Imam devojku, a cimerka hoce sex sa mnom

• Začetnik teme Začetnik teme HAD~
  • Datum pokretanja Datum pokretanja
cimerka je kucka koju nista nije blam. ne postuje te ni sekunde. potpuno je preuzela 'musku ulogu' u vasem odnosu. ti se shodno tome ponasas kao devojcica koja se femka.
da si pravo musko odjebao bi je bez pardona ili bi je otresao tako da taj 'sex' upamti.
tvoja devojka ce sigurno saznati za ovu vesticu i onda ce biti drame koliko hoces. ako bude imala pameti ostavice te jer si ljiga

Sto da je odjebem kad ko zna kad moze da mi zatreba. Sama je rekla da ce da ceka koliko god treba.

Pomisao da ce devojka da me ostavi mi podjednako tesko pada kao i pomisao da cu za ceo zivot da imam samo jednu seksualnu partnerku.

Davala je ona meni i pre nego sto sam nasao devojku. Al sad sam joj verovatno zanimljiviji, idem u teretanu, mnogo sam bolji student od nje, oko mene se uvek mota neka devojka i ona se bas napalila.

A ja sam odmah shvatio koliko je ona bezobzirna i zbog toga je i zavlacim, nista bolje nije ni zasluzila.

Jeste Nero, i ja mislim. Ako nadje, cela situacija ce da se smiri.

Poslednja izmena:
A ja sam odmah shvatio koliko je ona bezobzirna i zbog toga je i zavlacim, nista bolje nije ni zasluzila.

pa zar nije da je odbijaš zbog devojke?

- - - - - - - - - -

Pomisao da ce devojka da me ostavi mi podjednako tesko pada kao i pomisao da cu za ceo zivot da imam samo jednu seksualnu partnerku.

pa ako je tako onda se petljaj s cimerkom i luduj, devojka će da provali kad tad i da se naljuti ili da se postavi pasivno-agresivno i da ti jede džigericu s te strane i tako ili se samo povuče ali nije ni bitno
??? npr

Sto da je odjebem kad ko zna kad moze da mi zatreba. Sama je rekla da ce da ceka koliko god treba.

Davala je ona meni i pre nego sto sam nasao devojku. Al sad sam joj verovatno zanimljiviji, idem u teretanu, mnogo sam bolji student od nje, oko mene se uvek mota neka devojka i ona se bas napalila.