… nepoznate! Eto, nepoznate!
– Vidi… Ja ne znam kako sad da pitam ovu moju koja mi sve sređuje za učiteljice, ’Daj neku nepoznatu’, malo je glupo…
– Ma, znaće ona najbolje. Evo, saznali smo koje su tražene, pa ne njih nikako! Reci samo da ne ide kod Dušice i Vesne, one su ono – vrh! Žene su čudo, baš ih svi hvale, i svi se trude da im deca upadnu kod njih, eto, za početak da nikako ne bude kod te dve. Čuli smo i neka Jovana da je OK, mlada, ambiciozna, novija je pa se ne zna baš mnogo o njoj, ali za svaki slučaj ni kod nje. Eto, ostale su dve, pa jedna od te dve, eto ni ja ne znam kako se zovu, pa neće verovatno znati ni ta tvoja, eto – neka izabere jednu!
– Dobro, kume, pravo da ti kažem, zbunjen sam malo, nikad mi niko nije tražio vezu za nepoznatu učiteljicu, ali probaću sve što je do mene, pa ti javljam.
– ’Ajde, moli te kum. Mnogo mi je važno, ne mogu ovo da prolazim još jednom!
– Važi, važi, razumem. Javljam šta sam uradio…
– Ljubi te kum tvoj, mnogo ti hvala… Pa se onda vidimo nešto porodično, možemo na ručak negde da odemo kad se tvoji vrate!
– E, da znaš, čuo sam za jedan mnogo dobar restoran na Dunavu, može tamo!
– Dogovoreno! Javi kad se vrate, ja častim! Hvala ti mnogo za ovo!
– Ništa, kume, kome ću nego tebi?! Čujemo se!
Link
Жалосно :( но, какви родитељи, такви клинци.

Жалосно је уопште траити билокакву везу. И тај што је тражио, гарант је и он био у фазону "да учитељица васпитава дете".

Страшно.
 
bilo bi dobro da je sala , izmisljena prica

ali verovatno nije

inace pre neki dan gledam nesto na tv i pita osoba osobu * sta radite *

*uciteljica sam DRUGOG razreda*

mozda bi bilo dobro da se uciteljice specijalizuju za razrede , da uz to sto nekoliko predmetapredaju nastavnici

i uciteljice budu za jednu god , lakse ce se deca odviknuti od nje

lakse ce posle u peti
Мислим да је хтела да каже да у тренутку води одељење које је други разред
 
Предлажем да замодернујеш тексат. задодавањем ЗА у заглаголе и запридеве ....

. Текста ће задобити тада ... заценим, ина засевременост .... а и нешему другоме .. немогу се сада засетити ....чему
vidi.,.lakse mi bilo nju da procitam nego tebe...
uvek...
redovno.:cool:
 
bilo bi dobro da je sala , izmisljena prica

ali verovatno nije

inace pre neki dan gledam nesto na tv i pita osoba osobu * sta radite *

*uciteljica sam DRUGOG razreda*

mozda bi bilo dobro da se uciteljice specijalizuju za razrede , da uz to sto nekoli predmetapredaju nastavnici

i uciteljice budu za jednu god , lakse ce se deca odviknuti od nje

lakse ce posle u peti
Bilo je nekih predloga da se tako radi ali su odbačeni kao nepodobnih i komplikovani i za decu i za nastavnike.
 
– Halo, kume?
– Oooooo…. Pa, gde si, kumašine, sto godina te nema! Kakav si mi?
– Ej, ludnica neka, šta da ti pričam… Kakvi ste vi svi?
– Dobri smo, ono, standardno. Ja radim, Mila uzela par dana odmora, odvela decu kod svojih malo pred školu, i tako, nigde nismo išli, naravno, pa bar malo da udahnu vazduha, znaš… Vi?
– Nije loše, eto, radimo… Ni mi nigde letos, klasika… Sad i ovaj mali kreće u školu, pa frka, znaš već…
– Aaaa, pa sad je jasno što se javljaš, treba veza za učiteljicu opet, je l’ tako…

uciteljica.png


– Ovaj… Nije tako jednostavno, u stvari… Nešto je drugačije sad nego za Marka… Evo, probaću da ti objasnim… Da, treba mi veza, da se ne lažemo. Ali, sad mi treba veza da upadne kod neke, ono… Što bi rekli – ’nou nejm’ učiteljice, ako me razumeš…
– Vidi, slagao bih kad bih rekao da razumem!
– Ovako, hajde da probam što kraće, ’zipovanu verziju’, što bismo mi, programeri, rekli. Za Marka smo bili u fazonu da dobije najbolju. I sećaš se, mi smo se raspitali, žena je zmaj, zaista, čuli smo sve najbolje o njoj. I Ivana i ja smo odabrali nju, nijednu drugu, zamolili tebe, i sve super, ali prevideli smo jednu sitnicu – da će još ljudi poželeti da upadne kod nje. I to uglavnom raznih ljudi, onih koji jure vezu u očaju i u fazonu su „nismo mi uspeli da ga vaspitamo, učiteljica će“, razumeš me?
– Aha…
– I onda imaš situaciju gde je učiteljica super, a deca i roditelji jedno osamdeset posto – katastrofa! I šta se dešava – učiteljica ne može ni da radi, razumeš? Žena prvo počela sve ono kako treba, vidim Marko baš ono napreduje, što god ga pitam zna, pa onda priredbe, sekcije, sve kao u nekoj privatnoj školi. Međutim, onda krenuli roditelji sa svojim zahtevima, pretnjama, znaš već… A deca – divljaci, tuče, krađe, uništavanje, ma da ti ne pričam. Onda kad su videli da Marko nije u tom fazonu, neće sa njim da se druže, on je onako vaspitan, znaš, ma cirkus! Ja ga u početku učio da se sa svima druži, sad sam u fazonu – čuvaj živu glavu, znaš… Da ne dužim, žena se, čoveče, razbolela. Ali stvarno razbolela! Bila na bolovanju prvo tri meseca, nešto valjda srce, pitaj Boga, i valjda shvatila – za čije babe zdravlje, znaš? Kapiraš me?

– Dobro, i?
– I evo ide četvrti razred, stalno neke zamene po mesec-dva, pa dođe ona, pa taman se malo vrate u kolosek, onda pravo da ti kažem, odem na roditeljski, vidim sve one likove, krenu onako bahato, razumeš, samo što je ne zadave, gluposti – zašto je moj mali dobio četiri a sve je znao, zašto si kaznila moju ćerku, ma da ne veruješ. Ej, meni neprijatno kad sedim tamo, a sve su kao neki intelektualci, a primitiva pršti na sve strane!
– Auuuu….
– Ma, da… Mogu samo misliti šta joj rade na otvorenim vratima kad se ovako ponašaju pred svima, na roditeljskom! Ja ono kad čekamo decu malo probam da porazgovaram sa tim ljudima, kad čujem te stavove, čoveče, pitam se otkud ja među njima! Znaš već…
– Da, da… Uh….
– A deca tek… Šou! Svi podeljeni po nekim grupicama, pa se mrze, pa se ogovaraju, pa jedni drugima smeštaju… Ja nisam verovao svojim očima kad sam video kako se ponašaju! Ne može žena da ih pokupi! I naravno – svako malo ode na bolovanje, mučenica. I tako ukrug! I šta je poenta – da je Marko izbrojao da je do sada imao devet učiteljica, kad je sabrao te zamene, sad u četvrtom će sigurno isto tako žena da sebe štiti tako što će da ide na bolovanja, a pravo da ti kažem, i kad je tu – više se uopšte nešto ne daje za tu decu, i ja to razumem – da li treba da umre za platu od 50 hiljada?! Da je neko jednog dana pretuče što je klinac dobio lošu ocenu? A deca pitaj Boga kako će u petom da se snađu. Tako da, ja bih za Miloša neku za koju niko nikad nije čuo!
– Pa, dobro, razumem, ali šta će ti veza za to, prosto pusti neka upadne tamo gde ga psiholog rasporedi!
– Jeste, to bi bilo super, ali postoji šansa da će slučajno upasti kod neke super kod koje bi svi, i šta ću tad? Kroz isto da prolazim? Zato bi te tvoj kum zamolio da se potrudiš koliko god možeš da upadne kod neke tako.. kako da ti kažem… nepoznate! Eto, nepoznate!
– Vidi… Ja ne znam kako sad da pitam ovu moju koja mi sve sređuje za učiteljice, ’Daj neku nepoznatu’, malo je glupo…
– Ma, znaće ona najbolje. Evo, saznali smo koje su tražene, pa ne njih nikako! Reci samo da ne ide kod Dušice i Vesne, one su ono – vrh! Žene su čudo, baš ih svi hvale, i svi se trude da im deca upadnu kod njih, eto, za početak da nikako ne bude kod te dve. Čuli smo i neka Jovana da je OK, mlada, ambiciozna, novija je pa se ne zna baš mnogo o njoj, ali za svaki slučaj ni kod nje. Eto, ostale su dve, pa jedna od te dve, eto ni ja ne znam kako se zovu, pa neće verovatno znati ni ta tvoja, eto – neka izabere jednu!
– Dobro, kume, pravo da ti kažem, zbunjen sam malo, nikad mi niko nije tražio vezu za nepoznatu učiteljicu, ali probaću sve što je do mene, pa ti javljam.
– ’Ajde, moli te kum. Mnogo mi je važno, ne mogu ovo da prolazim još jednom!
– Važi, važi, razumem. Javljam šta sam uradio…
– Ljubi te kum tvoj, mnogo ti hvala… Pa se onda vidimo nešto porodično, možemo na ručak negde da odemo kad se tvoji vrate!
– E, da znaš, čuo sam za jedan mnogo dobar restoran na Dunavu, može tamo!
– Dogovoreno! Javi kad se vrate, ja častim! Hvala ti mnogo za ovo!
– Ništa, kume, kome ću nego tebi?! Čujemo se!
Link

Iz edicije #nijesedesilo :)
 
Ne mogu da verujem da ljudi to posebno traže. Možda i zato što meni tako nešto nije padalo na pamet.
Nemam zamerki na tu koja nam je dodeljena.
E, pa svašta tebi ne pada na pamet :) ..
Meni jeste.. pa moram da obrazložim. Nije mi trebala nikakva veza. Osnovna škola je pored moje...
Ja sam gledao da ćerkama učiteljica bude Dama... ali ne zbog roditeljskih sastanaka (meni uvek svašta pada na pamet), već što sam želeo da i moje ćerke budu dame.

U to vreme sam bio upoznat sa jednim istraživanjem o deci:

Šta mislite koju bi deca (devojčice ponajpre) izabrala učiteljicu?

1692430070495.png


A---------------------------------B--------------------------C​
 
Poslednja izmena:
To je uobičajena priča u mnogim gradovima Srbije.Nijanse su samo u pitanju.
Jeste,.. ali neću reći i nažalost,.. jer je sve to ljudski,.. i grešiti je ljudski.
Ali greškama treba gledati u oči i priznati ih,.. onda bude napretka, a mreže nisu samo za licemere.

A, Lagerta je očigledno dobar pedagog jer se trudi da animira ( i edukuje) publiku,.. i stilom i sadržajem i provokacijom ( da malo razmislite :) )
 
Poslednja izmena:
Pre su se deca upisivala po teritoriji kojoj pripadaju, po ulicama blizu škole, i tad je bilo šta te zadesi, i bilo je- lakše za psihologe a nezgodnije za roditelje-naravno.
Sada je zakon takav da roditelj može da bira školu.
Pa i učitelja kao što vidimo.
I zato je u avgustu haos od urgencija i moljakanja.
Ma kakav avgust već od maja krenu!
Lično sam to na radnom mestu videla kad smo sastavljali odelenja pedagog i ja . Dakle, iz prve ruke kao psiholog.
 
Pre su se deca upisivala po teritoriji kojoj pripadaju, po ulicama blizu škole, i tad je bilo šta te zadesi, i bilo je- lakše za psihologe a nezgodnije za roditelje-naravno.
Sada je zakon takav da roditelj može da bira školu.
Pa i učitelja kao što vidimo.
I zato je u avgustu haos od urgencija i moljakanja.
Ma kakav avgust već od maja krenu!
Lično sam to na radnom mestu videla kad smo sastavljali odelenja pedagog i ja . Dakle, iz prve ruke kao psiholog.
Koji tip ucitelja je omiljen? Koji im je kriterijum?
 
Neki smatraju svoje dete osetljivim, hoće blagu učiteljicu.
Neki smatraju da njihovom sinu treba stroga učiteljica.
Neki hoće da dete bude sa drugom iz vrtića kod iste učiteljice.
Želje su razne...
Mene tu zanima koliko oni uopste znaju sta je bas za njihovo dijete a koliko su to neke njihove zelje spram sebe.
Fazon, ja sam imao gadnog ucitelja, nece moj princ da se stresira.
 
Моје дете је само бирало учитељицу.
Из школе којој територијално припадамо дошао је цео актив на представљање. У предшколску.
Кад је дошла из кући, прича ми:
Сви су много говорили о себи, причали како је школа супер, како ће се дивно забављати и учити...
Само је једна ћутала.
И кад су рекли деци да им поставе неко питање, ова моја је свакога од њих питала зашто су постали учитељи.
Поред свих филозофирања, она учитељица која је раније ћутала је рекла Зато што волим децу и волим да их учим нечем новом. Старија, тиха, ненаметљива.
Распитала сам се. У овом активу та учитељица је била ноу нејм.
И потрудила се да дете буде код ње, плашећи се да ће јој доделити једну код које су сви хтели.
Одељење је било јако, јако шаренолико. Лоше. Нису били лоши ђаци, напротив. Али никако да се сложе, као рогови у врећи.
Учитељица је била божанствена, дете је знало шта бира.
Али, родитеље и децу нисмо могли да бирамо.
Та жена је све некако успевала да среди, ништа није гурала под тепих, сваки проблем одмах је решавала.
Свако дете је у душу знала, како да од сваког извуче максимум.
Пратила их је после и до 8.разреда, помагала кад неко има проблем код наставника, јер наставници нису стигли да их упознају као она.
Мислим да деца непогрешиво знају шта је за њих добро, само им треба пружити прилику.
 

Back
Top