Да ли сада Ћамил Дураковић води Републику Српску?

Ja tebe pitam na koje se konrektno odredbe DMS pozivaš kad tvrdiš da RSrpske ne postoji van okvira Dejtona.To što ti pišeš nije ni u kakvoj vezi sa tvojom tvrdnjom.Zaključenju DMS pretodilo je zaključenje Ženevskih principa mislim 25.08,1995 po kojima će BiH sastojati od R Srpske i MHF i da će teriotorijlni odnos biti 51 %-49 % u korist MHF.
Ne postoji nikakav garanat mira ni garanti DMS.Postoje strane potpisnice od kojih je jedna strana Srbija i postoje svedoci.Svedoci nisu ni strane potpisnice ni garanti.
Upravo su svedoci sledeći želje veliomuslimana dobar deo DMS stavili van snage tako što su nasilno oduzimali nadležnosti od R.Srpske i MHF i dodeljivali ih zajedničkim institucijama.Tako da je od tog ugovora danas malo šta ostalo.
Granice između Srpskei MHF su nepovredivo na isti način kao i granice međunarodno priznatih država.Pravno su nepovredive.
Ok.
Znaci sutra da proglase nezavisnost, nema razloga za brigu?
Ok.
 
Pre će se nažalost desiti ovo, nažalost
1000010842.jpg
 
Podsećam te da nisi odgovorio na pitanje a postavljaš pitanje koja nije u vezi sa pitanjem koje je tebi postavljeno.
Ne stojiš iza svojih reči.Ti si jedno ništavilo.
Odgovorio sam ti, Dejtonski Sporazum.
Anex 4. RS postoji samo kao deo BiH, samostalno nikako, barem ne bez rata.
Dakle, ako se proglasi nezavisnost, Dejton ne važi, i rat se nastavlja. Jel ti jasno?
Ne postoji ni jedan pravni osnov koji dozvoljava secesiju, niti će to EU tolerisati.
 
Odgovorio sam ti, Dejtonski Sporazum.
Anex 4. RS postoji samo kao deo BiH, samostalno nikako, barem ne bez rata.
Dakle, ako se proglasi nezavisnost, Dejton ne važi, i rat se nastavlja. Jel ti jasno?
Ne postoji ni jedan pravni osnov koji dozvoljava secesiju, niti će to EU tolerisati.
Zašto ne citiraš te odredbe Aneksa 4 DMS po kojima RSrpska postoji samo u okviru DMS.Zašto je to toliko teško ?
Treba svi da ih vidimo.
 
Article I

Bosnia and Herzegovina

1. Continuation. The Republic of Bosnia and Herzegovina, the official name of which shall henceforth be "Bosnia and Herzegovina," shall continue its legal existence under international law as a state, with its internal structure modified as provided herein and with its present internationally recognized borders. It shall remain a Member State of the United Nations and may as Bosnia and Herzegovina maintain or apply for membership in organizations within the United Nations system and other international organizations.

2. Democratic Principles. Bosnia and Herzegovina shall be a democratic state, which shall operate under the rule of law and with free and democratic elections.

3. Composition. Bosnia and Herzegovina shall consist of the two Entities, the Federation of Bosnia and Herzegovina and the Republika Srpska (hereinafter "the Entities").
(b) The Entities and any subdivisions thereof shall comply fully with this Constitution, which supersedes inconsistent provisions of the law of Bosnia and Herzegovina and of the constitutions and law of the Entities, and with the decisions of the institutions of Bosnia and Herzegovina. The general principles of international law shall be an integral part of the law of Bosnia and Herzegovina and the Entities.
 
Odgovorio sam ti, Dejtonski Sporazum.
Anex 4. RS postoji samo kao deo BiH, samostalno nikako, barem ne bez rata.
Dakle, ako se proglasi nezavisnost, Dejton ne važi, i rat se nastavlja. Jel ti jasno?
Ne postoji ni jedan pravni osnov koji dozvoljava secesiju, niti će to EU tolerisati.
Sad pošto je Rusija vodeća vojna sila u svetu jer je pobedila Nato pakt u Ukrajini, i ima 6000 nuklearnih bojevih glava, a pošto EU nema ništa i vojno je slabija 100 puta od Rusije, može rat nije problem dobro bi došao. Taman da se Republika Srpska još teritorijalno proširi jer odnos snaga u svetu se promenio
 
Sad pošto je Rusija vodeća vojna sila u svetu jer je pobedila Nato pakt u Ukrajini, i ima 6000 nuklearnih bojevih glava, a pošto EU nema ništa i vojno je slabija 100 puta od Rusije, može rat nije problem dobro bi došao. Taman da se Republika Srpska još teritorijalno proširi jer odnos snaga u svetu se promenio
Pobedila? Rat se završio?
Može da ima i 10 hiljada ne sme da upotrebi
Prestani sa tim copy/paste nebulozom
 
Article I

Bosnia and Herzegovina

1. Continuation. The Republic of Bosnia and Herzegovina, the official name of which shall henceforth be "Bosnia and Herzegovina," shall continue its legal existence under international law as a state, with its internal structure modified as provided herein and with its present internationally recognized borders. It shall remain a Member State of the United Nations and may as Bosnia and Herzegovina maintain or apply for membership in organizations within the United Nations system and other international organizations.

2. Democratic Principles. Bosnia and Herzegovina shall be a democratic state, which shall operate under the rule of law and with free and democratic elections.

3. Composition. Bosnia and Herzegovina shall consist of the two Entities, the Federation of Bosnia and Herzegovina and the Republika Srpska (hereinafter "the Entities").
(b) The Entities and any subdivisions thereof shall comply fully with this Constitution, which supersedes inconsistent provisions of the law of Bosnia and Herzegovina and of the constitutions and law of the Entities, and with the decisions of the institutions of Bosnia and Herzegovina. The general principles of international law shall be an integral part of the law of Bosnia and Herzegovina and the Entities.
Da dok je u sastavu BiH. pravni akti R.Srpske treba da budu usklađeni sa Aneksom IV ili Ustavm BiH s međutim ni Aneks IV nigde ne propisuje zabranu istupanja entiteta iz sastava BiH
U međuvremenu je deo generalnih principa internacionalnog prava koje je integralni deo prava BiH postala i presuda MSP povodom tužbe odnsono zahteva Srbije da taj sud oceni usklađenost deklaracije o nezavisnosti kosovskometohijskih Albanaca jer se ta presuda i načelno bavi stvaranjem novih država .Takođe su i zakljuci Badinterove komisije sasvim valjan izvor prava jer se bave disolucijom složene državne tvorevine u siutacijii kad usled istupanja članice ili članica dotadašenje federalne institucije ne mogu donositi odluke na pravno valjan način.
 
Da dok je u sastavu BiH. pravni akti R.Srpske treba da budu usklađeni sa Aneksom IV ili Ustavm BiH s međutim ni Aneks IV nigde ne propisuje zabranu istupanja entiteta iz sastava BiH
U međuvremenu je deo generalnih principa internacionalnog prava koje je integralni deo prava BiH postala i presuda MSP povodom tužbe odnsono zahteva Srbije da taj sud oceni usklađenost deklaracije o nezavisnosti kosovskometohijskih Albanaca jer se ta presuda i načelno bavi stvaranjem novih država .Takođe su i zakljuci Badinterove komisije sasvim valjan izvor prava jer se bave disolucijom složene državne tvorevine u siutacijii kad usled istupanja članice ili članica dotadašenje federalne institucije ne mogu donositi odluke na pravno valjan način.
Moj ortak ovo mnogo objašnjava od mene.

English - Detected

swap_horiz
Serbian

Source text​





clear











2,466 / 5,000

Translation results​

Translation result​

У босанском уставном оквиру који је поставио Дејтонски споразум (1995), Република Српска не може постићи независност без сагласности босанских федералних власти у Сарајеву, које су наравно непријатељски настројене према губитку 49% територије федерације. Пријатељско раздвајање је стога мало вероватно.У међународном праву, то је двосмисленије... и парадоксалније, јер „де факто“ превазилази „де јуре“. Принцип самоопредељења утврђен у Повељи УН конкурише принципу кооптације држава за сваки улазак нове чланице у Уједињене нације: пошто међународно право поштују сами његови субјекти, а не „међународна држава“, његова „де јуре“ природа је у сукобу са његовом „де факто“ организацијом и начином деловања.Дакле, ако говоримо о самоопредељењу и додамо 3 карактеристике државе коју већ „поседује“ Република Српска (територија, становништво, администрација са веома високим степеном аутономије која контролише ту територију и то становништво), а затим одузмемо чињеницу да је Република Српска подлегла притиску и предала своје оружане снаге Босанској федерацији 2005-2006. године, и што је још важније, чињеницу да су НАТО покровитељи босанске федерације непријатељски настројени према независности Републике Српске, имамо случај у којем је независност РС могућа, али је истовремено мало вероватна.С друге стране, случај Косова директно одражава случај Републике Српске: етничка већина која контролише територију која се једнострано отцепљује од шире државе је де факто могућа - на крају крајева, тако је и сама Босна и Херцеговина створена као држава 1992-1995. године - али... под условом да јој већа странка помогне, као што је НАТО учинио у Босни у име босанских муслимана током босанског рата. И ако главне земље НАТО-а подржавају сецесију Косова и Метохије од Србије од стране косовских Албанаца, исте земље се противе сличном подухвату за Србе из Босне и Херцеговине да отцепе Републику Српску од... Босне и Херцеговине.„Де факто“ стога има предност у „де јуре“ у неколико корака процеса независности једне политике, а што се тиче де факто питања, Република Српска тренутно нема замах да постигне оно што је желела од свог оснивања 1991-1992: да буде призната као господар сопствене судбине, како би се поново придружила унији са Србијом коју никада није желела да напусти када је Југославија још постојала
 

Back
Top