Ja u odeljenju imam dvoje dece da posebnim potrebama. I kako je dosao kraj prvog polugodja, nastao je problem prilikom zakljucivanja ocena. Naime, ucenike sa posebnim potrebama sam ocenjivala na drugaciji nacin od ostalih da bih danas dosla u sukob sa razrednim staresinom tog odeljenja. Jedan ucenik ima svedenu ocenu 2, a drugi 3. Problem je, kako razredni kaze, to sto ce se ostala deca koja imaju dvojke ili trojke buniti sto sam ih svrstala u isti kos sa ovom drugom decom. Jedino resenje bi po njoj bilo da ostaloj deci povecam po jednu ocenu.
Meni je ovo van pameti s obzirom na to da su ostala deca MOGLA da nauce a NISU HTELA, dok deca sa posebnim potrebama NISU MOGLA, zbog cega sam ih i ocenjivala na drugaciji nacin. Jos samo da napomenem da sam sa njima radila po posebnom planu i programu.
Kakvo je vase misljenje sto se tice ovoga? Inace, ja sam pocetnik pa nisam bas detaljno informisana, a i kako bih kad ni u Ministarstvu ne znaju dovoljno.